Auteur Topic: [Aflevering 3] - 24 maart  (gelezen 15205 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #140 Gepost op: 31-03-2019, 11:54:46 »
Iets wat me bij herbekijken van het 'volgende week'-fragment opviel: Als wat we te zien krijgen van de verfbom onder de tafel klopt, zijn alleen Elisabeth en Martijn rechtstreeks te raken met verf en is een van hen dus de echte afvaller???

Ik heb alvast Martijn opgegeven als afvaller. Beiden komen ook uitgebreid in beeld in de vooruitblik, dus ik denk ook dat we de afvaller bij een van hun twee moeten zoeken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #141 Gepost op: 31-03-2019, 12:01:57 »
Spannende aflevering en wat ik ontzettend persoonlijk gaaf vind is dat ik ooit in die omgeving ben geweest. Mooi om op die manier terug te zien.  ::bravo::

Minder vind ik de inzet van de dieren; lijkt mij voor de beesten zelf best stressvol. En nu ook -met de vooruitblik op afl 4- de konijnen die opgepakt moeten worden?

De verhaallijn vind ik fantastisch gedaan en ik ben heel benieuwd hoe de groep de plottwist oppakt. Het lijkt erop dat de groep niet echt doorheeft dat ze zichzelf moeten redden ipv Eva? Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #142 Gepost op: 31-03-2019, 13:06:36 »
Ik heb Bruno niet echt in het vizier, maar wat me wel is bijgebleven is Bruno's "We hebben nog geen leugen gehad" net na het verhaal van Gilles uitdaging ivm het snelst oplossen van de tekst.

Als kandidaten die uitdaging als de leugen zien, kan ik me inbeelden dat een aantal mensen de test super traag hebben ingevuld uit angst voor risico. Het is heel menselijk om jezelf trachten te beschermen tegen een leugen.
De uiteindelijke leugen bij de eliminatie is veel giftiger vermits het routine proces lijkt gevolgd en dus buiten ieders controle.  Je kan enkel de gevolgen ondergaan.

Het is mij nog niet duidelijk of de 'tafelvrienden' ook Eva daadwerkelijk te zien krijgen of enkel haar stem horen.
Met beeld zal m.i. de eerdere individuele beoordeling van Eva's "konijnen-leugen-filmpje" zeker meespelen. Slechte of goeie leugenaar-acteur? Afvaller verhaal geloofwaardig of niet? cfr ook Bas' micro-expressie uitleg.

Vanavond weten we het! En eigenlijk kan het mij vandaag niet schelen wie de mol is. Ik vind de onderlinge psychologie momenteel veel spannender!


Online Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #143 Gepost op: 31-03-2019, 17:21:38 »
Ik heb Bruno niet echt in het vizier, maar wat me wel is bijgebleven is Bruno's "We hebben nog geen leugen gehad" net na het verhaal van Gilles uitdaging ivm het snelst oplossen van de tekst.

Als kandidaten die uitdaging als de leugen zien, kan ik me inbeelden dat een aantal mensen de test super traag hebben ingevuld uit angst voor risico. Het is heel menselijk om jezelf trachten te beschermen tegen een leugen.
De uiteindelijke leugen bij de eliminatie is veel giftiger vermits het routine proces lijkt gevolgd en dus buiten ieders controle.  Je kan enkel de gevolgen ondergaan.
Interessant wat je daar aanhaalt over Bruno... Hij is de enige die, net als Martijn en Eva, zijn verdenkingen tijdens het invullen van de test vlak voor de eliminatie niet heeft uitgesproken. Meestal zijn de mensen die niets gezegd hebben tijdens de test degenen die die aflevering afvallen. Is Bruno dan misschien de echte afvaller, misschien net door de test zo traag mogelijk in te vullen? Liesbeth zei bij haar vertrek ook nog dat Bruno moest oppassen...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #144 Gepost op: 31-03-2019, 18:23:50 »
Ik heb Bruno niet echt in het vizier, maar wat me wel is bijgebleven is Bruno's "We hebben nog geen leugen gehad" net na het verhaal van Gilles uitdaging ivm het snelst oplossen van de tekst.

Ik verdenk Bruno ook niet echt, maar dit is wel opvallend inderdaad.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #145 Gepost op: 1-04-2019, 11:13:29 »
Meestal zijn de mensen die niets gezegd hebben tijdens de test degenen die die aflevering afvallen.

Dat hebben ze in België helaas nog niet afgeleerd.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #146 Gepost op: 1-04-2019, 12:27:05 »
Dat is alleen maar begrijpelijk toch?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #147 Gepost op: 1-04-2019, 13:54:06 »
 ::jaja:: Ook omdat ze er volgens mij niet zo heftig in knippen en het dus gaat om de echte verdachten van de kandidaten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human