Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 253202 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 11-02-2024, 10:15:26 »
Ik zou het wel geinig vinden als landelijk iedereen het al weken goed heeft met Kees als mol en wij hier, de uber molloten, de mol tot het einde niet kunnen vinden >:D ::rofl::
De Blondine is de Mol :)

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #521 Gepost op: 11-02-2024, 10:27:53 »
Lastig seizoen hoor, en dat maakt het toch wel leuk! Zie de verdeeldheid hier in de poll, na zes afleveringen.

Ik moet kiezen tussen Anna en Rosario.
Kunnen eventueel ook nog: Fons en Kees.

No go voor mij: Babs en Rian.

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 11-02-2024, 10:35:52 »
Tja, lastig.

Anna zit vaak op sleutelposities en is degene in de groep die andere kandidaten het meest confronteert met hun fouten. Grote rode vlag. En Sor zit al vanaf afl. 1 op haar. Verder viel mij op dat andere kandidaten het in afl.1 al over haar ADD hebben. Dat zou wellicht een goede dekmantel kunnen zijn voor een mol. Aan de andere kant is het voor programmamakers wellicht riskant om een ADD’er als mol aan te wijzen. Ook gezien de stress en druk die erbij komt kijken. Maar houd haar in de gaten  ::vergroot::

Sor is een relaxte kandidaat die het molschap waarschijnlijk goed aan kan. Begint in de luwte en komt daarna los. Verdachte gezichtsuitdrukkingen en lachjes in de camera. Daarvan kunnen ze in de laatste aflevering zeggen: ‘jullie hadden het allang kunnen weten!’ Ben het er wel mee eens dat die -3000 euro voor het oog van de groep niet ‘des-mols’ is. En voor velen hier een reden om hem af te schrijven (want dat zou een mol toch nooit doen?). Juist daarom zou het ook een geweldige en brutale molactie kunnen zijn. Maar ik ben er niet zo zeker van.

Fons is ook verdacht. Hij zou ook een brutale mol zijn. Is hij de mol, dan acteert hij een klierende kandidaat die zichzelf voor het oog van de groep verdacht wil maken…

Kees zou een wensmol zijn.  ::love::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #523 Gepost op: 11-02-2024, 10:56:14 »
Tegengeluid: in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was het weliswaar geen blondine maar het was wel de beste poging om de lief schattig meisje dekmantel toe te passen. Ik vond het best goed gelukt, maar ik geloof dat de recensies hier gemengd waren.

Niet blond, maar wel  ::love::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2024, 20:01:11 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline JeaNinja

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 11-02-2024, 12:13:51 »
Verder viel mij op dat andere kandidaten het in afl.1 al over haar ADD hebben.

Waar zeggen ze dit? Heb je een timestamp van een aflevering? Ik kan me niet herinneren dat dit letterlijk is gezegd.

Aan de andere kant is het voor programmamakers wellicht riskant om een ADD’er als mol aan te wijzen. Ook gezien de stress en druk die erbij komt kijken. Maar houd haar in de gaten  ::vergroot::

Sorry, maar hiermee doe je AD(H)D'ers echt tekort. Die kunnen juist erg goed onder druk presteren, among other things. Om mijn punt nog even extra kracht bij te zetten noem ik Dennis Weening, die velen hier volgens mij als een super Mol beschouwen.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #525 Gepost op: 11-02-2024, 12:45:36 »
Rosario of Fons

Offline Fay111

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #526 Gepost op: 11-02-2024, 12:56:39 »
Anna

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 11-02-2024, 13:11:27 »
De naam van de mol begint met een R (wat mij betreft).

Daar krijg je vast een onvoldoende voor ::rofl::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 11-02-2024, 13:23:47 »

Sorry, maar hiermee doe je AD(H)D'ers echt tekort. Die kunnen juist erg goed onder druk presteren, among other things. Om mijn punt nog even extra kracht bij te zetten noem ik Dennis Weening, die velen hier volgens mij als een super Mol beschouwen.

Jan Versteegh ook, ook niet de minste mol.

Offline Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 11-02-2024, 13:43:52 »
Waar zeggen ze dit? Heb je een timestamp van een aflevering? Ik kan me niet herinneren dat dit letterlijk is gezegd.

Justin na de Molympische Spelen: "I love you, maar jouw ADD is zo ..."

Offline JeaNinja

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 11-02-2024, 13:57:46 »

"... too much"

Ik zie het inderdaad, dank. Niet heel netjes van Justin, vind ik, maar laat ik on topic blijven.

Ik blijf voorlopig bij Anna. (Niet vanwege/ondanks dit feit.) Het is ook mijn wensmol, dus ik ga gewoon even heel hard hopen dat zij het is!

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #531 Gepost op: 11-02-2024, 14:16:45 »

Maar heeft ze ook echt ADD? Ik vatte Justin meer op als dat ze chaotisch en drammerig was en dat framet Justin lacherig met ADD.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #532 Gepost op: 11-02-2024, 14:39:46 »
Justin zat in elk geval stevig op Anna dus dat maakt haar molkansen bijzonder klein.
De Blondine is de Mol :)

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #533 Gepost op: 11-02-2024, 15:19:48 »
Ja, sorry. No offense hoor. Ik sprak uit eigen ervaring. Ik herken mezelf in Anna en haar manier van doen en ik ben totaal niet stressbestendig, vandaar. ;)
Al zijn Jan en Dennis goede voorbeelden, dus het is totaal geen argument. Het kan wel een goede dekmantel zijn, denk ik. Al vind ik ook dat Anna soms best een gespannen indruk maakt. En dan kun je je afvragen of ze door zo’n mollicitatie komt. Uitsluiten doe ik vooralsnog niet.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 11-02-2024, 15:37:11 »
Justin zat in elk geval stevig op Anna dus dat maakt haar molkansen bijzonder klein.
We weten dat Justin op 1 persoon geen antwoorden heeft kunnen inzetten, omdat ze ineens naar toekomst vragen gingen. Hij had meen ik over 4 willen spreiden en dat werden er dan 3. Nu heb ik zelf niet gemerkt dat Justin stevig op Anna zat. Maar ook als hij Anna mee had willen nemen had zij toevallig de persoon kunnen zijn op wie hij geen vragen meer kon inzetten. Anna uitsluiten op basis van het afvallen van Justin lijkt me gevaarlijk.

Offline JeaNinja

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 11-02-2024, 15:41:43 »
Ja, sorry. No offense hoor. Ik sprak uit eigen ervaring. Ik herken mezelf in Anna en haar manier van doen en ik ben totaal niet stressbestendig, vandaar. ;)
Al zijn Jan en Dennis goede voorbeelden, dus het is totaal geen argument. Het kan wel een goede dekmantel zijn, denk ik. Al vind ik ook dat Anna soms best een gespannen indruk maakt. En dan kun je je afvragen of ze door zo’n mollicitatie komt. Uitsluiten doe ik vooralsnog niet.

None taken! Ik begrijp wat je bedoelt, hoor. Ik vind haar soms ook gespannen overkomen, maar dat zou je ook kandidaats kunnen noemen. Lijkt me super spannend als je weet dat je er zomaar uit kan vliegen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 11-02-2024, 16:15:32 »
Anna

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 11-02-2024, 18:09:21 »
Ik duik ook de Anna-tunnel in.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 11-02-2024, 18:25:44 »
Ik weet het oprecht niet meer. Tot nu toe vallen vooral de kandidaten af die ik niet verdenk of die laag op mijn lijstje staan. Op Babs na zou het iedereen nog kunnen zijn denk ik. Ik ga van de 1 naar de ander momenteel. Anna? Sor? Liggen die hints er niet te dik bovenop? Kees? Staat echter landelijk bovenaan in de verdenkingen.
Rian? Zij is vooral mijn wens-niet-mol. Fons? Doet wel heel veel fout in beeld lijkt het, toch landelijk relatief laag in de verdenkingen.

Twijfel, twijfel en nog meer twijfel hier.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 11-02-2024, 18:52:10 »
Als ik naar de gezichtsuitdrukkingen kijk tijdens de uitleg van de opdrachten, twijfel ik sterk of Anna de mol is. Vooral bij de uitleg van de dansopdracht kijkt ze oprecht verbaasd. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier acteert. Degene die het minste laat merken is Kees, ook Rosario toont weinig emotie. Toch neig ik dan naar Kees  zeker gezien de verdachte acties met de stenen en het doorgeven van verkeerde instructies tijdens het dansen, hoewel dat ook nog door Rosario verkeerd kan zijn doorgegeven.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2024, 21:10:54 door Delightz »