Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 56743 keer)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 25-02-2005, 21:48:44 »
Ik blijf stug bij Yvon als mol, hele leuke aflevering.
Bij het fietsen en Lottie die over haar fiets klaagde kreeg ik een beetje Deja-vu gevoel naar een vorige reeks maar ik weet niet meer of dat nou een Belgische of toch die met George was die ook een opdracht verpestte doo bewust zijn fiets in het verkeerde verzet te zetten?

Is nu ook duidelijk wanneer de opnames waren vorig jaar, niet in Juni/Juli zoals overal werd verondersteld tot nu toe maar Juli/Augustus.
Lottie is jarig op 7 augustus.

Ik vermoed dat het verhaal van het boekje van Sander van vorige week in Abcoude een hint was naar hem als volgende afvaller.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline tm255809

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 25-02-2005, 21:49:38 »
Toch wel overduidelijk dat het Yvon is. Er hangt een bepaalde sfeer om haar heen, die niet helemaal klopt. Ze komt vreemd over en heeft al behoorlijk dingen in de mist laten lopen. Bij de route beschreving was het ook Yvon die de groep een heel stuk heen en weer liet fietsen waardoor ze dus uiteindelijk de opdracht verloren.
Ik ben in ieder geval er nu wel 100% van overtuigt dat marc marie de mol echt niet is.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 25-02-2005, 21:50:49 »
Geweldige aflevering ::rofl::
Die kinderen die zwaaiden, vond ik echt heel lief ::jaja::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 25-02-2005, 21:52:31 »
marc marie is leuk, hij was leuk ..... maar ik begin me steeds meer aan hem te ergeren, hij wil te graag leuk zijn.
hij loopt een beetje, terwijl de rest zo hard aan et werk was de hele opdracht te verneuken. de klojo
hij is niet de mol, wie daar nog in geloofd snapt et spel niet :) het licht er TE dik bovenop
sander eruit, shitzooi..... hij was de geweldigste, de coolste deelnemer van deze serie :) mijn mol zit er nog in, .. jammer dat ik een beetje alleen sta.
ik ga voor isabel, al vanaf aflevering 1
ik ben geloof ik de enige en iedereeen verklaard me voor gek :D maar toch blijf ik voor isabel gaan
nog 3 afleveringen en dan zullen we zien :D
toedelz
x nevermind
dennis for mole !

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 25-02-2005, 21:54:16 »
Weer een briljante aflevering!
Lottie is nog steeds mijn mol, al ga ik me onder de bank liggen schamen als het toch Marc-Marie is ::schaam::
Ik kreeg een enorme George-fietst-de-berg-op-oei-wat-is-het-zwaar-maar-niet-heus-deja-vu  ::rofl:: Die Lottie, zwaar he. Ze zat weer in enorm goede posities, waar ze goed heeft kunnen mollen.
Omdat ik mooie ogen heb.... jaaa hoor lottie...heeeel logisch ::rofl::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 25-02-2005, 21:58:56 »
http://www.wieisdemol.nl/gfx/04hints/bg_hints.jpg

zie ik hier nu ongeveer op drie kwart van vanaf links een omtrek van een persoon met lang haar (lottie?)
Iemand die heeft bijgehouden of er al afbeeldingen op de site veranderd zijn in de afgelopen weken?

Heeft iemand verder opgelet op het hanengekraai?
Is er iemand die 'verraad' pleegde na de derde kraai??

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 25-02-2005, 22:05:05 »
marc marie is leuk, hij was leuk ..... maar ik begin me steeds meer aan hem te ergeren, hij wil te graag leuk zijn.
hij loopt een beetje, terwijl de rest zo hard aan et werk was de hele opdracht te verneuken. de klojo
hij is niet de mol, wie daar nog in geloofd snapt et spel niet :) het licht er TE dik bovenop
sander eruit, shitzooi..... hij was de geweldigste, de coolste deelnemer van deze serie :) mijn mol zit er nog in, .. jammer dat ik een beetje alleen sta.
ik ga voor isabel, al vanaf aflevering 1
ik ben geloof ik de enige en iedereeen verklaard me voor gek :D maar toch blijf ik voor isabel gaan
nog 3 afleveringen en dan zullen we zien :D
toedelz
x nevermind

iedereen ze eige mening maar dit gaat wel erg ver......MM een klojo ::oink::
egt niet!!!

maar goed om niet off-topic te gaan:

erg leuke aflevering!!!......een MM was zooooooooo grapig he :P   ::tandpastasmiley::

sander....mijn mol eruit!!!!!.............ik heb nu egt geen idee meer ???

maar goed fijne avond mensen

Laatz ::zwaai::

p.s. MM IS GEEN KLOJO >:(
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 25-02-2005, 22:07:00 »
http://www.wieisdemol.nl/gfx/04hints/bg_hints.jpg

zie ik hier nu ongeveer op drie kwart van vanaf links een omtrek van een persoon met lang haar (lottie?)
Iemand die heeft bijgehouden of er al afbeeldingen op de site veranderd zijn in de afgelopen weken?


lorelei is heel goed met dit soort aanwijzingen  ;) :P >:D hehehe
laat je licht hier 's ff op schijnen loor  ;) :D ;D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2005, 22:07:50 »
Errrug leuke aflevering, vielen me paar dingen op:

MM was zooooooooooo veel in beeld, ik dacht echt dat ie deruit zou vliegen.
Isabelle is de enige die totaal niet verdacht is. Zou dus heel goed wel de mol kunnen zijn.

lottie heeft toch weer heel veel sleutel posities.

Yvon doet raar

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2005, 22:08:35 »
Marc-Marie is de mol!!  ;D
Hijs ook lieff  ::love::
Maargooooooedd...
Het gaat nog volgens schema
De volgende afvaller is Isabelle
De Finale:
Yvon stemt op Lottie dus is ze verliezer
Lottie stemt op MM is dus winnaar
MM heeft geen idee maar gaat voor Yvon maar is de mol!
Mark my Words!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 25-02-2005, 22:10:31 »
http://www.wieisdemol.nl/gfx/04hints/bg_hints.jpg

zie ik hier nu ongeveer op drie kwart van vanaf links een omtrek van een persoon met lang haar (lottie?)
Iemand die heeft bijgehouden of er al afbeeldingen op de site veranderd zijn in de afgelopen weken?

Heeft iemand verder opgelet op het hanengekraai?
Is er iemand die 'verraad' pleegde na de derde kraai??

'K heb speciaal dit plaatje na elke aflevering opnieuw opgeslagen omdat ik vermoedde dat er iets mee zou kunnen zijn en heb de eerste twee weken dit plaatje aan allerhande operaties onderworpen om er wat uit te krijgen maar tot nu toe zonder echt resultaat.
Er zijn vagelijk wat gezichten in te ontdekken maar geheel onherkenbaar.
En er is tot op heden nog geen bitje in veranderd.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 25-02-2005, 22:11:29 »
:) im sorry , natuurlijk is hij geen kljo, voorgaande afleveringen heb ik me ook slap gelachen om hem
maar hij is NIET de mol.
wie nu nog denkt dat mm de mol is, die snapt het spel niet helemaal.
wat denk je, dat de mol zo even voor de camera's zodat iedereen het kan zien in zn 1tje een opdracht verknald ?
nenee :) de mol is heel goed geinstrueerd, de programmamakers en de mol zijn allemaal niet dom hoor
mijn mol is en blijft isabelle

en verder was het weer een enorm gave aflevering
sander was de coolste en de liefste :( shit datie eruit is
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2005, 22:13:19 »
 helemaal top deze aflevering.
 Maar ik ben in grote verwarring,ik weet het niet meer.
MM is mijn mol en blijft het ook nog maar wat weer een hekseketel.
Hadecht onder het kijken een gevoel van wat moet ik hier nou mee!!!!!
Gelukkig ben ik niet de enige hier.  ::rofl::
ennne MM is leuk en niet een klojo!!! ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2005, 22:13:29 »
:) im sorry , natuurlijk is hij geen kljo, voorgaande afleveringen heb ik me ook slap gelachen om hem
maar hij is NIET de mol.
wie nu nog denkt dat mm de mol is, die snapt het spel niet helemaal.
wat denk je, dat de mol zo even voor de camera's zodat iedereen het kan zien in zn 1tje een opdracht verknald ?
nenee :) de mol is heel goed geinstrueerd, de programmamakers en de mol zijn allemaal niet dom hoor
mijn mol is en blijft isabelle

en verder was het weer een enorm gave aflevering
sander was de coolste en de liefste :( shit datie eruit is

je hebt wel gelijk. Maar we moeten iets doen met die 50% die angela ons nog even gaf. Niemand zit op isabelle en toch 50%? vind dit wel vaag. De helft zit ongeveer op lottie dus dat zou wel 50% kunnen zijn.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 25-02-2005, 22:16:54 »
volgens mij deed juist issabel als ENIGE deze hele uitzending helemaal nix verkeerd.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 25-02-2005, 22:18:21 »
Super afl, erg om MM gelachen! Een paar dingen die mij opvielen:
- Angela zegt in het begin: "ze zijn met 4 mollen, of althans, zo lijkt het" (oid) -> Yvon zet zichzelf buitenspel bij de duikopdracht, de anderen verknoeien die opdracht compleet -> 4 "mollen"??? Bovendien staat in het dagboek van Angela dat deze opdracht voor de kandidaten heel gemakkelijk te versjteren was, dus geen mol nodig???
- MM op het strand: "ik krijg een Superman-gevoel"  ::oink:: -> NL. site vorige week: Is het een vogel, is het een vliegtuig...
- WEER dat fluiten in het begin van de uitzending!  :-\\
- (meer voor dagboekanalyse, maar ik zet het er maar even bij) Dagboek mol: ...tijdens het fietsTen, ja het fietsen... oid -> WEER letter teveel + verdubbeling!!! Angela zegt in haar dagboek dat de mol heel goed is, dus (bijna) niet verdacht door de kandi's? (Isabelle???)

Dit waren een paar dingen die mij opgevallen zijn, verder leuke opdrachten! Toen Yvon of Isabelle (ik dacht I.) de foto's liet vallen dacht ik eerst: wat een mollenstreek, maar gelukkig bleek er een nummer op te staan. Al vond ik het toen later raar wat Yvon zei met de twee mislukte foto's, dat ze die er tussen hadden moeten laten zitten, dan wisten ze of het karatebordje voor of na de brug was, als je de foto's hebt genummerd, dan weet je de volgorde toch???

Super afl. alleen jammer dat er geen van mijn molverdachten uitging...
MSI : Mole Scene Investigation

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 25-02-2005, 22:20:55 »
maar wat ik niet begrijp, waarom gaan er mensen nog voor marc marie ? snap je het spel dan niet ? ( ik wss ook niet omdat ik voor isabel ga :) ) maar ....... denk je echt dat de mol zo achterlijk is om zo enorm een opdracht te verzieken ? ik denk het niet
dennis for mole !

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2005, 22:23:35 »
Dat jezus verhaal?

Dat was over Petrus. Daarbij kraaide de haan drie keer, blahblah. Denk niet dat we daar iets mee kunnen.
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2005, 22:25:09 »
Ik vond het zo raar dat Angela weer een opmerking naar Marc Marie maakte, die een soort van beinvloeding van het spel was.
Vorige week: "jij lijkt me niet echt de aangewezen persoon hiervoor", toen MM het geld kreeg.
En nu tijdens die duikopdracht. MM zegt dat hij die aanwijzingen van Isabelle niet wil gaan volgen en als hij dan symbooltjes moet gaan kopen, zegt angela weer zoiets: "het was marc marie en kritisch"
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 22:38:50 door Smee »

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2005, 22:28:37 »
Leuke aflevering... :D

Lottie verwisselde toch de eigenschappen??
Some light in your eyes...