Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 19856 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 20-05-2008, 19:07:10 »
op mijn vakantie adres heb ik alsnog kunnen kijken  ::ok:: ::ok::

ik vond het hartstikke leuk!
de spelertjes hebben het spel volgens mij wel door, en de 'lay out' van het spel is gelukkig niet veranderd.

het haalt het natuurlijk niet bij de echte WIDM, maar dit is zeker een leuk tussendoortje  :)

het was wel kort trouwens!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 20-05-2008, 19:31:51 »
Ik denk niet dat er dan geld zou worden misgelopen. Ik denk dat het zo gegaan zou zijn:

kist 1 - 100
kist 2 - vrijstelling
kist 3 - 50, kandidaat geeft goed antwoord, namelijk 50 is lager dan 100 = 150 in de pot.

Voor de duidelijkheid, nu ging het zo:

kist 1 - vrijstelling
kist 2 - 100
kist 3 - 50, kandidaat geeft goed antwoord, namelijk 50 is lager dan 100 = 150 in de pot.
kist 4 - 200, kandidaat geeft goed antwoord, 200 = hoger dan 50 = 200 erbij in de pot.

Het maakte dus helemaal niets uit wanneer de kist met de vrijstelling gekozen werd.
Oke, ik wist trouwens wel hoe het was, maar ik was aan het speculeren wat een mol had kunnen doen, wat er zou gebeuren als de vrijstelling niet als eerste werd geopend ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 20-05-2008, 19:54:27 »
Als de vrijstelling het laatste zou worden gepakt dan leverde 7 torens geld op. Nu maar 6.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 20-05-2008, 20:13:01 »
Als de vrijstelling het laatste zou worden gepakt dan leverde 7 torens geld op. Nu maar 6.

Nee, nu hadden ook 7 torens geld op kunnen leveren.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 21-05-2008, 00:16:46 »
Wat mij ineens bevreemd, is dat Amin als dj wist dat er een team in het water was gevallen.
Hoe kon hij dat weten???? Dat team had namelijk geen werkend mobieltje meer !!!
« Laatst bewerkt op: 21-05-2008, 01:31:02 door yessie »

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 21-05-2008, 08:59:26 »
Wat mij ineens bevreemd, is dat Amin als dj wist dat er een team in het water was gevallen.
Hoe kon hij dat weten???? Dat team had namelijk geen werkend mobieltje meer !!!

Ik denk dat de productie dit berichtje gewoon doorgegeven heeft aan hem om als nieuwsbericht voor te lezen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 21-05-2008, 12:49:54 »
Leuk heb het gekeken via uitzending gemist. Niet echt dat je zegt.. WAUW ECHT GEWELDIG.. Maar gewoon een zoethoudertje tot WIDM seizoen 9.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 21-05-2008, 15:57:17 »
Hey ik meld me hier ook maar ff :P

Was op zich wel leuk hoor... niet zo intens spannend als de gewone serie, maar ik zal he opzekers blijven volgen :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 21-05-2008, 20:07:16 »
het lijkt me trouwens best een moeilijke opgave voor de productie om alles op kinderniveau te houden.

dat is immers de doelgroep, dus moeten de hints enzo daar ook naar zijn.
maar wij fanatiekelingen zijn er natuurlijk ook nog, en daar moeten ze ook wel voor oppassen.

nuja, we merken het wel  :P

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 22-05-2008, 15:57:29 »
Net gekeken op uitzendinggemist. Ik vind het leuk! Ik moet er altijd even inkomen en als ik het nu al leuk vind komt het helemaal goed. Hopelijk is het forum hier ook weer lekker actief. Ah, ik zie dat er ook een pool is.

Sioux zegt het goede antwoord (graceland) voor, onverdacht gedrag. Naomi moet er erg lang over nadenken. Is ze als mol aan het overwegen of ze nu alsnog een fout antwoord kan geven? En de toren van babel meenemen is natuurlijk ook een beetje vreemd, al is het als kandidaat natuurlijk weer slim, want dan wil je niet dat amin of lara de vrijstelling krijgt (ik zit meteen al goed in de namen  ::trots::)

Amin neemt een actieve rol aan. Neemt de pot, gaat in het eerste duo. Verdacht. Verder is hij de enige die een fout antwoord geeft.

Dus nu zijn Naomi en Amin verdacht. Al vond ik het ook wel een prachtige mollenactie om met de fiets de kandidaten én apparatuur uit te schakelen door ze gewoon het water in te fietsen.   8)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 23-05-2008, 21:23:52 »
ik zit het nu weer te kijken en ik vind ze toch wel zo lief  ;D

'er is melding van de politie dat er een bakfiets in de water is gevallen'

 ::)