Auteur Topic: Aflevering 9.  (gelezen 79082 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #60 Gepost op: 28-02-2008, 21:30:48 »
Die man zegt waarschijnlijk wel iets belangrijk ja

Waar ik wel van baal is dat het nu helemaal duidelijk is dat dennis de mol is. edo zal winnen en regina verliest. Helaas is dat dus niet zo spannend meer voor de pool. Leuk dat die Maya; jij zei tegen Dennis, want dat klopt als een bus. Edo zal ook zeker die dagen goed hebben neergelegd en regina wist al dat ze het fout had gedaan met de kalender. Haar antwoord was dan ook Nee, en dus had het antwoord JA moeten zijn op de ogenvraag...

Jammer zo klaar als een klontje..

Volgende week zal niet zo spannend zijn, ik had het liever nu gehoord.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #61 Gepost op: 28-02-2008, 21:31:04 »
Dennis is de mol zeker weten. de priester wees hem aan bij de vraag wie is de mol. hoe duidelijk wil je het zien?? De mol ligt onder de grond dennis ook zo werd al opgemerkt. al met al een leuke aflevering met een verwacht einde. nog 1 week wachten op het beeld dat pieter jan zegt dat dennis de mol is!!

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Aflevering 9.
« Reactie #62 Gepost op: 28-02-2008, 21:32:40 »
Regina en Dennis zeggen dat Edo de mol is.. apart! Is Coen er niet uitgegaan toen hij alles heeft geantwoord op Edo...
AAARG i'm confused! Ik heb al van aflevering 2 gezegd dat Regina de mol is... nu twijfel ik.. ze zijn allemaal zo verdacht!! Kutspul.. Can't wait till next week!  
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Edo is het !
« Reactie #63 Gepost op: 28-02-2008, 21:32:57 »
Spannend, maar ik ben nog steeds niet zeker, ik heb op Edo gestemd met als winnaar Regina.
Edo had een betere molpositie vond ik en deed verdacht door eerst tegen Regina te roepn dat ze minder zand moest scheppen. Even later roept hij tegen haar grotere scheppen!! Ook liet hij Dennis er meteen uit toen die aangaf het niet meer vol te houden. In plaats van hem eerst moed in te praten bijvoorbeeld. Die goudklomp had hij dan nog makkelijk kunnen pakken. Voor mij is het toch Edo. Dennis bleef nog best lang in die kist zitten. En het enige wat hij kon doen als ie de mol was is dus snel uit de kist komen (en dat zou wel heel erg opvallen). Nee Edo was hier aan het mollen!  >:D. Wel gek dat die maya Dennis als mol aanwees, ik denk dat Dennis de kalender fout had. ::ok:: Ik vind het helemaal niet duidelijk uit deze afl. dat het Dennis zou moeten zijn...
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 21:36:29 door Lonneke40 »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 9.
« Reactie #64 Gepost op: 28-02-2008, 21:33:48 »
Dennis is de Mol!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #65 Gepost op: 28-02-2008, 21:34:32 »
Ja ik zat vanaf aflevering 1 totaal fout >:(

Na deze aflevering.
Dat met die priester -ja dan zou je zeggen, Dennis is de MOL
Verder viel me (nu pas) op dat Dennis "op dat moment"  zegt bij de vragenlijst.
En dat laatste wat hier werd gezegd over onder de grond, ja de MOL zit ook onder de grond..
maar bij de laatste opdracht kan je ook zeggen, De MOL gaat niet zoiets doen maar probeert juist boven de grond tegen te werken (actief)...

Ik hou het dan toch bij Dennis 8)

Maar volgende week weten we het..
De aflevering was leuk, vooral natuurlijk de andere deelnemers weer te zien.
Ananas

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9.
« Reactie #66 Gepost op: 28-02-2008, 21:35:27 »
Aan het eind toen PJH zei "en de belangrijkste vraag..." moesten Edo en Regina lachen, maar Dennis hield zijn pokerface!
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #67 Gepost op: 28-02-2008, 21:36:54 »
Waarom zagen we niets van de kalender van Dennis? Juist, omdat hij z'n eigen verjaardag neerlegde...kom maar edo en regina stemmers jullie kunnen de pool nog aanpassen..

Ook bij de volgende week aflevering zie je dennis vooraan in het midden zitten, mooie plek om te gaan zitten als molletje.

oh en dit het moldagboek:
Citaat
Dagboek molAflevering 9Systematisch, betrouwbaar of behendig. Welke eigenschap past bij een mol? Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog. Nog een week en ik mag voluit. Wat heb ik er veel plezier in gehad – en nog. Maar nu kan ik toch niet echt meer wachten. Nu wil ik alles opbiechten en laten zien, want ik heb ze behoorlijk lopen pesten. Nog een week en jullie zullen het zien. Ma áx e báaj o?[/quote]

kan iemand het laatste zinnetje vertalen  ???
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 22:13:48 door Lola-aapje »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #68 Gepost op: 28-02-2008, 21:37:20 »
Wie weet ZEKER dat Dennis aan de priester vroeg of hij de mol is????????? ::oink::

Offline WIDM-freak

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #69 Gepost op: 28-02-2008, 21:37:34 »
ik weet het niet meer... ???
eerst dacht ik toch regina
maar met die maya opdracht verwees zowat alles naar dennis
en idd bij die graafopdracht deed edo vaag
ik weet het echt niet meer ???maar wie het ook is.. hij/zij heeft het fantastisch gespeeld (voor mij in elk geval wel) ::tandpastasmiley::

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 9.
« Reactie #70 Gepost op: 28-02-2008, 21:39:08 »
Aan het eind toen PJH zei "en de belangrijkste vraag..." moesten Edo en Regina lachen, maar Dennis hield zijn pokerface!

Jaaa echt SUPERKNAP van em!!  ::ok::

Offline MlottJee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #71 Gepost op: 28-02-2008, 21:40:38 »
Poehee, lastig joh! Ze zouden het alledrie goed kunnen zijn. Ik blijf toch bij Dennis, misschien juist omdat hij zich niet echt verdacht gedraagd.
(Trouwens creepy, daar in die kist!:o )
Oew ik kan niet wachten op de uitslag! ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #72 Gepost op: 28-02-2008, 21:41:09 »
Aan het eind toen PJH zei "en de belangrijkste vraag..." moesten Edo en Regina lachen, maar Dennis hield zijn pokerface!

Kunnen ook zenuwen zijn, dat ze beginnen te lachen..

ik heb opeens een geweldig creatief iets ontdekt (ik weet niet of ik de eerste ben)
kijk: bij het filmpje in het begin, dat je alle kandidaten ziet, dann is regina de 3e, edo de 5e en dennis de 8e (of andersom, weet ik niet), dus ik dacht: dat zijn de nummers 5 3 en 8, --> radio 538 --> dennis :D

maar eigenlijk denk ik al vanaf het begin dat regina de mol is..

haha ik weet het gewoon niet ::ohno::

Werkt dennis bij radio 538.. ??  ??? :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #73 Gepost op: 28-02-2008, 21:41:35 »
Ik vond Edo toch echt veel verdachter dan Dennis in deze aflevering? Wat heeft Dennis nou gedaan? Dat die maya Dennis als mol aanwees wil toch niet zeggen dat hij de mol is? De kans is groot dat je zo'n kalender fout maakt. Het zou juist een grapje kunnen zijn om de kijker op het verkeerde been te zetten...Overigens beweer ik niet dat Dennis de mol niet zou kunnen zijn. Maar goed als je een tunnelvisie op Dennis hebt.....(die had ik op Patrick..)

Re: Aflevering 9.
« Reactie #74 Gepost op: 28-02-2008, 21:43:12 »
Ik wil nog steeds zo graag geloven dat Dennis de mol is, maar het moet Edo zijn. Zijn hele houding, de nonchalance...
En wat me ontzettend opviel: in het commentaar tijdens de test over de speedbootopdracht (waar hij bij dennis in de boot zat) zegt hij iets in de trent van:
"Ik deed ook is een keer actief, maar toen was Dennis helemaal door het dolle heen, dus toen dacht ik, laat dan maar lekker zitten"

Dat vond ik zo ontzettend Des Mols....
En regina: als ze zo zeker weet dat ze haar kalender-opdracht heeft verziekt, en ze vraagt: "Heeft de mol blauwe ogen?" (als dat daadwerkelijk de vraag is die ze aan de priester stelt), de priester daarop 'nee' antwoord...waarom gaat ze dan toch zonder enige twijfel voor Edo en niet voor Dennis?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #75 Gepost op: 28-02-2008, 21:43:48 »
Ik vond die priester zo'n zielig mannetje  :-[ !

En echt een leuke aflevering weer. Ik had wel opeens toen ik Georgina, Annette en Nicolette zag zoiets van.. huh.. heb ik per ongeluk gezapt? Kwam wel beetje uit de lucht vallen.

En Patrick die gaat janken als Regina de mol blijkt te zijn ::rofl:: !

Opdracht was ook leuk, lijkt me niks om net als Dennis zo levend begraven te worden.

En ja, de cliffhanger. Ik hou dr toch wel van hoor.
En iedereen die de makers niet lief vind door deze, voorspelbare, actie.. bekijk het positief: het speuren duurt zo nog een weekje langer!
The sun came up and reality set in.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 9.
« Reactie #76 Gepost op: 28-02-2008, 21:45:04 »
  ::bravo:: Wat een fantastische aflevering 1 grote mindfuck, echt. Zelfs nu nog zitten we hier met zn allen te twijfelen. Wie het ook is,ik buig diep wat een fantastische mol ::respect::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #77 Gepost op: 28-02-2008, 21:45:21 »
[..] en regina wist al dat ze het fout had gedaan met de kalender. Haar antwoord was dan ook Nee, en dus had het antwoord JA moeten zijn op de ogenvraag...

Het is niet zeker wat het goede antwoord op die vraag had moeten zijn. Regina had de datum fout en dus kon ze niets concluderen uit het antwoord. De priester gaf nu een willekeurig antwoord dat zowel goed als fout kan zijn.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #78 Gepost op: 28-02-2008, 21:45:33 »
Regina zit FOUT met die schijf....
Edo goed...stelt de vraag is de mol een man of een vrouw? antwoord een man!
Dennis...ag ja hij komt boven en stelt de vraag:"wie is de mol?" dan wijst die man Dennis aan!

hoe duidelijk wil je het hebben mensen???
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9.
« Reactie #79 Gepost op: 28-02-2008, 21:45:39 »
Kunnen ook zenuwen zijn, dat ze beginnen te lachen..
Ja, is ook, ik moest ook lachen. Dus de conclusie is, zij die de mol niet zijn, zijn op van de zenuwen. De mol zelf probeert niks te laten merken en laat daarmee juist merken dat hij de mol is.
The British are not impressed.