Auteur Topic: [Aflevering 9] - 5 mei  (gelezen 6632 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #60 Gepost op: 6-05-2019, 12:53:27 »
Ben in shock, deze zag ik niet aankomen. ::rofl::

Vrij snel Axel en Bas gaan verdenken, en daarmee eigenlijk de vrouwen direct uitgesloten. Ik heb d'r geen seconde verdacht.
Dat had ik dus ook. Kon toen eigenlijk wel een spoedarts gebruiken ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #61 Gepost op: 6-05-2019, 13:35:32 »
Ha, dat is mooi. En we zijn niet alleen hè, want zo'n 75% van het forum zat fout. :o

Elisabet heeft fantastisch geacteerd. Dat is waarom ik na afl. 3 van haar afstapte als Mol. In combinatie met dat ik te weinig molacties van haar zag. Maar die gaan we volgende week vast genoeg zien. Ik kijk er heel erg naar uit. ::jaja::

Klopt maar jij bent mijn graadmeter  ;)

Ik stapte om dezelfde redenen af van Elisabet (als reservemol) en vond dat ze buiten de Cu Chi tunnel weinig verdachts deed. Dus laat de beelden maar komen!
Graven, graven, graven...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #62 Gepost op: 6-05-2019, 16:25:14 »
Maar
maar
maar..

Het was Bas.
Of Axel.

 ::oink::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #63 Gepost op: 6-05-2019, 19:50:53 »
Wauw! Ik heb echt enorm genoten! En wat een ontknoping ::oink:: niet in woorden te bevatten.

Ik zat er hé-le-maal naast. Ze stond bij mij op 2 na aflevering 2, maar ik heb haar verder nooit echt verdacht. Zeker richting het einde tunnelde ik naar Bas (doe ik normaal nooit :)) en heb ik Elisabet niet eens als optie opengehouden. ::schaam::

De mol doet twee dingen. Geld laten verdwijnen en doen alsof je niet de mol bent. Dat eerste is haar vergeven, zo zonder voorbereiding. Dat tweede heeft ze uitmuntend gedaan.

Elisabet was voor mij dus een GEWELDIGE mol! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::