Auteur Topic: [De Mol] Follow the Money  (gelezen 4215 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
[De Mol] Follow the Money
« Gepost op: 21-03-2018, 09:13:27 »
Een (meestal) goede theorie om de mol op te speuren is natuurlijk Follow the Money, oftewel: volg het geld.
Iedereen die een lijstje, overzicht of schema wilt delen kan dat hier doen! ::joehoe::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2018, 09:50:23 »
Ik heb voor mezelf een eenvoudig schemaatje opgezet en Joke is de enige die nog geen geld in de pot heeft gebracht.

Lloyd: 458 binnengehaald, 1000 gemist
Pieter: 583 binnengehaald, niks gemist
Bahador: 250 binnengehaald, 500 gemist
Katrien: 1333 binnengehaald, 375 gemist
Pascale: 1333 binnengehaald, 375 gemist
Channy: 500 binnengehaald, 500 gemist
Jeffrey: 833 binnengehaald, niks gemist
Joke: niks binnengehaald, 2750 gemist
Steve: 1333 binnengehaald, 1250 gemist
Kelly: 125 binnengehaald, 500 gemist

Opdracht 1 heb ik de bedragen door tweeën gedeeld, ook het gemiste bedrag
Opdracht 2 gedeeld door 2 of 3, afhankelijk van de groepsgrootte
Opdracht 3 heb ik de 1000 genoteerd bij degene die op knop drukte, gehaald of gemist.

Joke nu al super verdacht. Maar ik kan me ten eerste niet voorstellen dat de mol voor het hoogste bedrag onder de grond gaat of dat de mol zich al in de kijker laat spelen door vol op voor de enveloppe te gaan.
Enfin, dit was nog maar de eerste aflevering. En wat voor één  ::bravo::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline KierewietNL

  • Forumlid
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2018, 11:04:50 »
Ik heb voor mezelf een eenvoudig schemaatje opgezet en Joke is de enige die nog geen geld in de pot heeft gebracht.

Lloyd: 458 binnengehaald, 1000 gemist
Pieter: 583 binnengehaald, niks gemist
Bahador: 250 binnengehaald, 500 gemist
Katrien: 1333 binnengehaald, 375 gemist
Pascale: 1333 binnengehaald, 375 gemist
Channy: 500 binnengehaald, 500 gemist
Jeffrey: 833 binnengehaald, niks gemist
Joke: niks binnengehaald, 2750 gemist
Steve: 1333 binnengehaald, 1250 gemist
Kelly: 125 binnengehaald, 500 gemist

Opdracht 1 heb ik de bedragen door tweeën gedeeld, ook het gemiste bedrag
Opdracht 2 gedeeld door 2 of 3, afhankelijk van de groepsgrootte
Opdracht 3 heb ik de 1000 genoteerd bij degene die op knop drukte, gehaald of gemist.

Joke nu al super verdacht. Maar ik kan me ten eerste niet voorstellen dat de mol voor het hoogste bedrag onder de grond gaat of dat de mol zich al in de kijker laat spelen door vol op voor de enveloppe te gaan.
Enfin, dit was nog maar de eerste aflevering. En wat voor één  ::bravo::


Ik vind niet terecht dat je Joke en Steve beiden -1250 aanrekent voor de eerste opdracht. Zij hebben beiden alles goed gedaan onder de grond. Hun lot lag in handen van de medekandidaten die te lang erover deden om hun boven de grond te krijgen. Het zou naar mijn idee mee terecht zijn om van iedereen boven de grond 2500/6 euro af te trekken.

Edit: en is het wel eerlijk om de bedragen te delen door de groepsgrootte? De mol voert individuele acties uit om geld uit de pot te halen. Als een groepje van 2 samen een opdracht laat mislukken ter waarde van 1000 euro en de mol zit bij deze 2 personen dan heeft de mol dus ervoor gezorgd dat er 1000 euro uit de pot is, niet maar 500.

Stel dadelijk komt een opdracht van 6 personen die voor 1000 euro spelen en 2 personen die voor 500 euro spelen. Dan zou de mol er meer baat bij hebben om de opdracht voor 6 personen te laten mislukken. Volgens jouw berekening kan hij beter in het groepje voor 2 personen zitten.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 11:39:56 door KierewietNL »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2018, 12:16:47 »
Ik zou inderdaad ook diegene die boven de grond waren een deel van de 2500 aanrekenen. Misschien zelfs ook wel de twee die nog in de 750 kist lagen want als zij er al uit waren geweest hadden ze eerder kunnen bellen en dus eerder kunnen graven en juist de tijd Is ze fataal geworden. (Mits Joke de telefoon inmiddels al had bevrijd)

Ik snap je punt kierewiet maar ik vind het juist onlogisch iedereen het hele bedrag toe te rekenen omdat het aandeel in de pot dan niet klopt.

Wel houd ik ook bij hoeveel de mol had kunnen verdienen en vind ik de verhouding erg belangrijk. Dus daar compenseer ik dat verschil dan enigsinds mee.

En soms kun je ook beter aanwijzen wie van de personen voor het te verliezen geld zorgt en zal de verdeling ook anders zijn.

Mijn mol geld verdeling komt vanavond of morgen :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 14:35:13 »
Ik ga ook Follow the Money bijhouden, de lay-out is geïnspireerd op andere lijstjes op dit forum, dus congratz naar hen. Ik kwam voor deze week hier op uit.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie heeft dan het meeste geld binnengehaald?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Trek je eigen conclusies hier uit! En als je iets hebt aan te merken hoe ik het geld uitdeel, dan mag je dat ook zeggen :)

——
EDIT: Foutjes verbeterd, en wijziging van Pac meegenomen
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 19:16:14 door B&W »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 18:31:25 »
Trek je eigen conclusies hier uit! En als je iets hebt aan te merken hoe ik het geld uitdeel, dan mag je dat ook zeggen :)
Ik zou zelf Pascale geen lager bedrag geven bij Wie is het? Omdat ze door 'Soy país del Trumpo?' te zeggen, Pieter wel gelijk op het juiste spoor zet en hij klaar is.
Maar dat zijn kleinigheidjes. Topwerk ::ok::
...óf niet!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 19:13:20 »
Ik zou zelf Pascale geen lager bedrag geven bij Wie is het? Omdat ze door 'Soy país del Trumpo?' te zeggen, Pieter wel gelijk op het juiste spoor zet en hij klaar is.
Maar dat zijn kleinigheidjes. Topwerk ::ok::
Bedankt, ik zal het wijzigen! (Ik pas denk ik niet gelijk alle plaatjes aan, maar het zal er volgende week wel bij zitten :) )

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2018, 16:23:47 »
Tijd voor mijn 'Sigue el dinero':



Geen spoilers, gewoon overzicht:

Spoiler: Toelichting opdracht 1.1 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Toelichting opdracht 1.2 (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Toelichting opdracht 1.3 (klik om te tonen/verbergen)

Goed, ik laat me vooral graag overtuigen over verdelingen in de basketbalopdracht en opdracht 1.3. Dat was toch het lastigste om wat te bepalen.

Verder zijn er nu grote verschillen in het nadeel van Lloyd en Joke, maar het is nog maar aflevering 1. Dat kan heel snel uitgevlakt worden volgende week.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2018, 19:07:41 »
Hulpmol een overweging bij wie ben ik. gebaseerd op je eigen manier van denken met voorzetjes.  pascale zet donald trump voor en pieter kopt die in, wie krijg hievoor t geld?? pascale denk ik in jouw berekening. steve raadt zelfstandig pfaff, dus dat is zijn geld, en steve geeft pamela anderson voor die pascale binnen tikt. Waarom niet 2/3 voor steve en 1/3 voor pascale en dus niks voor pieter.

of je beloont de voorzet met 1/6e en t afmaken ook.
dan krijgt pascale 1/3 ( voorzet trump en finish anderson)
           steve 1/2 :2/6 voor pfaff en 1/6 voor voorzet anderson
           pieter 1/6: afmaken trump

           

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2018, 19:48:43 »
Hulpmol een overweging bij wie ben ik. gebaseerd op je eigen manier van denken met voorzetjes.  pascale zet donald trump voor en pieter kopt die in, wie krijg hievoor t geld?? pascale denk ik in jouw berekening. steve raadt zelfstandig pfaff, dus dat is zijn geld, en steve geeft pamela anderson voor die pascale binnen tikt. Waarom niet 2/3 voor steve en 1/3 voor pascale en dus niks voor pieter.

of je beloont de voorzet met 1/6e en t afmaken ook.
dan krijgt pascale 1/3 ( voorzet trump en finish anderson)
           steve 1/2 :2/6 voor pfaff en 1/6 voor voorzet anderson
           pieter 1/6: afmaken trump

Ondanks dat ik fan ben om de bedragen niet evenredig te verdelen, maar volgens bijdrage, vond ik dat hier toch net iets moeilijker. Dat komt omdat je niet weet wat Steve doet denken aan Pamela Anderson bijvoorbeeld. Dat kunnen net zo goed de weldoordachte vragen van Pascale geweest zijn.

Daarom was ik hier toch eerder geneigd om iedereen een evenredig deel te geven.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2018, 20:16:39 »
Mooie analyse Hulpmol!

Ik ben het grotendeels met je eens maar heb her en der net een andere nuance aangebracht. Maar in grote lijnen komt het op hetzelfde neer.

Opdracht 1.1 Levend Begraven
Duo 1(250): Kelly & Llloyd. "Bij mij staat er ook pluim" suggereert dat Kelly er mee kwam. Ook als ze er buiten komen zie je dat Kelly het wist. Kelly 250. Lloyd 0.

Duo 2 (500) Pieter & Bahador. Pieter komt met suggestie voor eerste raadsel pluim (250). Bahador suggereert de zaklamp, dus 250. Pieter 250. Bahador 250.

Duo 3 (750) Katrien & Pascale Slagen niet. Beiden 375 niet verdiend.

Duo 4 (1000). Jeffrey & Channy. Jeffrey komt met Pluim (250).  Channy komt met suggestie van zaklamp (250). Werken goed samen voor de levende/doden (beiden 125). Totaal dus beide 500.

Duo 5 (2500). Joke & Stevewordt niet verdiend, MAAR niet hun schuld. Ik reken dit voor 6/7e deel aan van de zes die al uit de kist waren en voor 1/7e deel aan de twee die nog in de 750 euro kist lagen. Omdat zij er dus niet uit zijn gekomen en er zo ook tijd is verspild. Verder gelijk verdeeld.

Opdracht 1.2 Mariarchi band
Domino (Joke & Kelly). Kelly heeft een goede suggestie (ruimte er tussen en later opvullen) en Joke een ietwat slechte suggestie. Ze heeft het over veel ruimte er tussen laten maar uiteindelijk zijn er nog steentjes over. Maar het doet er eigenlijk niet toe want beide de cirkels vallen niet volledig om. Dus 500 voor elk niet verdiend.

Basketbal (Jeffrey, Lloyd en Katrien)
Ik vind het woord raden niet zo belangrijk. Je weet eigenlijk toch wel dat het woord wel geraden gaat worden en je kunt er niet heel veel tijd mee verliezen.
Lloyd ziet Dunk. Jeffrey ziet Sloep. Lloyd ziet limoen. Ik geef er Lloyd 10 + 30 en Jeffrey 20.

Katrien gooit de eerste en tweede erin. Dat is natuurlijk nodig om verder te komen, maar eigenlijk is vooral de laatste bal belangrijk en Jeffrey doet dat goed. Hij had hier als mol makkelijk kunnen missen (600).
Totaal. Lloyd 10 + 20 = 30. Jeffrey 20 + 600 = 620. Katrien 350.

Wie ben ik? (Steve, Pieter, Pascale)
1000/3 voor elk goed geraden persoon.
Pascale maakt goede voorzet voor Pieter. Pieter kopt hem in. Allebei de helft (=333/2)
Steve geeft goede antwoord voor Pascale. Pascale negeert hem eerst maar moet dan toch. 300 voor Steve. 100/3 voor Pascale
Steve vindt (voor zover wij zien) zijn voetballer zonder hulp. 333 voor Steve.
Dus Pascale 1000/3/2+100/3=200 Pieter 1000/3/2 = 166,67. Steve 300+1000/3=633

Kippenliedjes (Channy & Bahador) De liedjes worden niet herkend. De kippen niet gevangen. De helft voor het kippen vangen voor Channy & Bahador (beide 250). De andere zes kennen inderdaad ook niet genoeg liedjes (500/6 voor elk)

Opdracht 1.3 Abseilen
Steve & Channy Steve is het snelst en drukt. Maar ook Channy roept nog het goede antwoord. Channy 250, Steve 750

Kelly & Pascale. Steve zegt zachtjes de tekst en dan wel wat harder. Channy roept hard dat Pascale haar tekst moet lezen. Daarom ken ik ook 100 euro aan Channy toe want anders was het misschien al te laat voor Pascale om het te lezen en moesten ze sowieso gaan gokken. Pascale en Kelly lijken te overleggen maar volgens mij geeft Pascale het antwoord. Pascale 450, Kelly 400, Channy 100. Steve 50.

Joke & Jeffrey
Joke gaat zo snel die gokt maar wat en verkeerd. Joke geen 1000 in de pot. Jeffrey 0.

Katrien & Pieter
Katrien kiest B. We zien geen rol van Pieter. Het is goed. Katrien 1000, Pieter 0.

Bahador & Lloyd
Het lijkt of Lloyd het antwoord heeft gegeven zonder overleg. Bahador 0. Lloyd 1000 uit de pot gehouden.

Dan ziet het plaatje er zo uit:


Grappig genoeg heeft Katrien meer verdiend dan haar potentie. Maar dat komt vooral doordat ze alleen de goede keuze maakt bij het abseilen en zo 1000 euro binnenharkt.

Hmm ik zie nu dat in Hulpmol's overzicht de bedragen van verdiend en niet-verdiend naast elkaar staan. Ik had ze eerst altijd in twee aparte tabellen en nu onder elkaar, maar naast elkaar is eigenlijk wel een betere. Ga ik denk ik nog aanpassen voor aflevering 2.



*aaarg zo frustrerend dat de preview het niet fatsoenlijk doet en dan in mijn beeld staat*
« Laatst bewerkt op: 27-03-2018, 21:01:46 door Kaaasje »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2018, 20:26:44 »
Ook bij jou veel interessante punten, Kaaasje. Ik ga er mogelijk enkele meenemen binnenkort in een geüpdatet overzicht.

Toch enkele opmerkingen:

Kippenliedjes (Channy & Bahador) De liedjes worden niet herkend. De kippen niet gevangen. De helft voor het kippen vangen voor Channy & Bahador (beide 250). De andere zes kennen inderdaad ook niet genoeg liedjes (500/6 voor elk)

Ik vind die scheve verdeling 500-500 echt wel streng. Het vangen van de kippen zou ontzettend belangrijk zijn als ze wisten welke kippen ze moesten nemen, maar Eileen en Maria ontbreken sowieso al omdat ze niet geraden zijn. Die "onmogelijkheid" om 5 goede kippen te vangen zorgt ervoor dat ik er geen zwaarder gewicht aan geef.

Katrien & Pieter
Katrien kiest B. We zien geen rol van Pieter. Het is goed. Katrien 1000, Pieter 0.

Pieter leest de vraag wel voor en Katrien verklaart achteraf dat ze het eerste deel niet gehoord heeft. Maar dat betekent dus dat ze wel iets gehoord heeft en dat is voor mij genoeg om te spreken van "beïnvloeding" door Pieter.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2018, 20:35:58 »
Ja misschien reken ik het onmogelijke van de kippen vangen wel te streng aan ja. En zonder de goede namen kwamen ze er inderdaad sowieso nooit. Misschien dat ik daar nog wat meer in afwijk want nu is het dus 83,33 tegen 250. Misschien dan meer iets van 6 x 110 en 2 x 170.

Ondanks dat ik fan ben om de bedragen niet evenredig te verdelen, maar volgens bijdrage, vond ik dat hier toch net iets moeilijker. Dat komt omdat je niet weet wat Steve doet denken aan Pamela Anderson bijvoorbeeld. Dat kunnen net zo goed de weldoordachte vragen van Pascale geweest zijn.

Daarom was ik hier toch eerder geneigd om iedereen een evenredig deel te geven.
Ja dat is eigenlijk wel een goed punt ja. Ik kan me niet voorstellen dat Steve zomaar op Pamela Anderson komt bij Amerikaanse actrice. Dus het kan inderdaad wel meer aan Pascale toe te schrijven zijn dan nu lijkt. Wel vind ik het opvallend dat Pascale het eerst negeert én je hoort de muziek al op de achtergrond wat suggereert dat de andere er bijna zijn. Dit kan natuurlijk ook door de productie aangezet zijn, maar goed. Misschien toch iets meer aan Pascale toe kennen dan ik nu heb gedaan.

Pieter leest de vraag wel voor en Katrien verklaart achteraf dat ze het eerste deel niet gehoord heeft. Maar dat betekent dus dat ze wel iets gehoord heeft en dat is voor mij genoeg om te spreken van "beïnvloeding" door Pieter.
Beïnvloeding over de vraag van Pieter misschien wel, maar niet met het antwoord. Maar het helpt natuurlijk wel om in ieder geval de vraag deels te horen om een beter antwoord te kunnen geven, dus bij nader inzien geef ik Pieter denk ik wel wat (100 euro), maar minder dan bij Steve & Channy omdat Channy ook het goede antwoord roept.

Ik dacht zelfs nog dat al die mensen die riepen "hup" "goedzo" etc. ook misschien afleiden om het te hebben over de vraag, maar dat vond ik toch iets te ver gaan ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2018, 20:38:23 »
Mooie analyse Hulpmol!

Ik ben het grotendeels met je eens maar heb her en der net een andere nuance aangebracht. Maar in grote lijnen komt het op hetzelfde neer.

Opdracht 1.1 Levend Begraven
Duo 1(250): Kelly & Llloyd. "Bij mij staat er ook pluim" suggereert dat Kelly er mee kwam. Ook als ze er buiten komen zie je dat Kelly het wist. Kelly 250. Lloyd 0.

Duo 2 (500) Pieter & Bahador. Pieter komt met suggestie voor eerste raadsel pluim (250). Bahador suggereert de zaklamp, dus 250. Pieter 250. Bahador 250.

Duo 3 (750) Katrien & Pascale Slagen niet. Beiden 375 niet verdiend.

Duo 4 (1000). Jeffrey & Channy. Jeffrey komt met Pluim (250).  Channy komt met suggestie van zaklamp (250). Werken goed samen voor de levende/doden (beiden 125). Totaal dus beide 500.

Duo 5 (2500). Joke & Stevewordt niet verdiend, MAAR niet hun schuld. Ik reken dit voor 6/7e deel aan van de zes die al uit de kist waren en voor 1/7e deel aan de twee die nog in de kist lagen. Omdat zij er dus niet uit zijn gekomen en er zo ook tijd is verspild. Verder gelijk verdeeld.[/spoiler]
Joke en Steve mochten/konden helemaal niet zelf uit hun kist komen....
En ze hebben wel alle raadsels opgelost binnen de tijd. Hen valt nies te verwijten...
« Laatst bewerkt op: 27-03-2018, 20:43:13 door Whiskers »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2018, 20:40:09 »
Joke en Steve mochten/konden helemaal niet zelf uit hun kist komen....
En ze hebben wel alle raadsels opgelost binnen de tijd. Hen valt nies te verwijten...

Zo staat het er ook. ;D

Ik dacht zelfs nog dat al die mensen die riepen "hup" "goedzo" etc. ook misschien afleiden om het te hebben over de vraag, maar dat vond ik toch iets te ver gaan ;D

Ja, je moet ergens de lijn trekken. ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2018, 20:44:38 »
Zo staat het er ook. ;D
Owh, ze had het over 750-igers?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #16 Gepost op: 27-03-2018, 20:47:55 »
Lloyd maar 70 of 30 euro geven bij dat basketballen vind ik wel heel weinig. Oké dat raden had weinig invloed, maar bij dat basketballen was hij toch niet zo slecht? Lijkt me eerder toeval dat hij niet scoort, want hij raakt toch veel de ring. Hij loopt altijd fanatiek achter de meeste ballen en houdt het tempo er wel in.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #17 Gepost op: 27-03-2018, 20:59:27 »
Lloyd maar 70 of 30 euro geven bij dat basketballen vind ik wel heel weinig. Oké dat raden had weinig invloed, maar bij dat basketballen was hij toch niet zo slecht? Lijkt me eerder toeval dat hij niet scoort, want hij raakt toch veel de ring. Hij loopt altijd fanatiek achter de meeste ballen en houdt het tempo er wel in.

Goh, Lloyd gooit daar toch ook een paar ballen waarvan ik me afvraag of een kerel van 21 niet beter moet kunnen. Het gaan halen van de ballen vind ik ook net wat te weinig aan de opdracht bijdragen om hem er ook geld voor te geven.

Als hij echt de Mol niet is, komt dat in aflevering 2 of 3 wel boven drijven denk ik dan, want de te verdienen bedragen zijn zo hoog dat de plaatsen snel verschuiven in de beginfase.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2018, 21:00:52 »
@Whiskers. Ja de 750-ers bedoel ik. Ik zie inderdaad dat dat niet helemaal duidelijk was uit de tekst, maar ik bedoel inderdaad dat die er ook schuld aan hadden. Maar naar mijn gevoel dan weer net wat minder dan de andere 6 die er al uit waren. Maar goed kan me ook voorstellen als je de 2500 gewoon door 8 deelt. (Dus niet Joke & Steve maar de andere 8.)

Ja heb je een punt Convans. Maar dat is toch ook juist een goede molstrategie? Wel enthousiast doen maar niet daadwerkelijk het geld opbrengen door gewoon steeds te missen. Maar tempo erin houden is natuurlijk ook wel bevorderlijk voor uiteindelijk op tijd scoren.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Follow the Money
« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2018, 21:07:49 »
@Whiskers. Ja de 750-ers bedoel ik. Ik zie inderdaad dat dat niet helemaal duidelijk was uit de tekst, maar ik bedoel inderdaad dat die er ook schuld aan hadden. Maar naar mijn gevoel dan weer net wat minder dan de andere 6 die er al uit waren. Maar goed kan me ook voorstellen als je de 2500 gewoon door 8 deelt. (Dus niet Joke & Steve maar de andere 8.)

Ja heb je een punt Convans. Maar dat is toch ook juist een goede molstrategie? Wel enthousiast doen maar niet daadwerkelijk het geld opbrengen door gewoon steeds te missen. Maar tempo erin houden is natuurlijk ook wel bevorderlijk voor uiteindelijk op tijd scoren.
Dank voor de opheldering  ::ok::