Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192628 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #220 Gepost op: 1-06-2003, 19:30:17 »

 maar mocht je me een reisje willen aanbieden, ik hou me aanbevolen.



Leuk, Ferdi, mocht ik ooit de lotto winnen, zoals je weet: de meeste dromen zijn bedrog, dan lijkt het me inderdaad geinig om (voor mij de derde keer) weer eens die richting op te gaan. En dan eens kijken of die hoteleigenaar die Elise en René de deur heeft gewezen  (Richard Chenier), de toegang blijft weigeren als we met keiharde eurootjes staan te zwaaien.  ::)
Eerst vragen we hem, of hij zich René en Elise nog kan herinneren, vervolgens stappen we met een grijns van oor tot oor naar zijn concurrent, en boeken daar onze overnachting. ;D

Maar dan neem ik ook de mensen mee die ik door Wie is de Mol persoonlijk heb leren kennen. Dan moet die prijs wel bestaan uit een bedrag waarmee ik dat allemaal kan bekostigen, uiteraard.

We doen dan uiteraard en excursie naar de basiliek van St. Anne des beaux Prés, laten voor het leuke plaatje Chandrika even verdwijnen in het onderaardse daar, maar halen haar natuurlijk snel weer terug. Voortijdig iemand naar huis sturen is er dan niet bij.

Ja, Ferdi, ik zie het al helemaal voor me. Maar de financieën weerhouden me vooralsnog van die plannen, helaas.







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 19:31:41 door bodejosm43 »

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #221 Gepost op: 1-06-2003, 20:12:01 »
Aan alle kandi's die hier langskomen:

Worden jullie op het moment niet doodgegooid  :P met mailtjes??? En wat vinden jullie hiervan.

Verder denk ik dat er al heeel veel vragen beantwoord zijn, maar mocht er nog een te binnen schieten, dan kom ik wel terug  ;D







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #222 Gepost op: 1-06-2003, 20:15:40 »
Ik wil even kwijt dat ik het heel stoer vind van Ferdi dat ie al die vragen beantwoordt, tis een persconferentie op zich hier.

Nou, waar blijven die andere kandi's, ik heb nog wat veren ergens in te steken ;)







No Milk today???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #223 Gepost op: 1-06-2003, 20:23:58 »
Ik wil even kwijt dat ik het heel stoer vind van Ferdi dat ie al die vragen beantwoordt, tis een persconferentie op zich hier.

Nou, waar blijven die andere kandi's, ik heb nog wat veren ergens in te steken ;)
Laat me raden: daar waar de zon zelden schijnt? :P








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #224 Gepost op: 1-06-2003, 20:34:50 »
Laat me raden: daar waar de zon zelden schijnt? :P

Ja, wat je gewoonlijk met veren doet eh.. ;)

 :o







No Milk today???

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #225 Gepost op: 1-06-2003, 22:15:26 »
De aanwijzing in de koker was in eerste instantie natuurlijk in negen stukken verdeeld. Daar waren er nog vier van over. Rene wilde de inhoud niet delen, dus bleven er nog drie flarden over. Ik kon van het mijne niet veel maken, ook na het matchen werd er geen duidelijkheid gecreëerd. We hebben het toen laten gaan, ik zou het ook raar hebben gevonden dat we de mol op deze wijze in de schoot geworpen zouden krijgen.

Maar Ferdi, achteraf bleken dus twee foto`s wel degelijk richting Elise te wijzen. Ok die van jou was lastig te zien in de paar seconden dat je hem zag.. Maar die van Chan, leek me idd nog het meest op Elise te lijken.

En m.b.t. dat bob filmpje,het was nr 6. een aantal mensen heeft hem nog. ;-)
 
Trouwens bedankt voor je moeite en je antwoorden zeer gewaardeerd :-)







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 22:17:21 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #226 Gepost op: 2-06-2003, 01:27:28 »
ja weet ik ook niet, hij zal toch niet ziek zijn? Leuk om niet de enige gek  :P te zijn die hier nog rondhangt.
Nee niet ziek, maar gewoon een beetje rondhanden in de zon in Noord Drente en omgeving  :)
En dat we alleen nachtelijk reageren heeft denk ik te maken met een uitgestelde jetlag (Canada = - 6 uur ;)
Verder reageer ik alleen op vragen waar ik zelf uit eigen waarneming een antwoord op kan geven, en dat zijn er niet zoveel, helaas  :'( (had ik maar niet in afl. 2 eruit moeten vliegen)








Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #227 Gepost op: 2-06-2003, 01:32:24 »
Goed ik zal nog eens ff wat vraagjes posten:



Julien, los van het feit dat je er al veel te snel uitmoest, van welke opdracht baal je nou het meest dat je daar niet bij was?

Die ondervragingsopdracht in afl. 10. Echt heel goed bedacht, en bevat heel veel materiaal om over door te praten. Ik had graag (iets overtuigender ;) ) zitten jokkebrokken tegen Elise, of zelf de kandidaten en de mol ondervraagd.
Ik vond trouwens wel dat Elise het geweldig deed. Om haar te overtreffen zou niet makkelijk zijn geweest.









Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #228 Gepost op: 2-06-2003, 01:45:07 »


En dat we alleen nachtelijk reageren heeft denk ik te maken met een uitgestelde jetlag (Canada = - 6 uur ;)

Ja, leuk zeg, heb je daar na 6 maanden dan nog last van?

Maar je hebt groot gelijk dat je in deze koele uren achter je computer kruipt. Tikt wat ontspannener he?








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #229 Gepost op: 2-06-2003, 01:45:30 »
gezien je baan zou dat toch een makkie moeten zijn Julien ....
elise overtuigen bedoel ik







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 01:47:03 door Floortje »

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #230 Gepost op: 2-06-2003, 01:51:39 »
Voor Ferdi en Julien. Jullie zaten er een beetje naast wat de mol betreft (geeft niet, ik ook  ;D )
maar op welk moment toen jullie alles terugzagen dachten jullie nou

Tja, achteraf is wel een beetje gebleken dat Elise zich die eerste opdrachten niet echt als mol heeft hoeven uit te sloven. Ze kon rustig afwachten in de hoop al het geld in 'mijn' executie uit de pot te werken. Dat vind ik nog steeds wel een beetje jammer omdat hiermee de kandidaten op een dwaalspoor werden gezet (maarja, dan had ik dit ook maar eerder moeten doorzien)
Wat jullie bijvoorbeeld niet zagen, was dat Elise op de zeilboot ook nuttig dingen deed. Zo hing ze halverwege in de mast om zeilen bij te zetten. Een vervaarlijke klus die ze heeft gestaakt, maar hierin ging ze een stuk verder dan de anderen.  
De mollenstreek van dat gescheurde zeil is op tv natuurlijk achteraf extra dik aangezet, maar in het echt maakte niemand zich hier druk om. Tijd was ook geen probleem in die opdracht. Alleen de leeftijd van Leonardo.

In het algemeen heb ik wel gebaald dat ik zo snel voor één mol (aafke) ben gegaan. Dat had eigenlijk twee redenen: zij viel als enige op door subtiel 'mollig' gedrag (afzijdig houden, aftastende houding, dommer doen dan ze in werkelijkheid was) en de vragen waren gewoon zo lastig dat ik bij meer dan de helft moet gokken. Ik dacht dat ik het niet zou redden als ik ook nog eens twee willekeurige reservemollen zou uitkizen. Kennelijk heb ik dat gokken 'te goed' gedaan.

Wat me tenslotte opviel bij het terugkijken: geen van de kandidaten zat op mij (en ik deed nog wel zo mijn best verdacht over te komen...)  Dat is toch wel cruciaal gebleken. Zodra iemand bij anderen niet meer verdacht is (zie Patricia, René, Ferdi etc.), heeft deze een veel grotere kans om naar huis te gaan.








Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #231 Gepost op: 2-06-2003, 01:58:01 »
Hallo allemaal,
alles goed?
* Worden jullie op straat veel herkent? en vind je dat dan vervelend? 8)
* Wat deden jullie in de tussentijd van de opdrachten?
*Was het niet vervelend om dan 24 uur per dag met elkaar opgescheept te zitten? Was er wel eens ruzie of onenigheid?

Ik ben zegge en schrijven één keer op straat herkend, dus dat viel erg mee (of tegen het is maar hoe je het bekijkt)

In de tussentijd: wachten, wachten en nog eens wachten (zie mijn andere reactie)

Ik vond de sfeer erg goed, zowel tussen de kandidaten als met de productie. Het had van mij ook best pittiger gemogen, maar ik denk dat iedereen zich toch nog een beetje inhield. (en terecht: later zie je dat een emotionele uitbarsting je gemakkelijk prijsgeeft....)








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #232 Gepost op: 2-06-2003, 02:04:37 »
Een gekke vraag misschien, Julien,  maar is je te korte verblijf in Canada misschien aanleiding om dat gebied nog eens op je gemak te gaan bekijken, nu je er even van hebt mogen "proeven"? Ga er maar vanuit, dat de afgeblazen executie je maar twee dagen uitstel zou hebben gegeven.

Een soortgelijke vraag had je in je filmpje al beantwoord, maar toen sloeg het meer op je te vroege afscheid van het spel.

Ik kan je dus uit eigen ervaring vertellen, dat het gebied zeker de moeite waard is, vraag de andere kandidaten maar!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #233 Gepost op: 2-06-2003, 09:17:11 »
Zodra iemand bij anderen niet meer verdacht is (zie Patricia, René, Ferdi etc.), heeft deze een veel grotere kans om naar huis te gaan.
Uitzonderingen bevestigen de regel. Terwijl het halve forum Ron als mol tipte, had geen van de kandidaten Ron als mol op het oog.


Ik ben zegge en schrijven één keer op straat herkend, dus dat viel erg mee (of tegen het is maar hoe je het bekijkt)

Als ik je tegen kom zal ik gelijk om een handtekening vragen, hoor







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #234 Gepost op: 2-06-2003, 09:40:30 »
het heeft even geduurd, maar daar ben ik dan eindelijk. ik had van ferdi een mailtje gekregen om toch maar eens op de site te kijken. gezien ferdi, ron en julien ookal op de site actief zijn, kan ik natuurlijk niet achterblijven.

als iemand iets te vragen heeft wil ik daar graag op antwoorden,maar de reactie kan wel even duren. ik heb het namelijk erg druk en niet veel tijd. toch probeer ik met regelmaat even langs te komen..... ;D








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #235 Gepost op: 2-06-2003, 09:43:54 »
Leuk dat je d'er bent René... Zal ik de eer aan mezelf houden en de eerste vraag stellen...

Je hebt je erg op de achtergrond gehouden met het geven van informatie e.d. aan andere kandidaten. Deed je dat om zelf voordeliger uit te komen, omdat je informatie had die niemand anders kon hebben of zoiets of om zeg maar verdenkingen op je te nemen?

2e vraagje, wat stond er op je foto?

gr. Sjors







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #236 Gepost op: 2-06-2003, 09:46:54 »
Ik wil even kwijt dat ik het heel stoer vind van Ferdi dat ie al die vragen beantwoordt, tis een persconferentie op zich hier.

Nou, waar blijven die andere kandi's, ik heb nog wat veren ergens in te steken ;)

Ik ben wel benieuwd in wie zijn .... :o die veren gestoken gaan worden. Ik laat mij verrassen..........








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #237 Gepost op: 2-06-2003, 09:54:32 »
Leuk dat je d'er bent René... Zal ik de eer aan mezelf houden en de eerste vraag stellen...

Je hebt je erg op de achtergrond gehouden met het geven van informatie e.d. aan andere kandidaten. Deed je dat om zelf voordeliger uit te komen, omdat je informatie had die niemand anders kon hebben of zoiets of om zeg maar verdenkingen op je te nemen?

2e vraagje, wat stond er op je foto?

gr. Sjors

Het is eigen belang als je informatie voor jezelf houdt en niet met de andere kandidaten deelt. Zo blijf je voor op de rest en vergroot je je kans om het spel te winnen.

Men is wel erg nieuwsgierig naar de foto uit mijn koker. Ik zal iedereen dan maar uit de droom helpen...

Ik heb de afbeelding gezien, maar ik had geen idee wat het voor moest stellen. Ik wist wel dat het een fragment was van een groter geheel. Daarom had ik tegen de anderen niets gezegd en kreeg ik de reactie, welke ik had verwacht.....








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #238 Gepost op: 2-06-2003, 10:03:29 »
het heeft even geduurd, maar daar ben ik dan eindelijk. ik had van ferdi een mailtje gekregen om toch maar eens op de site te kijken. gezien ferdi, ron en julien ookal op de site actief zijn, kan ik natuurlijk niet achterblijven.

als iemand iets te vragen heeft wil ik daar graag op antwoorden,maar de reactie kan wel even duren. ik heb het namelijk erg druk en niet veel tijd. toch probeer ik met regelmaat even langs te komen..... ;D

leuk!! welkom!  :)








Offline georgestobbart

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #239 Gepost op: 2-06-2003, 10:06:43 »
Een vraagje voor Renee:
Waarom zie ik jou nooit in Zeeland (ik woon namelijk ook in die boerengat)  ;D
Na het uitgaan ben ik vorige week wel aangehouden (geen lamp op me fiets  >:() maarre nog steeds geen Rene  :D
Woon jij eigenlijk wel in Zeeland,hehehhehehe  ;D