Auteur Topic: Dagboek analyse  (gelezen 32204 keer)

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Gepost op: 15-01-2005, 12:44:27 »
in het dagboek van de Mol staat dat hij/zij twee mollen en winnaars tegenover zich had. de twee mollen als eerste. Wie koos twee mollen uit om tegen te liegen in het panel?
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dagboek analyse
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2005, 14:34:03 »
Niemand had 2 mollen en 1 winnaar als jury gekozen

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2005, 14:59:24 »
Yvon heeft als enige 2 mollen en 1 verliezer... verder heeft iedereen 1 mol, 1 winnaar, en 1 verliezer gekozen... ???
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Pietje Precies

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alle kleine beetjes helpen.
Dagboek analyse
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2005, 14:59:55 »
in het dagboek van de Mol staat dat hij/zij twee mollen en winnaars tegenover zich had. de twee mollen als eerste. Wie koos twee mollen uit om tegen te liegen in het panel?

Volgens mij doelt de mol op alle 'mol-veteranen' samen, niet de drie in het gekozen panel.
Daar valt dus geen aanwijzing uit te halen...
Molfan van het eerste uur

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dagboek analyse
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2005, 15:09:56 »
Yvon heeft als enige 2 mollen en 1 verliezer... verder heeft iedereen 1 mol, 1 winnaar, en 1 verliezer gekozen... ???
Ja maar het ging over 2 mollen en 1 winnaar of niet?

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2005, 16:43:40 »
Het was meer dat het opviel, ik vind het apart dat iedereen 1 mol, een verliezer, en een winnaar had gekozen. En Yvon dus niet.
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Domien

  • Forumlid
Dagboek analyse
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2005, 20:34:00 »
Is dit al genoemd:



Van wie is die quote precies?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dagboek analyse
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2005, 20:35:43 »
Is dit al genoemd:



Van wie is die quote precies?
Kwam dat niet uit het dagboek van de Mol?

[edit] Ja.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Domien

  • Forumlid
Dagboek analyse
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2005, 20:37:28 »
Citaat
Een beetje liegen is voor mij natuurlijk geen enkel probleem.
Hè, shit, dit staat inderdaad in het dagboek. Had zó gehoopt dat het uit de aflevering kwam...  ::schaam::

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2005, 20:43:45 »
Even nog over een eerder bericht. In het dagboek van de mol staat dat deze twee mollen of twee winnaars tegenover zich had. Alleen Yvon en Yvonnen hadden dat. de een twee winnaars, de andere twee mollen. Dus... volgens deze theorie zou Yvon of yvonne de mol moeten zijn. ik kies dan toch voor Yvonne, aangezien ik wel erg het idee had dat ze net deed alsof ze het erg vond dat de jury haar door had.

Uw betrouwbare tipgever!

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2005, 20:47:53 »
Uhm ik bedoel Yvon Jaspers. Zie je wel...die verwarring tussen die twee namen is ook niet voor niets
Uw betrouwbare tipgever!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2005, 20:55:17 »


Is dit al genoemd:



Van wie is die quote precies?
Kwam dat niet uit het dagboek van de Mol?

[edit] Ja.
::oink:: zei sander de heer dit niet?  :o :-X
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Dagboek analyse
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2005, 21:31:44 »
In het dagboek van de mol staat dat deze twee mollen of twee winnaars tegenover zich had...

Waar zie je dat staan dan? ??? Ik zie alleen maar staan:

Citaat van: dagboek de mol
Lastiger wordt het, als je opeens twee ex-mollen tegenover je ziet…..en twee succesvolle mollenvangers natuurlijk.
Geniet nooit met mate...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Dagboek analyse
« Reactie #13 Gepost op: 17-01-2005, 13:35:27 »
Limone, dat probleem heb ik ook op .nl!

Ik vind het dagboek van de mol leuk om te lezen. In eerste instantie las ik de zin over het liegspel verkeerd. Er wordt gezegd dat het ineens wel anders is als er twee mollen tegenover je zitten. Ik dacht: zou de mol dus gekozen hebben voor 2 mollen tov haar/hem?
Maar dat las ik volgens mij dus verkeerd.

Overigens heeft de mol natuurlijk zeer lang de tijd gehad om zich voor te bereiden op deze opdracht en kan er werkelijk van alles van maken!
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Dagboek analyse
« Reactie #14 Gepost op: 18-01-2005, 17:24:40 »
Schrijft de Mol de stukjes op WIDM.nl zelf of wordt dit door de regie gedaan/aangepast? Anders zou je daar misschien ook wat uit kunnen halen.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #15 Gepost op: 21-01-2005, 22:02:10 »
Stukje uit het dagboek van de mol:
Zo, het spel is begonnen. Meteen wist ik weer waarom ik met dit spel meedoe. De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone man redelijk onbereikbaar zijn, maar dat houdt niet in dat ook wij niet een geweldige tijd hebben hier in Australië.

Dus de mol is een man? ::oink::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Dagboek analyse
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2005, 22:37:45 »
Stukje uit het dagboek van de mol:
Zo, het spel is begonnen. Meteen wist ik weer waarom ik met dit spel meedoe. De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone man redelijk onbereikbaar zijn, maar dat houdt niet in dat ook wij niet een geweldige tijd hebben hier in Australië.

Dus de mol is een man? ::oink::

Lijkt me meer een algemene uitspraak eerlijk gezegd.
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2005, 22:41:44 »
Stukje uit het dagboek van de mol:
Zo, het spel is begonnen. Meteen wist ik weer waarom ik met dit spel meedoe. De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als ?bekende Nederlander? maak je soms dingen mee die voor de gewone man redelijk onbereikbaar zijn, maar dat houdt niet in dat ook wij niet een geweldige tijd hebben hier in Australi?

Dus de mol is een man? ::oink::


Vind ik eik 'n typische opmerkingen voor 'n vrouw.  ;D

Ik denk niet dat je hieruit kunt opmaken dat 't 'n man is. 'De gewone man' is gewoon 'n uitdrukking die zo gebruikt wordt. Ik ga daar iig niet m'n molkeuze op baseren.  ::ohno::

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek analyse
« Reactie #18 Gepost op: 22-01-2005, 09:34:03 »

Vind ik eik 'n typische opmerkingen voor 'n vrouw.  ;D

Ik denk niet dat je hieruit kunt opmaken dat 't 'n man is. 'De gewone man' is gewoon 'n uitdrukking die zo gebruikt wordt. Ik ga daar iig niet m'n molkeuze op baseren.  ::ohno::
Ohw ik had nog nooit van die uitspraak gehoord ::schaam::

Offline DeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die ene vraag, waar we weken over nadenken...
Dagboek analyse
« Reactie #19 Gepost op: 22-01-2005, 10:04:01 »
Stukje uit het dagboek van de mol:
Zo, het spel is begonnen. Meteen wist ik weer waarom ik met dit spel meedoe. De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone man redelijk onbereikbaar zijn, maar dat houdt niet in dat ook wij niet een geweldige tijd hebben hier in Australië.

Dus de mol is een man? ::oink::
Mee oneens. WIDM.nl is echt niet zo 'dom' om zoiets op hun website te zetten. Let wel op; als het over een paar uur of over een dag is aangepast zou het erop kunnen duiden dat dat inderdaad een foutje was geweest. Als ze het laten staan moet je er verder niet over nadenken.

Even later zegt uit het dagboek:
En als ik zelf ‘zogenaamd’ niet had gedurfd
Dus dat betekent dat de mol er helemaal geen angst voor heeft. De mensen die er in gingen met angst, bang voor kleine ruimtes, kunnen we dus uitsluiten als mol? Nee, want dat kunnen ze ook gespeeld hebben.

Wie is... de mol?