Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 62980 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #80 Gepost op: 6-04-2019, 03:31:34 »
Was toch een nutteloze hint dat van Polly als dochter. Dat is gewoon verzonnen.
Dan voor de zekerheid:
- Is haar geboortedatum wel 28-11-1985?
- Waar komt dat Elysia vandaan?
Heel vervelend inderdaad dat er blijkbaar mensen zijn die fake news verspreiden. ::niet-ok:: Dus laten we eerst maar even kijken welke facts we overhouden, voor we (positieve of negatieve) verbanden gaan leggen...

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #81 Gepost op: 6-04-2019, 19:50:32 »
..
Heel vervelend inderdaad dat er blijkbaar mensen zijn die fake news verspreiden. ::niet-ok::...

Volgens mij waren het voornamelijk foxhunter en jijzelf die dit maar wat graag oppikten als mogelijke aanwijzing. Prima, maar zo werk je dus zelf mee aan het verspreiden ervan (zonder dat je dat blijkbaar doorhebt) ::rofl::

Geeft niets hoor maar wees je bewust ::ok::


ps Of sloeg het op jezelf en was je sarcastisch? In dat geval ::respect::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #82 Gepost op: 6-04-2019, 20:52:10 »
Dat was betonmol.
Niet foxhunter niet Newbie2, maar betonmol.
Als theoreticus heb je ook geen feitenkennis nodig, je verzint gewoon wat.  ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 6-04-2019, 20:54:16 door foxhunter »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #83 Gepost op: 6-04-2019, 21:22:01 »
Ik was ook wel verbaasd over die aanwijzing die geen aanwijzing was.  ::rofl:: Maar ja, uiteindelijk staat-ie niet voor niks in het 'nutteloze hints-topic' denk ik dan.

Ik heb zelf Elisabet afgestreept, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet de mol kan zijn. (in de NL-versie had ik de mol ook afgestreept dit jaar, ahum  :o )

Slapen met de slang op de kamer... Bij de stille disco een paar Vietnamezen die fout stonden, toch op de juiste manier omwisselen. Toch wel kandidaats, denk ik. Ik ben benieuwd wat ze de komende aflevering gaat doen. Af en toe lijkt haar gedrag niet helemaal natuurlijk, wie weet...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #84 Gepost op: 6-04-2019, 21:38:20 »
Dat was betonmol.
Niet foxhunter niet Newbie2, maar betonmol.
Als theoreticus heb je ook geen feitenkennis nodig, je verzint gewoon wat.  ::pinokkio::

Ik zeg nergens dat jullie dat bedacht hebben, alleen dat jullie het in eerste instantie graag oppikten en zo mede verspreiden (ik vond het flauw al jullie berichten hierover te quoten maar heb wel degelijk mijn research gedaan :-X).

Wat Tunneltelevisie al zegt, het stond in het "nutteloze hints" topic. Daar moet je alles met een knipoog lezen volgens mij. Dat jij en Newbie2 het dan toch leuk genoeg vinden om hier te bespreken is prima en je goed recht maar ik stoor mij vervolgens dan wel een beetje aan jullie "Fake News" en "Anderen verspreiden Fake News" uitspraken, als een hint uit het "nutteloze hints" topic niet blijkt te kloppen ::)

Ik zal er verder niet meer op terugkomen hoor ::hug::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #85 Gepost op: 6-04-2019, 23:47:04 »
Het stond bij het Vlaamse molforum ook onder 'Off-topic, Totaal nutteloze verborgen hints'.  ;)

« Laatst bewerkt op: 6-04-2019, 23:50:40 door Marisa »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #86 Gepost op: 6-04-2019, 23:56:26 »
Het stond bij het Vlaamse molforum ook onder 'Off-topic, Totaal nutteloze verborgen hints'.  ;)

Totaal nutteloos dus  ;), maar het houdt ons wel bezig.  ::rofl::

Voor nu zie ik Elisabet niet als mol-kandidaat in ieder geval... Ik ben benieuwd wat ze morgen gaat doen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #87 Gepost op: 7-04-2019, 00:34:55 »
Ik zeg nergens dat jullie dat bedacht hebben, alleen dat jullie het in eerste instantie graag oppikten en zo mede verspreiden (ik vond het flauw al jullie berichten hierover te quoten maar heb wel degelijk mijn research gedaan :-X).

Wat Tunneltelevisie al zegt, het stond in het "nutteloze hints" topic. Daar moet je alles met een knipoog lezen volgens mij. Dat jij en Newbie2 het dan toch leuk genoeg vinden om hier te bespreken is prima en je goed recht maar ik stoor mij vervolgens dan wel een beetje aan jullie "Fake News" en "Anderen verspreiden Fake News" uitspraken, als een hint uit het "nutteloze hints" topic niet blijkt te kloppen ::)

Ik zal er verder niet meer op terugkomen hoor ::hug::
Betonmol verspreid fake news door te zeggen dat Elisabet een dochter heeft die Polly heet. En dus noem ik dat fake news. Dit is geen nutteloze hint maar gewoon een hersenspinsel. En naar mijn mening moet het hier niet gaan over de kinderen van de kandidaten dat is lekker privé.
Ik heb het hier gehad over een molloot die meedoet aan dit fantastische programma. En dat de geboorte datum. Dat is wat anders dan Polly is dochter van. Daar heb ik het niet over gehad. Theoreticus, je zit gewoon fout, geef dat naar gewoon toe. Je haalt de boel door elkaar .

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #88 Gepost op: 7-04-2019, 01:55:31 »
Betonmol verspreid fake news door te zeggen dat Elisabet een dochter heeft die Polly heet. En dus noem ik dat fake news. Dit is geen nutteloze hint maar gewoon een hersenspinsel...

Vooruit mijn laatste reactie dan nog in deze:

Waar ik mij initieel aan stoorde was het feit dat jij een volgens mij grappig/niet serieus bedoelde vondst, als een "boze burger" tot Fake News bestempelt en newbie2 die dat vervolgens weer gaat papegaaien. Iets in het "nutteloze hints" topic klopt niet. Boehoe, nou en? Elisabet heeft niet eens een dochter dus daar had je betonmol ook direct vriendelijk op kunnen wijzen, toch?

Ik zou zeggen bereidt je er maar vast op voor: aan het eind van het seizoen zal blijken dat we met z'n allen een heleboel Fake News gecreëerd hebben met al onze waarnemingen, hints en theorieën. :D

Het is tenslotte maar een spel, een beetje relativeren op z'n tijd kan geen kwaad ;)

En om weer OT te gaan, wat Elisabet betreft is zij voor mij na aflevering 3 niet serieus meer in beeld. Als mol dan ::love::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #89 Gepost op: 7-04-2019, 05:25:20 »
Volgens mij waren het voornamelijk foxhunter en jijzelf die dit maar wat graag oppikten als mogelijke aanwijzing.
Integendeel. Ik had juist Elisabet in het vizier gekregen als verdachte, en dan komen er opeens rare privé hints voorbij die haar volgens mij helemaal zouden uitsluiten (heb ik ook duidelijk aangegeven in mijn EDITs op de vorige pagina). Dus ik zat er niet echt op te wachten. Ik besefte wel dat we in het nutteloze hints topic zaten, maar er zat ook een link bij en ik ging ervan uit dat de pinterest pagina daarachter echt was. Maar daar twijfel ik nu ook aan. Haha.
Hoe dan ook: voor mij liever geen hints met achternamen, kinderen, geboortedata, etc. Om het te negeren is ook niet goed, maar dan wel even je twijfels erbij zetten. En dat deed ik. Als jij dat helpen verspreiden noemt, dan begrijp ik dat niet. Aan de andere kant waren foxhunter en ik misschien iets te goed van vertrouwen, die pinterest pagina niet goed kunnen debunken (?), daar geef ik je gelijk in. Maar ja, als mensen zo professioneel te werk gaan om verwarring te creëren...
Folly (Engels) is dwaasheid en daarna de O van onnozelaar noemen (humor).
De F van Fauna, zegt ze ook nog. Allemaal te checken in de aflevering zelf. Dan heb ik ze toch veel liever zo! ::jaja::
EDIT: Als die pagina wel van Elisabet zelf is, is dit misschien gewoon een geintje van haar, om zich nog even verdacht te maken. Dan zal ze binnenkort wel afvallen. Of niet. En dan heeft ze ons toch mooi te pakken, allemaal. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2019, 06:18:44 door Newbie2 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #90 Gepost op: 7-04-2019, 21:31:08 »
Ok, De Mol is een spel, maar de afgelopen 2 afleveringen komt ze op mij wel heel hard over. Dat begint aan de tafel met de yoghurtbom, maar nu bij de paintball-opdracht gaat ze toch ook weer hard door op sommige kandidaten.

Niet al te veel sympathie meer voor haar.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #91 Gepost op: 7-04-2019, 21:32:44 »
Ok, De Mol is een spel, maar de afgelopen 2 afleveringen komt ze op mij wel heel hard over. Dat begint aan de tafel met de yoghurtbom, maar nu bij de paintball-opdracht gaat ze toch ook weer hard door op sommige kandidaten.

Niet al te veel sympathie meer voor haar.

Ik ga ook wel geen pasvragen voor anderen gaan nemen

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #92 Gepost op: 7-04-2019, 21:34:46 »
Ik ga ook wel geen pasvragen voor anderen gaan nemen

Joeri ook niet, maar hij loopt er niet 5 keer over te zeuren. Het moet niet "hip hoi" zijn zoals in WIDM, maar ik begin haar toch wel hard te vinden.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #93 Gepost op: 7-04-2019, 23:25:16 »
Ze lijkt een ijskonijn, ja. Om in Molstijl te blijven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #94 Gepost op: 7-04-2019, 23:26:31 »
Ze is intelligent, fanatiek en speelt het spel hard. Maar dat maakt haar voor mij zeker niet onsympathiek.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #95 Gepost op: 7-04-2019, 23:47:45 »
Nee absoluut niet onsympathiek. Heb t moeilijk om haar als verdachte te zijn, door t slapen met de slang, de escapeboot en de wissel bij de silent disco.

Maar aan de Andere Kant blijven er de feiten.
Reanimatie is de juiste oplossing bij de silent disco.
In de dagboeken komt slachtoffers, bloed en bevallen al voor..

En t wijzen van joeri op t gedoe van bas met de vrijstelling zou je kunnen zien als poging tot vertragen.

Een Fijne verschijning, die t spel hard speelt, maar ik denk geen mol

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #96 Gepost op: 8-04-2019, 00:15:44 »
Ik hou er wel van als het spel hard gespeeld wordt. Ik vind het een stoer mens. Ze zei dat ze bij de survivaltocht haar grenzen al opgezocht heeft maar ik denk dat ze daar bij het Bas bevrijden nog even een schepje bovenop gedaan heeft.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #97 Gepost op: 8-04-2019, 00:18:08 »
Ze wordt met de week harder, heerlijke kandidate! >:D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #98 Gepost op: 8-04-2019, 00:54:15 »
Ik noem dit maar even haar "mollenkop". Die zag je ook in de kajuit met Bruno. Staat ook al in dit draadje.
Deze foto is op het moment dat Bruno ontdekt dat hij pasvragen heeft omdat Elisabet die "per ongeluk" nog bij  zich had.

Bij de paintball opdracht bleef ze steeds lekker verdekt staan geen risico's nemen, zodat ze tot het einde toe de opdracht in de gaten kon houden. De naamkaartjes weggooien om niet verdacht te zijn, want dat is kandidatengedrag.

"Ik had het wel verwacht" op het misschien scherm is natuurlijk heel sterk.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 01:05:24 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #99 Gepost op: 8-04-2019, 06:56:55 »
Zei Elisabet niet dat ze maar 100 euro op haar hoofd wilde, omdat die jungle opdrachten haar niet liggen? Als dat zo is zie ik daar eigenlijk geen molse strategie in. Het was leuk, even een flirt, maar ik weet niet of dit wel stand houdt.