Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 156124 keer)

Offline Observant

  • Forumlid
  • !
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 1-04-2003, 21:36:52 »
wie weet er nou *niet* dat dicaprio in titanic speelde?  ;D

en toen ron zo'n beetje voorzichtig dicaprio opperde riep ferdi heel snel: juist! Leonardo!, ik bedoel, zo snel reageer je toch niet als je het helemaal niet weet?

O, ja wel hoor, zo'n situatie dat de naam op het puntje van je tong ligt, maar je kunt er niet op komen. Als de naam dan deels genoemd wordt (zelfs maar een naam die er op lijkt), komt de rest vanzelf boven, en in een situatie als deze zeg je dat dan ook direct hardop. Dit is iets wat ik met goed kan voorstellen.








Offline zoekertje

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 1-04-2003, 22:52:35 »
ron is gewoon geweldig! Hij speelt het supersubtiel, maar is wel de mol!








Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 2-04-2003, 07:26:42 »
Het lintje lag volgens mij net voor de blokhut dus het was heel goed mogelijk dat Ron dat opgeraapt heeft en snel verder is gelopen.En volgens mij was het wel de juiste blokhut.
Ron is mijn mol, de vorige mollen had ik steeds goed maar nu heb ik een vette twijfel omdat het halve forum Ron verdenkt  >:(








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 2-04-2003, 09:45:40 »
is het niet zo dat elke kandi zijn eigen camera + geluidsman meeheeft? je zag bij de andere kandi's toch ook shots vanuit andere hoeken dan de helmcam? (ferdi die takken neerlegt, elise die voorbij zo'n tak loopt, chandrika dwalend in het bos, etc).

Goeie! Zien we Ron niet eerst rennen? En zijn die beelden niet afkomstig van zo'n helmcamera? Waar is die camera dan gebleven nadat hij de blokhut voorbij rent?

mmm, dat wordt weer her-bekijken vanavond... :)







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 09:46:09 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 2-04-2003, 10:08:23 »
Ik zit ook al sinds aflevering twee op Ron. Na dit topic doorgelezen te hebben wordt dat over het algemeen bevestigd. Alleen blijft me 1 dingetje bezighouden. Als Ron de mol is en dus van te voren weet dat hij de opdracht moet laten mislukken dan zal hij daar ook van te voren een strategie voor uitgedacht hebben. Volgens mij noemde Gotcha het ook al, maar je kan toch niet het risico nemen dat ze je wel zien rennen of dat ze gewoon nog buiten staan als je eraan komt. Dan ben je gewoon ruim op tijd binnen met je lintjes en heb je verder geen invloed meer op de opdracht. Aan de andere kant zou hij dan natuurlijk wel al zoveel lintjes weggehaald kunnen hebben dat de twee na hem het zeker niet meer kunnen vinden... Maar goed, we weten allemaal dat Elise op tijd binnen was dus dat gaat eigenlijk ook niet op... Lastig, lastig, lastig...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 2-04-2003, 10:33:29 »
WAT ALS.... (uitgaande dat Ron de mol is)

Hij de tape niet *na* het rennen heeft opgenomen (toen hij zgn verdwaals was) maar *ervoor*???

iedereen was apart in een tentje onafhankelijk van elkaar. Wat als ron *tijdens* de opdracht het heeft opgenomen? verklaart waarom hij ferdi niet rennend tegen het lijf is gelopen. Hij is regelrecht naar de top secret mol opname locatie gerend en na de opname weer doorgerend. Hij zegt dan wel dat hij na 20 minuten al aankwam maar dat geloof ik dan weer niet. Tenzij hij natuurlijk een super shortcut wist.

Ik weiger te geloven dat de avro knoeit met volgorde van starten van kandidaten (zeggen dat ron als 2e start terwijl hij in werkelijkheid niet als 2e heeft gestart) omdat je dan helemaal niets meer kunt geloven. Maar ja ze zouden het best kunnen doen he  :-\

wbt ferdi en di caprio, ja, zit idd wat in nu je het zegt... hmm en ik vond het hem zo verdacht doen juist, alsof hij het eigenlijk al wist maar wachtte tot ron het zou zeggen, maar dat effect heb je dus idd als je het bijna weet en ineens erop komt ook natuurlijk  :D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 2-04-2003, 11:09:46 »
Hij is regelrecht naar de top secret mol opname locatie gerend
Ik heb hem niet gezien bij ons ;D

Ik geloof ook dat die opname ervoor gemaakt is. Maar dat hij een kortere route had genomen lijkt mij niet... hoe komen anders al die lintjes weg?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 2-04-2003, 11:12:27 »
Ik heb hem niet gezien bij ons ;D


*lol*  ;D

Citaat
Ik geloof ook dat die opname ervoor gemaakt is. Maar dat hij een kortere route had genomen lijkt mij niet... hoe komen anders al die lintjes weg?

ah ja, had ik ff over het hoofd gezien. Dan is het dus eerst opnemen, dan rennen, klinkt logischer idd :)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 2-04-2003, 11:37:19 »
Ik heb hem niet gezien bij ons ;D

Ik geloof ook dat die opname ervoor gemaakt is. Maar dat hij een kortere route had genomen lijkt mij niet... hoe komen anders al die lintjes weg?

Hij heeft gewoon een setje nieuwe lintjes van Angela gehad.  ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 2-04-2003, 11:53:23 »
Hij heeft gewoon een setje nieuwe lintjes van Angela gehad.  ;D
Dat kan, maar waar zijn de rest van de lintjes gebleven dan die Ferdi niet heeft meegenomen?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 2-04-2003, 12:03:08 »
die hangen nog in het bos??  :P








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 2-04-2003, 14:51:29 »
Wat ik erg opvallend vond bij herbekijken van de video, was het vermijden van oogcontact met Angela en overige kandi's tijdens het teruggeven van de 2100 euro in de blokhut. Alle kandi's volgen deze actie met hun ogen, maar Ron blijft stug naar z'n lintjes kijken.

En nog iets: als Ron bij de blokhut staat rond te kijken, hangt daar iets achter hem op de muur, maar ik kon niet opmaken wat dat is. Een minicameraatje of zo? Of een afgesproken teken van de crew dat er al voldoende geld van de pot zou gaan en hij wel door kon lopen???
Kan iemand zien wat dat kan zijn wat daar hangt?








Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 2-04-2003, 14:58:47 »
Volgens mij kan dat molbandje zoiezo niet tijdens een opdracht opgenomen worden. Er zijn ook binnen het productieteam maar heel weinig mensen die weten wie de mol is, en dat zou dus veel te veel opvallen voor de mensen die wij allemaal niet in beeld zien, maar die daar heus wel rondlopen.

We zien maar 1 uurtje uit 2 dagen! Er is vast tijd zat om even iemand apart te nemen ofzo.  Dan maakt de mol gewoon eens een lange ochtendwandeling via zon opname plek ofzo.... :o

En ik weet niet precies wat de mol zegt, maar als het een beetje algemeen en vaag blijft zou het ook nog voor de opnamens al gemaakt kunnen zijn, gewoon hier in nederland ofzo ;D

 







stap voor stap

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 2-04-2003, 15:00:34 »
Of gewoon tijdens een biecht...

(was er van iemand weinig "biecht" te zien?)







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 15:01:41 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 2-04-2003, 15:06:42 »
Wat betreft die lintjes:
Er hingen er 60, ferdi neemt er 16, dus als ron loopt hangen er nog 44.
Ik vind dat ie of heel dom of heel mols bezig is door om en om een lintje mee te nemen. Hij zou er dus ong. 22 gepakt moeten hebben, maar dat wordt ons niet laten zien. Hij pakt bovendien een essentieel lintje me wanneer er van het pad afgeweken wordt, wat het heel onduidelijk maakte voor de anderen.
Als hij er nog zoveel ziet weet hij dat hij niet het laatste is, en denkt hij dus nauwelijks na over het wegnemen van al die lintjes. >:(

En wat betreft het voorbij rennen van het huisje, opzich kan ik me dat nog voorstellen omdat er niemand stond, en het lintje wat het had moeten aangeven weg was, maar alsd je dan nog een stukje doorrent, en je ziet geen lintjes meer dan ga je toch terug, op zoek naar je laatste lintje wat je gezien hebt? Om van daar uit te zoeken naar lintjes. Als je tijdens het lopen steeds lintjes ziet en plotseling niet meer dan reageer je daar toch op!
Jammer dat ze daar niets van hebben uitgezonden. Nu heb ik geen idee wat hij deed toen hij voorbij dat huisje was. :'(

Staat voor mij nog niet vast dat hij het is, maar verdacht is dit allemaal zeker wel. :-\
















« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 15:09:21 door mollinde »
stap voor stap

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 2-04-2003, 15:11:14 »
of had angela stiekem lintjes opgehangen zodat ron zou verdwalen en wij op een dwaalspoor gebracht zouden worden? ;D  ;D  ;D







stap voor stap

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 2-04-2003, 16:24:40 »
Hij pakt bovendien een essentieel lintje me wanneer er van het pad afgeweken wordt, wat het heel onduidelijk maakte voor de anderen.

Iedereen heeft het er over dat Ron dat lintje mee pakt, maar Ferdi pakt ze toch allebei mee?
Ik ga vanavond toch maar weer eens kijken....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 2-04-2003, 16:55:07 »
Iedereen heeft het er over dat Ron dat lintje mee pakt, maar Ferdi pakt ze toch allebei mee?
Ik ga vanavond toch maar weer eens kijken....

Klopt, eerst dacht ik ook dat dat Ron was, maar het is Ferdi. We kunnen zelfs niet uitsluiten dat Ferdi z'n eigen bouwsels even later weer heeft weggehaald.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tonh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 2-04-2003, 17:20:39 »
Klopt, eerst dacht ik ook dat dat Ron was, maar het is Ferdi. We kunnen zelfs niet uitsluiten dat Ferdi z'n eigen bouwsels even later weer heeft weggehaald.

Niet waar, want Ron zei dat hij Ferdi z'n bouwsels een  beetje te ingewikkeld vond (hij had dus net zo goed gewoon pijlen kunnen zetten). Het zou kunnen dat Ron die bouwwerkjes weer heeft afgebroken (of Elise natuurlijk) maar Ron heeft zich bij de lintjesopdracht zeer verdacht gemaakt. ;D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 2-04-2003, 17:25:09 »
Niet waar, want Ron zei dat hij Ferdi z'n bouwsels een  beetje te ingewikkeld vond (hij had dus net zo goed gewoon pijlen kunnen zetten). Het zou kunnen dat Ron die bouwwerkjes weer heeft afgebroken (of Elise natuurlijk) maar Ron heeft zich bij de lintjesopdracht zeer verdacht gemaakt. ;D

Het feit dat ie ze te ingewikkeld vond wil nog niet zeggen dat ie ze heeft weggehaald. Zowel Ron als Ferdi (en zelfs Elise) kunnen de bouwwerken weg hebben gehaald.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”