Auteur Topic: [kandidaat] Ingrid  (gelezen 12109 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2019, 22:28:58 »
Zou kunnen ja. Ik hou na aflevering 1 (dit is eigenlijk ook aflevering 1) juist de meest onwaarschijnlijke mollen goed in de gaten. In het geval van Annelies iets te lang. ;)

Maar mijn Mol is Ingrid nog niet. Dat ze bijvoorbeeld zo koppig een toren met twee ronde blokjes naast elkaar bleef maken lijkt me geen goede molstrategie. Het valt erg op en je hebt er niet veel aan.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2019, 22:38:01 door Heinz »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2019, 03:18:00 »
Ingrid doet me denken aan de situatie waarbij Merel riep "Rick Paul heeft het uitgerekend". Echoën.
Kaat over citroengras en over de dipsaus, dit wordt door Ingrid herhaald en uitvergroot. Ze eigent zich de verbazing van Kaat over het geklungel toe, maakt er haar ding van, terwijl ze dat niet kon weten. Ook een beetje een verspreking-kje bij het citroengras. Dat kon zij niet weten dat citroengras geen ingrediënt was.
Boven op de berg wist ze piekfijn uit te leggen dat één van de schakels van plastiek was, terwijl ze het doorhakken wilde tegen houden. Levert dat geld op en nee nee nee is haar bijdrage aan de zoektocht naar de zwakste schakel. Ik zie dat Bruno dat woord plastiek al gebruikte, maar goed weer dat echoën, papegaaien.
Het lopen ging wel aardig, want ja daar wordt op gelet.
En wie gaat er steeds in het midden staan? Als er enveloppen gegraaid moeten worden dan staat Ingrid alvast goed.

In het busje Eva wordt weer beschuldigd dat ze s nachts gebrieft is en Eva antwoord op de vraag hoe lang met één minuutje waardoor het gesprek afkoelt en dan zie je Ingrid opgelucht ademhalen. Die vraag krijgt zij liever niet.

Bij het gesprek tussen Axel en Liesbeth over haar man in de bus, dat was wat ongemakkelijk, zie je Ingrid weer een slokje nemen. Dat ontvluchten van ongemakkelijke gesprekken door gauw iets te drinken is blijkbaar een gewoonte van haar.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2019, 15:54:38 door foxhunter »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #42 Gepost op: 24-03-2019, 23:26:51 »
Ingrid is weer héél erg in mijn vizier gekomen als potentiële Mol na aflevering 3. Ze had op z'n minst Axel even om kunnen duwen om te kijken of hij dan minder zou gaan snurken? Dat opgeven vond ik verdacht snel gaan.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2019, 23:28:33 door Heinz »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #43 Gepost op: 24-03-2019, 23:28:44 »
Ingrid is weer héél erg in mijn vizier gekomen als potentiële Mol na aflevering 3.

Ik kan dat begrijpen, maar het voelt soms zo alsof het er te dik op ligt ook.

Specifiek zeggen dat je geen varken wil en dat dan net een varken binnen komt. Dat zou ik voor een Mol erg onverstandig vinden.
Ik ga er dus vanuit dat Ingrid in de casting liet vallen dat ze niet voor varkens is en dat dat nu tegen haar gebruikt werd in de hoop dat het haar verdacht zou maken.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #44 Gepost op: 24-03-2019, 23:30:54 »
Ik zie echt totaal geen mol in Ingrid.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2019, 23:35:20 »
Specifiek zeggen dat je geen varken wil en dat dan net een varken binnen komt. Dat zou ik voor een Mol erg onverstandig vinden.
Ik ga er dus vanuit dat Ingrid in de casting liet vallen dat ze niet voor varkens is en dat dat nu tegen haar gebruikt werd in de hoop dat het haar verdacht zou maken.
Slimme gedachte ::ok:: Het is hoe dan ook frappant dat Ingrid zich al indekt voor het geval zwijn.
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #46 Gepost op: 25-03-2019, 00:27:14 »
Ik vind haar steeds verdachter worden. Eerste helft lekker snel varen, zodat je met het beste beest in bed mag. (oké, die zin is wat raar) Andere teams krijgen hierdoor een minder fijn beest, waardoor de kans dat de anderen de kamer verlaten groter is. En wel erg fanatiek om niet op het matje te willen slapen en zo weinig geld te verdienen. Om uiteindelijk vanwege gesnurk de kamer te verlaten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #47 Gepost op: 25-03-2019, 00:29:43 »
Hoop dat jullie nog iets anders zien, want ik zie een grote Ingrid is de mol show. Echt serieus kiezen voor Bruno in plaats van Axel als de sterkste? En bang voor een varken? Axel en Kaat verdenken in die volgorde Ingrid. Winnaar Axel, Verliezer Kaat. Zijn we klaar of gaat iemand mij nog op andere gedachten brengen? Dan moeten er wel heel degelijk argumenten op tafel gaan komen.

Altijd dat draaierige, deze mol wil te perfect zijn; overal willen scoren. Instructie der subtiliteit is mislukt? Foute gok?
Ook bij het verdubbelen van de punten bij de drie vechters, geen raad weten en/of kiezen voor veilig stellen terwijl er nog wel wat verdiend kon worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #48 Gepost op: 25-03-2019, 01:08:39 »
Ik vind ze ook verdacht overkomen deze aflevering. Enige waar ik mee zit is dat ze te verdacht naar voren komt in de testbiechts, waar nog eens breed uitgemeten wordt waarom Ingrid verdacht was deze aflevering...

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #49 Gepost op: 25-03-2019, 08:53:42 »
Na Eva mijn 2e verdachte. Elisabeth vind ik weer minder mols.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #50 Gepost op: 25-03-2019, 12:30:29 »
Ingrid is weer héél erg in mijn vizier gekomen als potentiële Mol na aflevering 3. Ze had op z'n minst Axel even om kunnen duwen om te kijken of hij dan minder zou gaan snurken? Dat opgeven vond ik verdacht snel gaan.
Ze wilde graag met Axel, kan best zijn dat ze wist dat hij snurkte. Als je dan aan de anderen moet vertellen waarom je wegwilde, kan iedereen dat begrijpen: je hebt een beetje nachtrust nodig in dit spel en naast iemand die hard snurkt, dat gaat niet.
Qua gedrag heb ik het idee dat ze zelf vindt dat ze er gevoelsmatig niet helemaal bij hoort - logisch als je de mol bent -, en dat probeert op te lossen door tegen haar natuur in, druk te doen, veel te praten etc. Ze probeert iets minder paniekerig te doen, dat gedrag kan ze niet de hele tijd volhouden, maar was ook toneelspel. Toneelspel ‘ bang voor een konijn’ was goedgekeurd, nu mocht ze ‘ bang voor een varken’ spelen.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 12:51:48 door Run »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2019, 14:25:31 »
Ik denk dat ik mijn tentje hier voorlopig wel even kan laten staan in de Ingrid tunnel ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2019, 22:24:38 »
Voor mij is Ingrid voorlopig de Mol. Dat opgeven wegens snurken ging veel te gemakkelijk.Zou Axel te denken moeten geven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2019, 22:28:55 »
Voor mij is Ingrid voorlopig de Mol. Dat opgeven wegens snurken ging veel te gemakkelijk.Zou Axel te denken moeten geven.

Vinden we dit dan echt niet TE opvallend allemaal..?

Ik zou t in ieder geval n slechte molactie vinden.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2019, 22:32:14 »
Ik vond haar echt heel verdacht in de auto nadat de mol was gekozen, maar ik zie gewoon geen mol materiaal in Ingrid :(

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2019, 22:36:49 »
Ik vond haar echt heel verdacht in de auto nadat de mol was gekozen, maar ik zie gewoon geen mol materiaal in Ingrid :(

Komt in de categorie Annelies en Manuella voor mij. Automatisch wel verdacht doordat ze weinig doet. Maar ze is het niet

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2019, 23:41:33 »
ik weet t niet bij Ingrid. T kan een hele toffe madam zijn, maar iets wrijft bij mij precies verkeerd bij haar. Als kandidaat leuk, als mol voor mij niet en ja dat had ik precies zo bij annelies.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #57 Gepost op: 26-03-2019, 01:08:26 »
Vinden we dit dan echt niet TE opvallend allemaal..?

Ik zou t in ieder geval n slechte molactie vinden.
Doel van de mol is om geld niet te verdienen en dat heeft ze succesvol gedaan hier ::jaja::. In de mol wordt elke kandidaat wel een keer obvious verdacht in beeld gebracht dus "te opvallend" mwah...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #58 Gepost op: 26-03-2019, 08:10:48 »
Vinden we dit dan echt niet TE opvallend allemaal..?

Ik zou t in ieder geval n slechte molactie vinden.
Eline maakte een zware Aarderijkskundige fout in aflevering 1
(Ik weet niet meer wat het precies was, wel dat het een vraag was die eigenlijk basisschoolniveau is in Vlaanderen.) Dat kwam ook vol in beeld.
klaar voor de strijd

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #59 Gepost op: 26-03-2019, 08:58:51 »
Vinden we dit dan echt niet TE opvallend allemaal..?

Ik zou t in ieder geval n slechte molactie vinden.
Ze had drie opties verzameld, een varkentje, een groot snurkend wezen, en de harde grond. Denk dat Ingrid al die tijd heeft liggen denken welke ze zou kiezen. ::rofl::