Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 175777 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Grappige momenten
« Reactie #440 Gepost op: 10-05-2006, 09:42:33 »
sowieso, een paspoort controle?
misschien als ze bij een grens waren...
enne, de politie in nederland, die heeft uiteraard al vóór ze een auto aanhouden een lijstje met mensen die er in horen te zitten :)
en de chauffeur is natuurlijk helemaal niet belangrijk ofzo ;)
ja, als je dr over na gaat denken...:P
Molloot sinds seizoen 4

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #441 Gepost op: 10-05-2006, 11:24:50 »
maar die van victoria was wel lache!

en ik denk dat ik nog wel een kwartier na de afleering heb gelachen om die droge opmerkingen van karel!!!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #442 Gepost op: 10-05-2006, 11:57:41 »
ja, als je dr over na gaat denken...:P

De chauffeur werd wel degelijk gecontroleerd: ze vroegen het eerst naar zijn papieren. Verder was dat lijstje volgens mij ook in het bezit van de chauffeur. Zo onrealistisch was het nog niet: ze hadden alleen ook de camereman moeten controleren......!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #443 Gepost op: 10-05-2006, 22:08:58 »
De montage `t stukje met de tenten, helemaal in het begin waar Frederique zegt dat ze die kerels gewoon lief aan gaat kijken en Milouska die meteen daarop zegt dat ze dat dus al een keer gedaan heeft  ::rofl::. Ik moest er erg om lachen ook al was `t slechts montage...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #444 Gepost op: 10-05-2006, 22:32:08 »
De montage `t stukje met de tenten, helemaal in het begin waar Frederique zegt dat ze die kerels gewoon lief aan gaat kijken en Milouska die meteen daarop zegt dat ze dat dus al een keer gedaan heeft  ::rofl::. Ik moest er erg om lachen ook al was `t slechts montage...

ja Milouska die alleen maar dat tentje vast hoeft te houden en dat alles voor de rest geregeld wordt.
zei: "Ja ik hoef het alleen maar vast te houden, de rest doet hij voor me" (ofzo)
en dan komt die Gustavo aangelopen: "Gracias Gustavo"  ;D ::rofl::
Triomf!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Grappige momenten
« Reactie #445 Gepost op: 11-05-2006, 13:21:12 »
Milouska: je kunt nergens schuilen voor de zon, en die is fel, en warm, en heet"


::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Grappige momenten
« Reactie #446 Gepost op: 11-05-2006, 13:40:16 »
Milouska: "Als Roderick de mol is, dan speelt hij het wel heel slecht. Hij was namelijk oprecht verbaasd dat Peggy eruit ging."


huh? :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #447 Gepost op: 11-05-2006, 15:47:25 »
De chauffeur werd wel degelijk gecontroleerd: ze vroegen het eerst naar zijn papieren. Verder was dat lijstje volgens mij ook in het bezit van de chauffeur. Zo onrealistisch was het nog niet: ze hadden alleen ook de camereman moeten controleren......!


Het was een verborgen camera je ziet toch heel schokkerig beeld het zat ergens bij een politie agentje:p

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #448 Gepost op: 11-05-2006, 18:55:09 »
Milouska: "Als Roderick de mol is, dan speelt hij het wel heel slecht. Hij was namelijk oprecht verbaasd dat Peggy eruit ging."


huh? :P

haha  ja ik d8 ook  huh??  die klopt niet  molletje vban me

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #449 Gepost op: 12-05-2006, 23:55:17 »
Vond het een erg geslaagde terugblik-aflevering (vooral gezien de omstandigheden....).
Heb erg moeten lachen om Richards' (zelf)spot, erg grappig  ;D

En natuurlijk de diverse biechts van Milouska.
Erg leuk "Geert drinkt graag vodka en coke...gaan we samen dronken worden, he Geert?"  ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #450 Gepost op: 13-05-2006, 00:33:54 »
wodka en bier trouwens.

Ik vond het zo grappig dat Roderick 'de hint' verkeerd interpreteerde. Het klopte niet (want ook Milouska wordt donkerder in de zon), maar in Ro's gedachte wel en zo klopte het toch nog.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #451 Gepost op: 13-05-2006, 00:59:45 »
wodka en bier trouwens.

Ik vond het zo grappig dat Roderick 'de hint' verkeerd interpreteerde. Het klopte niet (want ook Milouska wordt donkerder in de zon), maar in Ro's gedachte wel en zo klopte het toch nog.
Ja dat was wel leuk ::rofl::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Grappige momenten
« Reactie #452 Gepost op: 13-05-2006, 11:40:34 »
wodka en bier trouwens.

Ik vond het zo grappig dat Roderick 'de hint' verkeerd interpreteerde. Het klopte niet (want ook Milouska wordt donkerder in de zon), maar in Ro's gedachte wel en zo klopte het toch nog.
inderdaad ja! lekker dubbeldinges hintje :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #453 Gepost op: 13-05-2006, 12:26:01 »
bij al die grappige momenten  liet ik tog eerlijk gezegt ook wel wat traantjes om fred  die er niet bij kon zijn.

maar het aller grappigste vond ik wel dat richard zij, ik zei tegen karel: als milouska de mol is, dan ga ik paaldansen.   nou ik ben benieuwt waar en wanneer wil er zkr bij zijn :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #454 Gepost op: 13-05-2006, 12:52:58 »
nou ik ben benieuwt waar en wanneer wil er zkr bij zijn :P
21 mei in de Observant, hoop ik.
The British are not impressed.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #455 Gepost op: 13-05-2006, 13:00:13 »
Wat ik ook erg, erg grappig vond...

Karel vraagt op een gegeven moment aan Toine zoiets als of hij echt niet in de gaten had, dat ze de mol was.
Toine: "Wie? Milouska?"
Haha, alsof ie het nog steeds niet doorhad  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Grappige momenten
« Reactie #456 Gepost op: 13-05-2006, 13:19:07 »
Wat ik ook erg, erg grappig vond...

Karel vraagt op een gegeven moment aan Toine zoiets als of hij echt niet in de gaten had, dat ze de mol was.
Toine: "Wie? Milouska?"
Haha, alsof ie het nog steeds niet doorhad  ;D

Ja precies, Karel: heb je wel eens op de Mol gestemd? Toine: Op Milouska? ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige momenten
« Reactie #457 Gepost op: 13-05-2006, 13:29:06 »
Ja, dat was best dom.  ::rofl::
En natuurlijk die schrikreactie van Milouska, toen ze in het donker plotseling Karel achter zich hoorde.  ;D

Nadat Milouska bekend had gemaakt dat ze de mol was, begon ze meteen heel druk van alles te vertellen; dat vond ik ook wel grappig. Ze had er duidelijk moeite mee gehad alles al die tijd voor zich te houden, want ze was echt even een spraakwaterval.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #458 Gepost op: 13-05-2006, 13:30:33 »
Liz: 'Wat ben ík blij dat jij de mol bent! Het maakt je gewoon een veel leuker persoon!'

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #459 Gepost op: 13-05-2006, 14:11:54 »
ja   ik weet nie precies meer wat ro zei  maar ergens in de richting van:   ja, ik d8 die is geboren op de antillen en daar leer je niet fietsen  dus ik denk die kan dat niet.   en mil daarop keihard lachend   waar ik al 28 jaar niet meer woon :P hahaha
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 14:41:30 door vieffan »