Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 155090 keer)

Offline Lene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2003, 12:29:01 »
Ron is voor mij ook de mol. Ik ga nu even pronken met andermans veren, want mij was het niet opgevallen, maar tijdens aflevering twee, vlak nadat de lichtflits (door de gloeilamp) in beeld kwam veranderde het AVRO-logo heel even in AVRON... Duidelijker kan niet, toch?








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2003, 12:37:12 »
Dat moet ik ff nakijken. Wanneer was dat dan precies?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 24-03-2003, 12:44:12 »
Twee keer in een klein groepje, dat doen ze niet met de mol, zo vroeg in de serie.

Een "iedereen gelijke kansen" theorie aan 't uitvinden, meneer hoogedele musicus ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 24-03-2003, 12:50:28 »
Je moet goed opletten, het is echt 1 nanoseconde maar precies in het beeld dat volgt op de lichtflits... Suc6








Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vreemd gedrag van Ron tijdens executie
« Reactie #44 Gepost op: 24-03-2003, 13:11:31 »
Dit is dus precies wat ik aan probeerde te geven in het topic 'aflevering twee'. Alleen staat het hier iets duidelijker en uitgebreider  ;D
Ron wacht gewoon af wat er gebeurt en zit naar mijn mening ook niet voor niets helemaal achteraan aan de zijkant. Vanuit die positie kan hij precies zijn hoeveel mensen hun hand opsteken. Als je vooraan zit heb je veel minder overzicht.

Precies. Als hij de mol niet is, waarom zou heeft hij dan niet gelijk zijn mond open getrokken om ervoor te zorgen dat de executie afgekocht werd? Ook hij moest nog een gekleurd scherm krijgen, maar deed totaal geen moeite.








Offline pjhagedoorn

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2003, 14:48:38 »
 ::)

RON is voor mij duidelijk de MOL. Hij zorgde ervoor dat Louis en Rene de weg kwijtraakte bij de eerste opdracht. Bij aflevering 2 voerde hij bij het achterhalen van de coordinaten totaal NIETS uit, Ferdi deed het werk. Om de verdenking niet op hem te laten vallen, bracht hij wel twee rugzakken retour. Maar dat leverde relatief weinig geld op. Tijdens de executie pleitte hij ervoor om de pot op te offeren.
Voor mij is het duidelijk: RON is de MOL !!!








Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2003, 14:57:11 »
ik vond ron tijdens de eerste opdracht niet meer of minder fanatiek dan Ferdi hoor. Vond ze eigelijk allebei een beetje traag.
Wat ik heel onmols vond was dat fietsen met die koffer op wieltjes. dat ging lekker vlot. Een mol zou niet zo zijn best doen, zeker niet in een situatie waarin hij niet wordt bekeken door anderen. Ron had toen heel onhandig en traag kunnen doen (hij was alleen), maar deed dit niet.  ::)

Is voor mij niet de mol dus.
Wie wel......? :-\







stap voor stap

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2003, 15:58:57 »
Wat ik heel onmols vond was dat fietsen met die koffer op wieltjes. dat ging lekker vlot.

ik vond het juist wel mols. Hij fietste in een hele lage versnelling waardoor hij wel heel snel trapte maar bijna niet vooruit kwam. En het idee om die koffer naast hem te trekken terwijl hij hem gewoon achterop kan zetten en sneller fietsen?








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2003, 17:58:41 »
Wat ik heel onmols vond was dat fietsen met die koffer op wieltjes. dat ging lekker vlot. Een mol zou niet zo zijn best doen, zeker niet in een situatie waarin hij niet wordt bekeken door anderen. Ron had toen heel onhandig en traag kunnen doen (hij was alleen), maar deed dit niet.  ::)



We weten toch niet of hij nu wel of niet hard heeft gefietst. Je zag het ook aan Georhe vorig jaar die deed asof hij dru kin de weer was bij de opdracht waarbij hij geld op moest halen. Later zagen we dat hi gewoon maar wat in het rond liep.

Gr.

Udel








Offline Udel

  • Forumlid
  • George je was fantastisch!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2003, 18:06:20 »
Ron is voor mij ook de mol. Ik ga nu even pronken met andermans veren, want mij was het niet opgevallen, maar tijdens aflevering twee, vlak nadat de lichtflits (door de gloeilamp) in beeld kwam veranderde het AVRO-logo heel even in AVRON... Duidelijker kan niet, toch?

Zou je misschien iets exacter kunnen zijn, want ik kan het niet ontdekken. Wanneer is die lichtfkits dan?

Alvast bedankt,

Udel








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 24-03-2003, 18:10:13 »
Bij de introfilmpjes kijkt iedereen in het laaste stilstaande beeld naar links, behalve Ron die kijkt naar rechts.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline jackaroo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 24-03-2003, 23:49:28 »
ik vond het juist wel mols. Hij fietste in een hele lage versnelling waardoor hij wel heel snel trapte maar bijna niet vooruit kwam. En het idee om die koffer naast hem te trekken terwijl hij hem gewoon achterop kan zetten en sneller fietsen?

Ik kreeg de indruk dat Ron nergens flink doortrapte. Ook kreeg je geen indruk hoe snel hij de zak kleren achter het beeld vond. Je zou zeggen dat deze zeer makkelijk te vinden was. Daarnaast weten we ook niet hoeveel tijd hij kwijt was met het zoeken naar de zwemster om de boot te halen.








Offline Kurt Cobain

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • George was goehoed! =)
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2003, 13:55:09 »
Ik denk ook dat Ron de Mol is! Bij dat fietsen deed hij volgens mij helemaal niet snel ofzo. En ik vond ook dat Ron (en Ferdi ook wel hoor) nogal zat te niksen bij het zoeken naar de coordinaten in de vlag.
Dat van ARON zou ik ook wel eens willen zien en ik vind jullie hier trouwens echt vet goed! Ik snap niet hoe jullie overal bij komen ???
Mijn complimenten! ;D







Vaag fragment: Je hebt hele lange dagen van wachten *maakt een soort "M" met zijn handen*...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2003, 14:02:08 »
Daarnaast weten we ook niet hoeveel tijd hij kwijt was met het zoeken naar de zwemster om de boot te halen.
Ik was het bijna vergeten, maar dit was mij ook opgevallen inderdaad. Waarom trok hij het bootje niet gewoon aan het touw naar zich toe? ???







« Laatst bewerkt op: 25-03-2003, 14:02:34 door Jayne »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2003, 14:18:44 »
Volgens mij ging dat touw naar de bodem. Daarmee lag het bootje 'voor anker' zeg maar.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2003, 17:40:49 »
We weten toch niet of hij nu wel of niet hard heeft gefietst. Je zag het ook aan Georhe vorig jaar die deed asof hij dru kin de weer was bij de opdracht waarbij hij geld op moest halen. Later zagen we dat hi gewoon maar wat in het rond liep.

Gr.

Udel

We weten wel degelijk "hoelang" Ron bezig is geweest met het ophalen van de tweede koffer! Hij ging voor Astrid weg en kwam later terug. En van Astrid hebben we gehoord dat zij een heel stuk verkeerd is gereden en waarschijnlijk 2 keer zolang als normaal erover heeft gedaan!








Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 25-03-2003, 18:16:25 »
Ik kreeg de indruk dat Ron nergens flink doortrapte. Ook kreeg je geen indruk hoe snel hij de zak kleren achter het beeld vond. Je zou zeggen dat deze zeer makkelijk te vinden was. Daarnaast weten we ook niet hoeveel tijd hij kwijt was met het zoeken naar de zwemster om de boot te halen.

Ik kreeg juist de indruk dat Ron de enige was die flink doortrapte. Op een gegeven moment zag je bij Astrid dat de weg omlaag liep volgens mij, en toen fietste zij behoorlijk traag.
Ron fietste daarentegen bergop, zo werd het tenminste in beeld gebracht. Hij trapte flink door! Tenminste, daar leek het op.  :)
Bovendien haalde hij natuurlijk twee koffers op, wat betekent dat hij redelijk snel heeft gefietst.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 25-03-2003, 21:13:53 »
Bij de introfilmpjes kijkt iedereen in het laaste stilstaande beeld naar links, behalve Ron die kijkt naar rechts.

Da's interessant. Dat ga ik s ff terugkijken!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Molllll

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • fear your fears
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2003, 21:55:52 »
Ron is voor mij ook de mol. Ik ga nu even pronken met andermans veren, want mij was het niet opgevallen, maar tijdens aflevering twee, vlak nadat de lichtflits (door de gloeilamp) in beeld kwam veranderde het AVRO-logo heel even in AVRON... Duidelijker kan niet, toch?

Ik heb het frame voor frame bekeken, maar echt niks gezien. Kan jij of je 'bron' dit wellicht capturen? Als het waar is, dan is het een aanwijzing, maar waarvoor? Winnaar, verliezer, mol...







ADRIAN WAS THE FIRST MOLE

Offline Lene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 26-03-2003, 12:15:29 »
Ik heb het frame voor frame bekeken, maar echt niks gezien. Kan jij of je 'bron' dit wellicht capturen? Als het waar is, dan is het een aanwijzing, maar waarvoor? Winnaar, verliezer, mol...

In eerste instantie was ik erg enthousiast over deze hint maar bij nader inzien is het wel heel erg onduidelijk. Het gaat in ieder geval om de opdracht met de hangsloten: direct nadat de lamp flitst..
Ik ben me serieus af gaan vragen of dit wel een hint is, helemaal gezien de complexiteit van de hints uit de vorige series is dit wel heel erg simpel. Ik ben helaas niet technisch genoeg om dingen te capturen (behalve de mol, ;)) maar kijk anders even op het officiele forum (wieisdemol.nl), daar staat namelijk degene die het ontdekt heeft...
Sorry als ik je/jullie op het verkeerde been heb gezet  :-[