Auteur Topic: WIDM Serie 6  (gelezen 39305 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #120 Gepost op: 1-03-2005, 19:23:59 »
Dat bedoel ik maar, 106 man die mee wil doen, maar die nooit tegelijktijdig dezelfde week vrij kunnen maken. 53 mensen die het zo willen doe en 53 mensen die het zus willen doen... het moet echt goed geregeld worden! Dan wil ik misschien zelfs meedoen!  :D (als eender wat)
Als je mee wilt regelen: graag! ;) :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #121 Gepost op: 1-03-2005, 19:50:11 »
Lijkt me leuk, maar heb momenteel geen job, dan misschien wel, dus is wel onzeker.  :-\\

Maar een weekend in april organiseer ik (niet alleen, is met 2 anderen) een soort Exp Robinson weekend met allerlei opdrachten. Dus wat dat betreft heb ik dan alvast wat ervaringen. ;)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #122 Gepost op: 2-03-2005, 16:47:35 »
Oww... vanaf midden augustus (preciese data weet ik niet) kan ik niet, gewoon niet. Ik ben nog steeds prima bereid dingen te doen, maar als het in die tijd is, zal het beperkt blijven tot creatieve input.
Verder denk ik dat je met vakantietijden van de kandidaten niet echt rekening hoeft te houden: ik denk dat je die sowieso wel kunt vinden. Productiemedewerkers ed. is natuurlijk wel heel ander verhaal.

Offline molletje20

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #123 Gepost op: 2-03-2005, 16:53:00 »
Oww... vanaf midden augustus (preciese data weet ik niet) kan ik niet, gewoon niet. Ik ben nog steeds prima bereid dingen te doen, maar als het in die tijd is, zal het beperkt blijven tot creatieve input.
Verder denk ik dat je met vakantietijden van de kandidaten niet echt rekening hoeft te houden: ik denk dat je die sowieso wel kunt vinden. Productiemedewerkers ed. is natuurlijk wel heel ander verhaal.

Ik denk het wel, de kandidaten zullen allemaal wel nog een opleiding volgen aangezien veel mensen die hier reageren tussen de 15-25 jaar oud zijn, het lijkt me wel slim om dit dus in de vakantie te plannen!(ja..ik wil idd graag meedoen ;D)
Sherlock Moles

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #124 Gepost op: 2-03-2005, 16:57:20 »
Hm, als nu iedereen die mee wil doen, een pm stuurt naar één iemand (wil ik best zijn) met de weken wanneer hij/zij wel kan, onder zo klein mogelijk voorbehoud ;), en we zetten er een deadline op (half april ofzo?), dan weten we na die deadline in welke week de meeste mensen kunnen. Dan kunnen we dus die week vastzetten, en daarmee eigenlijk ook het team. Lijkt me nl dat de data meer selecterend zijn dan de plaats, want je kunt altijd wel ergens komen, maar als je op vakantie bent, houdt het toch al snel op ::). Jammer dat Daedalus nu een tijdje weg is :-\\.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #125 Gepost op: 2-03-2005, 18:56:09 »
Ik denk het wel, de kandidaten zullen allemaal wel nog een opleiding volgen aangezien veel mensen die hier reageren tussen de 15-25 jaar oud zijn, het lijkt me wel slim om dit dus in de vakantie te plannen!(ja..ik wil idd graag meedoen ;D)

Lijkt mij ook. Ik kan de hele vakantie, maar vanaf half augustus niet meer.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #126 Gepost op: 2-03-2005, 19:07:38 »
Hm, als nu iedereen die mee wil doen, een pm stuurt naar één iemand (wil ik best zijn) met de weken wanneer hij/zij wel kan, onder zo klein mogelijk voorbehoud ;), en we zetten er een deadline op (half april ofzo?), dan weten we na die deadline in welke week de meeste mensen kunnen. Dan kunnen we dus die week vastzetten, en daarmee eigenlijk ook het team. Lijkt me nl dat de data meer selecterend zijn dan de plaats, want je kunt altijd wel ergens komen, maar als je op vakantie bent, houdt het toch al snel op ::). Jammer dat Daedalus nu een tijdje weg is :-\\.
Lijkt me dat de beslissing over de data ed straks door de redactie wordt besloten (die moeten immers sowieso kunnen), waarna de rest wordt gecontacteerd of ze al dan niet kunnen op die data waarna er (zo nodig) nog wat veranderd kan worden enzo. Toch?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #127 Gepost op: 2-03-2005, 20:06:57 »
ik kan volgens mij niet in week 28 en 29, 30 twijfelachtig

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #128 Gepost op: 2-03-2005, 22:22:49 »
Ik ben er niet van 10 t/m 24 juni (vakantie Italië) en de eerste 2 weken van augustus. (vakantie Ohio/New York) 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #129 Gepost op: 2-03-2005, 23:55:43 »
Als nou 2/3 mensen deel uitmaken van de tijdelijke redactie, dan kunnen er waarschijnlijk betere afspraken gemaakt worden. Dan is er m.i. meteen een beter overzicht.

Eventueel wil ik wel één van die redacteuren zijn, heb toch de hele dag niets te doen ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #130 Gepost op: 3-03-2005, 16:05:50 »
ik wil graag meedoen maar ik denk niet dat het eerlijk is voor de andere, ik win natuurlijk geheid... dat weet je van te voren ;)

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #131 Gepost op: 3-03-2005, 19:34:07 »
Zucht, daar gaat mn kans op eeuwige roem  ::niet-ok::. Ik kan niet meedoen, ben pas na 14 augustus vrij en heb maar twee vakantie weekjes. Ik kan dus wel meedenken, maar denk ik niet meedoen, als ik een beetje kijk ben ik redelijk een uitzondering qua vakantie, dat wordt dan dag dag  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #132 Gepost op: 4-03-2005, 12:33:38 »
Voor een snelle uitvoering van alle wilde plannen is het essentieel dat er wat meer leiding komt. Wat dat betreft is het heel erg jammer dat Daedulus weg is, die had kunnen beslissen wie waar bij hoort. Maar als iemand even iets van een yahoogroep op zet of zo en dan even redacteuren uitkiest, dan kunnen deze mensen beslissingen nemen en zo.
Weet je, anders doe ik het wel. Als alle betrokkenen (dwz alleen redactie) me even PM'en, dan maak ik wel een groep aan.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #133 Gepost op: 4-03-2005, 16:57:06 »
Whatever. Mag ik please please mee? Maakt niet uit als wat.
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #134 Gepost op: 4-03-2005, 19:24:31 »
Voor een snelle uitvoering van alle wilde plannen is het essentieel dat er wat meer leiding komt. Wat dat betreft is het heel erg jammer dat Daedulus weg is, die had kunnen beslissen wie waar bij hoort. Maar als iemand even iets van een yahoogroep op zet of zo en dan even redacteuren uitkiest, dan kunnen deze mensen beslissingen nemen en zo.
Weet je, anders doe ik het wel. Als alle betrokkenen (dwz alleen redactie) me even PM'en, dan maak ik wel een groep aan.
Ik was al bezig met iets dergelijks, maar het lukte me niet om het voor mijn afwezigheid af te krijgen. Heb nu weer een paar daagjes tijd, maar ik ben daarna wederom afwezig.
The British are not impressed.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #135 Gepost op: 5-03-2005, 01:33:28 »
Ik was al bezig met iets dergelijks, maar het lukte me niet om het voor mijn afwezigheid af te krijgen. Heb nu weer een paar daagjes tijd, maar ik ben daarna wederom afwezig.

Oke, ben ik helemaal voor. Maar ik dacht dat je vijf weken weg was?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #136 Gepost op: 5-03-2005, 01:43:15 »
Klopt ook, maar ik zou nu eigenlijk 2 dagen vrij hebben, maar dat zijn er 3 geworden. En dan loont het meer de moeite om huiswaarts te keren.
Afgezien daarvan: ik heb alvast één basisidee voor een opdracht, wat leuk kan zijn en waar ook te mollen valt.
Tevens wilde ik kwijt dat ik leeftijd van kandidaten niet zo belangrijk vind.
En dan nog; het lijkt me handig om vast iets van een draaiperiode vast te stellen. Als we beschikbaarheden kunnen noteren, kunnen we van daaruit al puzzelend best iets voor elkaar krijgen. Immers, we hoeven niet per sé de hele periode dezelfde crew te hebben... Ik dacht zelf dat we wel 2 opdrachten max per dag kunnen doen. Dat wordt dan 10 dagen, met wat vrije dagen tussendoor en eventueel voor grotere opdrachten een aparte dag, lijkt me 14 achtereenvolgende dagen geschikt. En dan ergens in de zomervakantie.
Ik dacht zelf ook aan verschillende lokaties. Ergens binnen (koeienstal?), in de duinen, op bijv. Pampus, etc.
The British are not impressed.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #137 Gepost op: 5-03-2005, 06:41:16 »
Ik denk zeker dat het haalbaar is. Ter illustratie: ik heb in de zomer van 2004 met een complete, onbetaalde crew en meest geleende equipment een lange low-budget speelfilm gedraaid.
En nu ga ik 4 à 5 weken op stage, al die tijd in een bungalowpark in Drenthe. Hoewel dat natuurlijk een wat hoger budget heeft.
Maar dat soort dingen zijn gewoon mogelijk. Punt is natuurlijk wel dat in de zomer, huisjes en bungalows vol zitten en onbetaalbaar zijn. Maar als het een beetje goed weer is, kun je bij wijze van spreken wat tentjes in iemands achtertuin neerzetten.
En Gotcha, als jij daar info over kan krijgen, dan graag.

Helaas is het me niet meer gelukt vandaag nog een forumpje op te zetten voor diepere discussies, zonder geheimhouding. Dat wordt dan over een week of 4, dus.

een smf forum er voor opgezet
http://widm6.tollfreepage.com/

wieisdemol.com gebruikt ook smf
dus dan hoeft niemand echt tewennen aan een ander type forum
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Mangetje

  • Forumlid
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #138 Gepost op: 5-03-2005, 13:49:02 »
Hey... vet idee!

Ik ben zelf student communicatie en multimedia en ben leiding bij een scoutinggroep. Hierdoor dus wat organisatietalent. Daarnaast ben ik zelf grafisch vormgever. Ik heb al diverse website's in mekaar gesleuteld. Ook het "wie is de Mol?" logo heb ik nagemaakt. Misschien kan ik iets doen op het creative vlak in de productie.

Vet idee! Gewoon doen!

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: WIDM Serie 6
« Reactie #139 Gepost op: 5-03-2005, 14:24:49 »
vetjes idee!!

Mol of kandidaat ::bravo::