Auteur Topic: [Aflevering 5] - 7 april  (gelezen 7883 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2019, 17:50:10 »
Hij verdient op bepaalde momenten wel geld: €700 onder de tafel, €1100 met Bruno, €2400 bij de vissen. Ik weet dat het niet de beste onderbouwing ever is, maar dat is wat mijn gevoel zegt.
Een mol moet natuurlijk soms ook wat geld verdienen. Die €1100 met Bruno is natuurlijk ook vooral door Bruno. Had het van Axel afgehangen, was dat zakmes nooit gevonden, denk ik.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2019, 17:56:05 »
Een mol moet natuurlijk soms ook wat geld verdienen. Die €1100 met Bruno is natuurlijk ook vooral door Bruno. Had het van Axel afgehangen, was dat zakmes nooit gevonden, denk ik.
Axel had het kompas toch? Bruno controleerde hem niet. Dan had hij toch gemakkelijk 30° verkeerd kunnen lopen. Na een meter of 100 die ze totaal moesten lopen waren ze ver genoeg uit de buurt geweest om het zakmes te vinden. Axel had dus een hele makkelijke kans om te mollen die hij niet aangreep.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2019, 22:54:31 »
Ik vind de opdrachten enzo ook heel leuk en goed. Toch vrees ik een beetje voor de kwaliteit van de mol, tot nu toe lijkt het hem of haar heel moeilijk af te gaan. Dat blijkt ook telkens uit het moldagboek, hopelijk komt er nog flink wat molwerk.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2019, 22:58:02 »
De dineropdracht is misschien wel mijn favoriete opdracht aller tijden.  ;D

Heb in geen tijden meer zo erg gelachen om een molprogramma.  ::rofl::

'I'm looking for my chopsticks' zal ik nooit meer vergeten.  ::rofl:: #waarzijnaxelschopsticks