Auteur Topic: [Aflevering 9] - 5 mei  (gelezen 6627 keer)

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #40 Gepost op: 6-05-2019, 00:22:51 »
Wat zo mooi in beeld gebracht, de mol blijft een heerlijk sprookje en dit was het verhaal.... Genoten en ik kijk nu al uit naar volgend jaar (eerst zelf een maandje Vietnam verkennnen wat een heerlijk land)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #41 Gepost op: 6-05-2019, 00:44:37 »
Beste seizoen ooit. Ik heb ze allemaal gezien, maar dit slaat alles. Ik vond de drone opdracht een perfecte finale opdracht. Geweldig dat ze ook allemaal in pak uitgedost waren!

Eerste opdracht was ook geweldig! Enige opdracht die ik heel slecht vond was de visopdracht, maarja kan niet altijd top zijn!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #42 Gepost op: 6-05-2019, 01:04:30 »
Zóóó wat een finale ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Vanuit de bioscoop was 'ie al helemaal majestueus. Maar nu eerst even bijkomen... Elisabet?! ::oink:: ::bravo:: ::bravo::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2019, 01:12:52 »
Het was fantastisch. De finale, de hele serie, de extra hints die ze in Kinepolis verstopt hebben(!) (ik weet niet of daar al een filmpje van online is) en natuurlijk de voor mij (en vele anderen) totaal onverwachte ontknoping! ::oink::

Helemaal grappig was dat achter ons in de zaal een rij vol met familie van Elisabet zat waarvan het merendeel net zo verbaasd was als wij. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2019, 01:30:13 »
Ja tjonge mensen... wat een seizoen..wat een gelaagde mindfuck opdrachten... wat een mooie beelden.. wat een mooi land... wat een leuke groep.. wat een spanning... en wat een Mol! En wat een presentator en crew!  ::bravo::

en wat hebben we lekker veel met elkaar kunnen uitwisselen. Alles was  zo goed dat het lezen en posten hier super leuk was  ::bravo::

Hoop dat Rick heeft meegekeken en wat inspiratie op heeft gedaan 🤞🏻

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #45 Gepost op: 6-05-2019, 08:50:10 »
Het was fantastisch. De finale, de hele serie, de extra hints die ze in Kinepolis verstopt hebben(!) (ik weet niet of daar al een filmpje van online is) en natuurlijk de voor mij (en vele anderen) totaal onverwachte ontknoping! ::oink::

Helemaal grappig was dat achter ons in de zaal een rij vol met familie van Elisabet zat waarvan het merendeel net zo verbaasd was als wij. ::rofl::

Heinz, jij ook nog bedankt dat je me op het begin in de Elisabet-tunnel hebt geduwd :p

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #46 Gepost op: 6-05-2019, 08:51:45 »
Wat een finale! Ik was werkelijk flabbergasted toen Axel winnaar bleek ::oink:: Shit, geen fles Sambuca gewonnen..Maar ook geen fles rode wijn verloren want Bas was het ook niet. Laat staan dat ik de pool kon winnen ::ohno::
Nooit gedacht dat het Elisabet kon zijn (alleen als schot voor de boeg had ik haar😬)
Het waren de mannen die meer leken te mollen. Eenmaal in een tunnel ben je dan verloren. Ik raap mezelf langzaam weer bij elkaar. Tot januari de tijd voor gelukkig ;).

Ik wist het zo zeker........
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 00:08:16 door Lonneke*L »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #47 Gepost op: 6-05-2019, 08:54:46 »
Heinz, jij ook nog bedankt dat je me op het begin in de Elisabet-tunnel hebt geduwd :p

Haha, graag gedaan. Ja, had ik het toch nog goed na aflevering 2. Beetje jammer dat ik direct daarna Elisabet zo goed als afgeschreven heb. ::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #48 Gepost op: 6-05-2019, 08:56:32 »
Heinz, dat jij het ook fout had troost mij  ;)
Graven, graven, graven...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #49 Gepost op: 6-05-2019, 09:04:08 »
Ha, dat is mooi. En we zijn niet alleen hè, want zo'n 75% van het forum zat fout. :o

Elisabet heeft fantastisch geacteerd. Dat is waarom ik na afl. 3 van haar afstapte als Mol. In combinatie met dat ik te weinig molacties van haar zag. Maar die gaan we volgende week vast genoeg zien. Ik kijk er heel erg naar uit. ::jaja::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #50 Gepost op: 6-05-2019, 09:04:23 »
Haha, graag gedaan. Ja, had ik het toch nog goed na aflevering 2. Beetje jammer dat ik direct daarna Elisabet zo goed als afgeschreven heb. ::rofl::

Ja door jou ging ik dieper in de tunnel. Soms af en toe naar de uitgang gekeken naar de Kaat-tunnel. Bas nooit verdacht en Axel alleen af en toe twijfels door jou.

Ook Foxhunter duwde me terug in de Elisabet-tunnel :D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #51 Gepost op: 6-05-2019, 09:05:45 »
Ha, dat is mooi. En we zijn niet alleen hè, want zo'n 75% van het forum zat fout. :o

Elisabet heeft fantastisch geacteerd. Dat is waarom ik na afl. 3 van haar afstapte als Mol. In combinatie met dat ik te weinig molacties van haar zag. Maar die gaan we volgende week vast genoeg zien. Ik kijk er heel erg naar uit. ::jaja::
We hebben ze hier vermeld hoor  ;)
 :P

Nee.. ik ben ook erg benieuwd maar denk dat we hier redelijk veel benoemd hebben

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #52 Gepost op: 6-05-2019, 09:07:03 »
Ik bedoelde dan ook vooral afleveringen 3 en 4. Maar daarmee probeer ik niet te zeggen dat ze er niet waren, alleen dat ik ze onvoldoende zag om voor Elisabet te blijven kiezen. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #53 Gepost op: 6-05-2019, 09:09:26 »
Ja jij zag t niet maar we hebben ze wel volop vermeld in ieder geval.

Zal volgende week weinig horen wat hier niet al gemeld is

Zoals Gilles zelf zei : de acties van de mol komen ook in beeld en dat klopt

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #54 Gepost op: 6-05-2019, 09:12:36 »
Ik ben vooral benieuwd naar de mislukte acties. Als die goed verklaard zullen worden, dan ga ik haar een goede mol vinden (maar dan moet ze wel door de sterkte van de kandidaten gefaald hebben in sommigen opdrachten en niet door eigen ‘luiheid’)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #55 Gepost op: 6-05-2019, 09:14:23 »
Ze is sowieso een goede mol want jullie zijn er allemaal ingestonken. Plus ze heeft t minste geld verdiend.

Axel was grootverdiener .. dat was niet meer recht te praten en Bas ook

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #56 Gepost op: 6-05-2019, 09:44:19 »
Yes! Ik had het goed!  ::vergroot:: ::ok::

Was ook wel nodig na WIDM2019, want die  :) heb ik nooit verdacht...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #57 Gepost op: 6-05-2019, 09:45:18 »
Wat een top seizoen  ::bravo::Een geweldige winnaar en een uitstekende mol ::ok:: Ben zo benieuwd naar de molacties.

Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #58 Gepost op: 6-05-2019, 11:25:15 »
Wowowowow  ::oink::
Knaagde toch iets om Elisabet te verdenken, ben benieuwd naar ALLE acties, alsnog heeft ze het goed gedaan  ::bravo::
Deze aflevering was echt voor mij een lach en een traan (en niet omdat ik op de verkeerde mol zat). Alles was echt mooi in elkaar gezet en gefilmd, super.  ::joehoe::

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #59 Gepost op: 6-05-2019, 12:15:12 »
Ja hoor, het is weer gelukt, voor de 5e keer op rij bleek mijn mol de winnaar te zijn. Misschien moet ik voortaan toch met andere ogen gaan kijken.  ::jaja::