Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 264327 keer)

Offline tomhaze

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 19-03-2006, 16:50:12 »
Ik begin ook steeds meer overtuigd ervan te raken dat Milouska de mol is.

- Ze doet zich onmols voor, heeeel nadrukkelijk aanwezig, overal bovenop, in mijn ogen zelfs irritant. Als mol ZOU je jezelf schuil moeten houden, maar juist door dit niet te doen maakt ze zichzelf minder verdacht.

- Neemt alle tijd op het paard en kon bij de geldkist, geld jatten

- En dan mijn visie op het feit dat ze geen jokers inzet:

Ik denk dat ze toch het vertrouwen wil gaan winnen van de deelnemers, en als jij een dealtje met iemand sluit, en je jokers met iemand deelt, zal dat respect afdwingen, en een soort van 'deelnemersspirit' aantonen.
Als ze geen jokers meer heeft, heeft ze geen zogenaamd 'omkoopgeld' meer.

Gegroet ::tandpastasmiley::

Tom

Offline dushi

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 19-03-2006, 18:06:38 »
Miloushska is absoluut mijn mol 8)!

Wordt nog eens extra bevestigd door de hint die we van de avro-bode hebben gekregen: allenmaal JEUGDfoto's. En Miloushka presenteert het JEUGDjournaal.

Iemand andere ideeën over deze hint?!?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #142 Gepost op: 19-03-2006, 18:16:44 »
- En dan mijn visie op het feit dat ze geen jokers inzet:

Ik denk dat ze toch het vertrouwen wil gaan winnen van de deelnemers, en als jij een dealtje met iemand sluit, en je jokers met iemand deelt, zal dat respect afdwingen, en een soort van 'deelnemersspirit' aantonen.
Als ze geen jokers meer heeft, heeft ze geen zogenaamd 'omkoopgeld' meer.

Zou inderdaad kunnen. Ik heb de punten van de joker-kwestie even op een rij gezet, misschien dat er dan nog wat meer discussie over ontstaat. Ik blijf het namelijk zeer vreemd vinden:

De joker-kwestie

Milouska wint 5 jokers met het memoryspel. Ze zet 2 jokers in in aflevering 1. Ze houdt er dus 3 over. In aflevering 2 zet ze 0 jokers in. Ze neemt ze niet eens mee naar de test. Waarom?

Milouska is niet de Mol:

-Ze wil haar jokers opsparen omdat ze denkt dat ze er later meer aan heeft. Wanneer de groep kleiner wordt is de kans dat je er uit moet groter.

MAAR: Is het risico niet veel te groot, ze weet dat er een hoop gaande is wat betreft de jokers en dat er zeker jokers ingezet gaan worden. Waarom alledrie de jokers opsparen? Denkt ze dat ze beter zit dan anderen wat betreft de Mol? Maar ze twijfelt nog! Waarom neemt ze de jokers niet eens mee naar de test? Je kan toch veel beter voor de zekerheid jokers meenemen ook al ben je van plan er geen in te zetten. Kan je achteraf alsnog beslissen wat je doet.

Milouska is de Mol:

-Ze neemt de jokers expres niet mee (al dan niet volgens afspraak met de redactie) om zo een hint te geven aan de kijkers.
-Ze spaart jokers om later het vertrouwen van kandidaten mee te kopen.
-Ze spaart jokers omdat deze de groep in een later stadium geld gaan kosten.

MAAR: Als de groep er achter komt dat Milouska nog drie jokers heeft (alleen Toine heeft ook nog jokers: 2 stuks), wordt ze dan niet ontzettend verdacht? Waarschijnlijk wel.. Het is dus maar de vraag wat er in aflevering 3 gaat gebeuren. Laat ze de groep weten dat ze er nog 3 heeft, dan maakt ze zich als Mol te verdacht. (Of niet, omdat de kandidaten geen reden zien waarom ze de jokers als Mol zou opsparen.)

Mol of geen Mol:

-Ze is haar jokers vergeten.

MAAR: Ze krijgt toch uitgebreid de tijd om aan de test te denken en aan het meenemen van jokers? Er wordt in ieder geval genoeg over de jokers gepraat in de groep.

-Ze is haar jokers kwijt. 

MAAR: Waarom is daar niets over gezegd in bijvoorbeeld een biecht?

Als volgende week de groep er niet achter komt dat Milouska nog 3 jokers heeft en er bijvoorbeeld nieuwe jokers verdiend kunnen worden waardoor ze geheim kan houden dat ze in aflevering 2 niets heeft ingezet, dan denk ik dat ze de Mol is. Ze kan de jokers dan gespaard hebben als hint, of om later het vertrouwen van kandidaten mee te kunnen kopen of omdat de jokers in een later stadium misschien geld gaan kosten. Vertelt ze echter gewoon aan de groep dat ze niets heeft ingezet dan maakt ze zich wel erg verdacht en is ze waarschijnlijk een kandidaat die een groot risico heeft genomen.

Wat denken jullie?

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #143 Gepost op: 19-03-2006, 22:04:27 »
Zij is te dom om zo ver te komen, dus ik denk dat ze de mol is!
Some light in your eyes...

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 19-03-2006, 22:16:07 »
En waarom is ze volgens jou dom????

Ik denk nl dat een mol heel slim is en soms heel "dom "moet overkomen. Kijk maar naar vorig jaar.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #145 Gepost op: 19-03-2006, 22:50:57 »
Zij is te dom om zo ver te komen, dus ik denk dat ze de mol is!
Miloush is zeker niet dom..

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 19-03-2006, 23:57:34 »
nog even over de eerste aflevering bij de vragen over speeddating: Richard antwoorde kat, maar het moest inderdaad eekhoorn zijn. Miloushka reageert er daarna idd op, maar volgens mij wil ze gaan zeggen dat 'de kat' het geval was bij haar, omdat Richard met haar over de kat heeft gesproken; 'ja dan zijn wel allebei kat, wat leuk' Tijdens dat gesprek waren ze wel gezelliger samen dan tijdens het paardrijden. Het is net of ze bewust gemeen aan het doen zijn tegen haar. En dat schaapachtige gelach van Fred en Mary-lou toen ze naar buiten moest, wat flauw zeg. Echt van die stomme wijven... roddelen en vriendjespolitiek, misschien heeft Miloushka wat zwangerschapskuren, emotioneel gezien.

Offline Coen

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 20-03-2006, 10:25:09 »
Ik denk nl dat een mol heel slim is en soms heel "dom "moet overkomen. Kijk maar naar vorig jaar.

Ja, dat is voor mij ook zeker een aanwijzing naar Milouska (en evt Richard). Je ziet de afgelopen seizoenen toch dat de andere kandidaten de latere mol tijdens de biechten omschreven als 'klunzig', 'onhandig' of zelfs 'dom'. De deelnemers die dit jaar aan dat profiel voldoen, zijn Milouska en Richard, tot op zekere hoogte.

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #148 Gepost op: 24-03-2006, 13:14:16 »
Excuses als het al gezegd is hoor, maareh.

Heeft iemand al bedacht dat Milouska ook dat mysterieuze telefoontje gepleegd kan hebben? Met een stemvervormer.
Misschien had de regie een ander plan om Milouska weg te lokken of zoiets, maar hebben ze dankbaar gebruik gemaakt van de situatie.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-03-2006, 13:42:29 »
Ik denk dat het Milouska niet was die het telefoontje heeft gepleegd. Milouska wist helemaal niet dat ze naar buiten toe ging... en dat die mogelijkheid er was. Dat was omdat Toine dat grapje op het bord had gezet. Had hier al eerder een theorie op losgelaten overigens.

Het kan natuurlijk zo zijn dat Milouska naar buiten ging en dat de productie - ongeacht of zij de mol is of niet - haar heeft laten bellen, maar ja... Neh, dat kan ik me gewoon niet voorstellen.

Ik blijf bij mijn bandjes/Toine theorie. ::tandpastasmiley::
Laten we jabberen.

Offline bingo44

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 24-03-2006, 14:40:57 »
waarschijnlijk is het gewoon geen kandidaat die belde !
gewoon zon message from the mole net als vorig jaar dat was ook de mol niet.
Ik vind het erg raar dat je milouska dom noemt btw ze is journaliste die weten vaak heel veel waarschijnlijk doet ze zich dom voor. Dit komt alleen maar goed uit ook als ze niet de mol is. Ze praat beetje met iedereen alsof ze van niks weet maar komt van alles te weten zo kun je de testen ook beter maken.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #151 Gepost op: 24-03-2006, 15:09:04 »
waarschijnlijk is het gewoon geen kandidaat die belde !
gewoon zon message from the mole net als vorig jaar dat was ook de mol niet.
Ik vind het erg raar dat je milouska dom noemt btw ze is journaliste die weten vaak heel veel waarschijnlijk doet ze zich dom voor. Dit komt alleen maar goed uit ook als ze niet de mol is. Ze praat beetje met iedereen alsof ze van niks weet maar komt van alles te weten zo kun je de testen ook beter maken.
Milouska is mijn mol... Ik ga er ook een beetje vanuit dat zij een bepaalde domheid/suffigheid speeld, maar het niet is. Maar ik ben het niet helemaal eens over wat jij zegt over journalisten: Ik wil best wel geloven dat journalisten veel weten, ze zijn in principe de hele dag op onderzoek uit, maar dat zegt niks over of je dom bent of niet. Het is veel belangrijker dat je ook iets met die informaie kan...  :P

(Ik weet niet wat ik met dit bericht wil zeggen. Ik zit op mijn werk en voel me een beetje suf en baldadig.)

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #152 Gepost op: 24-03-2006, 21:29:25 »
Milouska's zogenaamde neutraliteit bij de tango-opdracht vond ik erg verdacht. Ze deed er erg onschuldig en ging gewoon een beetje mee met de groep... Ook zeggen dat ze Liz niet had herkend en dat ze op andere dingen lette enzo... Beetje onschuldig doen... Ik vind haar erg mol-verdacht  :-\\
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 24-03-2006, 21:30:43 »
milouska is de mol...

Offline Ca

• Forumlid
  • Je was een geweldig mens...
« Reactie #154 Gepost op: 24-03-2006, 21:31:45 »
Is ze nou echt zo naief of speelt ze dat?  ::oink::
Ze komt echt heel dom over. Is dat haar mollen-spel, of..?  :-\\

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #155 Gepost op: 24-03-2006, 21:33:09 »
Ik ben er volledig van overtuigd: het is Milouska. Haar gedrag in opdracht 2: typisch mollengedrag. En zo naief is ze echt niet, ze praat bijvoorbeeld al heel anders in haar biechts, veel minder naief. 8)

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 24-03-2006, 21:33:32 »
Is ze nou echt zo naief of speelt ze dat?  ::oink::
Ze komt echt heel dom over. Is dat haar mollen-spel, of..?  :-\\

Ja, dat vraag ik me ook af..!!
......

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #157 Gepost op: 24-03-2006, 21:36:27 »
tuluk ist milouska  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 24-03-2006, 21:49:24 »
Milouska is... Milouska is... Milouska, die is nou....
irritant  ::niet-ok:: :-\\
Laten we jabberen.

« Reactie #159 Gepost op: 24-03-2006, 21:56:12 »
Mijn grote probleem met Milouska als mol, is het feit dat het er zo dik bovenop ligt. Kom op zeg, als je puur naar alle proeven kijkt kan alleen maar Milouska de mol zijn. Ik probeer echt wel dingen eruit te pikken waardoor ze geen mol kan zijn, maar ik vind ze niet.
Bij de eerste opdracht is ze eerst de bril vergeten, maar kan daarna plotseling de foto's wel goed zien. Daarna is ze de volgorde van de foto's vergeten.
Bij de tango opdracht zegt ze dat ze niet echt opgelet had en gewoon meeging met de groep, maar als je goed oplet zie je dat zij een actieve rol speelt in de keuze voor koppel 4. Kortom, is zij nou zo'n slechte mol of een hele slimme kandidate. Ik begin zelf steeds meer te geloven in het eerste...