Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 19197 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #140 Gepost op: 27-03-2019, 20:14:42 »
Mij viel dat ook op ja, die beweging naar haar middel. Vreemd.


Niks vreemds aan hoor. Toen ik nog in de bajes werkte en met alarm en pieper om mn middel rondliep pakte ik dat ook vast elke keer bij opstaan.
Is gewoon om te zorgen dat t niet van je afvalt

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #141 Gepost op: 28-03-2019, 00:28:18 »

 als je een kandidaat bent, dan ga je toch niet een medekandidaat redden? Ik denk dat Eva op het punt staat dat weldegelijk te doen.


We weten nog niet hoe dat eruit gaat zien volgende week, maar er kan natuurlijk best extra voordeel zijn voor Eva als ze het voor elkaar weet te krijgen dat de groep de verfbom tijdig weet te ontmantelen. Dit heeft Gilles ook gezegd, dat het voordeel op zou leveren als je de snelste was.  Ik denk bijv. aan persoonlijk geld (is wel vaker voorgekomen bij de Vlaamse mol en dat zijn dan geen misselijke bedragen) of een ticket naar nog een paar afleveringen verder. Dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #142 Gepost op: 28-03-2019, 22:29:37 »
En klakske, serieus, als je een kandidaat bent, dan ga je toch niet een medekandidaat redden? Ik denk dat Eva op het punt staat dat weldegelijk te doen.

Mijn scenario: Als het Eva lukt om de bom te laten ontploffen, moet de echte afvaller naar huis en krijgt zij één of meer pasvragen. Als het niet lukt, verandert er niets en heeft ze haar kans op een bonus verspeeld.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #143 Gepost op: 29-03-2019, 17:24:10 »
Ik vind de scenario's wel ERG veel toeval. We gaan nu uit van: EN ze is de snelste, EN ze is de afvaller? Anders heeft Gilles te veel gelogen.

Maar dan met dat gezicht van "ja ik wist allang dat je rood ging tonen, Gilles". En dat ze al helemaal links zat, dus geen enkel contact behoefde te maken met de groep. En dat ook NIET deed. Het was toch allemaal erg script. Ze heeft zoveel gezichtsuitdrukkingen paraat, en dan op het moment sublime is het niets? Ik vind het toch allemaal 1 groot toneelspel.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2019, 17:26:26 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #144 Gepost op: 30-03-2019, 00:34:32 »
Dat ze links zit kan ook geregisseerd zijn als ze kandidaat is he. Dat de makers sws de snelste kandidaat links wilden om geen reactie af te kunnen lezen (kandidaat of mol).

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #145 Gepost op: 31-03-2019, 10:01:16 »
Sorry als dit al is gezegd, heb niet echt de tijd om dit seizoen het forum nauwlettend te volgen:

Ik denk dat de leugen van Gilles hetgeen is wat hij tegen Eva vertelde op het eind. Dus hij loog dat hij loog bij de executie. Dus Eva is wel gewoon de afvaller.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #146 Gepost op: 31-03-2019, 10:15:44 »
Yep, dat opperde ik ook, in het afleveringstopic. En het is me (terecht hoor, denk ik nu) uit het hoofd gepraat. En ik zeg ook altijd maar zo: "Sterk zijn is simpel zijn". ;D Bovendien is volgens sommigen aan Gilles' intypen van de naam af te zien dat die niet van Eva is. Van wie die dan wel is is onduidelijk, het zijn een stuk of 5 aanslagen, dus Bas of Elisabeth zullen het ook niet zijn. Al kan Gilles natuurlijk best even goochelen met zijn vingers.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2019, 10:17:49 door Newbie2 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #147 Gepost op: 31-03-2019, 11:51:52 »
Mijn scenario: Als het Eva lukt om de bom te laten ontploffen, moet de echte afvaller naar huis en krijgt zij één of meer pasvragen. Als het niet lukt, verandert er niets en heeft ze haar kans op een bonus verspeeld.

Ik denk zelfs aan een vrijstelling. Ze zal dus wel nog een aflevering verder gaan.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #148 Gepost op: 1-04-2019, 00:02:05 »
Als Eva de mol is dan:

Is de twist aan het eind van aflevering 3 nooit een echte twist geweest.
Zijn de kandidaten met valse voorwendselen de test ingestuurd.
Zou de mol ervoor gezorgd hebben dat er sowieso een afvaller was en geen kans op blijven was.

Dit zou voor mij het hele idee van de twist teniet doen.

Wat het waarschijnlijker maakt is dat de opdrachten die volgden perfect pasten voor een groep van 8 mensen en niet zo voor 9. (Vissen, silent disco).

Ik geloof er liever niet in.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #149 Gepost op: 1-04-2019, 00:07:18 »
Als Eva de mol is dan:
Dit zou voor mij het hele idee van de twist teniet doen.

Zo bracht Jan ook potentieel Jean Marc naar de uitgang bij de intro opdracht door te laat te komen. Dus dat de mol ook in deze twist hoe dan ook iemand laat afvallen en dat de boel gescript is.. De mol blijft ervoor nodig om elementen te introduceren, blijft het hulpje van de productie.

Met al die widm seizoenen en mol sinds seizoen 4 kijk ik er niet van op. Gedurfd is het wel, al zou het is een leugen dat Eva niet de afvaller is nog een tikkeltje de twist teniet doen. Dan wordt iedereen op het verkeerde been gezet bij het beginnen van aflevering 4.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #150 Gepost op: 1-04-2019, 00:12:00 »
Ik vond Eva's reactie op het groene scherm (over)geacteerd overkomen. Terwijl ze nota bene twee pasvragen had en de rest van de aflevering een hele ontspannen indruk maakte. In dat kader is de uitspraak van de Mol op het einde ook interessant. "Ik heb eigenlijk geen stress meer."

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #151 Gepost op: 1-04-2019, 00:20:01 »
Ik vond Eva's reactie op het groene scherm (over)geacteerd overkomen. Terwijl ze nota bene twee pasvragen had en de rest van de aflevering een hele ontspannen indruk maakte. In dat kader is de uitspraak van de Mol op het einde ook interessant. "Ik heb eigenlijk geen stress meer."

Ik vind Eva eigenlijk al 4 weken overgeacteerd overkomen. Haar gezichtsuitdrukkingen tijdens het telefoneren bij het bakken van de cha ca zijn ook zo vreemd.

Mogelijk heeft ze gewoon een heel apart arsenaal aan gezichtsuitdrukkingen dus en lijkt het dan op overacteren?

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #152 Gepost op: 1-04-2019, 00:21:02 »
Mijn scenario: Als het Eva lukt om de bom te laten ontploffen, moet de echte afvaller naar huis en krijgt zij één of meer pasvragen. Als het niet lukt, verandert er niets en heeft ze haar kans op een bonus verspeeld.

Zou ik misschien al te vaak naar De Mol of WidM gekeken hebben?  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #153 Gepost op: 1-04-2019, 00:21:14 »
Ik vind Eva eigenlijk al 4 weken overgeacteerd overkomen. Haar gezichtsuitdrukkingen tijdens het telefoneren bij het bakken van de cha ca zijn ook zo vreemd.

Mogelijk heeft ze gewoon een heel apart arsenaal aan gezichtsuitdrukkingen dus en lijkt het dan op overacteren?

Zou inderdaad kunnen, zoiets concludeerde ik ook eerder. Maar ik ga er toch weer aan twijfelen. Sowieso een hele leuke dame die Eva. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #154 Gepost op: 1-04-2019, 08:57:49 »
Opvallend: Eva blijkt echt bang te zijn voor de konijnen? Of speelt ze dat hier nogmaals om het verhaal full circle te krijgen? ??? ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #155 Gepost op: 1-04-2019, 10:37:37 »
Ze kan de mol zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet helemaal. Ze doet het toch ook weer goed met die vis op het einde te vangen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #156 Gepost op: 1-04-2019, 10:45:46 »
Ze kan de mol zijn, maar ik zie het voorlopig nog niet helemaal. Ze doet het toch ook weer goed met die vis op het einde te vangen.

Ik heb nog niks teruggekeken maar volgens Axel probeerde Eva daar verwarring te zaaien. (Maar of we Axel kunnen vertrouwen is natuurlijk ook maar de vraag.)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #157 Gepost op: 1-04-2019, 10:45:57 »
Axel corrigeert Eva bij de laatste vis en bij de blauwe vs witte stippen.
Axel zwemt met Kaat terug naar de rekensom. Waarom deed Eva dat niet. Nu was het een stevige som en een piloot moet goed kunnen hoofdrekenen. Er ontstaat een beeld dat opdrachten lukken als Axel Eva controleert.

Als Eva echt bang is voor konijnen dan... is de mol dan toch van tevoren gekozen of hebben ze een hele dierentuin aan angsten mee genomen, voor iedere kandidaat één.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 12:04:11 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #158 Gepost op: 1-04-2019, 11:09:11 »
Axel corrigeert Eva bij de laatste vis en bij de blauwe vs witte stippen.


Het was Eva die op het einde de goede vis er uit haalde, met de bedenkingen van Axel.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #159 Gepost op: 1-04-2019, 11:26:13 »
Ik vond Eva's reactie op het groene scherm (over)geacteerd overkomen. Terwijl ze nota bene twee pasvragen had en de rest van de aflevering een hele ontspannen indruk maakte. In dat kader is de uitspraak van de Mol op het einde ook interessant. "Ik heb eigenlijk geen stress meer."
Dat viel me ook op  ::regenboog::