Poll

Wie is de Mol NIET?

Axel
28 (37.8%)
Bas
21 (28.4%)
Elisabet
25 (33.8%)

Totaal aantal stemmen: 56

Auteur Topic: Wie is de Mol NIET?  (gelezen 12997 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #80 Gepost op: 8-04-2019, 16:42:04 »
Ik heb toegegeven dat ik er ook best zwaar aan til. Ik had van tevoren een paar uitvluchten bedacht waarbij Eva ZO perfect de mol kon zijn. Maar nou we de eigenlijke opdracht gezien hebben zit er wel een ENORM productieassistentgehalte aan (hee is dat niet een mooi niet Lingo-woord voor Merel ;) ?).

Maar goed, ik heb me eroverheen gezet en ik vind het nog steeds bloedrood-mooi dat de mol Rood krijgt (en rood draagt) terwijl ze op de Eerste stoel zit en als Eerste ingetypt wordt en ook nog eens onder het mom van als Eerste de test te hebben ingevuld.

Dan dat onbewogen gezicht en de reacties na afloop, zie Ingrid, dat was pas ECHTE teleurstelling. Er zit genoeg raars aan Eva om haar ferm te verdenken, ik zie bij anderen niet zoveel raars. En de rare is ALTIJD de mol, dat weten we nu toch wel  ::) 8) ;D
Om mezelf maar eens aan te halen  ::rofl::

Ik zit nog steeds in deze groef. De enige die raar doet is Axel. Ik vond dat al, maar ik wilde Eva  ::love:: ;D. Zijn hele gedrag past totaal niet bij wie hij is, hij speelt een minkukel maar is een getrainde piloot, dan heb je echt heel veel in je mars. En dat constante blaimen van de ander, zoals hij nu weer deed op Bruno, het spat ervan af. Ik had eigenlijk gehoopt op een betere mol, a la Jan, maar berust me maar in Axel :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #81 Gepost op: 8-04-2019, 18:48:42 »
Alleen naar deze aflevering gekeken kan ik Elisabet, Joeri en Bas strepen om de €4000 en Bruno en Axel om de €1100. Blijft Kaat over. Zou het echt zo simpel zijn  ???

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #82 Gepost op: 8-04-2019, 19:19:27 »
Bruno, Elisabet en Joeri zijn het m.i. niet  ::zwaai::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #83 Gepost op: 9-04-2019, 00:35:09 »
Joeri had ik weggestreept, hij stond helemaal onderaan op mijn verdachtenlijst, maar nu weet ik het toch niet meer zeker. Hij stijgt toch wel weer.

Bruno, Bas en Elisabet durf ik wel weg te strepen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #84 Gepost op: 10-04-2019, 01:57:54 »
Joeri - bij de escapeboot haalt hij onnodig snel de sporten van de ladder naar boven én verricht de heldendaad door op de boot te klimmen. Als mol zou je sowieso minimaal 5 keer duiken naar die sporten en doen alsof het mislukt. Dit ging te snel en te goed voor een mol.

Elisabet - Heeft echt te veel actief goed gedaan, zoals de wissel op het strand en alles in de kajuit, met name vrij snel de letters doorvegen. Ze neemt initiatieven die voor een mol echt totaal onlogisch zijn.

Bruno - 1100 euro als een speld in een hooiberg vinden. Plus al het verdiende geld en gedrag in eerdere afleveringen. Nee.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #85 Gepost op: 10-04-2019, 10:00:48 »
Bruno, Bas en Joeri zijn het zeker niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #86 Gepost op: 10-04-2019, 15:58:38 »
Joeri, Elisabeth, Bruno en Bas zijn het niet ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #87 Gepost op: 13-04-2019, 12:47:34 »
Kan deze poll worden gereset? Ik zie dat ik hier destijds mensen heb ingevuld die nu in mijn top 3 van verdachten staan! :o

Ik zou nu alleen Bruno durven invullen. En Kaat waarschijnlijk ook niet. Voor mij maakt de rest nog steeds kans.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #88 Gepost op: 14-04-2019, 15:47:10 »
Kan deze poll worden gereset? Ik zie dat ik hier destijds mensen heb ingevuld die nu in mijn top 3 van verdachten staan! :o

Ik zou nu alleen Bruno durven invullen. En Kaat waarschijnlijk ook niet. Voor mij maakt de rest nog steeds kans.

Ik had het erg druk deze week sorry. Hij is nu gereset, dus nog een paar uurtjes de kans om te laten zien wie van deze onwaarschijnlijke mollen toch écht niet de mol is. Succes!

Ik durf zelf alleen Bruno echt te strepen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #89 Gepost op: 14-04-2019, 16:04:36 »
Bruno, Elisabeth en Joeri.

Axel, Bas of Kaat kunnen het alledrie zijn. Alledrie hebben ze ook dingen die tegen hun spreken. :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #90 Gepost op: 14-04-2019, 16:09:30 »
Axel, Kaat en Bruno ::nieuwsgierig::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #91 Gepost op: 14-04-2019, 16:12:31 »
Axel, Kaat en Bruno ::nieuwsgierig::
Yep. Sluit ik me bij aan.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #92 Gepost op: 14-04-2019, 16:15:23 »
Wie het wel is heb ik echt geen idee meer van. Ik denk dat ik nog eens moet gaan kijken naar Elisabet en Joeri, die ik allebei te vroeg heb weggestreept.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #93 Gepost op: 14-04-2019, 18:27:31 »
Bruno, Elisabet, Joeri en Kaat.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #94 Gepost op: 15-04-2019, 10:03:23 »
Kaat, Elisabet, Joeri

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #95 Gepost op: 15-04-2019, 10:09:19 »
Joeri, Elisabet, Bas
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #96 Gepost op: 15-04-2019, 10:35:58 »
De poll is weer gereset. Resultaten van vorige en deze week komen later op de dag nog.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #97 Gepost op: 15-04-2019, 10:49:13 »
Joeri. Ik heb hem nog nergens iets zien doen waar door zijn toedoen geld niet wordt verdiend of wordt verloren. Hij bouwt prima torens en verknoeit niks opzichtig bij de Cha ca. is heel goed bezig bij de slient disco, vovinam. Maar vooral bij de escape boot. Het had zo simpel gekund, ach de sporten zijn gezonken hoe spijtig, Oops val ik toch net van de touwladder etc etc. Top kandidaat maar voor mij zeker geen mol.

Bas. Vindt de oplossing bij de steen, is goed bezig bij vovinam. Maar vooral met de vrijstelling in de jungle. Gewoon wat langer treuzelen, huisje verder aangeven dat je moet zijn, maar door in de jeep te geraken 4000 verdiend. Goede analytische kandidaat maar voor mij zeker geen mol

Axel. De eerste paar opdrachten wat teruggetrokken, liet wel een beeld zien van dat zijn fysieke verschijning niet direct met sterk zijn gekoppeld moest worden. Iets wat doorwerkt tot minder verwachting , lagere inschatting. Iets wat doorwerkt tot aan de survivalopdracht toe. Al paar keer proeven geweest die hij door zijn beroep beter zou moeten kunnen doen. Nog maar weinig invloed bij geslaagde proeven. Paar kleine molacties hier en daar, maar vooral de escape boot en de verdubbeling bij vovinam brengt hem als verdachte naar voren. Ook t snurken met t varken is vreemd.  Wilde hem wegstrepen bij catch the flight, maar zolang je als groep maar niet naar level 3 mag, win je nooit geld. Verder past deze opdracht weer prima bij zijn beroep.

Elisabet. Waarschijnlijk door mij veel te vroeg weggestreept op basis van het slape; met de slang. Heeft echt al behoorlijk wat rare acties, in de zin van vertragen, kiezen voor eigen belang. Ik denk dat het vragen om bezoek een opgezet plan was, een inwerken op t emotionele besef bij de kandidaten dat ze haar t bezoek gunden. En ze wist zeker dat als Michael op de vlieger zat er geen geld mee kwam. Acties op de escapeboot, bij de silentdisco en de cha ca. alleen vaak overruled door groep.

Kaat, de flapuit, spring in t veld. Maar al paar keer tegenstrijdig aan zichzelf en juist wel zo wanneer t de groep iets kost ( Eva bevrijden) of niks oplevert ( jungle paintball).
Verder is t opvallend hoe vaak zij op keyposities staat. Soms zelfs letterlijk zoals bij de escape boot.  Acties reanimatie , als je als kandidaat dat denkt, vul je t toch ook in.  Brommers kieken, wel de 2e vaas zien, ook dat er x staat maar niet wat er staat.

Drie kandidaten nog , waarbij t echt dagelijks wisselt. Mooi

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #98 Gepost op: 15-04-2019, 10:59:35 »
  Acties reanimatie , als je als kandidaat dat denkt, vul je t toch ook in. 

Eerder: als je dat als mol weet roep je het niet

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #99 Gepost op: 15-04-2019, 11:04:32 »

Aflevering 0 afgestreept:
- Martijn
- Bruno
- Ingrid

Aflevering 1 afgestreept:
- Martijn
- Bruno

Aflevering 2 afgestreept:
- Martijn
- Elisabet
- Bas
- Ingrid

Aflevering 3 afgestreept:
- Elisabet
- Bruno
- Joeri

Aflevering 4 afgestreept:
- Bruno
- Axel
- Bas

Door Bruno nu een definitief kruis. Dit valt niet meer uit te leggen.

Aflevering 5 afgestreept:
- Joeri