Auteur Topic: Kleding van De Mol  (gelezen 17598 keer)

Offline clueless

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #40 Gepost op: 26-01-2005, 13:08:18 »



Ik zal ook nooit george vergeten in de Arena met stier (rood shirt --> symbolisch grapje ..)  ::trots::

 ;D Inderdaad leuk bedacht! Dit jaar komt er toch iets met krokodillen? Kijken of er dan iemand iets van krokodillenleer aan heeft!  ;D

Offline Sabinethabest

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #41 Gepost op: 26-01-2005, 13:52:26 »
Ik vind Jim wel iemand voor krokodillenleer  ::rofl::
You think you know....but you have no idea!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #42 Gepost op: 26-01-2005, 14:11:47 »
Ik vind dit een goeie gedachte. De Mol wist een aantal dingen deze aflevering zeker:
1 we moeten buiten slapen
2 we moeten binnen korte tijd kleding etc overhevelen naar twee rugzakjes
3 we moeten door een grot
4 je kan een of twee van je rugzakjes kwijtraken

Wat doet de mol?
1 dikke jas om t zelf warm te hebben/dunne jas om geloofwaardig meer tonnen open te willen
2 veel kleren aandoen zodat je minder tijd nodig hebt (de mol zal vast ook erg intelligent gepakt hebben, is daar iets over te zien?)
3 dikke kleren-> trager/dunne kleren-> toch niet koud
4 van te voren veel kleren aandoen om je van je eigen kleren te verzekeren (de mol zal ook een erg goeie spreiding maken van kleding en toiletspullen etc)

Tja....
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2005, 14:25:47 »
(de mol zal vast ook erg intelligent gepakt hebben, is daar iets over te zien?)


Sander had 1 tas met 'bijna niks erin'. Ik vraag me af of dat verstandig is (Risico: Zwaarste tas blijft liggen en je hebt niks meer) (Wel slim: want je mag er van uit gaan dat ze eerst de zwaarste tas meenemen)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #44 Gepost op: 26-01-2005, 15:31:51 »
Weet niet of het al gezegd is, maar als angela van 10 tot 0 aftelt maakt sander relaxed zijn tas dicht, zet ze dan bij ...(nog iets maar kan niet zien wat het is) op de grond, en daarna pakt hij de tassen en rent hij weg (waar naartoe is niet bekend)
vind ik ook een beetje vreemd
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #45 Gepost op: 26-01-2005, 19:30:27 »
Ik zal ook nooit george vergeten in de Arena met stier (rood shirt --> symbolisch grapje ..)  ::trots::
Ja, maar wel lef hebben :)! En wij allemaal  "nee, de mol zou niet zo dom zijn om wat Roods aan te trekken als hij een stier tegen komt.. "
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #46 Gepost op: 26-01-2005, 19:34:54 »
Ja, maar wel lef hebben :)! En wij allemaal  "nee, de mol zou niet zo dom zijn om wat Roods aan te trekken als hij een stier tegen komt.. "

Stieren zijn kleurenblind, ze komen op het gewapper enzo af.


Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #47 Gepost op: 26-01-2005, 19:44:15 »
Stieren zijn kleurenblind, ze komen op het gewapper enzo af.
I know , - maar leuk was het wel ;)- gister zijn alle TV frequentie dingen veranderd hier, en we hebben er 3 extra zenders bij : National Geographic, Animal planet ( en BBC world ) ik ben weer heeeelemaal op de hoogte :) ( sorry voor de off topic ;) )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #48 Gepost op: 26-01-2005, 21:47:31 »
... en daarna pakt hij de tassen en rent hij weg (waar naartoe is niet bekend)
Hoge nood! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #49 Gepost op: 26-01-2005, 21:58:48 »
Elise had toch ook altijd standaard handschoenen aan? (niet raar in Canada, maar toch?!)


dat wilde ik net zeggen, (beetje laat dat wel) maar dat was toch ook een hint?
ik kan me herinderen dat er ook zoiets ooit is geweest bij de belgische mol (slippertjes aan bij de executie, omdat je toch niet naar huis hoeft) misschien is nu weer zoiets gedaan...
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #50 Gepost op: 26-01-2005, 22:07:55 »
Ik mis eigenlijk het "Angela vertelt de Mol wat er gaat gebeuren"-filmpje aan het begin van de aflevering wel een beetje... Ondanks dat Angela niet wist wie de Mol was kan ze dat prima, tenslotte mag ze het toch niet verraden in zo'n filmpje!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #51 Gepost op: 27-01-2005, 14:11:07 »
Ik heb net ff gekeken na beide afleveringen en Roeland heeft zowel in Lisse als in afl. 2 een t-shirt met daarop het welbekende molgetal 28!  ;)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #52 Gepost op: 28-01-2005, 05:46:23 »
Ik mis eigenlijk het "Angela vertelt de Mol wat er gaat gebeuren"-filmpje aan het begin van de aflevering wel een beetje... Ondanks dat Angela niet wist wie de Mol was kan ze dat prima, tenslotte mag ze het toch niet verraden in zo'n filmpje!
Ja..

En de prachtige eindmuziek bij de vorige series.. die mis ik ook  :-\\
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #53 Gepost op: 28-01-2005, 15:44:55 »
Ik heb net ff gekeken na beide afleveringen en Roeland heeft zowel in Lisse als in afl. 2 een t-shirt met daarop het welbekende molgetal 28!  ;)

 :D

wat mij opviel is dat yvonne steeds hetzelfde petje opheeft het Yeah Yeah Yeah petje...

Dat is wat ik me idd ook afvraag, of de mol (net als vorig jaar de belgische) bewust een bepaald kledingstuk altijd draagt. Zoals bv YeahYeahYeah pet.

Nu gaat dit natuurlijk weer rechtstreeks in tegen 'mijn' mol maar ik heb nog wat reservekandidaten waaronder Yvonne ;)



Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #54 Gepost op: 28-01-2005, 18:29:14 »
Dit zou kunnen kloppen met de opmerking van Gijs: "ik heb 1 belangrijk ding over het HOOFD gezien" 
Uw betrouwbare tipgever!

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #55 Gepost op: 28-01-2005, 18:44:16 »
Jamaar jamaar... Roeland heeft ook steeds zijn "New Dutch" petje op.. en Jim bijna de hele tijd die rare hoed van hem.. Dus erg waarschijnlijk is dit ook weer niet.  :- ::niet-ok::
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #56 Gepost op: 28-01-2005, 19:51:56 »
En de prachtige eindmuziek bij de vorige series.. die mis ik ook  :-\\
Helemaal mee eens! :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #57 Gepost op: 29-01-2005, 01:14:22 »
Misschien is dit jaar juist degene die continu in hetzelfde kloffie loopt de mol! Het zijn immers bijna allemaal doorgewinterde mol-kijkers. Vorige serie verdacht Ferdi Chandrika omdat ze zo'n grote hoeveelheid kleren meehad. Diegenen met veel verschillende kleren worden nu misschien toch eerder verdacht. Een slimme kandi die verdacht wil worden zal nu mogelijk vaak van kleding wisselen en de mol misschien juist niet.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #58 Gepost op: 29-01-2005, 05:37:01 »
Je ziet dus verborgen aanwijzingen in de vlekken op de witte broek van Jim die hij al 6 dagen in het ruige Australië aanheeft? ::vergroot::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Kleding van De Mol
« Reactie #59 Gepost op: 29-01-2005, 12:24:23 »
Die vleugels achterop het vest van Marc-Marie lijken verdacht veel op het logo van ID-tv... HINT???  ::vergroot::
I got that tunnel vision going through my  head