Blijf na nog eens te hebben gekeken toch bij Joke. Puur op lichaamstaal springt ze er echt uit (en niet Pieter). Ik zie bij haar als enige een gebrek aan primaire reacties bij de opdracht met de geldkoffers. Alles lijkt gespeeld, en volgens mij probeert ze daar anderen te peilen voordat ze een bepaalde emotie acteert.
Leuk om die opdracht nog eens terug te kijken, juist omdat de mol zich daar niet kan verstoppen. Iedereen is vol in beeld.
Ik kan alleen Joke's gedrag in de eerste twee opdrachten van afl. 3 niet echt verklaren, maar uiteindelijk heeft dat weinig euro's opgeleverd, dus mja, toch geen reden om ze om die reden af te strepen. De welbekende 'dat zou de mol nooit doen' valkuil. Als ze haar medekandidaten goed kan peilen kan ze ook voorzetten geven die een ander wel had ingekopt, maar de desbetreffende persoon niet.
Daarna Pieter.
Baha vind ik uiteindelijk toch minder verdacht. Op wieisdemol.be werd door iemand ook terecht opgemerkt dat Baha Gilles nou niet echt in de gaten hield, terwijl die laatste de mol (door handgebaren of een code woord, denk ik) op de hoogte moest brengen van de afvaller. Bovendien werd er erg de nadruk gelegd op Baha's reacties in de montage.