Dat vind ik te makkelijk gedacht. Puur omdat zij -500 en -3000 hadden bij de bakjes. Ik ga er toch vanuit dat er wel wat meer in die opdracht zat voor de mol dan alleen zelf een minbedrag kunnen pakken. En dan moet de mol dus bij degenen zitten die 0 had (Babs sluit ik uit).
Oei, heb ik wat gemist? Dat was toch Anna's plan om iedereen op diegene te laten te stemmen waarmee hij/zij het eerste gesprek had?
Leendert maakte terecht de opmerking dat er wat gebeurd moet zijn. Immers hield Fons zich niet aan Anna's plan. Daarmee zou Babs geen stem krijgen en dus haar vrijstelling behouden. Maar TOCH heeft iemand op Babs gestemd en daarmee de boel dus weer gecorrigeerd, en dat was waarschijnlijk Tooske die daarmee voor veel geld in depot zorgde, zei Leendert.
Anna (door haar goede plan) en Tooske vielen hierdoor af als mol. Maar ik wilde er niet 'aan'.
Tooske afschrijven omdat ze te goede foto's had gemaakt van de worstelaars vind ik veel zachter. Wel als olifant in de porseleinkast bleef staan dat ze zo verdacht werd in de groep volgens de edit, de stembiechten. Dat wilde ik niet zien, blind als een mol

maar ik heb het wel vaak gezegd dat dit voor mij kritiek was.
Helemaal eens, voor mij is de serie nu ook weer een stuk interessanter want ik dacht ook dat ik al klaar was met de enige logische mol

Anna, Fons en Sor streep ik toch echt maar er zijn lichtpuntjes naar Kees.
En tsja. Vreesmol en enige logische mol is inderdaad nu Rian, zij heeft nog geen streepjes. Staat bij mij ook ver bovenaan, de rest is te mooi om waar te zijn. Rian staat hier dus 'in bold' bij mij in de poll, daar heb ik op gestemd zaterdag. Alleen wil ik niet dat ze het is

Ik heb Kees als afvaller in bold staan. Maar als hij aanstaande zaterdag overleeft ga ik echt wel op hem stemmen als mol. Er mag wat te wensen of hopen overblijven in de wereld toch. En Rian's molacties zijn voor mij dieptreurig, terwijl die van Kees magistraal zijn.
Rian, maar dat zou wel een bittere teleurstelling zijn.
En heel misschien nog Kees. Maar 1 van hen beiden zal nu toch wel eens afvallen?
Dit dus