Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 69125 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 26-04-2003, 22:27:56 »
Ik was ook erg blij om te zien dat hij reclame maakt voor de beste CD sinds tijden.  8)

Volgende week is Ferdi dus jarig en die wordt tadaa: 28 jaar!!! Weer die verrekde 28 dus!  :-\

(in 't filmpje wordt niet duidelijk wie er jarig is, maar gezien de leeftijden is alleen Ferdi mogelijk)


You said it, and so will I (very very good album yes!)

En idd, die ontzettend irritante 28....het zou verboden moeten worden..







No Milk today???

Offline poepdoosje

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 26-04-2003, 22:32:34 »
waar anders dan met leonardo kwam die voor dan?










Offline KillerDream

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 26-04-2003, 22:33:47 »
Wat mij vooral op viel is dat Ferdi NIET voor de dubbel ging bij de stunt opdracht, ondanks Ferdi ALTIJD de auto bestuurd waar de kandidaten inzitten en ook aan het begin te kennen gaf dat hem dit wel zou lukken, kleine mollen streek?  ???

Ook kreeg Ferdi net een opdarcht om auto te verplaatsen...  :-\







« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 22:35:05 door KillerDream »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 26-04-2003, 22:34:18 »
Het openingfilmpje was trouwens weer anders. Op de achtergrond hoor je bij Elise normaal geklap. Maar nu hoorde je: Elise geef meer gas. Wat dus ook in de aflevering terug kwam.

Dit was vorige week ook al zo. Toen waren er 'n aantal achtergrondapplauzen waaronder die van Elise veranderd. Ik had 't idee dat de intro nu identiek was aan die van vorige week en dus dat er nu niks meer veranderd is.








Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 26-04-2003, 22:36:43 »
Ik vond het alles bij elkaar een goede aflevering vandaag.

Vooral van de eerste opdracht heb ik genoten. Het was verwarrend voor de kandidaten, ze wisten niet waarnaar ze moesten zoeken. Het voorbijkomen van George was mooi, ik had snel door wie die oude bekende was, maar de kandidaten niet. Het leverde grappige beelden op met René en Chandrika en die vreemde man in het metrostation. En ik heb weer een bevestiging gekregen dat Ron de Mol is: hij wist weliswaar de goede plek te geven, maar had het over half zes in plaats van half vijf.

De tweede en derde opdracht waren een stuk eenvoudiger van aard. Ik vond Elise in beide wel verdacht: als tweede in de stuntproef (wat ze graag wilde) heb je denk ik de beste molkansen, en in de andere opdracht wist ze de rest succesvol van de foute oplossing te overtuigen.

Toen ik de camper zag, verwachtte ik eigenlijk een aanhouding door de politie zoals in de Belgische Mol. Dat leverde daar mooie beelden op, maar nu verzon de AVRO iets anders en daarmee gaven ze  er een leuke draai aan. Zo te zien zat er inderdaad nuttige informatie in de kokers, maar wat de kandidaten er mee moeten? Ik dacht bij een van de foto's dat het misschien kinderfoto's van de Mol waren.

En ondertussen weten we als kijker ook niet meer waar we aan toe zijn: Als er nog twee afleveringen volgen, vallen er volgende week dan 2 mensen af of gaan ze met vier man naar de finale? Of komt er stiekem nog een extra aflevering?










Offline NienkeS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2003, 22:37:04 »
Elise was in deze aflevering vind ik het meest verdacht:

- ze wou perse in het midden en verkland dan haar opdracht.
- dan zegt ze "goed zo" als Ferdi zegt dat ze hij niet voor alles of niets is gegaan.
- ze verknald de karaktertest
- ze wil als eerste de kokers delen terwijl Angela (waarschijnlijk tegen iedereen) had gezegd houd het voor je.

 








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 26-04-2003, 22:43:25 »
En ondertussen weten we als kijker ook niet meer waar we aan toe zijn: Als er nog twee afleveringen volgen, vallen er volgende week dan 2 mensen af of gaan ze met vier man naar de finale? Of komt er stiekem nog een extra aflevering?

Er komen nog 3 gewone afleveringen en 1 aflevering met verklaringen van hints e.d. als ik 't goed heb. En dat zou dus betekenen dat er gewoon de komende 2 weken iedere aflevering nog 1 kandi afvalt en we 'n finale krijgen met 3 kandi's.








Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 26-04-2003, 22:45:37 »
George! George! George!

;Verder was het natuurlijk erg verdacht dat Ron er maar even een uurtje later van maakte..maar zijn t-shirt maakte voor mij een hoop goed ;)
:oDat was inderdaad verdacht en kostte geld. Maar de Mol moest van Angela juist geld gaan verdienen. Ron had ook zijn koker niet bij zich wat geld kostte. Het lijken mogelijke mollenstreken maar zijn dat ze ook?? (ik denk zelf van niet)
-Ik vraag me af waarom René en Chandrika wel op tijd waren?? Zij leken mij niet de aanwijzing van George goed opgepikt te hebben (moet de video nog 's kijken).
Hoewel Angela zegt dat de Mol moet gaan verdienen is er toch veel geld verloren gegaan en heb ik sterk het idee dat de Mol wel degelijk heeft gesaboteerd!?!
-Elise bepaalde bijv. de volgorde van autostunten die mij niet het beste leek en liet haar stunt mislukken.
-Elise plaatste het WARRIG uiteindelijk met veel overredingskracht bij Chandrika waardoor de opdracht mislukt...(2000 euro weg)
-Ferdi verdubbelt de inzet niet...
-René spreekt George zelf aan... Vind ik niet vanzelfsprekend, verdacht zelfs..
-Dat René als eerste ging stuntenleek mij niet de beste oplossing
-Ron geeft 17.30 uur door.... Niemand weerspreekt dit.
-Ron en René hebben hun kokers niet bij zich (3000euro weg)
-René gaat nu helemaal voor zichzelf (is voor mij nog steeds te fanatiek met het spel bezig om Mol te zijn, lijkt voor de winst te gaan)
-Chandrika is wederom niet mols bezig...








Offline KING2003

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 26-04-2003, 22:49:45 »
Dit was vorige week ook al zo. Toen waren er 'n aantal achtergrondapplauzen waaronder die van Elise veranderd. Ik had 't idee dat de intro nu identiek was aan die van vorige week en dus dat er nu niks meer veranderd is.

Ik meen dit vorige week niet gehoord te hebben hoor. Volgens mij waren vorige week de beelden anders van Rene en Ron. Maar ik kan het ook mis hebben hoor. Er dus wel een hint in het introfilmpje, waarom doen ze anders zo moeilijk om dingen te veranderen?








Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re:Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 26-04-2003, 22:50:36 »
Ik blijf nog steeds bij Ron als mol. Natuurlijk vooral omdat hij verkeerd doorgaf dat ze om 17.30 uur (ipv 16.30 uur) op 't metrostation moesten staan, waardoor de opdracht mislukte.

Ik ga deze aflevering iig nog 'n stuk of 5 keer bekijken deze week!  ;)
Citaat

Wel typisch dat Elise dat vervolgens heel duidelijk communiceerde naar de overige, ze zij zoiets als Ron zei dat we om half 6 op het metrostation moeten zijn. Ze kan zo eenvoudig de opdracht laten mislukken en de schuld op Ron steken. En natuurlijk het autorijden. Ze gaf ook een hele vage uitleg aan Ferdi.........







To the batmobile let's go!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 26-04-2003, 23:00:35 »
Bij de foto van Ron dacht ik een persoon te zien naast iemand met een hoed op. Een soortgelijke foto was ook te zien in de vorige aflevering waarbij de mol instructies kreeg van Angela. De foto was iets anders maar ook daarop stond een persoon naast een (waarschijnlijk) vrouw met een hoed. Toen Angela met de lamp over de foto van Ron scheen dacht ik daar Ferdi ??? in te herkennen. Vreemd want sommige spreken hier over Chandrika , maar ik zag er duidelijk ferdi in. De foto's bij de anderen waren anders, dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Vreemd , maar wel weer een leuke aflevering. Verassend (George en weer geen executie) en spannend.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 26-04-2003, 23:00:35 »
Ik vraag me af waarom René en Chandrika wel op tijd waren?? Zij leken mij niet de aanwijzing van George goed opgepikt te hebben (moet de video nog 's kijken).

Door de onderlinge telefoongesprekjes wisten ze op welke plek ze moesten verzamelen. René en Chandrika zijn daar toen maar heen gegaan (het was ongeveer 15 minuten lopen) en waren dus bij toeval toch op tijd.








Offline KING2003

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 26-04-2003, 23:04:34 »
-René gaat nu helemaal voor zichzelf (is voor mij nog steeds te fanatiek met het spel bezig om Mol te zijn, lijkt voor de winst te gaan)

Vergis je niet. Dat leek bij George ook zo, maar ondertussen... Ja hij houdt de info voor zichzelf. Maar wie zegt dat hij een foto in z'n koker had zitten. Dat kregen we niet te zien. Als mol heeft hij vast geen foto en valt er ook niks te vertellen.

En ik hoorde ook wat gesmoes bij het openmaken van zijn koker...

Trouwens ook raar dat Elise zei dat het te ver lopen was naar het metrostation. Het was voor iedereen een kwartier lopen. Dus waarom zou het voor haar te ver zijn dan??








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 26-04-2003, 23:09:58 »
Ik meen dit vorige week niet gehoord te hebben hoor. Volgens mij waren vorige week de beelden anders van Rene en Ron. Maar ik kan het ook mis hebben hoor.

Vorige week was er zeker al 'n verandering in 't introfilmpje bij Elise en wel dat er nu ineens 'gas geven' of iets dergelijks naar haar werd geroepen. (zie hier in 't Aanwijzingen-topic)

't gejuich in Elise's introfilmpje klopte nu iig wel met 't echte gejuich in de aflevering.


Citaat
Er dus wel een hint in het introfilmpje, waarom doen ze anders zo moeilijk om dingen te veranderen?

D'r zal zeker iets inzitten, maar wat ben ik nog niet helemaal uit. Ik vind 't ook raar dat ze ze midden in de serie ineens gaan wijzigen. Zullen de makers de filmpjes hebben veranderd door iets dat wij hier hebben ontdekt?  :-\








Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 26-04-2003, 23:11:23 »
Het is natuurlijk te begrijpen dat de vergissing van 1/2 5 werd veranderd in 1/2 6. Aangezien in het engels het halve uur er "vanaf" zeggen en wij naar het hele uur "toe".
Wie deze fout maakte (als eerste) weet je niet met zekerheid, omdat de montage daarin wel een steentje bijdraagt. Maar het is wel gek dat Chandrika en Rene wel op tijd kwamen en van de anderen het leek dat zij wel meteen op pad gingen. Misschien hadden ze het zowiezo niet kunnen halen..... ???








Offline KING2003

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 26-04-2003, 23:14:01 »
Mja ze kunnen het natuurlijk ook verandert hebben, omdat vandaag die opdracht in de aflevering te zien was. En misschien moet je de introfilmpjes wel koppelen aan de opdrachten in de afleveringen.
 
Ik denk niet dat ze het veranderen, omdat wij iets ontdekt hebben. Ik denk dan eerder dat ze pas hints in de introfilmpjes stoppen na een aantal afleveringen, zodat je niet meteen kan raden wie de mol is.  








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 26-04-2003, 23:16:22 »
FF een vraag: welke CD was het, van Ron?

Ik vond het helemaal niet raar dat Elise het niet zo goed deed. Als je nog geen jaar je rijbewijs hebt, en in de sneeuw en met een automaat en als ze je niet laten rijden...
Trouwens ik vond die aanwijzingen van Rene nou ook weer niet super. Hij verdenkt elise dus deed hij extra warrig.

Ik snap de link met ron en moedig niet geheel.
maar de kandi's zagen het wel gelijk

Bij Rene werd er iets gefluisterd van "dan moet je zo doen" ofzo... een hint of gewoon een aanwijzing naar rene dat ie met die sateprikker de foto onder water moest houden.

Wat mij opviel was dat Angela voor ze de enveloppen uitdeelde met haar vingers over de enveloppe van Ron wreef, net of ze hem daar aan kon herkennen







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 26-04-2003, 23:19:17 »
Ik denk niet dat ze het veranderen, omdat wij iets ontdekt hebben.

Vergis je hier niet in: de makers lezen hier alles mee en kunnen natuurlijk altijd nog wijzigingen aanbrengen in de afleveringen om ons op 'n dwaalspoor te brengen. Al zullen ze natuurlijk niet zo snel toegeven dat ze iets veranderd hebben naar aanleiding van wat ze hier gelezen hebben.  ;)


Citaat
Ik denk dan eerder dat ze pas hints in de introfilmpjes stoppen na een aantal afleveringen, zodat je niet meteen kan raden wie de mol is.  

Is ook 'n optie. Wat ook kan is dat wij de makers op ideeen hebben gebracht met onze theorien over de introfilmpjes en dat ze daarom er nu nog iets in hebben willen stoppen.

Wel jammer dat we er maar niet achterkomen wat we nu precies de hint is.  :-\








Offline zoekertje

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 26-04-2003, 23:19:42 »
Het was rene die tegen elise vertelde dat het voor haar te ver lopen was. Ik geloof dat hij op dat moment op een kaart staat te kijken.

wat me verder opviel is dat juist de kanidaten die geen aanwijzing gehoord hadden wel de opdracht haalden.
En ik zie dat iedereen denkt dat elise de opdracht met eigenschappen in de soep heeft laten lopen, maar het kan natuurlijk ook zijn  chandrika en ron de verkeerde eigenschappen bij de verkeerde persoon heeft gehangen.
Ik persoonlijk verdenk ron. Het veranderen van de tijd is natuurlijk een goede mollenactie. En hij had de koker niet bij zich. En wat denk je van rene: Hij had ook de koker niet bij zich. En dat vind ik helemaal niet bij hem passen. Hij is verder zo zorgvuldig...
Rene probeerde ook verkeerde eigenschappen bij de verkeerde persoon te plakken. En hij heeft elise misschien wel zo zenuwachtig gemaakt dat ze niet meer goed durfde te rijden. Ze leek me overigens ook niet het type om een goede slip te maken. Lijkt me eerder type "gevaar op de weg". HaHa!

Maar ik blijf bij Ron!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 26-04-2003, 23:20:48 »
FF een vraag: welke CD was het, van Ron?

't was Escapology van Robbie Williams.  8)