Dus door het feit dat ik vanaf het begin op Pieter zat, kan ik statistisch gezien onderbouwen dat hij daarom niet de mol is. Hij kan het nu alleen nog maar zijn omdat ik deze post plaats, en ik hiermee derhalve de magische formule wellicht zodanig beïnvloed dat hij het nu wel kan zijn omdat ik als het ware zeg dat hij het niet kan zijn, maar toch.
Ja dit kan ik ook helemaal volgen. Easy peasy.
Maar dat Lloyd almaar 6000-jes in de pot laat zitten als mol maar dan zogenaamd om te spelen de mol niet te zijn, dat kan ik echt niet volgen. Had de tent leeggekocht, en had nu de laatste keer met Pascale de kaars uit laten lopen, - 12.000 voor de pot, easy peasy. Hij zou voor mij echt een totaal ongeloofwaardige mol zijn, zoveel geld kon hij de pot uitspelen maar om onverklaarbare redenen zit al dat geld er nog in. Serieus, waarom op zo'n allerlaatste moment met alleen Pascale nog voor zich zoveel geld laten bestaan? Ik dacht werkelijk tijdens dat spel, nou Lloyd begint goed, beetje tijdrekken, als Pascale dan eindelijk uitgerateld is eens heel langzaam gaan beraadslagen en de boel omdraaien, dat hij namelijk dan wel als laatste zou willen blijven, enz enz. Maar niks, hij accepteert zonder enig dralen het voorstel! Het was duidelijk dat Pascale hyper zenuwachtig was en daarom zo snel ratelde, en al bijna gekapituleerd aan Lloyd's voeten lag, omdat die zich zo rustig stil hield, maar zij won dat spel, en rap ook! Dan ook nog overal de beste kandidaat zijn zoals met rennen door de duinen, enz. enz. Nee echt, zoveel kansen heeft hij gehad, en helemaal niets genomen, zou echt de slechtste mol ever zijn.