Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 175761 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #500 Gepost op: 22-05-2006, 22:26:49 »
ja en die vraag die werd gesteld aan Mary-Lou op het podium, met het vragenvuur: "Deze vraag is voor Mary-Lou.. Hoe zat het met jouw hoogtevrees tijdens de treetopopdracht?"
Mary-Lou: "Welk hoogtevrees?? Ik heb helemaal geen hoogtevrees!"  ;D
 ::oink:: zoooooo f*cking goed gespeeld dan bij die brug!!!

En nog een vraag aan Mary-Lou: "Hoe zou jij het spelen als je de mol was?"
Mary-Lou: "Oh dat kunnen we gelijk wel even regelen!" *Richt zich naar Anton Jongstra in de zaal* "Zal ik volgend jaar... ehm? Ja dan doe ik het volgend jaar! Dan kunnen jullie het gelijk zien!!"  ::rofl:: ;D

Richard tijdens de veiling: "X euro voor een stuk plastic!" "100 gulden voor een tering stukkie hout" "plastic rozen van de Wibra!"
En dan met Karel: GEWELDIG
Milouska zei op een gegeven moment tegen Karel: Is deze niet leuk voor jou? (over karikatuur van Vriendlief). Er werd net aan de andere kant 32,50 geboden, dus Karel staat op en wil 35 euro roepen. Richard richt zich naar Karel en zegt: "JA 50 EURO GEBODEN DOOR KAREL!!" Karel flink genaaid, maar een meesterlijk moment, Mary-Lou, Liz, Geert een Milouska moesten ook vet lachen...
En dan met het uitdelen van de handtekeningen... Zegt Richard: "Ja ik moet wel ff kijken waar ik nu mn handtekening zet hoor, voor hetzelfde geldt is het een contract waarop staat dat ik vier weken bij je moet komen schoonmaken!!"  ;D

Of op het podium met Geert, die natuurlijk nog steeds gepest werd met zijn snelle vertrek. George: "en ik heb nog een vraag voor Geert" Richard: "Oh, deed hij ook mee dan???"   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh en ik geloof dat ook niet iedereen meegekregen had dat Peggy op een gegeven moment iets moest aanpakken van de zijkant van het podium, en dat Mary-Lou achter haar stond en zo haar hand op de kont van Peggy legde en zo ging wrijven  ;D en toen in de kont van Peggy kneep.  ;D Peggy draaide zich om met een gezicht van WTF heb ik nou aan mijn reet hangen  ;D

En dat op een gegeven moment er een telefoon op het podium ging. En dat je Mary-Lou echt zo zag kijken: KUTTTTT Zij snel in haar tas graaien, en toen ging ze op haar hurken achter de stoel van Milouska zitten, tussen Milouska en de benen van Roderick in. Ging ze bellen en zeggen dat ze wel even terug zou bellen oid  ::rofl:: ::rofl::
GEWELDIG!!! Als me nog mee quotes te binnen schieten dan post ik ze weer
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #501 Gepost op: 22-05-2006, 23:52:37 »


En dat op een gegeven moment er een telefoon op het podium ging. En dat je Mary-Lou echt zo zag kijken: KUTTTTT Zij snel in haar tas graaien, en toen ging ze op haar hurken achter de stoel van Milouska zitten, tussen Milouska en de benen van Roderick in. Ging ze bellen en zeggen dat ze wel even terug zou bellen oid  ::rofl:: ::rofl::
GEWELDIG!!! Als me nog mee quotes te binnen schieten dan post ik ze weer

En laat ik daar nou net een foto van hebben...



Edit: sorry, hij is wat eh, groot  ::tandpastasmiley::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #502 Gepost op: 23-05-2006, 00:26:59 »
En laat ik daar nou net een foto van hebben...



Edit: sorry, hij is wat eh, groot  ::tandpastasmiley::.

AAAAAAAAAAAAAAAAH geweldig!!! Ik heb hem even opgeslagen op mijn computer als je het niet erg vindt!! Ik had wel foto's met mijn mobiel gemaakt, maar dan net van de andere kant, dus dat je alles van haar ziet behalve haar hoofd  ;D
Dit is het ontbrekende stukje  8)

Mary-Lou is echt lachen!!!!!!
Mary-Lou heeft er een fan bij, net als Karel, Milouska en Geert. Van de rest was ik al fan geworden  ;D
Triomf!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #503 Gepost op: 23-05-2006, 06:31:44 »
De lichte paniek van Richard toen Karel met de pet rond wilde gaan voor het paaldansen....hij had het echt even niet meer zitten, op dat moment had ik graag mijn videocamera bij me gehad...maar helaas, ik heb er een foto van, maar die drukt toch niet die angst uit bij Richard ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Grappige momenten
« Reactie #504 Gepost op: 23-05-2006, 06:37:56 »
Kunnen we Richard niet aan zijn woord houden???

Hij zie toch zoiets van... ik wil eerst op cursus en dan kom ik volgend jaar een show weggeven... Iedereen flink dokken en het geld naar het kankerfonds...  :P
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #505 Gepost op: 23-05-2006, 11:54:41 »
Ja dat doen we gewoon!!!
Hij heeft gezegd dat hij op cursus gaat en dan volgend jaar het komt doen
dat hebben veel mensen gehoord

een mondelinge overeenkomst = een rechtsgeldige overeenkomst  ;D

*kijk nu al uit naar MFD 2007*  ::rofl:: ;D
Triomf!

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Grappige momenten
« Reactie #506 Gepost op: 23-05-2006, 12:00:37 »
Kunnen we niet voor de grap eens naar een voorstelling gaan en dan een contract opstellen...
Hahaha... Mag ik je handtekening Richard??? Whhhhooooeeeehhhhaaaaaaaaa...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Grappige momenten
« Reactie #507 Gepost op: 23-05-2006, 12:25:30 »
De lichte paniek van Richard toen Karel met de pet rond wilde gaan voor het paaldansen....
Dat zag ik ook, ja.

Wat mij opviel, was dat de kandidaten er zo ontzettend veel plezier in hadden, allemaal. De twee eerdere molfandagen waar ik bij was liepen er ook wel vrolijke kandidaten rond hoor, maar je zag er toch ook een paar rondlopen, waarvan je dacht: die had nou liever thuis op de bank gezeten. Ik ben alleen met Peggy en Milouska op de foto gegaan, maar die zijn ook erg leuk geworden..... ::trots::
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 12:27:03 door Bodejos »

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #508 Gepost op: 23-05-2006, 13:58:05 »
Hey! Opslaan is prima hoor. Ik moest zo lachen toen! Ik had gewoon m`n camera in m`n handen en ik had `m al in de aanslag om een foto te maken, kijkt ze ook nog eens recht in de lens!  ::rofl::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #509 Gepost op: 23-05-2006, 14:08:01 »
Hey! Opslaan is prima hoor. Ik moest zo lachen toen! Ik had gewoon m`n camera in m`n handen en ik had `m al in de aanslag om een foto te maken, kijkt ze ook nog eens recht in de lens!  ::rofl::

Ja hij is super!!
Zei Karel dat trouwens echt!!!!!!!!!!!!! wat onder je bericht staat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

*nog steeds hyper over de fandag*!!!!!
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #510 Gepost op: 23-05-2006, 14:15:03 »
Hahahaha jaaaaaaaaaaa, hij zei dat toen we naar `t station liepen. Ik moest zoooooooo lachen. Mijn nieuwe doel des levens: lange jongens onder mn paraplu laten lopen als het regent ::rofl::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #511 Gepost op: 24-05-2006, 11:50:21 »
Hahahaha jaaaaaaaaaaa, hij zei dat toen we naar `t station liepen. Ik moest zoooooooo lachen. Mijn nieuwe doel des levens: lange jongens onder mn paraplu laten lopen als het regent ::rofl::.

hahaha Annette, ik zie het ook al helemaal voor me...

evenals toen wij met Karel naar het station liepen...had toen echt het gevoel van..
10 kandidaten en 1 van hen is de mol ;)
to mole or not to mole that's the question

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #512 Gepost op: 24-05-2006, 11:59:32 »
hahaha Annette, ik zie het ook al helemaal voor me...

evenals toen wij met Karel naar het station liepen...had toen echt het gevoel van..
10 kandidaten en 1 van hen is de mol ;)

Ja ik ook! En op die ene foto van Dech2410 is het net of vader op stap is met zn kinders  ::rofl::. Maareh, ff for the record, ik verdacht jou  ;).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #513 Gepost op: 24-05-2006, 14:53:35 »
Ja ik ook! En op die ene foto van Dech2410 is het net of vader op stap is met zn kinders  ::rofl::. Maareh, ff for the record, ik verdacht jou  ;).

ja hahahahahah het was echt leuk!!
en we zagen gelijk al de hints: Xki had een roze shirtje aan, mijn vest was deels roze, iemand had een roze sjaal: dat waren de finalisten  ;D
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #514 Gepost op: 24-05-2006, 15:13:56 »
ja hahahahahah het was echt leuk!!
en we zagen gelijk al de hints: Xki had een roze shirtje aan, mijn vest was deels roze, iemand had een roze sjaal: dat waren de finalisten  ;D

En ik met m`n roze paraplu dan? He he he he  ::rofl::.

*gaat nu wat nuttigs doen op de uni ipv forummen ::schaam::*
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #515 Gepost op: 24-05-2006, 19:09:01 »
nog nuttiger??  kna dat?

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #516 Gepost op: 24-05-2006, 22:36:16 »
 ;D.....

ik vond de mol-opdracht om de juiste trein naar huis weer te nemen nog wel de lastigste  :P
to mole or not to mole that's the question

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #517 Gepost op: 24-05-2006, 22:47:49 »
Wij hadden de onze nog net op tijd gehaald, dus de mol zal bij jullie hebben gezeten, xki.
The British are not impressed.

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #518 Gepost op: 24-05-2006, 22:51:24 »
Wij hadden de onze nog net op tijd gehaald, dus de mol zal bij jullie hebben gezeten, xki.

volgens mij werkt de mol bij de n stress ;) heb er ruim 2 1/2 uur over gedaan van Amersfoort naar Beilen  :o
to mole or not to mole that's the question

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Grappige momenten
« Reactie #519 Gepost op: 25-05-2006, 02:13:13 »
Wij hadden de onze nog net op tijd gehaald, dus de mol zal bij jullie hebben gezeten, xki.

Mijn reis liep ook voorspoedig...al ben ik wat om gereisd omdat dat makkelijker was. Dech2410 helaas kreeg in Utrecht te horen dat de trein niet naar zn eindbestemming reed, wel lullig. De vraag is nu, waar dat de mol dan?  ::tandpastasmiley::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."