Auteur Topic: [WIDM] Evaluatietopic  (gelezen 10600 keer)

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #40 Gepost op: 13-07-2024, 12:41:22 »
Na zes van de acht afleveringen evalueer ik deze reeks als zeer positief.

Ik zag in het verleden nog maar een paar seizoenen van WIDM in Nederland, maar deze streaming editie vind ik kwalitatief veel beter. Vooral de kwaliteit van de opdrachten is stukken beter. Ik ben nu al drie weken geboeid aan het kijken, dat had ik niet verwacht.

Ik ben WIDM beginnen kijken in het seizoen toen die man met zijn hoed en tatoeages de mol was: afgehaakt na één aflevering! Het jaar dat die ene acteur uit Goede tijden, slechte tijden het bleek te zijn heb ik het iets langer volgehouden, maar ook niet elke week gekeken wegens te saaie opdrachten. Het seizoen met de man die één van de ‘mystery guests’ was in dit streaming seizoen heb ik wel zo goed als volledig gezien, maar ook het seizoen van 2024 (in Mexico) heb ik niet langer dan twee afleveringen gevolgd; dat begon nog veel belovend met een mysterieuze openingsopdracht, maar daarna zakte het als een mislukte soufflé in elkaar, want wat een saaie opdrachten!

Neen, dan is deze streaming editie echt een meevaller. Als fan van De Mol (de Vlaamse variant van dit programma waarvan ik alle seizoenen van begin tot einde allemaal heb gezien) ontdekte ik in deze streaming editie met onbekende mensen (niet-BN’ers) zelfs hier en daar elementjes die ik bij De Mol ook weet te appreciëren. De nieuwe regisseur heeft puik werk afgeleverd. En Hila mag wat mij betreft de komende jaren de presentatie op zich nemen. Wat een verademing in vergelijking met die gortdroge en voor het programma geen enkele meerwaarde biedende presentator van WIDM, dingske, hoe heet ie ook alweer, Rik?

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 13-07-2024, 13:17:35 »
Ook na aflevering 6 weet de streaming serie meer te boeien dan de reguliere seizoenen. Door inderdaad wat te doen met de locatie (woestijn), dat te koppelen aan deelopdrachten en het te mixen met de Efteling. Meerdere mogelijkheden voor de kandidaten om geld te verdienen, lastiger voor de mol om alles te saboteren en leuk om de kandidaten bezoekers in de Efteling te moeten aansturen. Deed me bij vlagen denken aan 'wanted' waarbij de deelnemers dan in een telefooncel aan de lijn moesten blijven om niet gesnapt te worden door een Hunter team.

Ook het psychologisch aspect bij het bekijken van de 'lieg en bedrieg' fragmenten. Prima om erin te gooien. Al was het wel fair om de kandidaten vantevoren in te lichten dat filmpjes kijken de kans vergroot op een dubbele afvaller. Dat leek nu als een twist als konijn uit de hoed te worden getrokken. Had Hila laten zeggen: let op kijken kost niet enkel geld maar heeft consequenties en misschien hadden niet alleen Johan en Emma zich bedacht.

In aflevering 6: de groep splitsen tussen daredevils en de rest prima. Zeker nu in het seizoen in Mexico het ook werkte. Maar daar miste ik dan wel een dubbele laag. Dst de groepen elkaar kunnen beïnvloeden. Dus dat de ober geen drankje met framboos, roos etc serveert maar toch aardbei, munt en iets anders wanneer Emma en Nyree iets bij hun opdracht fout deed bijvoorbeeld. Of als de groep lunchers te vaak zouden opstaan, te vaak het glas heffen dat Emma/Nyree het lastiger zouden krijgen.

Daar werd in Mexico wel mee geëxperimenteerd. Verder het wegstemmen van deelnemers met troeven om geld over te houden: als idee prima. Maar het had weinig om zich heen. Best recht toe, recht aan. Geen niets is wat het lijkt twist hier.

Al met al blijft de regie/montage mooi het midden houden tussen de seizoenen 1 t/m 4 wie is de mol en De Mol. Hila leek in het begin iets te veel 1 op 1 de teksten op te lepelen, maar hoe zij nu begon in de woestijn onder de parasol met 'er waren eens..' is een leuke opening. En sowieso de kandidaten lol zien hebben in de twee 4x4's door hun Dakar momentje te hebben vond ik leuk om te zien. Het geeft meer een reisverslag gevoel ala De Mol dan de groep is op schoolreisje en wordt rondgereden gevoel van de laatste seizoenen Wie is De Mol.

Als ze dit dus weten door te zetten in Wie is de Mol seizoen 2025 zie ik het wel positief tegemoet. Want wie is de mol hoeft niet een 1 op 1 kopie te zijn van De Mol, maar er mochten zeker wel wat wijzigingen worden doorgevoerd in de opzet van opdrachten, weergave/uitleg van de opdrachten om het concept fris te houden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 13-07-2024, 15:00:46 »
Ja dat is mijn mening en ik weet dat ik daar in verschil met veel mensen.
Maar ik heb de Vlaamse mol vaak genoeg geprobeerd en ik kom meestal niet verder dan aflevering 2 of 3, want ik vind het allemaal net te lang duren en zit veel sneller op mijn mobiel te kijken tussen de aflevering door. En dat komt vooral door het feit dat ik ten eerste niet perse alles van een opdracht in beeld hoeft te hebben, komt ook door dat ik vaak ingewikkelde spellen niet interessant vind. Daarom is voor mij de Nederlandse versie en ook deze streaming editing een verademing. Wat ik wel vind, ik vind de streaming editie qua spellen, met onbekende Nederlanders beter dan WIDM met bekende Nederlanders. Ik weet dat veel spellen van de streaming editie veel op de Vlaamse spellen lijken, dus dat vind ik heel tof.

Het belangrijkste is gewoon om te weten, ik ben niet perse een spelletjes fan, maak het maar zo makkelijk mogelijk, want de moeilijkste spellen zelfs qua uitleg snap ik vaak niks van en haak ik af. Alleen ik vind vaak programma’s zoals WIDM en de verraders wel super leuk om te zien, als maar een spel niet te lang in beeld is, maar het raden van de mol of kijken als de verraders ontdekt worden vind ik wel super leuk!

Je kunt bij dit format niet makkelijk doen als je iets goeds wil maken wat mij betreft. Mensen willen kunnen speuren waar een Mol zit, zo'n speurtocht is alleen interessant als er verschillende mogelijkheden zijn om te mollen, als er maar 1 mogelijkheid is ben je de Mol zo op het spoor en dat is ook voor niemand leuk. Verschillende mogelijkheden om te mollen bereik je volgens mij alleen maar door meerdere lagen in een opdracht aan te brengen en lagen maken het nu eenmaal een beetje ingewikkeld.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 13-07-2024, 18:06:23 »
Je kunt bij dit format niet makkelijk doen als je iets goeds wil maken wat mij betreft. Mensen willen kunnen speuren waar een Mol zit, zo'n speurtocht is alleen interessant als er verschillende mogelijkheden zijn om te mollen, als er maar 1 mogelijkheid is ben je de Mol zo op het spoor en dat is ook voor niemand leuk. Verschillende mogelijkheden om te mollen bereik je volgens mij alleen maar door meerdere lagen in een opdracht aan te brengen en lagen maken het nu eenmaal een beetje ingewikkeld.
Ik vind de lagen ook geen probleem, heb ik ook niet gezegd. Het is inderdaad juist leuk die lagen en vooral voor het speuren. Ik hoef hier verder niet in discussie over te gaan, want ik ben met jouw bericht volkomen mee eens, want
die lagen in een opdracht zijn super leuk en maakt het zo leuker om mol te zoeken. Het enige verschil is dat ik fijn vind dat ze niet alles laten zien van een opdracht bij de Nederlandse WIDM, omdat ik anders sneller afhaak, dit heeft met smaak te maken en dat ik geen spel liefhebber ben snap ik veel ingewikkelde opdrachten niet, maar dit maakt mij bij deze streaming editie niks uit, omdat het geweldig is.::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 13-07-2024, 18:31:01 door Mol1991 »

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 14-07-2024, 10:37:30 »
Ik ben helemaal fan van de afgelopen 6 afleveringen!  ::bravo::
De laatste afleveringen waren een paar dingen waar ik mee kan leven omdat ze het een keer doen.

Hoofd dingen waar ik blij van wordt:
* Opdrachten die meestal niet alles of niets zijn! Verschillende plekken waar je fouten kunt maken zonder de hele boel gelijk leeg te trekken.  Opdrachten worden zo gedeeltelijk gehaald en er is een mooie progressie doordat er steeds meer geld in de pot komt. Voelt als een rpg spel waar jouw poppetjes steeds een hoger level halen.

*Uitleg met kleuren, plaatjes en "wat als". Nu kan ik volgen wat er gebeurt en bedenken hoe ik de boel zal redden of saboteren!

*Onbekende Nederlanders: Deze groep is gevuld met mensen die je zelf ook echt tegenkomt. Ik ken iemand die sprekend Kars is, ik ken niemand die reageert zoals Ben. Dit heeft al voor toffe discussies op de bank gezorgd wie ik uitsluit en wie niet! Ook heb je eindelijk mensen wiens doel het is geld binnen te harken! Twee mensen stemmen zeggen nee tegen de videos! De meeste kiezen het kleine risico. Allemaal dingen die de BN-ers niet meer deden. We kiezen allemaal drie beelden om te zien, en de grootste haalbare pot bij bijvoorbeeld het zand surfen met een bak water.  Het niet altijd camera ready zijn is ook gewoon leuk. Je vraagt je af of ze nou zo raar doen door het complete productieteam op hun snuit, of omdat ze mollen!

* Hila! Ik vind haar leuk, mysterieus en ze laat haar humor al vaker doorschijnen ('Jongens ik heb horeca ervaring, maar dit gaat wel heel ver!") Voor zo'n eerste keer doet ze het echt leuk en geeft ze weer iets nieuws! Ze ziet er ook echt cool uit dit seizoen!!

Ik kijk echt uit naar het grote seizoen nu. Volgens mij was dit een prachtige opwarmronde en kunnen ze lekker los in januari!  ::bravo::

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #45 Gepost op: 14-07-2024, 14:05:00 »
Ik vond de opdrachten over het algemeen wel iets minder dit keer, maar ik heb me er niet aan gestoord. De thematiek blijft heerlijk.

En Hila wordt ook steeds maar beter!  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 14-07-2024, 20:03:14 »
Er wordt hier gezegd dat ze dit veel te snel online zetten, afgeraffeld , mislukt project.

Hier heb ik het volgende over te zeggen.   Rick is gestopt als regisseur na widm 2024 ( nadat hij  al zon 8 jaar met wat zaken moeite had en ook niet altijd zijn ei kwijt leek te kunnen im widm ( en sorry maar dat zag  je in het verschijnen van beoaalde patronen in opdrachten, volgorde van elementen etc ; het werd voorspelbaar ) . Nu is er dus voor het eerst een nieuwe regisseur, kristof de wit , een belg die al een oaar jaar met widm meedraaide en ook films geregisseerd heeft.

Dit is dus de eerste “widmreeks” onder zijn regie , met zijn visie. Wat is er dan beter om deze reeks online te zetten zodat je feedback kan krijgen op de stijlelementen, de spelelementen en evt verdere veranderingen die je doorvoert.

Ik zie het dus totaal niet als niet af, afgeraffeld, mislukt, ik zie het als een experiment , een nieuwe hand, en dat het nu online komt zodat wij kunnen reageren en er evt bepaalde zaken kunnen worden gepolijst of veranderd.   Voor widm 25 filmtechnisch zal een deel van de feedback net te laat komen, maar voor montage kan dat nog prima.

En als je met de feedback had gewacht tot widm 25 on air kwam , had je een half jaar niets gedaan.
Ik vind dit geen argument. Natuurlijk wil ik meewerken aan een nieuwe glans op WIDM. Ik ga op elke uitnodiging in. Met een groep molloot-diehards, om evaluatie te geven. Ff ergens apart dus.

Alleen dit is toch een op zich staande serie, waarom moet dit ondergeschikt zijn aan andere WIDM's? Ik kan niet geloven dat het alleen gedaan wordt om een nieuwe medewerker in te werken.

Ik zou dus zeggen, ophouden met die 2 afleveringen per vrijdag, het erdoorheen schieten. Geslaagd project voor volgend jaar dan. Houd ons wel een hele zomer bezig  ::trots:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 14-07-2024, 23:44:51 »

Alleen dit is toch een op zich staande serie, waarom moet dit ondergeschikt zijn aan andere WIDM's? Ik kan niet geloven dat het alleen gedaan wordt om een nieuwe medewerker in te werken.

Aangezien ze kennelijk met een hoger budget werkten dan normaal (via WIDM TV), zou ik dit ook maar als een volwaardig seizoen beoordelen.

Nu is er dus voor het eerst een nieuwe regisseur, kristof de wit , een belg die al een oaar jaar met widm meedraaide en ook films geregisseerd heeft.

Dit is dus de eerste “widmreeks” onder zijn regie , met zijn visie. Wat is er dan beter om deze reeks online te zetten zodat je feedback kan krijgen op de stijlelementen, de spelelementen en evt verdere veranderingen die je doorvoert.

Hmmm, ik weet niet of het vnl. zijn visie is. Ik vermoed dat de functie die Rick had, behoorlijk is uitgekleed. In januari, toen dit seizoen werd opgenomen, werd er gemeld dat Ebbie Visscher en Linda Kramer zich binnen het creatieve team hadden verbreed.

Ebbie gaf een interview over het lopende seizoen. Van Kristof heb ik nog niks gehoord.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #48 Gepost op: 15-07-2024, 00:04:47 »
Ik vind dit geen argument. Natuurlijk wil ik meewerken aan een nieuwe glans op WIDM. Ik ga op elke uitnodiging in. Met een groep molloot-diehards, om evaluatie te geven. Ff ergens apart dus.

Ik zou dus zeggen, ophouden met die 2 afleveringen per vrijdag, het erdoorheen schieten. Geslaagd project voor volgend jaar dan. Houd ons wel een hele zomer bezig  ::trots:: ::ok::

Ondergeschikt aan andere widms?  In welk opzicht?  Ik lees hier op het forum een enorme loftrompet op het niveau van montage, filmtechniek.  Ik lees hier termen als een nieuwe frisse wind , eindelijk minder biechten, bijna de mol kwaliteit.  Ook de groep niet bners wordt goed gewaardeerd. 

Dus ik lees niet echt heel vaak dat ze dit streamingseizoen als ondergeschikt vinden

Als je vindt dat het uitzendschema anders/beter had gekund en evt op tv had gekund, daar kan ik het zeker mee eens zijn. Maar wat ze uitzenden daar  ben ik erg erg tevreden over en als  ik de reacties zo lees, de meesten wel

En tuurlijk is het niet alleen zijn werk , kristof, en is het een werk van het hele team , maar je merkt wel duidelijk een andere stijl en ik meen echt wel dat die van iemand komt, die veel heeft gekeken naar de roadtrip achtige stijl van de mol
Zo noem ik de kameleon die over de weg liep in aflevering 1 .   En de hele setting van er was eens ( een doorlopend verhaal , thematische opdrachten ) . Maar ook gelaagdere opdrachten en kleine tussenstukjes, ( bv de bedoeinen setting bijdie enveloppen in de kist .
Het is niet altijd direct iedereens sing en sommigen zeggen maakt dat iets uit, voor mij om het te kijken maken sit soort zaken het een geheel , het maakt het af .

« Laatst bewerkt op: 15-07-2024, 00:13:10 door Tarbozan »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 15-07-2024, 12:20:03 »
Ondergeschikt dus in dat ze het niet 2 maanden laten lopen maar afraffelen met 2 uur per week, ergens op een vrijdagochtend gedumpt. Dat kan toch heel wat beter en spectaculairder?! Je kunt er wel vanalles bij verzinnen, bijv. Klaas op Youtube die elke week op een vast tijdstip een aflevering introduceert en naderhand een Moltalk heeft. Hoeft verder niks te kosten maar is dan in elk geval leuk aangekleed i.p.v. dit afgeraffel... as. vrijdag weet iemand al heel vroeg op de dag wie de mol is en de rest van Nederland nog niet, dat is toch allemaal het spel niet? Dit is Wie is de Mol.... dat verdient alle aandacht... een fatsoenlijke finale en pas uitsluitsel als alles gedaan is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #50 Gepost op: 15-07-2024, 17:24:21 »
Het seizoen leent zich juist uitstekend om feedback te geven. Vooral op social media zie ik dat dat ook wel wordt gedaan.

Je moet daar alleen de reacties wegdenken van mensen die nog steeds niet snappen dat NPO-Start de gratis variant is van NPO-Plus. Zelfs Plus kun je 1 maand gratis uitproberen, dus mensen die vallen over die 2.95, zelfs dat is niet nodig.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #51 Gepost op: 15-07-2024, 17:57:08 »
Ondergeschikt dus in dat ze het niet 2 maanden laten lopen maar afraffelen met 2 uur per week, ergens op een vrijdagochtend gedumpt.

...

Ik zou het zelf geen afraffelen noemen, Hila meldt ter plekke aan de kandidaten zelfs nog wat in welke aflevering gebeurt. Specifiek dat ze in het begin van de aflevering afscheid namen van Johan. (Terwijl Ben 2 minuten daarvoor ook afviel)
Het is heel duidelijk dat deze opbouw vooraf zo is uitgestippeld. Dat wil ik geen afraffelen noemen.

Ik zie het liever ook iets anders, maar vergeet niet dat het streamingsgebeuren de basis vormde om dit extra seizoen op te nemen. Binnen die kaders vind ik dat ze echt een topresultaat aan het leveren zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 15-07-2024, 21:43:28 »
Ondergeschikt dus in dat ze het niet 2 maanden laten lopen maar afraffelen met 2 uur per week, ergens op een vrijdagochtend gedumpt. Dat kan toch heel wat beter en spectaculairder?! Je kunt er wel vanalles bij verzinnen, bijv. Klaas op Youtube die elke week op een vast tijdstip een aflevering introduceert en naderhand een Moltalk heeft. Hoeft verder niks te kosten maar is dan in elk geval leuk aangekleed i.p.v. dit afgeraffel... as. vrijdag weet iemand al heel vroeg op de dag wie de mol is en de rest van Nederland nog niet, dat is toch allemaal het spel niet? Dit is Wie is de Mol.... dat verdient alle aandacht... een fatsoenlijke finale en pas uitsluitsel als alles gedaan is.

Voor mij is wie is de mol het spel , niet alles wat we in de loop der jaren eromheen zijn gaan bouwen , met voor mij als dieptepunt een live finale.

Dus je evaluatie gaat niet zozeer over het nieuwe seizoen maar over se keuze hoe ze het gingen uitzenden.  Persoonlijk heb ik liever een goed seizoen, met mooie beelden, doorlopend thema en passende muziek en dan geen ondersteuning  van app, pools, yt, moltalks , niet de mol etc . Ik heb dat dus liever dan wat we de laatste jaren hebben, weinig vernieuwing in se beelden, een erg vaststaande indeling van opdrachten, biechts en test en eliminatie.

Het nieuwe seizoen is frisser ,in mijn ogen, en als ze dat gebruiken als opstap voor seizoen 26 , of het monteren van 25, ben ik een happy camper .

Mee eens dat we het anders gewend zijn en het makkelijker is om de afkevering te bespreken als we allemaal hetzelfde hebben gezien en niet zoals het nu gaat met het online  zetten. Maar als seizoen op zich vind ik het een topseizoen

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 16-07-2024, 14:00:07 »
Ondergeschikt dus in dat ze het niet 2 maanden laten lopen maar afraffelen met 2 uur per week, ergens op een vrijdagochtend gedumpt. Dat kan toch heel wat beter en spectaculairder?!
Zeker. Op z'n minst breng je de afleveringen in de avond on line i.p.v. om 12 uur 's middags. Meer mensen kunnen dan tegelijkertijd kijken, want ik ga ervan uit dat meer mensen overdag werken dan 's avonds.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 16-07-2024, 14:18:18 »
Ik kan daar officieel nog geen mening over geven, maar vraag mij dit heel erg af.
Er zijn nog twee afleveringen, kans dat er nog iemand afvalt is groot. Als je kijkt naar de lengte van de afleveringen zijn ze niet super lang (circa 45 minuten), vraag ik mij af als er wel een soort reünie komt dat ze laten zien wat de mol gedaan heeft. Qua lengte van de afleveringen en dat er nog iemand afvalt redden ze dit echt niet of ze moeten het afraffelen wat ook niet netjes is. Ik denk dat de laatste twee afleveringen langer duren en misschien toch 4 finalisten zijn. En misschien de reünie heel kort houden. Ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 16-07-2024, 14:20:21 door Mol1991 »

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 16-07-2024, 14:39:48 »
Zeker. Op z'n minst breng je de afleveringen in de avond on line i.p.v. om 12 uur 's middags. Meer mensen kunnen dan tegelijkertijd kijken, want ik ga ervan uit dat meer mensen overdag werken dan 's avonds.
Waarom moeten er meer mensen tegelijk kijken ? Waar staat dat?  Dat is juist niet hoe streaming werkt en het was juist heel bewust een keuze om dit een streaming seizoen te maken. Als experiment.

Kijk dat het het samen bespreken/speuren vanuit een forum lastiger maakt , dat is duidelijk.

Ik heb geen idee waarom er voor 2 afleveringen per week is gekozen en of het tijdstip van het onkine gooien een bewuste keuze was . En ben ook niet volledig overtuigd dat dit de juiste keuze was , maar ik vind het ook niet iets onoverkomelijks en de manier hoe er in de fora hier mee wordt imgegaan is een prima oplossing.

Maar de opmerkingen die ik elders hoor en zie ( hier wat minder ) dat we nu geen app, een verzwakte pool, minder posts etc krijgen , daar hebben de makers tich niets mee te maken. Dit hele seizoen is een extra en smaakt mij prima , dat zaken anders hadden kunnen zijn, ja mee eens.

Maar ook weer reunie, is dat een verplicht iets , in mijn ogen niet.
Bekendmaking mol, winnaar en dan kort wat molacties werkt voor mij ook.
We zijn als molloten gewend ( en ook verwend) geraakt aan hoe het was, moet het daarim allemaal zo blijven , eh boor mij een heel duidelijk nee. Anders kan het net zo goed en missvhien zelfs beter ,

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 16-07-2024, 14:46:47 »
Nou waarom ik een reünie zo waardeer en zeker nu het met onbekende Nederlanders het is, dat je gelijk kan zien hoe de afvallers hierop reageren wie nou werkelijk de mol is. Van mij hoeft dit niet heel lang te duren (voorbeeld 15 minuten), maar die reacties zijn naar mijn mening wel belangrijk in zo’n programma.

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 16-07-2024, 15:08:03 »
Ik ben benieuwd of we het gaan zien.
Misschien dat telegraaf ( max) nog iets in die richting doet .

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 16-07-2024, 15:14:45 »
Ik ben benieuwd of we het gaan zien.
Misschien dat telegraaf ( max) nog iets in die richting doet .
Ja dat zou misschien ook een optie zijn, hoop dan zelf gewoon in de aflevering ook al is het maar 15 minuten. Ik zou het wel graag willen, maar snap jouw mening op zich ook wel. We gaan het merken. 😉

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 16-07-2024, 16:05:47 »
Ik vind het heel verfrissend dat nu weer fanatiek voor het geld gegaan wordt, wat bij de BN'ers nogal eens ontbrak, daar wilde men alleen zolang mogelijk in het spel blijven.
En verfrissend is eindelijk weer eens onbekende Nederlanders, waarbij gelukkig niet is gekozen voor een 1 op 1 aanpak van de Belgische Mol. Die duurt ook mij te lang, te veel geklets. Wel zie ik een aantal losse eindjes en ik hoop dat daar nog antwoorden op komen.
Van mij mag dit elke zomer terugkomen.
« Laatst bewerkt op: 16-07-2024, 16:07:38 door Run »