Poll

Wie is ... de mol?

Bahador
17 (16.5%)
Lloyd
19 (18.4%)
Pieter
67 (65%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: Wie is .... de mol?  (gelezen 38136 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #80 Gepost op: 2-04-2018, 09:14:56 »
ik zat serieus te kijken of ik iets gemist had.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #81 Gepost op: 2-04-2018, 10:55:05 »
1. Joke
2. Jeffrey
3. Katrien
4. Pascale
5. Lloyd
6. Steve
7. Baha
8. Pieter
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #82 Gepost op: 2-04-2018, 11:10:35 »
Aangezien ik Stéphane nog geen geld heb zien verdienen en hij ook uit de montage wordt gehouden, is hij inderdaad zeer verdacht. ::rofl::

Volgens mij wordt Pascal (na Stéphane  :-\\) het meest uit de montage gehouden. Of zien jullie dat anders?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #83 Gepost op: 2-04-2018, 11:37:00 »
Volgens mij wordt Pascal (na Stéphane  :-\\) het meest uit de montage gehouden. Of zien jullie dat anders?

Nee is mij ook opgevallen. Ik vind haar bij de executie wel oprecht zenuwachtig ogen en kan me moeilijk voorstellen dat ze de mol is. Misschien komt ze ver en krijgt ze haar portie beeldtijd nog wel  ;)
Lloyd daarentegen gaf weinig krimp bij de executie en een heel overdreven opluchtingsreactie. Ik blijf bij hem als mol, alles klopt voorlopig.
Jeffrey nog niet weggestreept, van hem hebben we nog geen executie gezien geloof ik.
Pieter staat nog op m'n lijstje.
En Bahador ook nog wel.
Volgens mij is de mol 1 van deze 4 mannen  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #84 Gepost op: 2-04-2018, 11:39:16 »
Volgens mij wordt Pascal (na Stéphane  :-\\) het meest uit de montage gehouden. Of zien jullie dat anders?

Ik ben nu zelf in de war of je het serieus vraagt (over Pascale), maar ik zie het in ieder geval anders. Bahador en Pieter krijgen naar mijn mening al 2 afleveringen weinig aandacht terwijl ze ook geen geld binnen brengen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #85 Gepost op: 2-04-2018, 11:58:38 »
Lloyd blijft hoofdverdachte maar het ligt er wel dik bovenop ....



Maar niet voor Vlaanderen. En dat maakt het ergens toch geloofwaardig. Jeffrey stond op 38% in Café De Mol.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #86 Gepost op: 2-04-2018, 12:12:38 »
Ik vond Lloyd heel erg zenuwachtig tijdens de test?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #87 Gepost op: 2-04-2018, 12:14:48 »
Ik vond Lloyd heel erg zenuwachtig tijdens de test?

Spoiler: WIDM 2018 (klik om te tonen/verbergen)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #88 Gepost op: 2-04-2018, 13:00:28 »
Jeffrey.
Frankje Lapi

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #89 Gepost op: 2-04-2018, 13:29:51 »
Ik ben alweer geswitchd. Ik had Jeffrey en Pascale maar nu alleen nog Pascale. Kom aan... het was nog goed dat je in het groepje Vertrouwden kwam te zitten, maar die kist doe je dan toch hoe dan ook open, en je haalt geen 3000,- binnen?!

Pascale vond en vind ik nu helemaal obvious, haast TE, want ze acteert niet best. Het spat bijna van haar gezicht, ik vind het allemaal erg nep, tot en met de executie. Heel anders dan toen ze was in het voorgesprek (de witte kamer). Ben wel verbaasd dat ze maar 3 stemmen heeft hier maar kan nog komen denk ik dan maar ::) ;D



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #90 Gepost op: 2-04-2018, 13:38:39 »
Ik ben nu zelf in de war of je het serieus vraagt (over Pascale), maar ik zie het in ieder geval anders. Bahador en Pieter krijgen naar mijn mening al 2 afleveringen weinig aandacht terwijl ze ook geen geld binnen brengen.

Ben het met je eens dat Pieter en Bahador op een andere manier aandacht krijgen dan de andere kandidaten. Bij Pieter zie je nogwel een een vloek na een mislukte opdracht, maar het is niet veel. Van Bahador weten we inderdaad niets. Pascal is wellicht de derde waarvan je relatief weinig ziet (buiten het “wie ben ik” gevalletje). Lloyd, Steve, Katrien, Joke en Jeffrey staan veel meer in de schijnwerpers.

Het zou me verbazen als Pieter en Bahador snel een rood scherm krijgen, anders hadden ze wel een duidelijker profiel gehad (van Channy wist inmiddels iedereen dat zij de mol niet was en dan haal je de finale niet). Maarja, het zou niet de eerste keer zijn dat ik verrast word.... :o
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #91 Gepost op: 2-04-2018, 13:47:48 »
1. Lloyd
------------
2. Bahador
3. Joke
------------
4. Pieter
5. Pascale
------------
6. Steve
7. Jeffrey
------------
8. Katrien

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #92 Gepost op: 2-04-2018, 13:52:00 »
Aangezien ik Stéphane nog geen geld heb zien verdienen en hij ook uit de montage wordt gehouden, is hij inderdaad zeer verdacht. ::rofl::
De naam van Steve ie eigenlijk Stephan. Hij is van oorsprong Franstalig. Zijn naam wordt ook geschreven als Stéphane.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 13:54:37 door Marisa »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #93 Gepost op: 2-04-2018, 14:07:03 »
De naam van Steve ie eigenlijk Stephan. Hij is van oorsprong Franstalig. Zijn naam wordt ook geschreven als Stéphane.

Ben je nog een late aprilvis aan het gooien? ;) Of meen je het (en zo ja, wat is het bewijs?)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #94 Gepost op: 2-04-2018, 14:23:41 »
Ik meen het.

Zie het Vlaamse forum waar dit is geponeerd (door mij, maar wel onder een ander alias  ::tandpastasmiley::).

En wanneer je mij niet geloven wilt: dokter Stephan Thumas ('onze' Steve) is huisarts te Boutersem. Bron: trendstop punt knack punt be.
Openbare informatie en geen april- (Woestijn-) vis.  ;D
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 14:25:49 door Marisa »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #95 Gepost op: 2-04-2018, 15:09:01 »
Het is toch ook wel te horen dat die man franstalig is, spreekt als t gros van die ministers en als de koning in Belgie.  Maar waarom zijn naam dan als Steve , of is dat zijn roepnaam, want in t verleden waren er al meer franstalige deelnemers aan de mol. ( Christophe, Sylvie)

Oh ja mijn mol,,  pff
Joke
Steve
Lloyd

Jeffrey
Katrien

Bahador
Pascale
Pieter

De eerste drie heb ik nog niet op echte uitsluit momenten betrapt.
Jeffrey en katrien zijn beide zowel verdacht als onverdacht bezig.

De onderste drie daarvan zie ik te weinig , misschien omdat regie de mol nog wat buiten beeld wil houden
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 15:41:06 door Tarbozan »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #96 Gepost op: 2-04-2018, 16:02:14 »
Ik meen het.

Zie het Vlaamse forum waar dit is geponeerd (door mij, maar wel onder een ander alias  ::tandpastasmiley::).

En wanneer je mij niet geloven wilt: dokter Stephan Thumas ('onze' Steve) is huisarts te Boutersem. Bron: trendstop punt knack punt be.
Openbare informatie en geen april- (Woestijn-) vis.  ;D

Dokter Steve Marisa  :)


Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #97 Gepost op: 2-04-2018, 17:11:40 »
Allebei dus, Molmuis, zowel Steve als Stephan wordt hij genoemd (de kruisjes van zijn ondernemingsnummer heb ik maar even geplaatst hier; niet dat dit echt nodig is, want ook dit is openbare informatie):

------------------------------------------------------------------------------------------

Dr. STEPHAN THUMAS  (BVBA) Actief

Ondernemingsnummer
    BE xxxxxxxx304
Locatie
    xxxxstraat xx
    xxxx Bxxxxxx
------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: https://www.companyweb.be/BEDRIJF/DR.%20STEPHAN%20THUMAS/EBVBA/462893304


En ja, tot nader order is hij nog steeds mijn Mol.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 19:04:53 door Lukie4, Reden: ik heb ook even zijn adres met kruisjes geplaatst. »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #98 Gepost op: 2-04-2018, 18:07:46 »
En ja, tot nader order is hij nog steeds mijn Mol.  ::tandpastasmiley::

De mijne ook  ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #99 Gepost op: 2-04-2018, 18:13:53 »
En ja, tot nader order is hij nog steeds mijn Mol.  ::tandpastasmiley::

De mijne ook  ::bravo::

Dan wil ik discussiëren. ;D

1.1 Steve en Joke doen zelf alles wat nodig is om bevrijd te kunnen worden. Als Steve de Mol is, heeft hij zich in de kist gelegd zonder telefoon (molkans minder) en hij geeft de 468 al door nog voor er naar gevraagd wordt door Joke.
1.2 Met de muziek op de achtergrond geeft hij Pamela Anderson (echt een wilde gok met de beperkte gegevens) als antwoord aan Pascale. 1000 euro wordt zo verdiend.
1.3 Steve daalt het snelst in zijn duo af, Channy roept wel het juiste antwoord, maar een echte Mol claimt dat hij het niet gehoord heeft en antwoordt fout. Dat doet Steve niet.
2.1 Steve zit niet waar de actie is, dus je kan niet veel positief of negatief zeggen hier.
2.2 Steve geeft een goed antwoord op enkele vragen. Het zijn er misschien niet overdonderend veel, maar ik wil de Vlamingen met een gebrek aan algemene kennis niet te eten geven. ;)