Poll

Wie is de Mol?

Davey
5 (9.8%)
Jenny
33 (64.7%)
Roeland
13 (25.5%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]  (gelezen 407563 keer)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 5]
« Reactie #160 Gepost op: 8-04-2014, 19:15:27 »
Ik denk dat de consensus is dat ze in aflevering 1 en 2 enorm verdacht werd gemaakt aan de hand van de montage. Dat doen ze bij de mol niet.
Hm ... heb niet het idee dat ze toen meer verdacht werd gemaakt dan anderen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 5]
« Reactie #161 Gepost op: 9-04-2014, 22:10:40 »
Zijn maar weinig mensen die Roeland verdenken als Mol maar, ik denk juist dat hij de mol is tenminste dat zegt mijn gevoel. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 5]
« Reactie #162 Gepost op: 10-04-2014, 10:41:44 »
zegt mijn gevoel
Dat heb ik dan bij Guido. Alleen verstand zegt Jenny.

Het fijne eraan is dat ik ook geloof dat 1 van beiden het spel moet verlaten zondag. Dus dan heb ik nog maar 1 molverdachte ;D ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 5]
« Reactie #163 Gepost op: 10-04-2014, 18:02:46 »
Dat heb ik dan bij Guido. Alleen verstand zegt Jenny.

Het fijne eraan is dat ik ook geloof dat 1 van beiden het spel moet verlaten zondag. Dus dan heb ik nog maar 1 molverdachte ;D ::vergroot::
ow dan moeten we een nieuwe penningmeester kiezen ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #164 Gepost op: 13-04-2014, 18:43:15 »
Nog vier over. De poll na aflevering 6 is geopend. ::joehoe::

Resultaten van de poll na aflevering 5:

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #165 Gepost op: 13-04-2014, 18:46:08 »
Zoooow... Je zou toch bijna denken dat Jenny het is.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #166 Gepost op: 13-04-2014, 18:47:15 »
Zoooow... Je zou toch bijna denken dat Jenny het is.

Je moet ook gewoon volgen wie mijn Mol is Pac, leer dat nou eens. :P ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #167 Gepost op: 13-04-2014, 18:48:52 »
Was het Freek ::oink::

Nee serieus, ik blijf bij Jenny, ook al twijfel ik af en toe (gevoelskwestie). Maar ze heeft zoveel geld verspeeld vandaag, dat er absoluut geen reden is om over te stappen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #168 Gepost op: 13-04-2014, 18:49:58 »
Was het Freek ::oink::

Dat was dus de grap die ik maakte. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #169 Gepost op: 13-04-2014, 18:50:29 »
Ja er is voor mij nu ook geen twijfel meer, er was nog wat hoop toen Guido gewoon tegen zijn paal bleef zitten en de zinnen allemaal verkeerd doorgaf met lidwoorden er wel of niet bij enzo maar ja Jenny kon het gewoon letterlijk allemaal "afmaken". Jammer voor haar corrigeerde Roeland de foute zin van Guido nog zodat ze die wel goed moest zeggen maar de rest mooi niet. Knap hoor, de Vertrouwenspersoon, ook na verknallen van de bootopdracht, een super-Juniormol dus ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #170 Gepost op: 13-04-2014, 18:53:37 »
Jenny is de mol, ik weet het ook zeker!!!!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #171 Gepost op: 13-04-2014, 20:32:54 »
De aflevering van vanavond nog niet gezien. (Te laat thuis. Niet 1 seconde kunnen zien.)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #172 Gepost op: 13-04-2014, 22:44:27 »
Jenny is de mol, ik weet het ook zeker!!!!

Kan bijna niet anders meer. Hoe het kan dat die kinderen dat blijkbaar niet zien? Of ze doen alsof ze het niet zien...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #173 Gepost op: 13-04-2014, 23:05:28 »
Niets is wat het lijkt? Bij WIDM werd Susan nauwelijks verdacht door kijkers, maar zij was wél de mol!

Dat Jenny veel wordt verdacht hoeft niets te zeggen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #174 Gepost op: 17-04-2014, 13:16:51 »
Zo! De tussenstand liegt er niet om. ;D

Komend weekend ben ik niet online dus kan ik de poll niet bijwerken. (En ook de aflevering niet zien trouwens.) Dat zal ik dus een paar dagen later doen, of een van de moderators doet het even.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #175 Gepost op: 18-04-2014, 20:59:53 »
Eén van die vier is het gewoon ::oink::
...óf niet!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #176 Gepost op: 18-04-2014, 21:38:05 »
We zullen zien. In de vorige afleveringen werden afvallers enorm verdacht. Dat Jenny nu enorm verdacht wordt zegt me dus niets.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #177 Gepost op: 20-04-2014, 18:29:37 »
Hallelujah voor de dienst 'uitzending gemist'! Hierdoor kon ik vorige week al om 18u55 de nieuwe aflevering terugkijken. Hopelijk vandaag weer zo snel.

Heb hier nog niet gepost maar ik volg het wel. Even mijn verdenkingen van de afgelopen weken op een rijtje.

Mijn eerste gevoel zei Roeland, maar daar stapte ik een beetje van af na jullie redeneringen te hebben gelezen na de eerste paar afleveringen. In eerste instantie leek hij te druk maar dat is gelukkig veranderd naarmate de serie vorderde. Kwestie van montage denk ik, doet me denken aan Susan die ik eerst heel anders aanvoelde in het begin.

Daarna kwam Davey in mijn vizier, een vinnig kereltje, perfect om de boel te saboteren. Maar misschien toch net iets te ondeugend om de echte junior Mol te zijn.

Dus richtte ik daarna mijn pijlen naast Davey ook op Floor, dezelfde aflevering vloog ze eruit. Toen de test en executie in beeld kwam had ik gelukkig wel door dat Floor het niet was. Ik kijk het immers altijd uitgesteld via 'uitzending gemist' en net voor de executie begint zet ik het altijd op pauze voor een soort van gokronde wie de volgende afvaller wordt. Gek genoeg gok ik bijna altijd juist op dat moment. Ik vreesde al voor Floor want zag ze toen sowieso al niet meer als Mol. Ze zou wel een leuke Mol geweest zijn volgens mij. Had ze ook als winnares staan de eerste paar afleveringen. Hoe dan ook, een vroege favoriet van mij uit het spel gekegeld.

Jan vond ik nooit verdacht, Harmen een beetje maar te veel mensen hadden hem met stip genoteerd als Mol. Jitske lijkt te lief maar dat kan ook allemaal schijn zijn, het perfecte rookgordijn in een junior editie. ;) Te lieve kandidaten moet je altijd extra in het oog houden. Jenny lijkt het meest matuur, zij kan dus perfect de jongere juniors om de tuin leiden, ze wordt zelfs het meest vertrouwd! Goed werk geleverd als zij de Mol is! Maar dat ze zo verdacht wordt neergezet, en ook echt zo openlijk verkeerde keuzes maakt doet me twijfelen of ze ook echt de Mol is.

Dus ik denk dat ik terugkeer naar mijn eerste twee mollen Roeland en Davey. Heb al een paar weken weer een molgevoel bij Roeland. Voor de Mol maakt het toch niet uit of zijn molboekje is gestolen. Ik zie misschien spoken maar ik meen ook allemaal verwijzingen te horen of zien naar de zee en Roelands zeeschildpad, maar kan ook liggen aan de locaties. Nederland is nu eenmaal een en al water. Maar is het wel zo toevallig dat sommige opdrachten veel met het water te maken hebben? En vorige keer verbeterde hij ook nog eens heel subtiel een paar dingen die hem werden ingefluisterd bij de estafette. "Water naar zee dragen" veranderde hij in "water naar de zee dragen" (goed) en "in de oren knopen" in "in je oren knopen" (fout), 't is op zijn minst vreemd te noemen.

Ik stem dus voor Roeland! ;) De kudde Jenny zit me toch niet zo comfortabel om mij in dit stadium nog bij aan te sluiten. :P

« Laatst bewerkt op: 20-04-2014, 18:32:01 door FenikXIV »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #178 Gepost op: 20-04-2014, 18:53:59 »
kudde Jenny
Tja ik kan niet uit de kudde... Roeland heb ik al vroegtijdig afgeschreven als echt baldadig jongetje; ik denk niet dat hij al zo goed kan SPELEN dat hij alles steeds kwijtraakt, dus hij speelt niet de 'onhandige mol'. Davey had ik iets erna ook afgeschreven, puur om zijn goede antwoorden. Zoals in Maastricht in het stadhuis, nergens voor nodig toch om a tempo iets goeds te roepen en dat ook te forceren? En al dat gesteel inderdaad en de bondjes die hij initieert... nee dan Jenny, die was ook vandaag weer echt mols, om die 100 in de pot kon ze niet heen, en het zo spelen dat Davey toch wel de joker gaat ophalen is slim. Het liegen naar Jitske die haar zo vertrouwt kon ze niet anders doen. Dus wel 250 de pot in maar ik zie niet hoe ik dat zelf anders had kunnen regelen dus goed Jenny ::ok:: >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 6]
« Reactie #179 Gepost op: 20-04-2014, 19:05:51 »
Ik moet nu wel voor Roeland gaan. Vanaf het begin m'n poolmol en Jenny wist vandaag toch weer een mooie 250 euro op te brengen. Roeland: ::art::
...óf niet!