Auteur Topic: [Kandidaat] Emma  (gelezen 1733 keer)

Online Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Emma
« Gepost op: 25-05-2024, 16:33:39 »

Bespreek hier alles over Emma!
« Laatst bewerkt op: 16-06-2024, 14:59:16 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline joligmolletje

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Emma
« Reactie #1 Gepost op: 28-06-2024, 20:31:12 »
Hele leuke kandidaat!

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #2 Gepost op: 28-06-2024, 23:05:59 »
Bang voor kermis, achtbanen, of clownspoppen...ben benieuwd.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #3 Gepost op: 28-06-2024, 23:21:01 »
Poppen op pretparken geloof ik .

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-06-2024, 11:14:44 »
Wel opvallend dat haar idee om de woorden die geleerd moesten worden te verdelen, op het eind genadeloos werd afgestraft.  Het was ook aan haar te danken dat ze binnen een minuut het raadsel in de kamer hadden opgelost. Ze ging daarbij recht op haar doel af, zonder eerst de kamer verder te inspecteren.
Mijn reservemol op dit moment.

Offline Hippie

• Forumlid
  • Love, Peace and a Mole
« Reactie #5 Gepost op: 2-07-2024, 00:51:01 »
Het bijdehante meisje dat de hele groep om haar pink windt. Zou een mooie mol act zijn! Leuke finalist ook. Ik hoop  in elk geval dat ze niet naar huis hoeft.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
« Reactie #6 Gepost op: 2-07-2024, 23:09:43 »
Wel opvallend dat haar idee om de woorden die geleerd moesten worden te verdelen, op het eind genadeloos werd afgestraft.
Wij thuis (mijn broer en ik) waren het er echter wel over eens dat het een goed idee was dat ook prima van een niet-mol kan komen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #7 Gepost op: 3-07-2024, 18:16:40 »
Die twee schattige meisjes met een joker in hun schattige tasjes moesten natuurlijk wel wat te doen hebben toen ze naar de school en het restaurant kwamen.
Dus zat de Mol als productie-assistent bij de marktopdracht bij het duo dat mocht proberen een joker te bemachtigen. Conclusie: Emma of Ben is de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-07-2024, 19:58:03 »
Ik denk niet dat de mol al in de eerste aflevering voor een joker zal gaan. Hij komt dan in de kijker terwijl de mol eerst vertrouwen wil winnen. Niemand wil in een vroeg stadium afvallen en de mol kan terecht van uitgaan dat iedere kandidaat zal proberen een joker (of vrijstelling) te bemachtigen. Als een aantal afleveringen verder een aantal kandidaten een joker hebben genomen in ruil voor geld valt het minder op voor de mol en kan hij het argument aanhalen dan anderen dat eerder hebben gedaan.

Om een joker te kunnen verdienen moeten eerst alle voorwerpen gevonden worden en bij de juiste persoon geplaatst en dat hebben Ben en Emma niet in de hand. Ook moeten ze elk €200 in handen kunnen krijgen en hiervoor zijn ze ook afhankelijk van de andere kandidaten of ze bereid zijn hen €200 te geven.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 3-07-2024, 21:03:32 »
En wat dat laatste betreft, de mol zal zeker bereid zijn geld op te offeren, waar dat andersom maar zeer de vraag zal zijn.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 3-07-2024, 22:05:30 »
Het is slechts €200, iedere kandidaat zal bereid zijn om dat bedrag op te offeren voor een joker.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-07-2024, 13:54:02 »
Wij thuis (mijn broer en ik) waren het er echter wel over eens dat het een goed idee was dat ook prima van een niet-mol kan komen.
Maar zou een op zich verstandig idee door een kandidaat, onnodig afgestraft worden? Bij een mol is dat veel leuker, die is op de hoogte.
Verder vond ik het opvallend dat ze in de auto zei bang voor poppen te zijn terwijl ze nog helemaal niet wist wat voor poppen het zouden zijn. Toen ze met Tiemen door de kermis liep, waren er opvallend veel poppen in de buurt, ze zullen zeker een aantal keren geraakt zijn = minder geld. Heeft ze misschien hard gegild - want bang - zodat die poppen wisten waar ze waren?
« Laatst bewerkt op: 6-07-2024, 13:59:42 door Run »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: Vandaag om 08:59:53 »
Emma geeft blijk van voorkennis op verschillende momenten, o.a. in de telefooncel waar ze precies de juiste vragen stelt, en ook stelt ze voor naar een bordje te zoeken als de dame de tekst niet kan vinden. Inderdaad staat op een bordje een aanwijzing.
Ze probeert bij het duo te komen die tegen de koopman moet spelen, dat doet ze door eerst iemand te prijzen vanwege zijn betrouwbaarheid (Jelmer) en dan zichzelf daarbij aan te sluiten, wat niet lukte omdat Nyree tegen was. En dan zegt ze daarna: "oh, 1 tegen, niemand meer? Dan ga ik toch met Jelmer."
Héél brutale mol! Ik vraag me alleen af waarom ze openlijk met Nyree in een duo wilde, nadat die haar openlijk niet vertrouwde. Misschien wilde ze de anderen het idee geven dat zij Nyree niet vertrouwt dus dat het vice versa is, wat in de auto ook tot uiting kwam. De kijker moet blijkbaar ook op dit idee gebracht worden.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:16:12 door Run »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: Vandaag om 09:30:38 »
Ik heb in het begin Emma ook als mol gezien, maar zie hier nu meer een winnares dan een mol.

Online Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: Vandaag om 09:46:15 »
Als Emma de mol is brengt ze al op verschillende momenten onnodig geld binnen. In veel opdrachten doet ze dingen die bijdragen aan het slagen van de opdracht, zowat in alle afleveringen brengt ze geld in de pot. Ga maar na (voor de vuist weg noem ik hier het fort, de tussenopdrachten in de race naar de heli, nu ook weer met het Arabisch voor geld, et j’en passe… Ze heeft veel te veel anti-molacties. Maar ze heeft verdorie goed door hoe het spelletje werkt en ik hoop dan ook dat zij uiteindelijk wint. Ik denk ook dat Emma (samen met Jelmer?) het vroegst de mol op het spoor is gekomen of althans in de juiste richting is gaan kijken (naar Nyree dus).
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 10:32:57 door Klaartje76 »

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #15 Gepost op: Vandaag om 09:52:44 »
Ik zie in haar sinds afl 5/6 een winnaar die de mol Nyree nu 100% op het spoor is.