Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88055 keer)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2005, 01:04:29 »
Hmmm,..

krijg die foto van haar op de keukenhof via de link niet te voorschijn.

Bovendien betwijfel ik je stelligheid dat ze daarom de mol zou zijn.
Er gaan jaarlijks miljoenen mensen naar de keukenhof dus waarom zij niet?
Ik ben er zelf geweest vorig jaar maar ben nog geen mol daarom.
Ik heb zo het vermoeden dat we iets dieper moeten graven om de mol echt prematuur te ontmaskeren, hoewel je uiteindelijk best gelijk kan hebben natuurlijk.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2005, 02:10:49 »
Op 2 mei staan de bloemen op de Keukenhof er goed bij, zo valt te lezen op de site van de keukenhof, maar ik betwijfel of een meisje zoals Victoria daar heen gaat. Maar goed het zou kunnen, er komen tenslotte 700.000 mensen ieder jaar daar naar toe.

Maar ik zocht even verder met Google en nu blijkt ze in dat kasteel opname had voor de film ´doodeind´. In oktober 2004 is een teasertrailer opgenomen waarmee men potentiële investeerders en een distributeur hoopt aan te trekken.

Het kan zijn dat ze dan voor die film naar het kasteel is geweest, maar mei lijkt me veel te vroeg om al op lokatie te zijn voor een film waarvan een teasertrailer pas in oktober (na de mol opname) is gemaakt. Of ze was gewoon met familie naar de Keukenhof op zondag 2 mei, het zou zo maar kunnen... maar het blijft verdacht om binnen 1 maand daar weer te zijn voor Wie is de Mol?.

Links naar sites met meer info:
http://www.nederhorror.nl/html/films/doodeind.html
http://www.nederhorror.nl/html/archief/levendbegin.htm
http://www.doodeind.nl/

Verder speelde Victoria in de film de Stille Nacht
http://www.stillenachtdefilm.nl/

De vormgeving van de trailer van deze film lijkt veel op die van Wie is de Mol?. De omlijning van iedere hoofdrolspelers aan het einde van de trailer, de grafische omlijning rond het lichaam van de acteurs. Maar nu moet ik toegeven dat ik niet meer weet of dit ook in de vormgeving van het vorige seizoenen van de Mol zo is.

Toch blijft ze verdacht en ik draai langzaam door ::tandpastasmiley::

Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2005, 02:23:15 »
Dat kwam ik inderdaad ook tegen, dat ze in Kasteel Keukenhof was voor opnamen.

Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2005, 02:24:55 »
Laten we het maar beschouwen als een 'ongelukkig' toeval  ;)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2005, 08:45:39 »
Misschien had ze buitenlandse gasten?
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 19-01-2005, 10:12:29 »
(U hoort het, ik ben niet zo'n fan van Victoria)

Ik ook niet hoor Fruitdruifje, absoluut helemaal niet zelfs!!
Van mij mag ze vrijdag naar huis.

En wat de keukenhof betreft. Ik weet niet waar Vistoria woont, maar als je weet dat je op 3 mei in Lisse wordt verwacht kun je dat toch leuk combineren met een dagje keukenhof?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline MOLhunter007

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 19-01-2005, 12:40:57 »
mensen...ik zal het jullie uitleggen:

Ten eerste studeert Victoria in Leiden, dus niet zo ver van Lisse.
Maar nu komt het:

In december 2003 zijn ze begonnen met het selecteren van de kandidaten. angela zegt dat ze ongeveer zeven maanden later vertrokken zijn naar Australië. dat is dus juni/juli geweest.
in de uitzending zij angela ( en was ook te zien ) dat het samenkomen in lisse 4 weken voor het vertrek naar Australië was en aangezien mei de maand voor juni is zou het dus goed kunnen dat ze daar toen gezien is.

Waarschijnlijk is er dus niks aan de hand....
 

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 19-01-2005, 12:43:11 »
Ten eerste studeert Victoria in Leiden, dus niet zo ver van Lisse. ] quote


Dit vind ik een argument om Victoria weg te strepen als mol. De vorige mol was ook een Leidse studente!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2005, 13:18:25 door atrus »
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 19-01-2005, 13:11:55 »
@Molhunter007

Op 2 mei was het gemiddeld 12.6 °C.
je kunt duidelijk zien dat de opname bij het kasteel dat het die dag veel warmer was: kleding, zon etc.
Dus Victoria blijft verdacht!

Offline jama

  • Forumlid
  • vica
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 19-01-2005, 14:47:24 »

Maar ik hoop echt, dat ze inderdaad te veel de mol wil zijn en het gewoon niet is. Ik heb de eerste 4 seizoenen niet gezien, dus ik weet niet hoe goed de redactie van het programma in elkaar steekt. Een goede redactie zou een 23-jarige soap-actrice niet casten als de Mol. Laten we dat dan maar hopen. (U hoort het, ik ben niet zo'n fan van Victoria)

Een goede redactie gaat dan voor Sander, Jim, Isabelle of Lottie.





hey even niet zo minderwaardig over victoria a.u.b
ok ieder zijn mening... maar je kunt victoria geen soaptutje noemen..!
ze is een hartstikke inteligente griet/studend die  bij toeval het soapwereldje is binnengerold, maar oneindig veel ambities en kwaliteiten heeft...

je kunt veel van der zeggen miss ook dat ze geen goede mol zou zijn ik weet het niet...
maar noem haar geen soap-huppelding :P



groeten janneke

Yvons Jaspers is um!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 19-01-2005, 15:41:57 »

hey even niet zo minderwaardig over victoria a.u.b
ok ieder zijn mening... maar je kunt victoria geen soaptutje noemen..!
ze is een hartstikke inteligente griet/studend die  bij toeval het soapwereldje is binnengerold, maar oneindig veel ambities en kwaliteiten heeft...

je kunt veel van der zeggen miss ook dat ze geen goede mol zou zijn ik weet het niet...
maar noem haar geen soap-huppelding :P

Ik zie nergens soap-huppelding of soaptutje staan hoor  ;D
Ik vind dat Fruitdruifje zich netjes uitgedrukt heeft

Daarnaast als je nou eenmaal bekende Nederlander bent heeft iedereen een mening over je, en dat hoort er nou eenmaal bij...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline jama

  • Forumlid
  • vica
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 19-01-2005, 19:33:38 »
  mjah kan ik beide niet ontkennen..... :-\\


maar je weet wat ik bedoel  ;)
Yvons Jaspers is um!!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 19-01-2005, 19:56:03 »
Ten eerste studeert Victoria in Leiden, dus niet zo ver van Lisse.


Dit vind ik een argument om Victoria weg te strepen als mol. De vorige mol was ook een Leidse studente!

Hehe zouden beide dames elkaar kennen? ;D

Elise had toch acteerambities? Misschien een leuk onderonsje met de beide vrouwelijke Mollen in Australie?? ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Raulu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Boeiendste spel ooit bedacht!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2005, 16:36:15 »
Misschien is dit al eerder opgemerkt, maar is er iemand die kan nagaan of het type auto, dat Victoria noemde bij de eerste opdracht in het kasteel in Lisse, daadwerkelijk bestaat? Ze zei iets in de trant van 'carmangila' of zo, maar ik kan nergens op het internet een dergelijk type volkswagen vinden.
Het spel gaat in je bloed zitten...

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2005, 18:09:18 »
Misschien is dit al eerder opgemerkt, maar is er iemand die kan nagaan of het type auto, dat Victoria noemde bij de eerste opdracht in het kasteel in Lisse, daadwerkelijk bestaat? Ze zei iets in de trant van 'carmangila' of zo, maar ik kan nergens op het internet een dergelijk type volkswagen vinden.

Dat is de VW Carmangia. Bestaat gewoon hoor. Tik maar eens in bij Google.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2005, 19:43:02 »
Victoria is voor mij de mol.
Ik vond dat ze heel verdacht deed en ik heb bij die test van WIDM.nl ook bij alle vragen victoria als antwoord gegeven.
Ik ben geswitcht van Victoria naar Gijs maar Victoria is mn tweede mol(reservemol ;) )

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2005, 19:59:20 »
Elise had toch acteerambities? Misschien een leuk onderonsje met de beide vrouwelijke Mollen in Australie?? ::rofl::
Als wie of wat zou Elise dan vermomd gaan? :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2005, 20:07:57 »
Ik hoop niet dat deze aanwijzing/schoonheidsfout, die ik zojuist gevonden heb, het kijk plezier van de Mol zal verminderen. Want ik denk de Mol te pakken te hebben, althans daar lijkt het wel op.

Want ik heb uitgevonden via de website VIPspotting dat de hoogstwaarschijnlijke mol (Victoria) op 2 mei 2004 op de Keukenhof in Lisse was. Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat daar ongeveer een maand later de eerste aflevering is opgenomen.

http://www.vipspotting.nl/spots/spot.php?id=7908

Vast even de lokatie bekijken?

Want ze kwam het gebouw (als laatste) binnen en liep wel heel snel naar boven langs de borden met hierop de andere kandidaten. Wie zat er tijdens de test als eerste op een stoel, vooraan, om direct te beginnen met het eerste spel? Het is enorm gunstig om dan maar direct aan te beginnen want als Mol wil je in het begin niet zo veel opvallen. Als je begint kun je ook niet veel verliezen

Juist, Victoria met haar mooie rode haren. De uitzending begint met Angela naast een vuurtoren. De kleur rood komt verdacht veel voor tijdens de introductie van de andere kandidaten. Heeft al een heel dik schrift met aantekening in vergelijking met de rest, bovendien in het Russisch geschreven en zo kan ik nog wel uren doorgaan :-)

Oh ja, op die dag (2 mei) was het gemiddeld 12.6 °C in de Bilt, dus kan niet zijn dat iemand tijdens de opname van show 1 haar heeft zien lopen.

Kan het nog duidelijker!? Schiet maar!?
Hoezo hoogstwaarschijnlijke mol? is er soms wat uitgelopen?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2005, 21:07:35 »
victoria is nu nog niet de mol.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2005, 21:10:21 »
victoria is nu nog niet de mol.

anders heeft het programma een verkeerde keus gemaakt, omdat ze ook te veel opvalt
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!