Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68887 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #500 Gepost op: 22-04-2019, 17:53:29 »
Bas en Joeri (samen met Bruno) zaten bij de vechters tijdens de vovietnam opdracht. Wel erg vreemd dat ze die en die opdracht met de steen voltooien en vervolgens niemand een fout maakt tijdens het gevecht. Bas en Joeri waren sinds die opdracht toch erg onmols voor mij. Alhoewel ik het nu even terugkijk en Bas wel erg verdacht doet bij de steen-opdracht, maar Joeri zet hem buitenspel. Bas probeert zeker opzettelijk te mollen, maar te opvallend. Joeri kan mede door die steen-opdracht echt 100% afgeschreven worden als mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #501 Gepost op: 22-04-2019, 20:41:02 »
Na er een nachtje over te slapen en al enkele afleveringen teruggekeken te hebben zijn er nog 3 mollen voor mij  ::schaam::

Joeri is het niet. Maar Bas, Elisabet en Axel hebben al veel laten verkeerd lopen.
- Elisabet (5% kans)
- Axel (45% kans)
- Bas (50% kans)

Op basis van acties moet ik voor Axel kiezen, maar op basis van molpotentieel denk ik Bas. Alleen zitten Vovinam en de paintballopdracht mij dwars... Is het dan toch Axel? Maar hij stuurde soms zo weinig  de groep aan en als ie het deed, was het zo opvallend... Toch maar op Bas gestemd zonder overtuiging.

Ik ga toch voor Axel, die 4.000 euro van Bas is toch moeilijk goed te praten.. Tenzij het echt een flater van de schutter was. Maarja dan leg je 4.000 euro in handen van een of andere Vietnamees, gevaarlijk.

Dus ik denk toch echt dat het Axel moet zijn, wegens geen andere alternatieven en ik zou hem eerlijk gezegd een goede mol vinden (al helpt dit schitterende seizoen wel een heel eind). Gewoon even obvious mollen, kan ik ook een keertje waarderen en hij komt er meestal nog mee weg ook + hij staat bij het grote publiek ook niet op 1, dus zo obvious is het dan ook weer niet?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #502 Gepost op: 22-04-2019, 20:45:33 »
Ik zag het vorige week nog niet maar na vandaag zie ik wel een mol in Axel

Ik ga toch weer terug naar Bas denk ik. Al twijfel ik nog. Bas heeft een paar grotere onmolse acties en Axel niet. Maar toch heb ik bij Bas meer een molgevoel

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #503 Gepost op: 22-04-2019, 20:48:00 »
Ik ga toch weer terug naar Bas denk ik. Al twijfel ik nog. Bas heeft een paar grotere onmolse acties en Axel niet. Maar toch heb ik bij Bas meer een molgevoel

Klopt, Kaat haar exit heeft me geen goed gedaan. Ik heb eigenlijk totaal geen idee meer, dan maar voor de makkelijkste optie gaan en dat is Axel (terwijl Bas meer molvibes heeft  ::schaam:: )

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #504 Gepost op: 22-04-2019, 20:48:59 »
Ik heb nog geen keuze gemaakt maar hoop toch op Bas of Elisabeth die lange tijd onder de radar zijn gebleven (zoals Jan in WIDM vorig jaar) , beiden zouden een prima (subtiele) mol kunnen zijn. Axel vind ik té voor de hand liggen, ik hoop echt dat hij het niet is. Joeri, daar geloof ik niet in.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #505 Gepost op: 22-04-2019, 20:57:26 »
Citaat van: Convans
die 4.000 euro van Bas is toch moeilijk goed te praten.
Remember, de mol van 2016 bracht met zijn gans zo'n €4600 in de pot omdat er nog ruim tijd over was en geen andere keuze had dan binnen te komen. Hierdoor heb ik hem - ten onrechte - definitief geschrapt en nu heb ik wellicht dezelfde fout gemaakt. Bas had nog meer dan een minuut over en kon niet anders doen dan in de Jeep lopen met 2 kandidaten achter hem aan (die hem mogelijk vanaf het begin verdenken).

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #506 Gepost op: 22-04-2019, 21:04:39 »
Nu maar:
1. Kaat
2. Bas
3. Elisabet
4. Joeri
5. Axel

Lekker wispelturig dus...
Wat mij betreft vormden Kaat en Bas toch het mol-duo.  ;D

Bij gebrek aan Kaat  :\'( (fijne kandidaat  ::ok::), wordt het de Bas-tunnel.
Bas of Elisabet, wat mij betreft.

Joeri lijkt mij onwaarschijnlijk als mol.
Axel is verdacht, maar ik zie het niet voor me dat hij de mol is (datzelfde zei ik dit jaar ook over de Nederlandse mol en diegene bleek toch de mol te zijn  ::rofl::).
 
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #507 Gepost op: 22-04-2019, 21:10:04 »
Bedoel je Jan? Na de eerste aflevering verdacht ik hem maar nadien heb ik hem geschrapt, ik zag geen mol meer in hem wegens zijn fanatisme. Maar hij was het toch! Hetzelfde had ik met George.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 21:14:39 door Luc »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #508 Gepost op: 22-04-2019, 21:11:59 »
Bas.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #509 Gepost op: 22-04-2019, 21:15:08 »
Alweer had ik het fout ::schaam::
In de aflevering vond ik het wel duidelijk dat Kaat het toch niet was, heb er sowieso nooit helemaal in geloofd. Maar nu moet ik weer opnieuw een mol kiezen.

Ik ga nu weer voor Bas, maar als back-up plan (ik ben ondertussen bij plan F) is daar Axel, hij viel ook meer op dan eerst.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #510 Gepost op: 22-04-2019, 21:25:23 »
Bedoel je Jan? Na de eerste aflevering verdacht ik hem maar nadien heb ik hem geschrapt, ik zag geen mol meer in hem wegens zijn fanatisme. Maar hij was het toch! Hetzelfde had ik met George.

Nee, afgelopen jaar. Voor mij is Niels nog steeds de mol. ::schaam:: Of Robèrt.  ::rofl:: Naar mijn idee bracht de echte mol teveel geld binnen.

Vreemd genoeg verdenk ik vaak kandidaten die door anderen weinig worden verdacht. Mede hierdoor zat ik met Jan juist vrij snel goed.  ::rofl::

Kaat was mijn hoofdverdachte (en zij werd dus wel veel verdacht door anderen), hoewel ik wel twijfelde. Het is een lastig moljaar.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #511 Gepost op: 22-04-2019, 21:48:07 »
Na die tunnel opdracht denk ik Axel maar Elisabet wil ik nog niet uitsluiten.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #512 Gepost op: 22-04-2019, 22:19:08 »
Ik denk al een aantal afleveringen Elisabet. Vooral door haar gedrag, ze lijkt een beetje opgejaagd wild ofzo. Joeri valt voor mij af als mol. De andere twee heren durf ik nog niet helemaal door te strepen, vooral Axel nog niet.

Een erg tof seizoen in ieder geval!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #513 Gepost op: 22-04-2019, 23:52:23 »
Remember, de mol van 2016 bracht met zijn gans zo'n €4600 in de pot omdat er nog ruim tijd over was en geen andere keuze had dan binnen te komen. Hierdoor heb ik hem - ten onrechte - definitief geschrapt en nu heb ik wellicht dezelfde fout gemaakt. Bas had nog meer dan een minuut over en kon niet anders doen dan in de Jeep lopen met 2 kandidaten achter hem aan (die hem mogelijk vanaf het begin verdenken).

Aarrggg. Wat een slechte molactie was dat toen. 

Bas had echt wel creatiever kunnen zijn om niet in de jeep te komen , denk ik. Maar t us bij mij een optelsom van plussen en minnen en bij hem valt die negatief uit met vovinam, steen, paintball , survival hoogste prijs schiet op grootste fruit.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #514 Gepost op: 23-04-2019, 08:09:50 »
Remember, de mol van 2016 bracht met zijn gans zo'n €4600 in de pot omdat er nog ruim tijd over was en geen andere keuze had dan binnen te komen. Hierdoor heb ik hem - ten onrechte - definitief geschrapt en nu heb ik wellicht dezelfde fout gemaakt. Bas had nog meer dan een minuut over en kon niet anders doen dan in de Jeep lopen met 2 kandidaten achter hem aan (die hem mogelijk vanaf het begin verdenken).
Jep. En wist hij hoe ver ze in de tijd zaten? Wellicht moest hij zelf inschatten of hij al genoeg tijd had gerekt. (Is dat zo? Ik heb het niet terug gekeken.)
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #515 Gepost op: 23-04-2019, 11:14:29 »
Het lijkt mij zo klaar als een klontje dat Elisabet de Mol is.

Joeri en Axel kunnen makkelijk afgestreept worden. Alleen bij Bas nog een klein vraagtekentje, maar eigenlijk denk ik dat alledrie de mannen op Elisabeth zitten. Hopelijk wordt Joeri de winnaar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #516 Gepost op: 23-04-2019, 12:25:10 »
Prachtige aflevering weer, wat mij betreft beste seizoen ooit. Het overtreft al mijn verwachtingen  ::bravo::

Voor mij blijft elisabet de mol, met bas als runner-up.

Ik vind het zo overduidelijk, dat ik bijna ga twijfelen. Maar ja, dat heb je in een tunnel. Die overgeacteerde emoties, dat net fout doen  ::rofl::
Meer L

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #517 Gepost op: 23-04-2019, 14:04:51 »
Ik blijf bij Axel, Elisabet is het zeker niet ::ohno::. Dat begint al bij de test als ze de mol gaan kiezen. Joeri is het ook zeker niet ::ohno::. Bas zou eventueel nog kunnen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #518 Gepost op: 23-04-2019, 23:14:33 »
Ik vrees Elisabet, maar ik hoop Bas.

Maar misschien word ik nog verrast. Het zou niet de eerste keer zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #519 Gepost op: 23-04-2019, 23:39:42 »
Ik switch naar Joeri. ::oink::