Poll

van wie denken jullie dat dit gezicht is?

toine
7 (29.2%)
roderick
11 (45.8%)
peggy
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Aanwijzingen op wieisdemol.nl  (gelezen 145426 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het antwoord zit in de URLS?
« Reactie #500 Gepost op: 1-05-2006, 19:02:20 »
Wat denken jullie van deze wilde theorie? Misschien is het dus wel een aanrader om in de URLS te koekeloeren. 8)
Ik denk dat het iets kan betekenen... Als al die foto's dezelfde nummers (de laatste 4 cijfers) hadden toen ze nog niet rood waren, dan hadden we er vooral wat aan gehad voor de afvallers in de pool.

<TUNNELVISIE TARGET=Milouska>
Wat betreft de finale, zou denk ik aan een andere volgorde: Namelijk de volgorde waarin het bekend wordt gemaakt. Dat is idd eerst de verliezer. Maar daarna wordt volgens mij meteen de mol bekend gemaakt. Ik denk daarom dat de winnaar als laatste komt.
</TUNNELVISIE>

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #501 Gepost op: 1-05-2006, 19:13:34 »

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #502 Gepost op: 1-05-2006, 19:16:49 »
Dit staat er omdat het in die volgorde is geupload. Er staan ook foto's tussen van opdrachten enzo. Ik zal eens gaan speuren. Net was ik ff in de war met de URL van Peggy en Milouska. Het klinkt wel grappig, maar zouden we hier echt een hunt uit kunnen halen?
Laten we jabberen.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #503 Gepost op: 1-05-2006, 19:26:41 »
Laat ik zeggen dat het me opviel, en als ik het aan het begin van het seizoen had geplaatst hadden we a.d.h.v. deze theorie toen al kunnen bepalen wie in de finale zouden komen, dat zou minder leuk zijn, maar je had afleveringen zat om het te controleren. Eigenlijk heb je er nu weinig meer aan want wat welke volgorde wordt er gebruikt: verlizer/winnaar/mol of mol/verliezer/winnaar. Nu kan het van alles zijn, misschien kun je alleen Milouska uitsluiten voor molschap omdat zij het middelste getal heeft en ik denk dat ze eerder een "uiterste" nemen voor de mol, als je begrijpt wat ik bedoel. Het blijft gissen, nog 4 daagies wachten...

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #504 Gepost op: 1-05-2006, 19:34:31 »
http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188520.jpg deze slag foto's lopen iig weer in hele andere volgorde/ Zo komt eerst Roderick en dan Toine... en daarvóór weer Milouska en dan Richard.
Anyway, ik vond het best leuk gevonden hoor ::ok::

Ik speur gewoon even onzinnig mee..  ::) ;D
Maar t blijven nog laaange dagen! :)
« Laatst bewerkt op: 1-05-2006, 19:37:03 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #505 Gepost op: 1-05-2006, 19:43:31 »
fanatisme heh  ::zwaai:: ::rofl::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #506 Gepost op: 1-05-2006, 20:17:58 »
Verslaving, vermaak, obsessie... als het maar een naampje heeft  ::) ::rofl:: ;)
Laten we jabberen.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het antwoord zit in de URLS?
« Reactie #507 Gepost op: 1-05-2006, 20:29:49 »
Frederique: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188565.jpg
Milouska: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188570.jpg
Roderick: http://www.wieisdemol.nl/6eb3l7e09aoehj032687gma69j/Images/124_188573.jpg
Deze cijfers liggen erg dicht bij elkaar, een voorbode voor een finale eigenlijk! 
::rofl:: Frédérique, Milouska, Roderick is gewoon alfabetisch, hoor ;) Ik denk dat ze alle 10 grijze plaatjes in 1 keer geplaatst hebben en vervolgens elke week de grijze foto van de afvaller hebben verwijderd en hebben vervangen door een nieuw rood plaatje. Vandaar dat die rode foto's andere URLs hebben dan de grijze en op volgorde van afvallen staan.

Citaat
Wat denken jullie van deze wilde theorie? Misschien is het dus wel een aanrader om in de URLS te koekeloeren.
Heel leuk gevonden maar ik denk niet dat we zo de Mol kunnen vangen ::vergroot::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #508 Gepost op: 1-05-2006, 22:30:05 »
Iig echt niet als bewust achter gelaten hint nee, maar sowieso niet  ;)
(maar moest tóch even koekeloeren)
Laten we jabberen.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het antwoord zit in de URLS?
« Reactie #509 Gepost op: 3-05-2006, 11:11:28 »
::rofl:: Frédérique, Milouska, Roderick is gewoon alfabetisch, hoor ;) Ik denk dat ze alle 10 grijze plaatjes in 1 keer geplaatst hebben en vervolgens elke week de grijze foto van de afvaller hebben verwijderd en hebben vervangen door een nieuw rood plaatje. Vandaar dat die rode foto's andere URLs hebben dan de grijze en op volgorde van afvallen staan.
Heel leuk gevonden maar ik denk niet dat we zo de Mol kunnen vangen ::vergroot::

YES! ik wist dat er een "normale" verklaring voor moest zijn. Het duurde alleen bij mij langer om die te verzinnen, thnx!

Indien het echt een hint is, weten we nog niet wie de mol is. Is de mol het langst in het spel dan is het Roderick. Mag de winnaar vertellen wie de mol is, dan wordt eerst de winnaar dan de mol bekend gemaakt. Dan is de verliezer Roderick.
Ik kan helaas geen volgorde verzinnen waardoor Roderick de winnaar wordt.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #510 Gepost op: 3-05-2006, 11:26:27 »
 ::oink:: Mag ik het effe niet snappen  ::oink::
Ze zijn toch alle drie even lang in het spel  ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #511 Gepost op: 3-05-2006, 11:29:21 »
uh ja, das waar...
maar de winnaar en verliezer kunnen als eerste ontmaskert worden, dan is de mol nog net iets langer in het spel (goede uitleg? tja ik probeer me er alleen maar uit te l*llen)  :-[

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #512 Gepost op: 3-05-2006, 11:31:45 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline issie

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #513 Gepost op: 3-05-2006, 16:48:51 »
roderick en frederique staat wel allebei al 2e in de rij, op de wieisdemol.nl site bij de kandidaten. frederique als 2e en roderick als op een na laatste.
Zou zeggen dat zij winnaar en mol zijn en dat milouska afvalt??
kan ook nog wat zijn, maar ga ook overal wat in zien dus of het nog objectief is....

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #514 Gepost op: 3-05-2006, 17:29:13 »
roderick en frederique staat wel allebei al 2e in de rij, op de wieisdemol.nl site bij de kandidaten. frederique als 2e en roderick als op een na laatste.
Zou zeggen dat zij winnaar en mol zijn en dat milouska afvalt??
kan ook nog wat zijn, maar ga ook overal wat in zien dus of het nog objectief is....

Haha, ik vind het allemaal vergezocht :P Ik zie vrijdag wel of dat Milouska de mol is ;)
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 17:32:16 door Stephan1989 »
WIDM addicted....

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #515 Gepost op: 4-05-2006, 08:53:59 »
Ik heb dit ook al op .NL geplaatst, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om dat hier ook even te doen.
Ik heb eventjes het plaatje op de statistieken pagina onder de loep genomen, iedereen ging er van uit dat de cijfers op dat plaatje beursnoteringen waren. Niets is minder waar (zoals gewoonlijk in de Mol ;) )

De cijfers links in dat plaatje komen van deze atletiek uitslag: http://www.rfea.es/competi/result2005/airelibre/cadete/reswt1pxxh1.d01_0_0_0.htm
- De opvallende dingen hieraan zijn dat het vrouwenatletiek is.
- Het is niets argentijns, het is een spaanse wedstrijd. (misschien is één vna de deelneemsters argentijns, of van oorsprong argentijns? Heb ik niets over kunnen vinden)
- CAIB, INDE en STAN zijn afkortingen voor de clubs waar die vrouwen voor spelen
- Ik geloof (maar dat weet ik niet zeker), dat het een wedstrijd kogelstoten is? (de kop betekent iets van "gewicht voor vrouwen")
- Het zijn van die race de nummers 4 t/m 8
- Er zijn een aantal keren niet gegooid, en gek genoeg doet mij dat erg denken aan de vrijstellingen en de wie verdenkt wie overzichten..:) Misschien zijn er parallellen te trekken tussen de uitslagen en de afleveringen cq. kandidaten?

Betekent het uberhaupt wel iets? Of is dit weer nonsense?

Want, ik heb ook de nummers rechts in het statistiekenplaatje gevonden en die zijn helemaal vaag.
http://www.scielosp.org/pdf/gs/v16n1/v16n1a11.pdf
En dan scrollen naar pagina 99.
Daar zie je een soort overzicht van kosten en baten van een ziekenhuis in een paper dat geschreven is over corruptie in de publieke sector van de argentijnse samenleving. Hierzijn het de eerste 6 ziekenhuizen waarvan de cijfers in het plaatje van statistieken staan.
Dat opgeteld met de 4 atleten, kom je op 10 kandidaten....? de 6 corrupte, zwakken vallen af, en de atleten blijven erin? Maar wie is wie? En hoe haal je daar in godsnaam de mol uit?

Ik staar mezelf helemaal blind......
Maar in ieder geval zijn het dus geen beursnoteringen....:) Zo ver ben ik dan weer wel...:)



Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #516 Gepost op: 4-05-2006, 10:39:21 »
 :o :o :o dat je zoiets hebt kunnen vinden. Knap hoor  ::ok:: (niet dat ik er nu iets uit haal  :P )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #517 Gepost op: 4-05-2006, 11:04:50 »
Maar in ieder geval zijn het dus geen beursnoteringen....:) Zo ver ben ik dan weer wel...:)
Mooie analyse van de gegevens... maar voor deze laatste opmerking 'geen beursnoteringen' had je ook deze topic door kunnen lezen. Want dat was al besproken (om te voorkomen dat mensen met de cijfertjes gingen klooien, zonder te weten waar ze vandaan kwamen).

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #518 Gepost op: 6-05-2006, 11:37:06 »
Met de test op .nl is er de volgende vraag:

Als hoeveelste moest de Mol bij Karel komen in de rechtbank?

- 1e
- 2e

En de derde dan?
Of herinner ik me iets niet goed?

 :-\\
Laten we jabberen.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aanwijzingen op wieisdemol.nl
« Reactie #519 Gepost op: 6-05-2006, 11:48:21 »
Met de test op .nl is er de volgende vraag:

Als hoeveelste moest de Mol bij Karel komen in de rechtbank?

- 1e
- 2e

En de derde dan?
Of herinner ik me iets niet goed?

 :-\\

Haha serieus? ik mag hopen dat deze vraag niet helemaal klopt dan. Want Roderick kwam als derde bij Karel.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in