Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 69628 keer)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 17-04-2019, 20:08:09 »
Bruno toch nog op 3?  ::rofl::

Laat ik er bas van maken....  ???
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 17-04-2019, 23:08:02 »
Elisabet  ::fluit::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 18-04-2019, 01:10:57 »
Elisabet  ::fluit::

 ::oink:: what happened?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 18-04-2019, 01:35:26 »
::oink:: what happened?

Wat ik in t hinttopic plaatste trok me over de streep

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 18-04-2019, 20:18:56 »
Omdat het buitengewoon geweldig zou zijn: Kaat ::vergroot:: ::love:: ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 19-04-2019, 20:07:10 »
Elisabet ::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 20-04-2019, 00:19:51 »
Elisabet
Bas

Ik vind het een lastig seizoen dit jaar ☺️

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 20-04-2019, 11:37:01 »
Ik blijf gewoon bij Kaat, genoeg verdachte dingetjes te vinden in deze aflevering. Weinig geld pakken in level twee, om vervolgens in level drie vergeefs voor het geld te gaan (=onkandidaats). Bij de brommers voert ze precies de Molactie uit die ik had verwacht en wat typisch een briefingssabotage is. Ze merkt één vaas op voor x3 en doet dan vervolgens alsof de andere ook 'in ieder geval keer iets is' en dus positief moet zijn. Tsja.

Elisabet wordt m'n reserve-Mol. Hoog tijd dat ik de afleveringen nog eens terugkijk ::vergroot::
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 20-04-2019, 11:38:49 »
Ik ga mijn top 3 van deze week maar eens veranderen. Bas blijft wel stevig op kop bij mij, en ook Joeri valt niet af. Maar Elisabet vervang ik door Kaat.
Misschien is al die verdacht-makerij in de montage een nieuw trucje van de productie? Wat ze landelijk gezien dan wel een verdachte Mol oplevert, maar misschien kan ze dat voor een keertje niets schelen. Kunnen ze weer jaren op teren, want dan zegt dat in de toekomst ook niets meer. Ik blijf Kaat wel veel te naturel vinden om de Mol te kunnen zijn, maar ik zou het geweldig vinden.

1. Bas
2. Kaat
3. Joeri

Ik blijf het trouwens lastig vinden om een nr. 2 en 3 te kiezen als reservemol, want ik vind het vinden van het konijn een belangrijk moment. En daar waren juist (naast Bas) weer Axel en Elisabet actief bij betrokken, Kaat en Joeri niet.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2019, 11:54:11 door Newbie2 »

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 20-04-2019, 20:49:30 »
Kaat of Bas. Ze staan altijd op de goede molplekken.
Graven, graven, graven...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 21-04-2019, 08:47:38 »
Ik ging vorige week van Bas naar Kaat. Nu ga ik weer terug naar Bas  ::vergroot:: :D
Ma how, zeg!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 21-04-2019, 09:31:51 »
Axel. Het is duidelijk voor mij. De rest heeft te veel geld verdiend of onmolse dingen gedaan.

Ik zie dat de meerderheid wel op Kaat zit op dit forum. Heeft dit forum bij de mol België al eens fout gezeten? Of sterker, heeft dit forum in het algemeen al eens fout gezeten?

Online Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 21-04-2019, 10:22:19 »
De laatste jaren (toch vanaf 2013) zat deze site steeds op de juiste mol, meestal al na 5 afleveringen (vorig jaar werd Jan pas na het uitvallen van Simone door de meesten verdacht). Ik denk dat steeds meer mollenvangers zich op de commentaren en statistieken hier baseren.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 21-04-2019, 10:46:29 »
Eens met Belgian Mol: Axel is de mol.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 21-04-2019, 13:44:10 »
Als ik terugkijk naar de molpunten dan was tot nog toe de uiteindelijke winnaar het meest verdacht. De mol  stijgt rond aflevering 5.

Go Joeri go hij zou een verdiende winnaar zijn
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Geen Mol, dan winnaar. ::super:: Opvallend inderdaad, dat Joeri bij molpunten het meest verdacht is. Niet uitsluiten, deze superman.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 21-04-2019, 15:20:02 »
In Axel kan ik eerlijk gezegd geen Mol zien. Ook Bas heeft hier en daar gewoon geld verdiend waar dat niet nodig was.

Dan zie ik liever nog Joeri als de Mol. Kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie? Of is 'ie door iedereen toch vooral afgeschreven door zijn heldenrol op de boot, en vervolgens in de vergetelheid geraakt? Ik vind hem niet het molst maar ook zeker niet het onmolst. Elisabet hetzelfde verhaal.
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 21-04-2019, 15:55:11 »
In Axel kan ik eerlijk gezegd geen Mol zien.

Ik ook niet.. heb t geprobeerd.
Ik weet t niet meer. Ik ga maar voor Elisabet

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 21-04-2019, 16:17:48 »
Ik ook niet.. heb t geprobeerd.
Ik weet t niet meer. Ik ga maar voor Elisabet

Ik heb er ook nog moeite mee ja. Ik ga maar voor hem voor nu en ik zet Elisabet op 2.


Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 21-04-2019, 16:21:25 »
De laatste jaren (toch vanaf 2013) zat deze site steeds op de juiste mol, meestal al na 5 afleveringen (vorig jaar werd Jan pas na het uitvallen van Simone door de meesten verdacht). Ik denk dat steeds meer mollenvangers zich op de commentaren en statistieken hier baseren.
Ik zie nu toch wel meer verdeeldheid en twijfel over de mol, meer dan bij de andere seizoenen. Vorige seizoenen zag ik de mol op het eind toch wel aankomen, maar denk dat het nu tot het einde spannend blijft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 21-04-2019, 16:50:24 »
Axel. Het is duidelijk voor mij. De rest heeft te veel geld verdiend of onmolse dingen gedaan.

Ik zie dat de meerderheid wel op Kaat zit op dit forum. Heeft dit forum bij de mol België al eens fout gezeten? Of sterker, heeft dit forum in het algemeen al eens fout gezeten?
::jaja::

Bij de Vlaamse was er heel lang geen meerderheid voor de mol van seizoen 5, mogelijk alleen op het einde maar dat weet ik zo even niet meer, maar dat was ook close.

Bij de Nederlandse versie ook meerdere malen, meest recent nog bij Jan waarbij het forum pas in meerderheid goed zat in de finale aflevering.

Dus het kan wel ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human