Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 175766 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Grappige momenten
« Reactie #180 Gepost op: 3-04-2006, 16:13:56 »
Weet niet of hij al genoemd is, maar aflevering 2. De kandidaten half bevroren aan het prutsen met het tent op zetten, en het shot erna Liz in een rok die tegen Roderick zegt : Ik had niet verwacht dat het hier zo warm was.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #181 Gepost op: 3-04-2006, 16:18:00 »
was al gezegt ;)

maar  zo leuk dat je het recht hebt om het nog een keer te zeggen ::tandpastasmiley::     

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Grappige momenten
« Reactie #182 Gepost op: 3-04-2006, 16:19:59 »
was al gezegt ;)

maar  zo leuk dat je het recht hebt om het nog een keer te zeggen ::tandpastasmiley::     
Sorry dan, zit de hele dag al zo'n beetje op het forum ( site wachtwoord kwijt en moest heel wat inhalen ) en had even niet zo'n zin meer alle berichtjes te lezen. Maar hij's wel leuk ;)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #183 Gepost op: 3-04-2006, 16:26:49 »
begrijp ik    was zo mega goede

Offline Jeweetwel

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #184 Gepost op: 7-04-2006, 11:00:26 »
Peggy en Fré in aflevering 2: "Wij zijn alle twee een beetje van die smetvreesmutsen."

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #185 Gepost op: 7-04-2006, 17:45:05 »
;D Als Karel na de exit samen met Mary Lou een andere ruimte ingaat en de deur hard dichtdoet..... maar deze vervolgens weer opengaat  ::rofl::
ja dit heb ik ook gezien! Deze deur was rood namelijk hehe
Keep Watching

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Grappige momenten
« Reactie #186 Gepost op: 7-04-2006, 20:59:40 »
Toine die nog t hardst lacht om zijn eigen telefoongrapje, ik kwam niet meer bij  ::rofl::
Geef alle jokers aan Toine  ::rofl::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Grappige momenten
« Reactie #187 Gepost op: 7-04-2006, 21:29:37 »
Die Botjebuilder die achter Frédérique stond z'n arm op te pompen toen zij zei: "ik wist echt niet dat we de rozen mee moesten nemen"...  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #188 Gepost op: 7-04-2006, 21:35:38 »
Milouska zegt aan de ontbijttafel dat ze in BA blijven en dat ze geld hebben om hun weg te vinden, waarop Toine zegt; " ik vind dat je wel heel veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt Milouska!"
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #189 Gepost op: 7-04-2006, 21:42:10 »
  • Milouska legt wat logische links tussen het gevonden geld en de kaart bij 't onbijt en Toine lijkt verbaasd over dit plotselinge inzicht: "Ik denk dat je heel veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt nu, Milouska"
  • Richard wordt door Roderick aan de tand gevoeld: "Roderick is net mijn interviewer. Alsof hij aan het werk is."
  • Karel gaat Liz naam intikken en vraagt nog voordat 't rode scherm verschijnt heel gemeen over 't niet gaan voor de supervrijstelling: "Nog spijt gehad?"  ;D


Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Grappige momenten
« Reactie #190 Gepost op: 7-04-2006, 21:51:52 »
Toine die nog t hardst lacht om zijn eigen telefoongrapje, ik kwam niet meer bij  ::rofl::
Geef alle jokers aan Toine  ::rofl::
Dat vond ik het het grappigste moment tot nu toe!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #191 Gepost op: 7-04-2006, 21:57:12 »
Richard wil weten hoeveel geld er nog in de pot zit na de eerste opdracht, waarop Karel antwoord: "Weet ik veel!"

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #192 Gepost op: 7-04-2006, 21:59:09 »
Dat telefoongesprek tussen Milouska en Roderick... Milouska gewoon doorpraten terwijl Roderick al lang weg was en dan na het hele verhaal "Ben je er nog?" ;D

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #193 Gepost op: 7-04-2006, 22:02:22 »
De kandidaten zijn blij dat ze een of twee jokers gewonnen hebben. Vervolgens keert Karel de kist om met nog dertig jokers. "Kijk eens wat jullie nog meer hadden kunnen winnen!"

Offline de buurvrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #194 Gepost op: 7-04-2006, 22:09:00 »
dit is een berich tvan de mol: geef alle jokers aan toine...

en hoe hij daar zelf, helemaal in een kreukel, achter dat muurtje lag... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

echt, die toine wordt met de uitzending grappiger.... ::rofl::
diepgravend onderzoek naar de mol

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #195 Gepost op: 7-04-2006, 23:05:34 »
Haha inderdaad, super grappig
"dit is een bericht van de mol.... geef al je jokers aan Toine"
Hij is gewoon nog grappiger dan die "caberatier" Richard, kep geloof ik nog geeneen keer om die man gelachen  ::ohno::
Keep Watching

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #196 Gepost op: 7-04-2006, 23:45:25 »
Die Botjebuilder die achter Frédérique stond z'n arm op te pompen toen zij zei: "ik wist echt niet dat we de rozen mee moesten nemen"...  ::rofl::
Hahahaha, zie dat nu net ook, haha, GEWELDIG ja  ::rofl::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #197 Gepost op: 7-04-2006, 23:56:38 »
Fré die uitbundig (en pissig haha) Milouska nadoet en daar even iets bij zegt als: "Terwijl je als een debíel...."  ::rofl::

En Toine's grapje was natuurlijk hilarisch en hoe hij daarna met Roderick aan zijn zijde op de grond ligt haha. Echt van die 'kwajongens'.
Laten we jabberen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #198 Gepost op: 8-04-2006, 00:55:31 »
  • Milouska legt wat logische links tussen het gevonden geld en de kaart bij 't onbijt en Toine lijkt verbaasd over dit plotselinge inzicht: "Ik denk dat je heel veel nuttige opmerkingen achter elkaar maakt nu, Milouska"
  • Richard wordt door Roderick aan de tand gevoeld: "Roderick is net mijn interviewer. Alsof hij aan het werk is."
  • Karel gaat Liz naam intikken en vraagt nog voordat 't rode scherm verschijnt heel gemeen over 't niet gaan voor de supervrijstelling: "Nog spijt gehad?"  ;D
Ook deze vond ik allemaal grandioos, maar deze van Toine slaat alles!

  • Milouska's telefoon gaat af. Milouska neemt op "Dit is een bericht van de mol. Wat zeg je? Ik versta je niet. Geef alle jokers aan Toine?!"

    En dan dat volgende shotje, geweldig hoe je dan ziet dat Toine compleet plat op zijn rug ligt om uit zicht te blijven naast Roderick en hoe ze beide in lachen uitbarsten ;D ::bravo::  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #199 Gepost op: 8-04-2006, 02:02:04 »
Ook deze vond ik allemaal grandioos, maar deze van Toine slaat alles!

  • Milouska's telefoon gaat af. Milouska neemt op "Dit is een bericht van de mol. Wat zeg je? Ik versta je niet. Geef alle jokers aan Toine?!"

    En dan dat volgende shotje, geweldig hoe je dan ziet dat Toine compleet plat op zijn rug ligt om uit zicht te blijven naast Roderick en hoe ze beide in lachen uitbarsten ;D ::bravo::  ::rofl::
ZOOOO hard gelachen om deze grap.
die kop van milouska... GE-WEL-DIG!!!
super gewoon
en toine achter dat muurtje, roderick zit er lekker rustig naast... GENIAAL!!
Triomf!