Auteur Topic: [Aflevering 8] - 13 mei  (gelezen 6041 keer)

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 13 mei
« Reactie #40 Gepost op: 18-05-2018, 18:29:01 »
Bij mijn weten is dit forum de enige plek waar Pieter vroeg en in grote aantallen verdacht werd. Ik ben dus van mening dat Pieter toch een pluim op zijn hoed mag steken dat hij eigenlijk heel onverdacht was als Mol.

Klopt! Bij ons in België was hij totaal onverdacht. Al mijn vrienden en kennissen zaten op Jeffrey, Steve, Pascale en uiteindelijk Bahador. Nooit op Pieter dus  ;D Terwijl ik bleef volhouden dat het wel Pieter moest zijn  :P. Hij heeft het dus super goed gedaan.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 8] - 13 mei
« Reactie #41 Gepost op: 18-05-2018, 21:54:27 »
Dit wil ik ook nog eens benadrukken. Gilles Decoster is een zegen voor De Mol. Niet makkelijk om Michiel Devlieger te gaan opvolgen, maar hij doet het schitterend op zijn manier. Hij kent perfect de grens tussen het familiale en zijn functie als presentator tegenover de kandidaten. Perfecte casting wat mij betreft
Ik heb de series met Michiel Devlieger nog niet gezien, maar ik wil dit onderschrijven - eigenlijk vind ik Gilles de beste presentator die ik heb gezien (maar ik heb alleen de NLse gezien). Wat ik prettig vind is dat hij heel dicht bij de feiten blijft - als de groep niets verdient, is het wel "maar het had meer kunnen zijn" maar gewoon op een neutrale manier gezegd. Zo eist hij weinig ruimte op, wat heel goed is. En inderdaad, hij houdt afstand, maar op sommige momenten tussen opdrachten door is hij ook mét de kandidaten. Een bijzondere combinatie. Ik hoop dat hij het nog lang blijft doen.

Ik moest toch de eerste Belgische molseries eens gaan terugkijken. Helaas weet ik dankzij de liftopdracht de naam van de eerste mol al...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 13 mei
« Reactie #42 Gepost op: 19-05-2018, 17:47:22 »
Ik heb de series met Michiel Devlieger nog niet gezien, maar ik wil dit onderschrijven - eigenlijk vind ik Gilles de beste presentator die ik heb gezien (maar ik heb alleen de NLse gezien). Wat ik prettig vind is dat hij heel dicht bij de feiten blijft - als de groep niets verdient, is het wel "maar het had meer kunnen zijn" maar gewoon op een neutrale manier gezegd. Zo eist hij weinig ruimte op, wat heel goed is. En inderdaad, hij houdt afstand, maar op sommige momenten tussen opdrachten door is hij ook mét de kandidaten. Een bijzondere combinatie. Ik hoop dat hij het nog lang blijft doen.

Ik moest toch de eerste Belgische molseries eens gaan terugkijken. Helaas weet ik dankzij de liftopdracht de naam van de eerste mol al...
Daarover gesproken, kwam ik dit artikel gister tegen wat ik best wel leuk vond om te lezen (dus met spoilers over de eerste mol): https://www.demorgen.be/opinie/de-mol-vroegtijdig-ontmaskerd-bedankt-om-ons-kijkplezier-te-vergallen-bbec04cd/