Poll

Molwandeling?

Ja, ik ga mee!
10 (62.5%)
Ja, veel plezier!
6 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Molwandeling 2014  (gelezen 237175 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #40 Gepost op: 26-05-2014, 17:49:46 »
Ik zou nog een lijstje hier neerzetten van deelnemers. Het is tevens een uitnodiging voor mensen die graag alsnog mee willen. Lautjuh, Jelsir wellicht, jullie zijn welkom hoor.

Pac, RoyL, Robinsonmol98, Tsubasa en Marie, Heinz en Vveerraak, Joost2, Erik TKS, ondergetekende niet te vergeten. Mis ik dan nog mensen? Rick, wellicht?

In het locatietopic zag ik nog de namen Milcof en EMIBH........
« Laatst bewerkt op: 26-05-2014, 18:19:11 door Bodejos »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #41 Gepost op: 26-05-2014, 18:26:25 »
Ik ben er zaterdag bij. Maar eerst nog even een plaatje van mijn Molwandeling van vandaag:



Höfði! (serie 2012; aflevering 4; opdracht 3)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #42 Gepost op: 26-05-2014, 18:36:28 »
Als je Birna ziet, doe haar de groeten van mij, en vraag of ze het molloot shirt nog heeft. Je kunt Birna aantreffen in het Dansk House, of hoe dat tegenwoordig ook heet. Bijna niet te missen, ze heeft nog steeds vaak haar leren roden pakje als outfit. En vergeet Stephanie niet van Toeristenbureau TRIP aan de Laugavegur, de hoofdstraat van het centrum.

Heb je het kleine torentje al ontdekt? Laugavegur uitlopen tot aan het water, en linksaf langs de vijver. Kannie missuh.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2014, 18:39:43 door Bodejos »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #43 Gepost op: 26-05-2014, 19:02:20 »
Ik vrees dat ik er zaterdag toch niet bij kan zijn mensen. Ga dan opnemen voor mijn eigen Wie is de Mol? fanserie. Jullie in elk geval veel plezier!  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2014, 19:17:23 »
Jammer. Maar ook jij veel plezier met het opnemen van jouw fanserie.


Ik heb de wandeling op papier. Pac zorgt voor screenshots van de locaties. Als iemand anders nog iets heeft, dan hoor ik dat graag.
« Laatst bewerkt op: 28-05-2014, 22:48:29 door Bodejos »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #45 Gepost op: 28-05-2014, 23:03:02 »
Veel plezier allemaal  ::ok::

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #46 Gepost op: 29-05-2014, 23:38:18 »
owke dan/...

ook ik wel nu net geinformeerd over de wandeling...

ff checken of ik thuis weg mag zaterdag....

@ Heinz/Vera, gaan jullie met de trein of hoe reizen jullie, ik kom ook langs arnhem dus samen reizen lijkt me fijn....anders zit ik 3,5 uur alleen door een treinraam te turen....als ik weg mag iig...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #47 Gepost op: 29-05-2014, 23:49:06 »
ik zal iedereen nog een allerlaatste reminder sturen met details, voor wie NU nog mee wil, dat kan, maar dan moet je vliegensvlug reageren. Het is immers al overmorgen.
« Laatst bewerkt op: 30-05-2014, 00:10:05 door Bodejos »

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #48 Gepost op: 30-05-2014, 11:13:52 »
Sandra en ik zijn er bij morgen!

We hebben oppas.... We komen met de auto, we rijden langs Arnhem dus er zouden evt mensen meekunnen die daar ook langskomen/wonen o.i.d.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #49 Gepost op: 30-05-2014, 12:08:23 »
Ben al de hele maand computer- en internetloos geweest. Heb de afgelopen jaren al meerdere keren de MFD gemist, en dit keer zijn jullie weer zo dichtbij zeg! Had er wel iets van opgevangen dat er een wandeling op poten stond maar was het alweer bijna helemaal vergeten.

En zo dicht ga ik vrees ik niet meer komen bij een WIDM gerelateerde uitstap. Heb normaal een rechtstreekse bus naar Maastricht. Is er in een klein uurtje. Richting MFD duurt het heel wat langer helaas. Ben waarschijnlijk dan wel de vreemde eend belg in de bijt. ;)

Dus als jullie het nog gepast achten wil ik misschien best wel afkomen naar Maastricht, heb niks gepland morgen, en 't is toch verlengd weekend. Misschien wel eens leuk om Maastricht vanuit een ander perspectief te zien. Kom wel pas vanavond terug online. Moet nog zien wat de dag brengt vandaag. Hangt nog van andere factoren af of het gaat.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #50 Gepost op: 30-05-2014, 13:19:57 »
Je bent welkom. Zorg ervoor dat je rond 12.30 uur aan het Stationsplein bent, beter nog: loop de stationshal binnen. Wacht bij de kaartjesautomaten. Je zult ons daar wel aantreffen. Neem wat geld mee, of als je niet gaat mee eten, iets voor onderweg te drinken of te eten.

Het is geloof ik lijn 20a die naar het station rijdt he, maar dat zul je zelf het beste kunnen uitzoeken.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #51 Gepost op: 30-05-2014, 15:48:48 »
Als er nog meer mensen met de auto komen kunnen we meerdere plekken verder weg bezoeken.

@Bodejos: moeten we de auto ergens bij CS parkeren of wat is het handigst om te doen morgen?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #52 Gepost op: 30-05-2014, 16:51:43 »
Achter het station aan de Meerssenerweg is een groot parkeerterrein. Helaas is het parkeren in het hele stationsgebied betaald parkeren. Je kan ook in een van de nabij gelegen straten parkeren. Maar het blijft betaald parkeren.

Let op bij het naderen van Maastricht, komend vanaf de A2 is het niet toegestaan het Koningsplein op te rijden, dit kan je een boete van 90 euro opleveren. Je kan het beste rijden naar de Geusseltkruising, en daar rechtsaf gaan, en meteen weer linksaf de Meerssenersweg op. Dit is niet te missen, je ziet een soort boog van blauwe buizen, hier moet je onderdoor. Van daaruit is het de weg volgen tot je de voetgangersbrug over het spoor ziet. Hier is ook de ingang van het parkeerterrein. Je loopt via de voetgangersbrug naar de stationshal. De voetgangersbrug heeft een opvallende ingang van transparant groen glas.

Update: mijn broer adviseert om door te rijden naar de Geusseltkruising, zoals hierboven beschreven, en geen gebruik te maken van het alternatief via Meerssen binnendoor. De rest wijst zich vanzelf.
« Laatst bewerkt op: 30-05-2014, 20:43:20 door Bodejos »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #53 Gepost op: 30-05-2014, 21:21:55 »
Wij komen ook met de auto, als we met 2 auto's zijn kunnen we inderdaad nog een uitstapje doen!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #54 Gepost op: 30-05-2014, 21:39:22 »
Parkeren op zaterdag nabij de voetgangersbrug aan de achterzijde van het station kost € 1, 40 per uur of maximaal € 6 ,-- per dag. Dit geldt tot 18.00 uur. Of je daarna vrij uit kunt rijden, weet ik niet. In dat geval kun je denk ik beter in de Professor Roerschstraat of Professor Pieter Willemsstraat parkeren. Dan ben je er zeker van dat je niet achter een slagboom "gevangen" zit. Beide straten liggen op 2 minuten lopen van het station. Kijk even op Maps waar die liggen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #55 Gepost op: 31-05-2014, 07:46:21 »
Hey mensen, ik heb nu 31screenshots maar niks om ze te bekijken :-\\
Is er iemand die een tablet/iets meeneemt naar wie ik de shots nog kan sturen?
EDIT: opgelost!

Ik heb er zin an! ::love::
« Laatst bewerkt op: 31-05-2014, 09:03:23 door Pac »
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #56 Gepost op: 31-05-2014, 10:17:59 »
Routes heb ik gecombineerd. Autovervoer heb ik naar de juiste parkeergarage gedirigeerd. Spaart namelijk behoorlijk veel tijd.

Mensen die meegaan kunnen mij te allen tijde nog bereiken via mijn mobiele nummer.

Foto's volgen zo spoedig mogelijk in dit topic.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #57 Gepost op: 31-05-2014, 13:03:53 »
12:55: gearriveerd op station Maastricht maar geen Molloten te zien ???

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #58 Gepost op: 31-05-2014, 13:08:42 »
Erik we staan nu op de Markt. Sorry voor het ongemak. Joost2 staat daar ook ergens, hem ff zoeken en kom dan samen hierheen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molwandeling 2014
« Reactie #59 Gepost op: 31-05-2014, 15:44:17 »
Gevonden! (eigenlijk hebben zij mij gevonden maar goed)