Auteur Topic: [Aflevering 7] - 6 mei  (gelezen 1810 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 7] - 6 mei
« Gepost op: 6-05-2018, 15:22:38 »
De ontknoping nadert. Vandaag alweer de halve finale van dit seizoen van De Mol. De fanatieke molspeurder zou nu al vrijwel zeker moeten zijn of Bahador, Lloyd, Pascale of Pieter de mol is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #1 Gepost op: 6-05-2018, 18:25:14 »
Kan niet wachten tot vanavond. Het grote geheim dat de kandidaten met zich meedragen wordt in dit voorstukje al een beetje toegelicht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2018, 23:13:50 »
Toch een beetje teleurstellend dat we niet meer te weten zijn gekomen dan we sinds een paar dagen met het al ontdekken van het telefoonnummer weten. Waarom was die mogelijkheid er dat wij het nummer al via zo'n omweg eerder konden weten? Vreemd.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2018, 23:16:54 »
Toch een beetje teleurstellend dat we niet meer te weten zijn gekomen dan we sinds een paar dagen met het al ontdekken van het telefoonnummer weten. Waarom was die mogelijkheid er dat wij het nummer al via zo'n omweg eerder konden weten? Vreemd.

Misschien is er toch meer aan de hand met dat nummer?

En ik vind die kruiswoordpuzzel ook wel interessant

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #4 Gepost op: 6-05-2018, 23:17:53 »
Ik blijf het een beetje toevallig vinden dat dé hint ineens een paar dagen voor aflevering 7 gevonden wordt. Toevallig iemand van de crew?

Verder vond ik het wel een leuke aflevering, niet de beste. Het valt me wel op dat veel opdrachten spelletjes bevatten. Ringwerpen, golfen, Jenga, geheugenspelletje, kruiswoordpuzzel.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #5 Gepost op: 6-05-2018, 23:19:06 »
Toch een beetje teleurstellend dat we niet meer te weten zijn gekomen dan we sinds een paar dagen met het al ontdekken van het telefoonnummer weten. Waarom was die mogelijkheid er dat wij het nummer al via zo'n omweg eerder konden weten? Vreemd.

Er zit een betere hint in dan tot nu toe al bedacht is. Gevalletje QR-code ontdekken, maar hem niet over een kruiswoordraadsel leggen denk ik. Over 2 weken blijkt dat we nog verder konden gaan.

Ik blijf het een beetje toevallig vinden dat dé hint ineens een paar dagen voor aflevering 7 gevonden wordt. Toevallig iemand van de crew?

Dat idee had ik ook op een bepaald moment. ;D

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #6 Gepost op: 6-05-2018, 23:19:29 »
Toch een beetje teleurstellend dat we niet meer te weten zijn gekomen dan we sinds een paar dagen met het al ontdekken van het telefoonnummer weten. Waarom was die mogelijkheid er dat wij het nummer al via zo'n omweg eerder konden weten? Vreemd.
De echte molzoekers de mogelijkheid geven om toch wat sneller extra juiste info te krijgen?
Dat is uiteindelijk de bedoeling van het spel. Zorgen dat je sneller juiste info krijgt over de mol dan de rest.

VIER zal wel ingeschat hebben dat 'de echte' deze hint wel zouden vinden.


EDIT: En ik heb ook het idee dat iemand van de crew dit lanceerde. De timing is inderdaad zeer verdachtmakend
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #7 Gepost op: 6-05-2018, 23:30:11 »
Ik vond het een prachtige aflevering. Mind fucked games en de exit van Pascale. Ik had Pascale graag in de finale gezien, maar het was wel een WTF momentje. Stond nog 2.45 op de klok toen zij aan de beurt was en ze moest dus bijna wel exit, maar ik had het niet meer verwacht.
Wie nog steeds denkt dat Lloyd de mol kan zijn, verdient evenveel strafpunten als ik toen ik na aflevering 2 mijn aflevering 1 verdachte (Katrien) nog niet 10o% wou afschrijven.  Of misschien, maar dat kunnen we over twee weken pas vaststellen,  evenveel strafpunten voor het feit dat ik Pieter na aflevering 7 een zekerheidje vond....
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #8 Gepost op: 6-05-2018, 23:33:33 »
Te gekke aflevering!  ::ok::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #9 Gepost op: 6-05-2018, 23:39:15 »
Ik vond het een prachtige aflevering. Mind fucked games en de exit van Pascale. Ik had Pascale graag in de finale gezien, maar het was wel een WTF momentje. Stond nog 2.45 op de klok toen zij aan de beurt was en ze moest dus bijna wel exit, maar ik had het niet meer verwacht.
Wie nog steeds denkt dat Lloyd de mol kan zijn, verdient evenveel strafpunten als ik toen ik na aflevering 2 mijn aflevering 1 verdachte (Katrien) nog niet 10o% wou afschrijven.  Of misschien, maar dat kunnen we over twee weken pas vaststellen,  evenveel strafpunten voor het feit dat ik Pieter na aflevering 7 een zekerheidje vond....

De mol is volgende week al bekend (als het goed is en ze niks veranderen)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #10 Gepost op: 6-05-2018, 23:42:11 »
De mol is volgende week al bekend (als het goed is en ze niks veranderen)

Aangezien er een groot Kinepolis-evenement is (met weggeven van een reis naar Mexico), kunnen ze niet anders dan hem bekend maken volgende week.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #11 Gepost op: 6-05-2018, 23:42:56 »
Aangezien er een groot Kinepolis-evenement is (met weggeven van een reis naar Mexico), kunnen ze niet anders dan hem bekend maken volgende week.

Ja precies. Net als andere jaren dus de winnaar bekend maken, mol bekend maken en de hints in aflevering 9. Top dus :D

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #12 Gepost op: 7-05-2018, 18:50:02 »
AH, dat is goed nieuws en ook een stuk leuker omdat er dan meer tijd is voor mollenstreken in de laatste aflevering.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #13 Gepost op: 7-05-2018, 19:11:54 »
Superleuk seizoen  ::jaja::

Ik ga voor Bahador, maar ze kunnen het eigenlijk alle drie wel zijn  :o

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #14 Gepost op: 8-05-2018, 17:57:00 »
Grappig dat we begonnen met een kippenopdracht met vrouwennamen en eindigen met een mannenfinale. (Haantjes zou ik ze niet noemen.) ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 6 mei
« Reactie #15 Gepost op: 8-05-2018, 18:04:35 »
Enige die dit gemeen heeft is Baha en die hebben jij en ik toch duidelijk NIET als mol >:D ;D

Pieter speelde in elk geval wel de geiten en niet de bokken, wellicht dat dat helpt ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)