Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 2)  (gelezen 28102 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2002, 22:43:49 »

Ik zie er iig geen T in, 't is wat mij betrefd 'n F, waarvan 't midden streepje dan ook 'n stukje naar links is doorgetrokken. Als je 't op z'n kop bekijkt is 't dan geen T (of t) , want dan zou 't onderstreepje naar links zitten ipv naar rechts. Volgen jullie mij nog?  ;)


eerlijk gezegd niet han13  ;) ik zal het morgen nog eens bekijken

toch bedankt voor de uitleg  ;)

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2002, 23:00:15 »

eerlijk gezegd niet han13  ;) ik zal het morgen nog eens bekijken


Doe dat maar 'ns, want ik kan 't niet zo goed uitleggen. 't is helemaal in 't begin als de kandi's 'n groepshug doen. Makkelijk terug te vinden dus dat moment. En misschien dat jij dan met 'n betere uitleg (wellicht 'n tekeningetje?) kan komen.  :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2002, 23:04:41 »

Doe dat maar 'ns, want ik kan 't niet zo goed uitleggen. 't is helemaal in 't begin als de kandi's 'n groepshug doen. Makkelijk terug te vinden dus dat moment. En misschien dat jij dan met 'n betere uitleg (wellicht 'n tekeningetje?) kan komen.  :)


ik heb het moment deze morgen al gezien, en volgens mij leek het idd geen schaafwonde.....helaas heb ik nog geen tijd gehad om het verder te bestuderen. ik had trouwens weer veel storing op NDL1 vrijdag, dus de opname is nogal slecht, maar ik zal m'n best doen om morgen iets op papier te zetten

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2002, 00:04:44 »
Ik wilde nog even benadrukken dat mijn woord met een F niet uit de lucht kwam vallen....

"My name is Prince and I am Funky..."

Leuk gelinkt of niet dan?  :D

Maar ik vraag me eigenlijk af of het wel een F is. Mijn stilstaand beeld is niet van dusdanige kwaiteit dat ik dat kan beoordelen helaas...  :(









Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2002, 00:07:01 »
die F lijkt precies ook wat op een drietand.  ???








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2002, 09:26:16 »

die F lijkt precies ook wat op een drietand.  ???


Mmmmm, dat zag ik er gisteren niet echt in. Maar misschien kan iemand er 'n plaatje van maken zodat we 't beter kunnen beoordelen.  :)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #26 Gepost op: 8-04-2002, 10:10:06 »
Ik zag er meer dan 1 teken in. Maar kon het verder niet goed onderscheiden...








Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #27 Gepost op: 8-04-2002, 11:15:59 »
Misschien is George wel fan van F(eijnenoord) ;)









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #28 Gepost op: 8-04-2002, 13:24:21 »

Mmmmm, dat zag ik er gisteren niet echt in. Maar misschien kan iemand er 'n plaatje van maken zodat we 't beter kunnen beoordelen.  :)


ik heb het nog eens bekeken en het is echt te onduidelijk om iets op papier te zetten (sorry han13), het is te vaag (heb een slechte VCR & kleine TV)! maar volgens mij is het geen T & geen F, eerder één of ander symbool. maar het feit dat er IETS op de arm van George staat lijkt me al verdacht genoeg (hij lijkt z'n arm ook verborgen te willen houden voor de andere kandi's)

iets anders nog uit aflevering 9 (met dank aan Agatha):

als Angela op het balkon staat en de kandi's komen eraanlopen, dan gaat George naast haar staan,
hij staat met z'n armen op z'n rug, en vervolgens lijkt het of Angela hem iets toestopt. en hierna schakelen we over naar een ander camera-standpunt, en we maken een sprong in de tijd want de hand van Angela komt niet meer in de beurt van George ..... weer verdacht dus, de aanwijzingen stapelen zich verder op

groetjes
vlaming










nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #29 Gepost op: 8-04-2002, 13:36:33 »
Je ziet op George z'n arm een rode f in deze vorm:

        _
     _|_
       |


De eerste keer komt dat naar voren als ze beginnen met de boomhakopdracht in afl. 8.

En volgens mij geeft Angela niks maar wijst ze hun de plek waar ze moeten gaan staan.







« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 13:43:16 door Rose »

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2002, 14:17:18 »

... (hij lijkt z'n arm ook verborgen te willen houden voor de andere kandi's)


Hoe dan vlaming? Hij heeft wel gewoon een hemd aan. Als hij het verborgen had willen houden had hij toch wel iets anders aangetrokken?







mollig

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #31 Gepost op: 8-04-2002, 14:25:55 »

Hoe dan vlaming? Hij heeft wel gewoon een hemd aan. Als hij het verborgen had willen houden had hij toch wel iets anders aangetrokken?


tjsa, dan hadden we het ook niet gezien....maar als het bedoelt was als hint voor de kijkers dan had hij het beter laten zien in een biecht... ???...ik heb een raar gevoel dat ze met ons voeten aan het rammelen zijn? anyway, wat ik bedoelde is dat hij z'n arm niet lijkt we willen tonen aan de andere kandi's door die dicht tegen z'n lichaam te houden.

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2002, 14:31:42 »

tjsa, dan hadden we het ook niet gezien....maar als het bedoelt was als hint voor de kijkers dan had hij het beter laten zien in een biecht... ???...


Dat lijkt mij eigenlijk ook ja.
Over biecht gesproken. Als ik het me goed herinner is George de enige die bij de "terugblik-op-exit-Ellen-biecht" (aan het begin van de uitzending), George de enige die we zien terwijl hij biecht. Bij de andere kandidaten hoor je ze wel biechten, maar je ziet er andere beelden bij. Is iemand anders dit ook opgevallen? (denk niet dat het belangrijk is, maar je weet het niet... ???)







mollig

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2002, 14:56:58 »

En volgens mij geeft Angela niks maar wijst ze hun de plek waar ze moeten gaan staan.


ket lijkt me ook onwaarschijnlijk dat angela het risico zou nemen iets aan George te geven waar de anderen bij staan, toch blijft het een rare handbeweging.

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2002, 15:32:58 »

ket lijkt me ook onwaarschijnlijk dat angela het risico zou nemen iets aan George te geven waar de anderen bij staan, toch blijft het een rare handbeweging.


En wat zou ze hem moeten geven dan? Dan moet 't haast wel iets zijn dat hij die opdracht nodig had, maar ik kan me niks bedenken wat George zou moeten hebben. Misschien 'n papiertje met instructies?  ??? En dan nog lijken mij andere momenten daar geschikter voor. En 't zou ook al minder opvallen als een van de crewleden 't hem dan zou geven.








Offline Blubber

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2002, 20:05:58 »
Waarschijnlijk heeft hij die F op zijn arm geschreven bij de koffertjesopdracht, om niet te vergeten dat hij voor de Foon moest gaan. Verklaart meteen die vreemde Folgorde!








Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2002, 21:20:26 »



Ik weet niet of dit gelukt is maar jullie moeten anders maar eens het symbool van Prince, tafkap, the artist formally know as prince bekijken, lijkt dit niet verdacht veel op de tekening op George's arm???????? Dat zou dan ook weer de andere muzikale hints verklaren. Ik ben er uit hoor, George is de Mol. Als mijn link niet gelukt is, wat ik vrees, wil iemand anders  het symbool van Prince dan proberen in deze topic te zetten. Ik ben benieud wat iedereen er van vind, ik kwam persoonlijk op het idee omdat Vlaming het had over een ander symbool dan een F of een T, dus Vlaming, ere wie ere toekomt. Groetjes Miek







« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 21:25:14 door Miek_Mollenvanger »

Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2002, 21:22:26 »
Tis verdomd nog gelukt ook, damn i'm good ;D ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2002, 22:04:55 »
Ik weet niet of dit gelukt is maar jullie moeten anders maar eens het symbool van Prince, tafkap, the artist formally know as prince bekijken, lijkt dit niet verdacht veel op de tekening op George's arm???????? Dat zou dan ook weer de andere muzikale hints verklaren. Ik ben er uit hoor, George is de Mol. Als mijn link niet gelukt is, wat ik vrees, wil iemand anders  het symbool van Prince dan proberen in deze topic te zetten. Ik ben benieud wat iedereen er van vind, ik kwam persoonlijk op het idee omdat Vlaming het had over een ander symbool dan een F of een T, dus Vlaming, ere wie ere toekomt. Groetjes Miek

ik zat net in een andere topic te lezen over dat love symbol , en was aan het zoeken hoe het eruit zag (had ook de link gelegd met het rode symbool op de arm van george), kon het niet meteen vinden....bedankt om het hier te zetten miek....dat symbool lijkt idd op wat er op george z'n linkerarm stond :o!!

heeft er iemand een megascherm? daar moet dat symbool toch duidelijk op te zien zijn?

groetjes
vlaming








« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 22:05:58 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 2)
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2002, 22:22:15 »

dat symbool lijkt idd op wat er op george z'n linkerarm stond :o!!


't lijkt er wel wat op, maar ik zie in de tekening op George z'n arm dat rondje niet echt, 't zijn meer allemaal strepen op zijn arm.

Ik vind 't trouwens wel 'n beetje onlogisch om George zo'n tekening op de arm te plaatsen tijdens de opnames om vervolgens 'n half jaar daarna 'n muzikale hint van Prince te kunnen geven. Maar 't zou wel kunnen natuurlijk.....