Auteur Topic: [Aflevering 5] - 22 april  (gelezen 3363 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #20 Gepost op: 23-04-2018, 00:09:29 »
p.s. Ik had verwacht dat velen na deze aflevering nu wel voorzichtig een streep door Pieter aan het zetten waren maar niets lijkt minder waar ??? ::rofl::

Ik hoor graag in 'wie is de mol niet' waarom je na deze aflevering net zoals moloproller een streep door Pieter zou zetten ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #21 Gepost op: 23-04-2018, 00:31:31 »
Niettemin, u vraagt wij draaien maar helaas hou je dat dan nog even tegoed van mij want het is inmiddels (ver over) mijn bedtijd ::slaap:: ;)

Dit inderdaad. Morgen weer een dag  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #22 Gepost op: 23-04-2018, 01:27:01 »
Hoe kan De Mol toch zo'n ongelofelijk goed programma zijn ::love::
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2018, 02:44:54 »
Weer een super aflevering ::love:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #24 Gepost op: 23-04-2018, 07:47:35 »
De familieleden als mascottes. Wat een briljante en humoristische vondst weer. ::rofl:: ::super::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #25 Gepost op: 23-04-2018, 11:24:47 »
Dit was een goede aflevering, alleen het laatste gedeelte van de laatste opdracht vond ik helemaal niks... (je wilt dat er geld gaat naar een goed doel, dan moet je niet ineens aankomen met paintbal)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #26 Gepost op: 23-04-2018, 11:26:52 »
Maar zomaar andermans geld aan een goed doel weggeven is wat al te makkelijk toch? Dit is wel De Mol hè. >:D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #27 Gepost op: 23-04-2018, 11:29:01 »
Andermans geld? Het was toch hun 'eigen' 1000 Euro?
En ja, dit is de Mol, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze zo met dat soort zaken om hoeven gaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #28 Gepost op: 23-04-2018, 11:33:52 »
Ach, uiteindelijk is er toch 1000 euro naar het goede doel gegaan doordat Pieter niet afgeschoten is. En ik snap de gevoeligheid wel, daar ligt nu net ook wat dit spel interessant maakt, maar het was nou ook niet zo dat daar zes weeskinderen stonden waarvan alleen die geadopteerd werden als... - of iets dergelijks. ::)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #29 Gepost op: 23-04-2018, 13:22:08 »
Andermans geld? Het was toch hun 'eigen' 1000 Euro?
En ja, dit is de Mol, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze zo met dat soort zaken om hoeven gaan?

Einde van het seizoen maakt de winnaar geld over naar dat goede doel. Zo is het meestal. Komt goed :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2018, 10:52:44 »
Filmpje waarin de familieleden/geliefden nog wat meer zeggen dan we al in de aflevering zagen: https://www.vier.be/video/de-mol/dit-wist-je-nog-niet-over-de-kandidaten-van-de-mol

Het wordt Pieter kennelijk een beetje te heet onder de voeten en Baha schrijft heel veel in zijn molboekje.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2018, 12:53:31 »
Had toch liever een klassieke paintball opdracht gezien met de familieleden dan deze standoff.
Was iets te veel gelijkaardig aan de koffertjes en voor de kijkers/speurders brengt het weinig zoden aan de dijk.
Denk dat er geen 2% kans was dat dit net goed zou lopen en €3000 opleveren, dan hadden er wellicht een paar van kortbij moeten missen ook

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #32 Gepost op: 24-04-2018, 13:00:31 »
Ik vond het weer een hele leuke aflevering! Die pretpark-opdrachten waren natuurlijk hilarisch en ook de bioscoop-opdracht zat goed in elkaar. The mexican standoff vond ik dan weer wat minder; ja er werd hard gespeeld maar er had wat mij betreft meer ingezeten (bijv. dat de kandidaten het schieten zouden kunnen voorkomen voor 1000 euro uit de pot).

Dingen die mij opvielen:
- Pieter en Steve komen pas laat op het idee om het woord uit te beelden in lettergrepen ipv in letters. Het verbaast met niet dat Steve ziek werd, dat zou ik ook worden als ik zo vaak achter elkaar die achtbaan in zou moeten
- Pascale interpreteert de pretpark-opdracht 'die zal wel heel snel zijn' en beïnvloedt daarmee de keuze van de rest
- Joke rekent slecht voor iemand die een universitaire opleiding heeft afgerond
- Baha lijkt echt te veranderen nu zijn vriendin er is. Hij lijkt veel meer ontspannen dan daarvoor: omdat hij zijn geheim kan delen of gewoon omdat hij het fijn vindt?
- Pieter neemt veel risico bij de bioscoop-opdracht en sleept zijn broer daarin mee. Het leek wel alsof die broer meer wist dan hij deed voorkomen.
- Joke kiest niet voor de kindjes bij de winkel, maar belooft daarna wel 2000 euro te doneren aan het goede doel als ze wint. Bijzonder, want waarom koos ze dan niet meteen voor het goede doel?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #33 Gepost op: 24-04-2018, 13:02:17 »

- Joke kiest niet voor de kindjes bij de winkel, maar belooft daarna wel 2000 euro te doneren aan het goede doel als ze wint. Bijzonder, want waarom koos ze dan niet meteen voor het goede doel?
Omdat je met pasvragen een stap dichter bij de finale en dus de pot komt?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2018, 13:05:33 »
Omdat je met pasvragen een stap dichter bij de finale en dus de pot komt?

Dat snap ik. Het gaat mij om haar winkelwagentje. Ze kiest in haar winkelwagentje voor allerlei cadeautjes voor zichzelf (en haar zus) en kiest daar niet voor het goede doel. Later doet ze opeens wel een belofte, waarom?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2018, 15:17:51 »
Dat snap ik. Het gaat mij om haar winkelwagentje. Ze kiest in haar winkelwagentje voor allerlei cadeautjes voor zichzelf (en haar zus) en kiest daar niet voor het goede doel. Later doet ze opeens wel een belofte, waarom?
Omdat ze haar zus een beter goed doel vond op dat moment?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #36 Gepost op: 24-04-2018, 16:34:35 »
Ik blijf toch in mijn maag zitten met 20 pasvragen (aflevering 2), pasvragen kopen met geld uit de pot (aflevering 3), een vrijstelling voor iemand die een opdracht niet laat slagen (aflevering 4) en 3 pasvragen die uiteindelijk er in de eerste plaats voor zullen zorgen dat er geen geld verdiend zal worden (aflevering 5).

Het mag ondertussen echt wel eens stoppen daarmee.
En toch wordt praktisch nooit ene Pasvraag verdiend ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #37 Gepost op: 24-04-2018, 16:45:57 »
En toch wordt praktisch nooit ene Pasvraag verdiend ::rofl:: ;D

Maar er wordt wel geld voor opgegeven. ;)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #38 Gepost op: 24-04-2018, 19:30:20 »
Deze aflevering kon mij meer bekoren dan aflevering 4! Een hele leuke aflevering, met name de pretparkopdracht vond ik geweldig  ::bravo:: ::bravo::

Pieter is de mol!  ::ok::

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 22 april
« Reactie #39 Gepost op: 24-04-2018, 22:08:03 »
Jij snapt het Lama ;-) toffe aflevering weer inderdaad  ::joehoe::