Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 94988 keer)

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #260 Gepost op: 9-03-2006, 17:25:30 »
egt grappig al die theorien ik heb er zelf ook zoveeel maar jah denk dat ze allemaal nergens op slaan maar ja je weet nooit
maar jah maar jah moet weer aan de slag met me huiswerk anders heb ik straks een slecht rapport nou ja voor maar twee vakken de alfa knobbel heb ik helaas niet geerfd :(

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #261 Gepost op: 9-03-2006, 17:31:27 »
moet weer aan de slag met me huiswerk anders heb ik straks een slecht rapport nou ja voor maar twee vakken de alfa knobbel heb ik helaas niet geerfd :(


haha   ken het gevoel :P

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #262 Gepost op: 9-03-2006, 17:33:35 »
das fijn heheh iemand die dat ook heeft bijna iedereen in me klas heeft een alfa knobbel egt irri :P maar jah nu weer over de mol hahahaahh ik heb egt zo zin in de aflvering:p

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #263 Gepost op: 9-03-2006, 17:37:09 »
ja   ik was eerst bang dat karel helemaal niet leuk zo zijn, maar uit de intervieuws lijkt hij me tog heel leuk :D

maar niet leuker dan angela    zij is geboren om dit programma te maken

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #264 Gepost op: 9-03-2006, 17:41:26 »
of ze hebben iets nieuws verzonnen
iets wat een uitbreiding is
dus zoals je een mol hebt, heb je dan ook een koe bijv.

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #265 Gepost op: 9-03-2006, 17:42:20 »
jah ben egt benieuwd het geeft wel weer een andere wending aan het progamma maar jah hij lijkt me wel leuk!

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #266 Gepost op: 9-03-2006, 17:48:49 »
dus zoals je een mol hebt, heb je dan ook een koe bijv.

Of een pier... ;)
It's Student Demonstration Time!!!

WorldExpress

  • Gast
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #267 Gepost op: 9-03-2006, 18:02:36 »
Geweldig fragmentje!  ::ok::
Ben nu nog 'benieuwder' naar de eerste aflevering. Het enthausiasme van Karel is iig geweldig! Net als zijn "vage"-hints die hij geeft.

Voor de Die-Hard fans: Hmm, is het dat niet zo spectaculair voor de 'normale'-kijkers? Dan lijkt me een fantastische opdracht niet het idee, dat is ook spectaculair voor de niet-diehards ;) Net zoals: 2 mollen, geen mol, etc.

Overigens: Citaat:

Er GEBEURT iets wat nog nooit is gebeurd, 2 mollen GEBEUREN niet :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #268 Gepost op: 9-03-2006, 18:06:01 »
Ja, ik dacht even nog dat hij Angela's cameo bedoelde, maar dat lijkt me ook niet; we weten inmiddels ook wel dat dat gebeurt. En niet iets om van van je stoel te vallen.
The British are not impressed.

Offline Nachtjapon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Can a heart still break once it stopped beating?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #269 Gepost op: 9-03-2006, 18:39:09 »
Whaha nog een optie...  ;D :

Er komt een officieel widm stelletje. (In de eerste aflevering al.. whaha  :P)
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline always mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ... This is the moment....
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #270 Gepost op: 9-03-2006, 18:50:52 »
Geweldig fragmentje!  ::ok::
Ben nu nog 'benieuwder' naar de eerste aflevering. Het enthausiasme van Karel is iig geweldig! Net als zijn "vage"-hints die hij geeft.

Voor de Die-Hard fans: Hmm, is het dat niet zo spectaculair voor de 'normale'-kijkers? Dan lijkt me een fantastische opdracht niet het idee, dat is ook spectaculair voor de niet-diehards ;) Net zoals: 2 mollen, geen mol, etc.

Overigens: Citaat:

Er GEBEURT iets wat nog nooit is gebeurd, 2 mollen GEBEUREN niet :P



Voor de die hard fan is het waarschijnlijk schokkender dan voor de gewone kijker, want die hards verwachten zoiets niet, en de gewone kijker weet er minder van en kent die 'ongeschreven regels'niet

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #271 Gepost op: 9-03-2006, 21:13:19 »
Nog een mogelijk bizar scenario:

Aflevering 1: Iedereen maakt de test. Iemand valt af. Die krijgt vervolgens de kans om in het spel te blijven door iemand anders als afvaller aan te wijzen. Die persoon verlaat het programma. Einde aflevering.

Alle kijkers vallen van hun stoel. Wat als de afgevallen persoon wel op de goede Mol zat? Dit is niet eerlijk! Maar wacht eens... Misschien had die afvaller wel degelijk het minste aantal vragen goed. Dan is het wel eerlijk. Maar dan wist de eerste afvaller dat. Die is dus de Mol. Programma opgelost, hoera!

Aflevering 2: De volgende ochtend hoort de afvaller dat hij terug mag komen in het programma. Meteen consternatie in de groep. Twee personen die elkaar niet zien zitten. De rest ziet twee personen terugkomen die allebeide de Mol kunnen zijn.

De kijkers zijn verward. Die eerste uitvaller was de Mol omdat hij terugkwam maar nu is er nog iemand teruggekomen. En er zit maar 1 mol in het spel: help! De programmaleiding is tevreden want alle BNers kunnen mooi twee afleveringen meedoen.  Ondertussen lacht de Mol in zijn vuistje...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #272 Gepost op: 9-03-2006, 21:15:05 »
Heb het net voor het eerst gezien, leuk stukje en hele leuke enthausiaste Karel.

Iets wat nog nooit is gebeurt en waarvan wij met z'n allen van nze stoelen vallen tijdens de eerste aflevering is wel iets heel spannends om naar uit te kijken.
Ik geloof echter niet in al te wilde fantasie-en over 2 mollen oid want dat zou niet moeten kunnen volgens het format waar ze zich aan moeten houden. De hulpmollen van vorig jaar waren denk al op het randje van het toelaatbare.
2 mensen tegelijk naar huis is wel eerder gebeurt hoewel niet tijdens een eerste aflevering.

Ik gok er eigenlijk op dat er zoals ook al eerder is gesugereerd dat er iemand bijkomt in de eerste aflevering. Zodat ze aan het eind van aflevering 1 niet met 10, niet met 9 maar met 11 kandidaten zitten. Of eventueel met 10 als er echt al in de eerste aflevering een orginele kandi naar huis moet.

Gokje,? ? ? ? Ik zeg het bovenstaande.
Om een biertje of ander drankje in De Observant?? maar dan wel voor morgenavond in dit topic de gok accepteren.!![/


« Laatst bewerkt op: 9-03-2006, 21:17:25 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #273 Gepost op: 9-03-2006, 21:19:14 »
Wie zou er dan bij moeten komen? Dan moet dit al aan het begin van de eerste opdracht gebeuren, anders zou het niet eerlijk zijn. En zou dit dan een mol kunnen zijn?

Het lijkt me niet dat er meteen al 1 of 2 mensen naar huis gestuurd worden, dat zou ik wel heel sneu vinden voor de kandidaten, zeker na een lange vliegreis.

Wat me trouwens wel op viel is dat Karel zei dat hij "na 3 weken kapot was". De opnames duren dus 3 weken. Ik weet niet of dat algemeen bekend is hier, maar ik vind dat toch vrij lang. Dan moeten ze dus echt veel in 10 afleveringen proppen.

Maar waar we nou van ons stoel van gaan vallen? Ik heb geen idee :P ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #274 Gepost op: 9-03-2006, 22:02:53 »
Nee, drie weken vind ik niet lang.
The British are not impressed.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #275 Gepost op: 9-03-2006, 22:52:09 »
Wat me trouwens wel op viel is dat Karel zei dat hij "na 3 weken kapot was". De opnames duren dus 3 weken. Ik weet niet of dat algemeen bekend is hier, maar ik vind dat toch vrij lang. Dan moeten ze dus echt veel in 10 afleveringen proppen.

Volgens mij is er meestal om de twee dagen een executie. Dan komt je met 10 afleveringen inderdaad uit op een week of 3.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #276 Gepost op: 9-03-2006, 23:24:33 »
Geweldig interview met Karel bij De wereld draait door!  ::ok::  Ik kan door zijn opmerking gewoon echt niet meer wachten tot morgen! Ik wil nú weten waardoor ik van mijn stoel ga vallen!  ;D

Vandaag was Karel trouwens ook te gast bij Hans Schiffers op radio 2. Ook daar vertelt hij nog 'ns dat we van onze stoel gaan pletteren. Hij vertelt dat 't niet met 'n opdracht te maken heeft en spreekt ook nog de woorden 'Angela is nog bij ons'. Bedoelt hij daarmee alleen haar kleine rol als stewardess of is er toch meer?  ::vergroot::  Oordeel zelf! Luister 't interview hier na:

http://www.realitynet.org/images/widm6/media/HansSchiffers090306.mp3

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #277 Gepost op: 9-03-2006, 23:37:30 »
En Hans zei dat maandag de eerste afvaller al bij hem in de studio is. Dus toch al in de eerste aflevering een afvaller? (Dan klopt m'n pool al niet...  ::rofl::)
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #278 Gepost op: 10-03-2006, 00:14:14 »
WIDM en Karel zijn vaak in het nieuws, dat kan ik alleen maar toejuichen!! ::bravo:: Hopelijk gaan de kijkcijfers weer enorm worden, net zo'n succes als vorig jaar of misschien wel beter!! ::ok::

Ik vind Karel echt enthousiast overkomen, volgens mij komt het méér dan goed!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline SwitchBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #279 Gepost op: 10-03-2006, 00:18:30 »
Verspreking Schiffers aan het einde van het interview (?):
 
'Maandag komt de eerste afvaller langs in Schiffers.FM en hoort u haar eeh... zijn of haar verhaal.'    :-\\
« Laatst bewerkt op: 10-03-2006, 00:22:52 door SwitchBlade »