Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 155265 keer)

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 26-03-2003, 16:30:30 »
Om nog even terug te komen hoelang ron er over heeft gedaan. Astrid raakt de weg kwijt en dan staat de timer op 21:22. (zie webstie wie is de mol bij de foto's bij de hints) Volgens mij kwam ze vlak voor het het eind weer binnen (5 minuten ofzo) Dit betekent, er van uitgaande dat Ron eerder weg ging hij sowieso 20 minuten is weggeweest. Dus das erg lang... Nou goed, whatever  ;D Ik weet toch al dat ie t is  :P








Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 26-03-2003, 16:33:34 »
Hmmm en nog even wat.. Angela zegt in het begin: laat de anderen het werk maar doen... En wat doet Ron bij de bagage-opdracht, hij laat die meiden het emeste werk doen. Erg praktisch. Maar Ron kiest wel steeds de kleine groepjes. Tot nu toe zat ie altijd in de kleinste groepen... is dat mol-achtig of nie? Tsja  ???








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 26-03-2003, 17:08:14 »
Vandaag de executie afl 2 weer eens bekeken en dan alleen op ron gelet. Wat opvalt is dat hij zich totaal afzijdig houdt. Hij zegt niets en kijkt af en toe eens naar links of rechts.
Dan, als julien eruit ligt is hij er heel snel bij om hem een hand te geven en een klop op zijn schouder. Ze zaten heel ver uit elkaar.
Vind ik opvallend omdat hij zo passief is en juist nu weer heel actief.

Daarna zijn biecht: "voor mij was deze executie heel erg zwaar..." om er daarna aan toe te voegen: ja omdat ik als laastste aan de beurt was was het spannend of ik zou blijven of niet maar gelukkig voor mij is julien eruit."
Als hij de mol is was het voor hem inderdaad een hele spannende executie  8)

Ik herhaal hier nogmaals dat passieve ron heel snel naast angela stond (ze had de vraag nog niet gesteld of hij stond eral) bij de titanic opdracht toen ze om twee vrijwilligers vroeg.

kortom: verdacht  8)

en, qua hints... bij de vragen die in beeld komen bij de executie kwam bij ron zowel in afl 1 als afl 2 de vraag "wie is de mol?" in beeld. Vind ik heel erg toevallig.  








Offline lemon

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 26-03-2003, 18:14:40 »
Hmmm en nog even wat.. Angela zegt in het begin: laat de anderen het werk maar doen... En wat doet Ron bij de bagage-opdracht, hij laat die meiden het emeste werk doen. Erg praktisch. Maar Ron kiest wel steeds de kleine groepjes. Tot nu toe zat ie altijd in de kleinste groepen... is dat mol-achtig of nie? Tsja  ???

Ron fietst zich helemaal te pletter bij de bagage-opdracht! Heb je gezien op de kaart hoe ver de locatie was waar hij heenging? Heel wat verder dan die meiden, en ook nog eens bergop. Hij doet dus juist zelf het meeste werk. Ron doet erg zijn best om de opdrachten te doen slagen.
Het valt me trouwens vaker pas bij het opnieuw bekijken van de videobanden op dat Ron juist goede dingen doet (bv in de tunnels), maar dat de Avro dat liever niet zo duidelijk in beeld wil brengen...

Ron is NIET de mol! Hij is WEL een lekker ding...








Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 26-03-2003, 18:42:34 »
Ach iedereen heeft zijn eigen interpertatie van hard werken. Ik vond juist dat ie nix deed met die bagage. En die riem, daarmee had chandrika gelijk, dat paste nooit bij Rene. Maar goed ieder zijn eigen mening  :D

En trouwens, een lekker ding? Mhaw... Valt mee toch?  ;)








Offline JohnBe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -=:: JohnBe ::=-
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 28-03-2003, 08:15:39 »
Ron fietst zich helemaal te pletter bij de bagage-opdracht!

Ja, maar hij  "rolt" de koffer naast zich mee. Is dit een George-truc (George op de fiets in een te hoge versnelling de berg op)? Als hij de koffer achterop de fiets zet, en deze met 1 hand vast hield, kon hij volgens mij veel sneller fietsen.

Sabotage ?







Geert gaat winnen

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2003, 08:37:20 »
ik vind het juist handig, zo ernaast. Als hij er goed mee kan fietsen is dat echt wel 10x handiger dan achterop hoor...








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 28-03-2003, 08:45:03 »
Nee, dat is niet waar, zeker als je bergop moet fietsen. Dan kan je beter kracht zetten met twee handen aan het stuur. In deze positie had hij maar één hand aan het stuur en dan kan je dus geen kracht zetten op de pedalen.







Thank U

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 28-03-2003, 08:46:39 »
in het filmpje ging het toch verdomd makkelijk...hij reed bergaf.








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 28-03-2003, 08:48:40 »
Ja, dan is het makkelijk. Maar als je beseft hoe ver dat punt was van het centrale punt, kan het niet zo zijn, dat hij die terugweg alleen maar bergaf hoefde...







Thank U

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 28-03-2003, 11:08:04 »
En je weet het. Niets is wat het lijkt. Het leek makkelijk maar mi hebben ze idd net als George de helft niet laten zien. George was bekaf na het rennen bv. Dan denk je dat hij echt zijn best heeft gedaan, in het echt had hij allemaal rondjes gerent.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 28-03-2003, 12:46:27 »
ik heb het nog eens bekeken, maar volgens mij rijdt ron heel traag met die koffer naast zijn fiets... dit is vooral goed te zien bij het beeld van opzij.
aan het beeld is niet goed te zien of hij bergop of bergaf rijdt, volgens mij kunnen de cameramannen prachtig werk verrichten door een andere camerastand.








Offline knorretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 28-03-2003, 18:11:28 »
Citaat
Ja, maar hij  "rolt" de koffer naast zich mee.
Schrijft de mol niet in zijn/haar dagboek "alles loopt op rolletjes".









Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 28-03-2003, 18:53:39 »
Als Chandrika, Astrid en Ron de goede code invullen bij Aafke bij de bagage-opdracht, verschijnt de aanwijzing '1970 Gottingen street'. 1970 is hierin 't huisnummer, maar 't is natuurlijk ook 'n jaargetal. Ron is 33 jaar oud en zal dus hoogstwaarschijnlijk uit 1970 zijn. 'n aanwijzinkje richting Ron dus.  :)
Ik vraag me af of dit wel kan kloppen. de serie is vorig jaar opgenomen en ik dact dat ze de leeftijden van de kandidaten ten tijde van de opnames gebruikten. Als dit zo is, kan Ron niet van 1970 zijn. Gebruiken ze de huidige leeftijden, dan moet Ron ergensin januari of februari jarig zijn.
Ik weet het antwoord niet, het is maar een ideetje.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 28-03-2003, 20:40:28 »
Ik vraag me af of dit wel kan kloppen. de serie is vorig jaar opgenomen en ik dact dat ze de leeftijden van de kandidaten ten tijde van de opnames gebruikten. Als dit zo is, kan Ron niet van 1970 zijn. Gebruiken ze de huidige leeftijden, dan moet Ron ergensin januari of februari jarig zijn.
Ik weet het antwoord niet, het is maar een ideetje.

Volgens de Avrobode is Ron 34. Ten tijde van de opnames zal hij dan 33 geweest zijn, maar zijn geboortejaar kan idd nooit 1970 zijn.








Offline DirkC

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 28-03-2003, 23:33:07 »
Bij zijn intro-filmpje, aflevering 1, staat op Rons computer een tekening met 2 lichtbundels en een tekst "ik sta niet graag in de schijnwerpers" (oid).

Dat geldt ook voor een mol!







« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 23:33:47 door DirkC »

Offline kuzziesdaphie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • voor youw een vraag voor mij een weet!!!!
Re:vreemd gedrag van Ron tijdens executie
« Reactie #76 Gepost op: 29-03-2003, 09:58:59 »
Nadat Angela heeft voorgesteld om al het geld in te leveren en de executie te stoppen ontstaat er in de groep een korte, hevige discussie. uiteindelijk beslissen ze maar om democratisch te stemmen. Wij hebben de video er nog een paar keer op terug gekeken en ons valt op dat Ron ontzettend snel met zijn ogen de groep door kijkt. Z'n ogen schieten van links naar rechts.

Natuurlijk hebben we hier ook een Theorie over :)
Ron zit namelijk te tellen wat hij moet doen, hij heeft nl. zelf geen mening. Het maakt hem niets uit. Hij is aan het tellen wat zijn stem in de situatie doet die er is:
vijf stemmen voor,
vier stemmen tegen (inclusief zijn stem).

Het maakt dus niet meer uit wat hij stemt. De meerderheid heeft al besloten dat er door moet worden gegaan. Het was interessanter geweest om de stemming om te draaien: "Wie stemt er VOOR het inleveren van het geld." Stel dat de stand zonder Ron vier-vier was geweest, dan had hij zijn hand als laatste opgestoken en zo een heerlijke mollenstreek geleverd.

Ik ga er dus bij deze van uit dat Ron de mol is

dit keer ben ik het weer eens helemaal met mijn lieve broetje eens!!!! hahahahaha. ik denk ook dat ron de mol is en ik ga vanavond weer goed op hem letten!!!!!!!!
kuzzies daphie








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 29-03-2003, 11:36:49 »
in het dagboek van de mol staat:

Wat zit ik toch in een heerlijk enerverend spel. Een zeilopdracht die uiteindelijk strandt omdat niemand de leeftijd van Leonardo Di Caprio weet, het kan bijna niet mooier.

Maar iemand wist het wel, nl rene! dwz dat de mol dat niet heeft gehoord. Ik maak hier uit op dat de mol niet aan boord was ten tijde van die opdracht.... dus ron of ferdi

Ik kan je wel vertellen dat ik me comfortabel genoeg voel, met of zonder bagage.

Hij zegt niets over de vastzit oprdacht maar heeft het wel over bagage - mol was dus niet bij die opdracht aanwezig anders had hij wel iets erover in het dagboek geschreven.
Ik maak hieruit op dat mol niet bij die slotjes opdracht was geweest, anders had hij er wel iets over durven schrijven. - dus ron blijft over.

 Vooral de executie was belangrijk.

zegt Ron niet tijdens de biecht na de executieronde: dit was voor mij een hele spannende executie?...

kom ik toch weer bij ron terecht... vanavond idd goed opletten  8)









Offline Blitzkat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 29-03-2003, 15:12:25 »
Mijn molverdenking ligt nu bij Ron!!
Het is een fantastische wolf(mol) in schaapskleren...








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 29-03-2003, 18:55:05 »
Ook al neig ik steeds meer naar ron, mijn mol blijft Chandria ;D ;D ;D Nummer 2 was na aflev. 1: Julien maar dat kan niet meer, na afl. 2 vondt ik ron verdacht. dus nu wie is de mol, ik denk toch:

1: Chandrika
2: Ron
3: Rene

Grmlmlml misschien toch ron... of chandrika?