Auteur Topic: [Aflevering 9] - 5 mei  (gelezen 6615 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #20 Gepost op: 5-05-2019, 22:44:42 »
Ik Vond Het een Kei Goeie Mol! Hulde Hulde Hulde! OO wat een gaaf seizoen...  ::bravo::  ::bravo:: ::confettie:: ::feest:: ::respect::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #21 Gepost op: 5-05-2019, 22:46:22 »
Altijd fijn om jouw mening te lezen in ieder geval.  ::ok::
Het was een raar mol-jaar.

Ik heb niet zoveel gepost in het 2e deel van dit seizoen. Ik heb voor het eerst in mijn leven een beetje mol-moeheid ervaren. Maar toch bedankt voor je compliment. ::ok:: ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #22 Gepost op: 5-05-2019, 22:51:40 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Heb slechts 1x op haar gestemd als mol, namelijk deze week. Wauw.  ::bravo:: zo ging het bij Gilles ook. Bij Eline 0x en bij Pieter wel wat vaker.
Frankje Lapi

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #23 Gepost op: 5-05-2019, 22:52:27 »
Hulpmol, te vroeg gepiekt tijdens het NL Seizoen? Zonde. Deze Vlaamse Mol heeft voor mij een heleboel goed gemaakt!
Kop op! Dank voor je bijdragen, wordt zeer gewaardeerd.

Gaaf trouwens dat we al wat gave molmomenten hebben kunnen zien na de onthulling vanavond  ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #24 Gepost op: 5-05-2019, 22:55:38 »
Hulpmol, te vroeg gepiekt tijdens het NL Seizoen? Zonde. Deze Vlaamse Mol heeft voor mij een heleboel goed gemaakt!
Kop op! Dank voor je bijdragen, wordt zeer gewaardeerd.

Ik denk inderdaad dat het Nederlandse seizoen veel te weinig bracht van wat ik wilde zien en dat ik me niet echt meer kon opladen voor het Vlaamse seizoen. Misschien sla ik seizoen 20 over zodat ik toch mijn eigen Mol-seizoen met volle vreugde kan zien. ;D

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #25 Gepost op: 5-05-2019, 22:58:13 »
+1  ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #26 Gepost op: 5-05-2019, 23:04:53 »
Ik denk inderdaad dat het Nederlandse seizoen veel te weinig bracht van wat ik wilde zien en dat ik me niet echt meer kon opladen voor het Vlaamse seizoen. Misschien sla ik seizoen 20 over zodat ik toch mijn eigen Mol-seizoen met volle vreugde kan zien. ;D
Ik heb het ook. Voor het eerst. Beide seizoenen liet het me veel onverschilliger dan ooit. En dat is echt heeeeeel naar  :\'(

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #27 Gepost op: 5-05-2019, 23:05:45 »
Ik heb niet zoveel gepost in het 2e deel van dit seizoen. Ik heb voor het eerst in mijn leven een beetje mol-moeheid ervaren. Maar toch bedankt voor je compliment. ::ok:: ::bravo::

Begrijpelijk. Ik waardeer het dat je gewoon zegt dat je geen mol kunt aanwijzen (geen tunnel kiest) en dat argumenteert.  ::ok:: Ik zat er zelf ook naast, na meerdere foute tunnels.  ::rofl::

Ik vond dit seizoen mooi, het greep mij meer dan de Nederlandse versie van 2019. Maar het was ingewikkeld; misschien anders gemonteerd dit jaar..?

Volgend jaar alleen de Vlaamse versie kijken lijkt mij eigenlijk ook wel een goed idee.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #28 Gepost op: 5-05-2019, 23:07:09 »
Ondanks dat ik de mol fout had (de winnaar wel goed) toch ontzettend genoten van dit seizoen!!
Graven, graven, graven...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #29 Gepost op: 5-05-2019, 23:07:30 »
Ben in shock, deze zag ik niet aankomen. ::rofl::

Vrij snel Axel en Bas gaan verdenken, en daarmee eigenlijk de vrouwen direct uitgesloten. Ik heb d'r geen seconde verdacht. Ben heel benieuwd naar volgende week. ::jaja::

Proficiat aan iedereen die op het juiste spoor zat. ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #30 Gepost op: 5-05-2019, 23:09:00 »
Begrijpelijk. Ik waardeer het dat je gewoon zegt dat je geen mol kunt aanwijzen (geen tunnel kiest) en dat argumenteert.  ::ok:: Ik zat er zelf ook naast, na meerdere foute tunnels.  ::rofl::

Ik vond dit seizoen mooi, het greep mij meer dan de Nederlandse versie van 2019. Maar het was ingewikkeld; misschien anders gemonteerd dit jaar..?

Volgend jaar alleen de Vlaamse versie kijken lijkt mij eigenlijk ook wel een goed idee.  ::ok::
De Mol is naar mijn mening sowieso veeeeeeel beter dan WIDM

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #31 Gepost op: 5-05-2019, 23:15:55 »
WAt een geweldige aflevering weer.
Met nog 2 echt leuke opdrachten.
Mijn vriend zat op de bank naar iets om te lachen te kijken, maar ik zat harder te lachen om die karaoke-opdracht.
En de opdracht in de fabriek ook geweldig, samen met de bootopdracht de leukste van dit seizoen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #32 Gepost op: 5-05-2019, 23:25:09 »
Na afloop van de vorige aflevering zat 1 van de heren op haar, de andere twijfelde zeiden ze.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #33 Gepost op: 5-05-2019, 23:27:28 »
De Mol is naar mijn mening sowieso veeeeeeel beter dan WIDM

Het is voor de eerste keer dat ik De Mol volg. Je hebt gelijk, denk ik. Wát een seizoen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #34 Gepost op: 5-05-2019, 23:29:27 »
Maar ik ga de echte Elisabet enkel volgende week zien. Op de valse heb ik zo'n 4 afleveringen lopen vloeken. ::rofl::

 ::rofl::

We zagen gelukkig al echte 'beetjes Elisabet' in deze aflevering, die ik heel goed vond. Een waardig besluit van een geweldig goed seizoen!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #35 Gepost op: 5-05-2019, 23:39:34 »
Los van de uiteindelijke mol (die ook zeer goed was, denk ik toch). Wat een geweldige aflevering was dit weer  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Die eerste opdracht  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En die 2de opdracht: zo gebruik je dus drones! Heerlijke televisie

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #36 Gepost op: 5-05-2019, 23:58:53 »
Vanaf aflevering 1 op Elisabet! Heel veel getwijfeld, maar tunnel nooit echt helemaal verlaten.

Ik denk dat het een hele goede mol is geweest. Vooral omdat ze onvoorbereid was ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #37 Gepost op: 6-05-2019, 00:02:05 »
Topseizoen ::bravo::

Ook bravo aan de mensen die wel goed zaten ;D not me
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #38 Gepost op: 6-05-2019, 00:09:25 »
Ik vond haar tactiek van bitch spelen erg frustrerend.

Eens, had ik ook last van.

Maar ik kijk heel erg uit naar volgende week. Het was meteen zo'n ander mens  ::trots:: ! Is vast erg leuk!
Ma how, zeg!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 9] - 5 mei
« Reactie #39 Gepost op: 6-05-2019, 00:13:26 »
Erg stijlvolle 2 e opdracht . Mooi gebruik van drones en een beetje Aziatisch gangsterfilm sfeertje door de pakken en t contrast met de rode verf uit de bommen.

Verwachte mol , terechte winnaar.

En ik kon t zelfs als kandidaat prima hebben dat iemand wat bitcherig en soms egoïstisch is, dus als een mol dekmantel heb ik daar totaal geen bezwaar tegen .