Auteur Topic: Muzikale hint 7  (gelezen 13068 keer)

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #40 Gepost op: 26-04-2006, 06:15:38 »
Wat Johnny Cash betreft,
Wie is de Johnny Cash van deze aflevering? Wie brengt het meeste geld binnen? In de gaucho opdracht is dat natuurlijk Toine, en hij is het natuurlijk niet.
Maar in de polaroidopdracht is het Milouska is direct schreeuwt "maar wij hebben geld gewonnen". Zij probeert ook de Johnny Cash te zijn. Nu zijn er (zoals gewoonlijk) weer twee manieren om deze hint te interpreteren:
1. "it ain't me" slaat op dat Milouska als de Johnn Cash, niet de mol is.
2. "it ain't me" slaat op dat Milouska doet alsof ze de Johnny Cash van de opdracht is, maar in werkelijkheid is ze dat niet, ze is namelijk de mol.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 06:19:22 door sparkmark »
Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #41 Gepost op: 26-04-2006, 09:30:41 »
It ain't me babe

kan ook slaan op de vermomming van Roderick tijdens de Tango

Offline Ca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Je was een geweldig mens...
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #42 Gepost op: 26-04-2006, 19:15:17 »
Ik heb het fragment nog niet beluisterd maar als dit er in zit Who'll pick you up each time you fall, Denk ik toch eerder aan Roderick. Hij viel steeds (had ie het ook over in de biecht; was een slecht stuk veld met veel gaten). Het heeft lijkt mij betrekking op afgelopen aflevering en niet op eerdere aflevering (waar Fred idd een bloem liet liggen bij het graf).

Milouska viel ook een keer behoorlijk hard. Aan het einde zag je ook dat haar broek helemaal vies/kapot was.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #43 Gepost op: 26-04-2006, 19:29:36 »
milouska zag je alleen maar rennen en dan ging ze snel weer terug omdat ze niet durfde
oke ze is misschien wel een aantal keer gevangen maar echt niet zo vaak als roderick

maargoed het is ook maar speculatie en ik zei zelf al dat ik het ook al vergezocht vond, maarja je wilt het toch ff kwijt he  8)

Roderick zei zelf dat hij maar 2x is gevangen, waarbij hij 1x een zak moest afstaan. Milouska is echter wel 4x gevangen.
WIDM addicted....

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #44 Gepost op: 27-04-2006, 20:14:44 »
Alle muziekale hints even op een rijtje.....

Muziekale hints

1. You Know Who I Am van Leonard Cohen
cannot follow you, my love,
you cannot follow me.
I am the distance you put between
all of the moments that we will be.


2. Coldplay - Warning Sign 
Alleen intro


3. Von hier und blind (cd)
Gekommen um zu bleiben
Wir gehen nicht mehr weg
Gekommen um zu bleiben


4. Iggy Pop - I need more.
More truth - more intelligence.


5. Aimee Mann's How Am I Different
cause this show is
too well designed
too well to be held with only me in mind



6. The Three Amigos – my little buttercup
My little buttercup has the sweetest smile
Dear little buttercup, won't you stay awhile
Come with me where moonbeams paint the sky
And you and I might linger in the sweet by and by, oh...



7. Johnny Cash: Ain't me
But it ain't me, babe,
No, no, no, it ain't me, babe,
It ain't me you're lookin' for, babe.





« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 13:10:19 door Lola-aap »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #45 Gepost op: 27-04-2006, 23:34:09 »
Wat als voor de mol,de winaar en de verliezer er zeker een aanwijzingen verdeeld over 8 afleveringen,het zal je opvallen dat Frederique nergens kan plaatsen en dan zou kunnen zijn dat zij afvalt in afl 8 ook ivm met aanwijzing 6.

1. You Know Who I Am van Leonard Cohen
cannot follow you, my love,
you cannot follow me.
I am the distance you put between
all of the moments that we will be.


Je weet wie ik (De Mol ? Roderick) ben,maar je kan me niet volgen,ik ben je bestemming in de tijd die we hebben,Roderick samen met Liz.
Roderick De Mol

2. Coldplay - Warning Sign
Alleen intro

Warschuwing. Waarschuwing. De persoon (De Mol)die gebeld zou hebben met Chris om te waarschuwingen. Roderick De Mol

3. Von hier und blind (cd)
Gekommen um zu bleiben
Wir gehen nicht mehr weg
Gekommen um zu bleiben

De Mol is terug gekomen bij de groep om te blijven en niet meer weg te gaan en de 2 dansers komen terug bij groep om tot het afvallen/ontknoping niet meer weg te gaan. Roderick weer samen met Liz. / Roderick De Mol

4. Iggy Pop - I need more.
More truth - more intelligence.

Meer bewijs & meer slimheid. Mary Lou valt af door de slimheid vanMilouska en als bewijs hebben we dat gezien en Milouska dacht ook i need more (jokers) en Mary Lou had meer moeten weten.

5. Aimee Mann's How Am I Different
cause this show is
too well designed
too well to be held with only me in mind

Wederom de Mol,want daar is deze show voor ontwikkeld. Hoe verschillend ik (De mol) ben,dit spel is ontwikkeld met mij (De Mol) in gedachten. Verschil zien met de gedachten dat de show voor mij (De Mol). Liz vetrok met die gedachten en haar gedachten dat Roderick zich wel eens heel anders voor gedaan kan hebben. Roderick De Mol


6. The Three Amigos – my little buttercup
My little buttercup has the sweetest smile
Dear little buttercup, won't you stay awhile
Come with me where moonbeams paint the sky
And you and I might linger in the sweet by and by, oh...

Mijn kleine boter vloot met de kleinste glimlach,kom met mij klaar de lucht en jij en ik zouden zoetjes aan het weer goed maken,dag dag. De ruzie tussen Peggy en Milouska klaard misschien langzaam weer op weneer ze samen vetrekken of samen in de finalen of klaard op voor dat een van hun vetrekt of door dat een van hun vetrekt . Peggy of/en Milouska.

7. Bob Dylan: Ain't me
But it ain't me, babe,
No, no, no, it ain't me, babe,
It ain't me you're lookin' for, babe.

Makkelijk,weer de mol en Roderick. Bezit je me Babe,Babe staat voor vrouw. Heb je me vrouw.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2006, 23:50:14 door Pierce_Brosnan »

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #46 Gepost op: 27-04-2006, 23:48:19 »
warning sign van aflevering 2 zou ook nog op roderick kunnen slaan als in:
Let op de mol komt vanaf volgende keer weer terug in het spel...... of mag het echt alleen maar over aflevering 2 gaan?
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #47 Gepost op: 27-04-2006, 23:59:13 »
warning sign van aflevering 2 zou ook nog op roderick kunnen slaan als in:
Let op de mol komt vanaf volgende keer weer terug in het spel...... of mag het echt alleen maar over aflevering 2 gaan?

Uiteraard niet. Warning sign kan daar ook opslaan.

Maar we kunnen ons wel is vaker wat inbeelden doordat het misschien ook wel op een andere manier kan wijzen ivm dat we nu inpresiepe meer meer weten dan eerst en met eventueel andere personen als Mol,verliezer en Mol ingedachten.

Ondanks dit blijf ik toch op Milouska of Peggy als nieuwe winaar & Frederique als verliezer en wel vaker gebeurd is dat er geen aanwijzingen naar de verliezer zijn en het zou ook niet zo gepast zijn,immers was ze uit eindelijk ook de echte verliezer door haar dood.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 00:05:51 door Pierce_Brosnan »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #48 Gepost op: 28-04-2006, 00:16:56 »
(...) inpresiepe (...)
Is misschien een principekwestie, maar zou je dat voortaan correct willen spellen? :P
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 7
« Reactie #49 Gepost op: 28-04-2006, 09:36:10 »
 ::rofl:: ::rofl::

Iedereen kan nog steeds de hints aan zijn/haar mol koppelen. Dat is bijna met alles van WIDM zo. Anders viel er hier ook niet veel te posten en dáár houden ze heus wel rekening mee, hoor.  ::rofl::

Voor mij gaat er iig ook een hoop naar Roderick, maar dat is dan ook mijn mol en niet eens om dezelfde redenen als hier boven staan.
Laten we jabberen.