Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 69704 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #740 Gepost op: 4-05-2019, 18:43:55 »
Ik val alleen van mn stoel als het Bas is

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #741 Gepost op: 4-05-2019, 18:45:15 »
Ik val alleen van mn stoel als het Bas is

Bind je maar goed vast

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #742 Gepost op: 4-05-2019, 18:46:45 »
 ::rofl::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #743 Gepost op: 4-05-2019, 19:10:09 »
Ik val alleen van mn stoel als het Bas is

 ::jaja::

Ik ga voor de zekerheid een lichte maaltijd nuttigen ( ::kots::) ::fluit::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #744 Gepost op: 5-05-2019, 00:08:55 »
Gevoel Elisabet, verstand Bas.

Kies dan toch voor Elisabet.

Voorgaande keren had ik de Vlaamse mol snel in het oog, maar dit jaar is het twijfel alom. 

Zou wel heel verbaast zijn, mocht Axel de mol blijken, ben benieuwd!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #745 Gepost op: 5-05-2019, 11:50:44 »
Axel logischer ivm de verdenkingen op elkaar en vooral omdat we die van Elisabet niet mogen horen

Elisabet heeft t accent van het dagboek en m.i betere molacties en verdient minder geld.

Ik laat me gewoon verrassen vanavond

Veel plezier met de ontknoping  iedereen  ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #746 Gepost op: 5-05-2019, 12:44:04 »
Bas - wensmol
Axel - ratiomol
Elisabet - schotvoordeboegmol

Wie van de drie is de echte?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #747 Gepost op: 5-05-2019, 13:47:45 »
Ik val alleen van mn stoel als het Bas is

 ::rofl::

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik verbaasder zou zijn.. wanneer het Elisabet is of wanneer het Bas is.

In Bas kan ik gewoon geen mol zien, ondanks dat ik hem wel verdachte acties zie doen. Hetzelfde gold voor Kaat.  ::jaja::

Axel doet verdachte acties en zijn lichaamstaal straalt uit dat hij iets te verbergen heeft en is zo verkrampt soms, terwijl ik de headhunter juist heel ontspannen en naturel vind overkomen altijd... en als de headhunter liegt, zie je het ook meteen.  ::)

Ik zou het heel knap vinden van Bas als hij het zo goed speelt als mol, maar ik denk dat iets toch echt is wat het lijkt in dit geval.  ;D

De mol is.....

Axel

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #748 Gepost op: 5-05-2019, 13:53:43 »
En Elisabet.. waarom zij niet?

Ik hoop echt dat zij het is al is het puur en alleen om het feit dat zij ECHT gemold heeft en gezorgd heeft dat de pot laag bleef. Die slang situatie vind ik juist eerder voor haar spreken qua laag bedragje en slim moment. Ik stapte toen van haar af namelijk.. was dat de bedoeling?

Het accent in het dagboek.
Ben ik echt de enige die dat hoort? Of hebben ze Axel gevraagd een accent op te zetten?

Qua verdenkingen die ze uitspreken ben ik het met jullie eens. Dan moet Axel wel de mol zijn.

Maar ik vind m niet beter dan Elisabet. Hoeft ook niet.

Dit seizoen was ZO fantastisch dat het me niet uitmaakt of het Axel of Elisabet is

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #749 Gepost op: 5-05-2019, 14:02:07 »
En Elisabet.. waarom zij niet?

Ik hoop echt dat zij het is al is het puur en alleen om het feit dat zij ECHT gemold heeft en gezorgd heeft dat de pot laag bleef. Die slang situatie vind ik juist eerder voor haar spreken qua laag bedragje en slim moment. Ik stapte toen van haar af namelijk.. was dat de bedoeling.

Het accent in het dagboek.
Ben ik echt de enige die dat hoort? Of hebben ze Axel gevraagd een accent op te zetten?

Qua verdenkingen die ze uitspreken ben ik het met jullie eens. Dan moet Axel wel de mol zijn.

Maar ik vind m niet beter dan Elisabet. Hoeft ook niet.

Dit seizoen was ZO fantastisch dat het me niet uitmaakt of het Axel of Elisabet is

Nee, ik kan me wel vinden in wat je zegt.
Maar niemand verdenkt haar en haar verdenkingen worden het hele seizoen lang al zo vaag gehouden. Daardoor kan ik me haast niet voorstellen dat ze het toch is... geen enkele voorbereide mol is ooit verdacht door geen enkele finalist en zij was niet eens voorbereid. Ik zou haar ook een prima mol vinden als ze de mol is.

Ik heb heel veel zin in de finale. Die zag er mega straf uit in de preview (ik merk dat het taalgebruik van de Vlamingen mijn eigen taalgebruik begint te beïnvloeden).  ::rofl:: Het seizoen is hoe dan ook al geslaagd wat mij betreft.  ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #750 Gepost op: 5-05-2019, 14:06:01 »
Nee, ik kan me wel vinden in wat je zegt.
Maar niemand verdenkt haar en haar verdenkingen worden het hele seizoen lang al zo vaag gehouden. Daardoor kan ik me haast niet voorstellen dat ze het toch is...

Ja dat doet mij ernstig aan haar twijfelen .. het zou wel epic zijn  8)


Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #751 Gepost op: 5-05-2019, 14:24:22 »

-knip-

Dit seizoen was ZO fantastisch dat het me niet uitmaakt of het Axel of Elisabet is

Helemaal mee eens ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #752 Gepost op: 5-05-2019, 15:13:46 »
Ik ga toch voor Axel.

En idd

Dit seizoen was ZO fantastisch dat het me niet uitmaakt of het Axel of Elisabet is

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #753 Gepost op: 5-05-2019, 15:16:18 »
en als het nu bas is ?  #dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #754 Gepost op: 5-05-2019, 15:32:31 »
Ik zie de makers trouwens echt niet aan Axel vragen of hij een schilderij wil maken ;D
Maar ik ga nog steeds voor Elisabet 8)
Die wil liever een papieren vliegtuigje vouwen denk ik ;D 

Maar OT: wie de mol nu is...  ??? Verstand zegt Axel, gevoel zegt Bas en onderbuik zegt Elisabet...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #755 Gepost op: 5-05-2019, 15:43:14 »
De poll van dit forum is de enige waarin de mol op 1 staat in alle polls die ik al ben tegengekomen. Sterk  ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #756 Gepost op: 5-05-2019, 16:02:31 »
Ik ben echt totaal stupez-fait. Ik was hier al een dag of 10 niet gekomen want ik vind het ZO'N saai seizoen geworden. Toen keek ik ook Cafe de Mol en toen was daar 40% voor Elisabet (kan ook Bas geweest zijn, weet het niet eens meer) met Axel dan gedeeld laatste met 30%. En ik dacht jaaaaaaaaaja, daar hebben we de manipulatie weer.

Ik denk, ik kom toch nog even terug hier op het forum om te controleren of nu wel echt 100% op Axel zit.

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Staat niet eens eerste ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zit al zo lang diep in de tunnel, dat gaat echt enorm bewegen als ik fout zit. Het zou wel mooi zijn want de laatste keer was de andere mol die nog geen mol was aan het begin. Ik zal Anniek moeten veranderen als mijn avatar!!!   :\'( :\'( :\'( :\'(

Ach, gaat niet gebeuren. Mensen, molloten, laatste kans, kruip allemaal in die Axel tunnel!!!! Last call, brace for impact in the other tunnels!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #757 Gepost op: 5-05-2019, 16:05:00 »
Ik ben echt totaal stupez-fait. Ik was hier al een dag of 10 niet gekomen want ik vind het ZO'N saai seizoen geworden. Toen keek ik ook Cafe de Mol en toen was daar 40% voor Elisabet (kan ook Bas geweest zijn, weet het niet eens meer) met Axel dan gedeeld laatste met 30%. En ik dacht jaaaaaaaaaja, daar hebben we de manipulatie weer.

Ik denk, ik kom toch nog even terug hier op het forum om te controleren of nu wel echt 100% op Axel zit.

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Staat niet eens eerste ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zit al zo lang diep in de tunnel, dat gaat echt enorm bewegen als ik fout zit. Het zou wel mooi zijn want de laatste keer was de andere mol die nog geen mol was aan het begin. Ik zal Anniek moeten veranderen als mijn avatar!!!   :\'( :\'( :\'( :\'(

Ach, gaat niet gebeuren. Mensen, molloten, laatste kans, kruip allemaal in die Axel tunnel!!!! Last call, brace for impact in the other tunnels!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het zou wel wat zijn als de meerderheid van dit forum fout zou zitten. Volgens mij was de enige andere keer dat dat gebeurde tijdens WIDM seizoen 5?
« Laatst bewerkt op: 5-05-2019, 16:12:09 door Saskiaax95 »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #758 Gepost op: 5-05-2019, 16:05:32 »
Wat een post  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Alleen: zo'n saai seizoen....  ???

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #759 Gepost op: 5-05-2019, 16:11:35 »
Saai seizoen? Beste televisie die ik ooit gezien heb.  ::jaja::
Ik heb vannacht zelfs nog gedroomd over de finale.  ::rofl:: Alleen waren de kandidaten helemaal andere mensen, was er in de finale een parodie op de finale, en werd ik net voor de mol bekend werd gemaakt wakker. Maakt niet uit, vanavond gaan we er eindelijk achter komen, en het gaat fantastisch worden.