Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68894 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 28-04-2019, 22:41:40 »
Ik begin met stemmen op Bas. Gewoon omdat ik denk dat hij talent zou kunnen hebben voor het molschap.  ::ok::

Wat fijn, ik kan gewoon bij mijn eerste keuze blijven  :D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 28-04-2019, 22:42:17 »
Goh.. het blijft even moeilijk nu  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 28-04-2019, 22:50:01 »
Axel

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 28-04-2019, 23:03:22 »
Axel, Bas of Elisabet.
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 28-04-2019, 23:09:27 »
Ik vond Bas wel erg verdacht qua gedrag.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 28-04-2019, 23:10:37 »
Ja, ja, ik weet het. Was eigenwijs. Ik wilde te sterk en te simpel zijn.

Het zal Bas wel zijn, denk ik. De overige twee mogen van mij allebei verliezen, want winnaars kan ik niet in hen zien.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 28-04-2019, 23:12:06 »
De mol is bas gekozen.

Axel/Elisabet hebben na deze aflevering kleur bekend als kandidaat in mijn optiek.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 28-04-2019, 23:14:10 »
De mol is bas gekozen.

Axel/Elisabet hebben na deze aflevering kleur bekend als kandidaat in mijn optiek.

Precies. En alle drie de halve finalisten verdenken Bas. Joeri en Axel vertrouwen elkaar en weten zeker van elkaar dat ze niet de mol zijn.
Graven, graven, graven...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 28-04-2019, 23:15:30 »
Axel werkte mee aan die €3000 en had heel veel spreekwoorden goed. Het is voor mij nu duidelijk Bas inderdaad.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 28-04-2019, 23:17:01 »
Precies. En alle drie de halve finalisten verdenken Bas. Joeri en Axel vertrouwen elkaar en weten zeker van elkaar dat ze niet de mol zijn.

Ja, iedereen verdenkt Bas, tijdens de koffers waren ook alle ogen op Bas gericht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 28-04-2019, 23:17:20 »
Bas krijgt voor 2 e keer vrijstelling en heeft een mol dat nodig ?
Verder weegt die 4 k uit de jungle erg zwaar. Verder wel meest verdacht vandaag

Elisabeth speelt  weer erg emotioneel, kan een mol zo zijn of is dit een façade.

Axel erg aanwezig bij varkens wassen en sturend naar de verkeerde jurk.
Maar die 3000 euro bij t kaarten is zooo Onmols.

Bas staat qua molposities vd 3 finalisten dik bovenaan.

Als ik puur ga kijken naar onnodig geld binnenhalen kom ik uit bij
4000 jungle bas, 1000 steen bas, 700 diner Axel 3000 kaartspel Axel.  Elisabeth 600 euro slapen met slang.

Ik ging vooraf voor een vrouw als mol. Hele seizoen switchen van Eva naar kaat, naar Axel. En nu twijfel ik nog, maar zeg elisabet.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 28-04-2019, 23:17:43 »
Ja, ja, ik weet het. Was eigenwijs. Ik wilde te sterk en te simpel zijn.

Het zal Bas wel zijn, denk ik. De overige twee mogen van mij allebei verliezen, want winnaars kan ik niet in hen zien.

Axel speelde het kaartspel intelligent. Hij nam daar de leiding en was niet bang te laten merken dat hij Bas niet vertrouwde.
Graven, graven, graven...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 28-04-2019, 23:18:36 »
Hij (Bas) zoekt ook altijd de discussies op, ik ga hem als mol wel appreciëren. Niet jezelf wegstoppen achter anderen, maar gewoon vol in de tegenaanval gaan en dit ook de hele reis volhouden. Mooi  ::ok::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #593 Gepost op: 28-04-2019, 23:21:08 »
Bas krijgt voor 2 e keer vrijstelling en heeft een mol dat nodig ?
Verder weegt die 4 k uit de jungle erg zwaar. Verder wel meest verdacht vandaag

Elisabeth speelt  weer erg emotioneel, kan een mol zo zijn of is dit een façade.

Axel erg aanwezig bij varkens wassen en sturend naar de verkeerde jurk.
Maar die 3000 euro bij t kaarten is zooo Onmols.

Bas staat qua molposities vd 3 finalisten dik bovenaan.

Als ik puur ga kijken naar onnodig geld binnenhalen kom ik uit bij
4000 jungle bas, 1000 steen bas, 700 diner Axel 3000 kaartspel Axel.  Elisabeth 600 euro slapen met slang.

Ik ging vooraf voor een vrouw als mol. Hele seizoen switchen van Eva naar kaat, naar Axel. En nu twijfel ik nog, maar zeg elisabet.

De mol heeft geen vrijstelling nodig maar de kansen voor de andere deelnemers in de finale te geraken op basis van hun kennis over de mol worden groter als de mol, die sowieso doorgaat, de vrijstelling krijgt.
Graven, graven, graven...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #594 Gepost op: 28-04-2019, 23:22:14 »
Als ik puur ga kijken naar onnodig geld binnenhalen kom ik uit bij
4000 jungle bas, 1000 steen bas, 700 diner Axel 3000 kaartspel Axel.  Elisabeth 600 euro slapen met slang.

Ik ging vooraf voor een vrouw als mol. Hele seizoen switchen van Eva naar kaat, naar Axel. En nu twijfel ik nog, maar zeg elisabet.

Mja zo bezien valt er voor elk molpotentieel wel iets weg te strepen qua onnodig geld verdienen. De pool heb ik wel telkens ingevuld met de mol is een vrouw door Eva en Kaat ::rofl:: maar in Elisabet zie ik vooral een straffe madam voor de winst.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 28-04-2019, 23:23:45 »
Ik denk dat ik toch voor Bas ga gaan. De reactie van de kandidaten op Bas op de vraag hoeveel misschienschermkandidaten er nog in zitten spreekt voor mij boekdelen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 28-04-2019, 23:32:13 »
Ik heb die misschien vraag nog eens onderworpen aan een analyse.
Feit er heeft maar 1 vd nu nog aanwezige deelnemers een misschien gekregen.
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid . Deze ene persoon is de mol.

Er lijkt al snel overeenstemming te zijn over dat t er maar 1 gaat zijn. De meesten van ons gaan ervan uit dat de drie anderen hier zwijgend zeggen :” ik had geen misschien scherm” en dat ze bas aankijken omdat ze hem verdenken.

Zou je dit als makers zo duidelijk willen tonen? Spanning voor de finale pffff als een lekke ballon weg.

Ik denk dat of Axel of elisabet hier een spel speelt en de aandacht probeert te verleggen naar bas. Maar ja we zien wat we willen zien. Ik zie vooral geen paniek bij bas, als betrapte mol en die betrapte blik zie ik wel bij het kaartspel bij hem.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 28-04-2019, 23:34:30 »
Ik denk dat ik toch voor Bas ga gaan. De reactie van de kandidaten op Bas op de vraag hoeveel misschienschermkandidaten er nog in zitten spreekt voor mij boekdelen.

Het dagboek klinkt ook echt als Bas/Elisabet. Daar blijf ik bij.

Axel is het gewoon elke keer net niet voor mij. Verdient onnodig geld. En veel ook

Ik blijf in de pool bij Elisabet maar zal niet van mn stoel vallen als t Bas is




Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 28-04-2019, 23:53:13 »
Ik denk dat of Axel of elisabet hier een spel speelt en de aandacht probeert te verleggen naar bas. Maar ja we zien wat we willen zien. Ik zie vooral geen paniek bij bas, als betrapte mol en die betrapte blik zie ik wel bij het kaartspel bij hem.

Dan zou Elisabet de mol zijn want die is echt wel zeker van haar mol en als Bas het niet is speelt zij dus een spel. Of ze is kandidaat en wil niet laten merken dat ze Axel verdenkt hmm...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 28-04-2019, 23:56:37 »
Dan zou Elisabet de mol zijn want die is echt wel zeker van haar mol en als Bas het niet is speelt zij dus een spel. Of ze is kandidaat en wil niet laten merken dat ze Axel verdenkt hmm...

Dat laatste zou heel goed kunnen. Elisabet speelt het spel ongelofelijk slim, laat niet in haar kaarten kijken en denkt hierbij werkelijk aan alles. Dat bewees ze wel door niet duidelijk in haar molboekje op te schrijven wie haar Mol is.