Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Gracht van fortuin  (gelezen 2717 keer)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Gracht van fortuin
« Reactie #20 Gepost op: 4-05-2018, 22:18:16 »
De finale was zo moeilijk, die had iedereen wel fout gedaan. En als mol wil je dan niet al die ogen op je als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

Dus mijn conclusie is:
- het gespeeld willen laten worden van de eindronde -> mols
- het spelen van de eindronde -> onmols

Dit volg ik.
De ander(en) beïnvloeden die daarna in de fout gaat, is beste manier om te mollen zonder echt in de picture te komen.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Gracht van fortuin
« Reactie #21 Gepost op: 6-05-2018, 12:51:39 »
De finale was zo moeilijk, die had iedereen wel fout gedaan. En als mol wil je dan niet al die ogen op je als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

Dus mijn conclusie is:
- het gespeeld willen laten worden van de eindronde -> mols
- het spelen van de eindronde -> onmols
Ik vond Bahador hier daarom ook verdacht. Het eerste wat hij - in de montage - doet is Lloyd vragen. Waarschijnlijk omdat hij al eerder goed bleek in het raden, maar Baha zet zichzelf daarmee wel buiten schot.
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Gracht van fortuin
« Reactie #22 Gepost op: 6-05-2018, 18:43:50 »
Ik vond Bahador hier daarom ook verdacht. Het eerste wat hij - in de montage - doet is Lloyd vragen. Waarschijnlijk omdat hij al eerder goed bleek in het raden, maar Baha zet zichzelf daarmee wel buiten schot.

Dat zou dan weer een molactie zijn van: niks doen en hopen dat de ander faalt omdat de opdracht zo moeilijk is. Terwijl bijv een Pascale ook voor het spelen van de finale was. Matig

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Gracht van fortuin
« Reactie #23 Gepost op: 6-05-2018, 18:46:33 »
De finale was zo moeilijk, die had iedereen wel fout gedaan. En als mol wil je dan niet al die ogen op je als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

Dus mijn conclusie is:
- het gespeeld willen laten worden van de eindronde -> mols
- het spelen van de eindronde -> onmols

Eens. Ik denk dat de mol hier bewust niet de spotlights opzocht, in het besef dat het waarschijnlijk toch mis zou gaan als de eindronde werd gespeeld. Het was wel opmerkelijk dat niemand echt vraagtekens leek te plaatsen bij het spelen van de eindronde, want ze hadden anders gewoon al een heel mooi bedrag verdiend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.