Zeker. Op z'n minst breng je de afleveringen in de avond on line i.p.v. om 12 uur 's middags. Meer mensen kunnen dan tegelijkertijd kijken, want ik ga ervan uit dat meer mensen overdag werken dan 's avonds.
Waarom moeten er meer mensen tegelijk kijken ? Waar staat dat? Dat is juist niet hoe streaming werkt en het was juist heel bewust een keuze om dit een streaming seizoen te maken. Als experiment.
Kijk dat het het samen bespreken/speuren vanuit een forum lastiger maakt , dat is duidelijk.
Ik heb geen idee waarom er voor 2 afleveringen per week is gekozen en of het tijdstip van het onkine gooien een bewuste keuze was . En ben ook niet volledig overtuigd dat dit de juiste keuze was , maar ik vind het ook niet iets onoverkomelijks en de manier hoe er in de fora hier mee wordt imgegaan is een prima oplossing.
Maar de opmerkingen die ik elders hoor en zie ( hier wat minder ) dat we nu geen app, een verzwakte pool, minder posts etc krijgen , daar hebben de makers tich niets mee te maken. Dit hele seizoen is een extra en smaakt mij prima , dat zaken anders hadden kunnen zijn, ja mee eens.
Maar ook weer reunie, is dat een verplicht iets , in mijn ogen niet.
Bekendmaking mol, winnaar en dan kort wat molacties werkt voor mij ook.
We zijn als molloten gewend ( en ook verwend) geraakt aan hoe het was, moet het daarim allemaal zo blijven , eh boor mij een heel duidelijk nee. Anders kan het net zo goed en missvhien zelfs beter ,