Auteur Topic: [kandidaat] Kaat  (gelezen 24464 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #220 Gepost op: 22-04-2019, 01:09:29 »
Je zag al aan haar lichaamstaal dat ze de test verprutst had. Zeer jammer. Ze zat wsl wel op de goede mol!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #221 Gepost op: 22-04-2019, 02:01:11 »
Ik vind haar helemaal geweldig. Beetje verliefd wel ::bravo::

Heel jammer dat ze eruit is. Je was geweldig!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #222 Gepost op: 22-04-2019, 09:37:14 »
Ja, heel jammer. Ik had haar graag wat verder zien komen nog... Maar wat heeft ze een geweldig bijdrage geleverd aan het seizoen, en zo verdacht al die tijd! Gewoon door zichzelf te zijn. Thanks, Kaat! ::bravo::

Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #223 Gepost op: 22-04-2019, 10:33:02 »
Neeee, zo jammer.
Mijn favoriete kandidaat en wensmol.  ::bravo::
Ga haar missen, ze was een vrolijke noot dit seizoen, maar gelukkig is de finale er bijna.
Super tof dat ze uiteindelijk nog door die tunnels is gegaan.  ::ok::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #224 Gepost op: 22-04-2019, 10:41:13 »
Wat ontzettend jammer! Ik heb haar geen seconde verdacht maar wat een geweldig leuke straffe madam die Kaat. ::bravo::

Ik was het eigenlijk volkomen eens met wat Bas zei na haar exit.

Ze had het intellect wel om de mol te zijn (en andere kwaliteiten die haar daar geschikt voor maakten), maar ze kon niet doen alsof.  ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #225 Gepost op: 22-04-2019, 11:54:38 »
Ik was het eigenlijk volkomen eens met wat Bas zei na haar exit.

Ze had het intellect wel om de mol te zijn (en andere kwaliteiten die haar daar geschikt voor maakten), maar ze kon niet doen alsof.  ;D
Wat hij wel kan  ::) en waardoor hij wat onnatuurlijk overkwam in het begin. Kaat was superecht hele tijd.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #226 Gepost op: 22-04-2019, 18:28:02 »
Nou de enige kandidaat die ik nog écht leuk vond vloog eruit, heb echt weinig met de rest. Enorme domper :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #227 Gepost op: 22-04-2019, 21:05:00 »
Kaat heeft zich bij mij toch wel tot een van mijn favoriete kandidaten ontpopt hoor. Zij was keileuk :P Daarnaast was zij mijn wensmol.

Maar helaas...

Hopelijk gaat Joeri winnen :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #228 Gepost op: 22-04-2019, 21:05:31 »
Inderdaad, ook al is ze niet de mol (het was ook mijn wensmol), het is jammer dat ze eruit ligt (een toffe kandidate). Het lijkt erop dat ze op Axel is uitgevlogen, zij sprak voor de test over het niet onthouden van de Viëtnamese zin door Axel.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 21:13:31 door Luc »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #229 Gepost op: 22-04-2019, 21:13:57 »
Erg jammer! Samen met Joeri mijn favoriete kandidaat van dit seizoen. ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #230 Gepost op: 22-04-2019, 22:42:52 »
Het lijkt erop dat ze op Axel is uitgevlogen, zij sprak voor de test over het niet onthouden van de Viëtnamese zin door Axel.

Die indruk krijg ik ook.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #231 Gepost op: 22-04-2019, 22:45:55 »
Super leuke kandidaat, erg jammer dat ze eruit ligt nu :(. Had het haar wel gegund om te winnen ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #232 Gepost op: 22-04-2019, 22:48:11 »
Wat een leuke kandidate was zij zeg.
Heel knap en voluit het spel gespeeld.  ::bravo::
Een van de smaakmakers dit seizoen.
Of zal ik zeggen: de dipsaus van dit seizoen?  ;)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #233 Gepost op: 22-04-2019, 23:15:11 »
Wat me opvalt is dat ze niet uitgaat vh feit dat ze de verkeerde mol heeft , of verkeerd gespreid. Ze zegt dat ze panikeerde en dat t daardoor misliep. Zou t kunnen dat alle kandidaten , incl kaat, op dezelfde mol zitten? En zij dus iets gemerkt hebben wat ons niet duidelijk is.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #234 Gepost op: 23-04-2019, 08:45:43 »
Wat me opvalt is dat ze niet uitgaat vh feit dat ze de verkeerde mol heeft , of verkeerd gespreid. Ze zegt dat ze panikeerde en dat t daardoor misliep. Zou t kunnen dat alle kandidaten , incl kaat, op dezelfde mol zitten? En zij dus iets gemerkt hebben wat ons niet duidelijk is.
Dat denk ik ook. Ze was niet geconcentreerd bij het beantwoorden van de vragen, had haar oortjes niet op.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #235 Gepost op: 23-04-2019, 19:25:27 »
Kaat zegt in haar exit gesprek in de auto:
Toen ik wist wie de mol was, wist ik me geen houding te geven t.o.v. de mol en had ik moeite om nog contact te hebben met de mol. Ik weet de mol is ook maar een mens. (Een prachtige verlegenheid)
Dan moet ik toch denken aan het moment dat er gekozen wordt voor brommers etc. , daar kiest ze om met Bas mee te gaan. Ze biedt nog aan Joeri aan of wil jij, maar van Joeri hoeft dat niet. Kaat heeft ook met Joeri net zoals met Bas meerdere keren samengewerkt.
Verklaard ook waarom we meerdere keren dezelfde teams zagen. Bas en Kaat, Joeri en Elisabet.
« Laatst bewerkt op: 23-04-2019, 19:38:11 door foxhunter »

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #236 Gepost op: 23-04-2019, 19:30:37 »
Citaat
Kaat zegt in haar exit gesprek in de auto: nadat ze wist wie de mol was

Ze kan m.i. toch nu nooit 100 procent zeker weten dat ze op de juiste mol zat? Dat horen ze pas als ze met z'n allen de laatste aflevering gaan bekijken. Dus vind ik dat een beetje een vreemde uitspraak.

Overigens wordt er de laatste weken in vergelijk met het begin toch nog wel een redelijke som geld binnengehaald. Dus ik vrees dat er inderdaad wel een flink aantal op dezelfde mol zitten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #237 Gepost op: 23-04-2019, 19:30:45 »
@foxhunter: Klopt, maar ze zegt ook dat ze denkt dat de Mol bij de kunstopdracht zat dus Joeri als haar hoofdverdachte valt af. Ik denk ook dat het Bas geweest is. Dus óf Bas is niet de Mol óf iedereen verdacht Bas en Kaat deed de test het slechtste.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #238 Gepost op: 23-04-2019, 20:41:59 »
Kaat sprak vlak voor de test over het niet onthouden van de Viëtnamese zin door Axel. Zij was er niet bij maar heeft het vernomen. Ik vermoed dat de mol die verdachte actie van Axel aan Kaat heeft verteld om haar op een dwaalspoor te brengen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #239 Gepost op: 23-04-2019, 20:45:14 »
Heb haar interacties nog eens bekeken met Axel en Elisabet. Daar zie ik weinig verschil tussen. Ze is ook relatief jong in de groep van 6 en later 5, met Bruno Bas en Joeri ging het prima. Denk dat ze Elisabet of Axel verdacht omdat ze met beide duidelijk minderen banden had dan met de rest. Dat zijn toch uitgesproken persoonlijkheden en dat is zeker voor een jonger iemand sowieso al lastig.