Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 103007 keer)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #340 Gepost op: 5-04-2006, 12:50:05 »
Verder ben ik nog aan het puzzelen met al die cijfertjes, maar tot nu toe heb ik er nog niks uit kunnen halen  ::ohno::

Ik ben ook bang dat er niets in zit, mijn hele computer hangt hier vol met allemaal cijfer combinaties, waarvan ik de volgende dag niet meer weet waar die cijfers voor stonden. Vorig jaar heb ik me ook gek gepuzzeld met die letters en toen waren de hints in de afleveringen uiteindelijk zo minimaal dat het zonde van de tijd was  :-\\ Maar! toch gewoon elk jaar weer doen, ghighi

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #341 Gepost op: 5-04-2006, 13:51:41 »
het lijkt er inderdaad op dat dat deze serie weinig zal opleveren!
Keep Watching

Offline pika

  • Forumlid
Re: Duidelijke hint van de mol in het metro spel
« Reactie #342 Gepost op: 5-04-2006, 13:57:55 »
je gaat als mol toch niet een beetje vandalisme toepassen om de een hint achter te laten? Ik zou er een hoop voor over hebben maar om beetje bewust op een raam te gaan staan krassen   ..... nou nee


Het kan ook een hint voor ons, de kijkers, zijn. Dus is het bij de montage erin gebracht. Hebben de kandidaten dit dus helemaal niet gezien.
Talpa ..................who are you

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Duidelijke hint van de mol in het metro spel
« Reactie #343 Gepost op: 5-04-2006, 14:23:59 »
Of het is niet gekrast maar ergens mee opgesmeerd, iets vettigs of zo.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duidelijke hint van de mol in het metro spel
« Reactie #344 Gepost op: 5-04-2006, 15:14:22 »
Zeer goed gevonden!! ::ok:: Maar de MOL kan dus Liz zijn, maar ook diegene op het station... Blijft gissen maar dit kan zeker een geheime aanwijzing zijn!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Duidelijke hint van de mol in het metro spel
« Reactie #345 Gepost op: 5-04-2006, 15:25:24 »
Hoe bedoel je diegene op het station?

Lizz zal het niet op de raam hebben geschreven omdat ze er zo zeker van is dat de volgende de mol is. Ze is pas één dag bij de groep. En weet ze uberhaupt wel wie er op het volgende station staat?

En diegene op het station die stapt pas in de volgende trein, dus dan slaat heel d'r grapje nergens op als ze het doet om de volgende te jennen, die ziet het immers nooit.

Voor mij is het zo klaar als een klontje

Offline Julesboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #346 Gepost op: 5-04-2006, 20:19:26 »
Wat ik wel apart vind, is dat Milouska doet alsof ze het helemaal niet begrijpt, als Richard verteld wat haar keuze is. Ook pakt ze 4 jokers!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #347 Gepost op: 5-04-2006, 20:32:23 »
Wat ik wel apart vind, is dat Milouska doet alsof ze het helemaal niet begrijpt, als Richard verteld wat haar keuze is. Ook pakt ze 4 jokers!!
Wat natuurlijk hartstikke slim is... Had ik ook gedaan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #348 Gepost op: 5-04-2006, 21:26:23 »
in die kras hint zie ik geen hint, omdat ik geloof dat dit gewoon vandalisme is, en ik zie ook niet echt 'mol' er in ofzo. hooguit iets wat er op lijkt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #349 Gepost op: 5-04-2006, 21:26:55 »
in die kras hint zie ik geen hint, omdat ik geloof dat dit gewoon vandalisme is, en ik zie ook niet echt 'mol' er in ofzo. hooguit iets wat er op lijkt.
Screentje?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #350 Gepost op: 5-04-2006, 21:31:57 »
Screentje?

die foto bedoel je?
ja, ik zie daar geen hint in. en ook geen mol.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #351 Gepost op: 7-04-2006, 02:24:05 »


Iemand zegt dat er geen MM staat met die koffers maar L I Z (hence de kleine koffer - is puntje op de i)

ja maar als ze de naam roderick of frédérique zouden willen spellen zou dat niet gaan... ik denk dus niet dat het een hint is...
Triomf!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 4
« Reactie #352 Gepost op: 7-04-2006, 08:44:18 »
Dan hadden ze de initalen wel kunnen doen .. ik zou het wel een goede hint vinden :)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #353 Gepost op: 7-04-2006, 09:23:48 »
^Klopt wel, maar de letters L I Z lenen zich (toevallig?) uitstekend voor het uitbeelden met koffers.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 4
« Reactie #354 Gepost op: 7-04-2006, 11:29:06 »
^Klopt wel, maar de letters L I Z lenen zich (toevallig?) uitstekend voor het uitbeelden met koffers.

Ja precies. Roderick wordt een stuk lastiger  ;) ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #355 Gepost op: 7-04-2006, 17:28:25 »
Of frédérique ook lastiger :P
Keep Watching

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #356 Gepost op: 7-04-2006, 18:39:18 »
Ik zit de aflevering van vorige week nog een keer terug te kijken en ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar op 13.40 minuten, hoor ik duidelijk een rare gniffel van ik denk milouska, nadat ze Mary-Lou ervan heeft overtuigt van het feit dat Darwin verder ligt dan Kuta. Raar geluidje wel...het is echt zo een gniffeltje van 'haha ze trapte erin'

Baal ik wel van dat ik weer een aanwijzing richting Milouska heb, want ik vind haar stom,  :-X

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #357 Gepost op: 7-04-2006, 18:48:19 »
Ik zit de aflevering van vorige week nog een keer terug te kijken en ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar op 13.40 minuten, hoor ik duidelijk een rare gniffel van ik denk milouska, nadat ze Mary-Lou ervan heeft overtuigt van het feit dat Darwin verder ligt dan Kuta. Raar geluidje wel...het is echt zo een gniffeltje van 'haha ze trapte erin'

Baal ik wel van dat ik weer een aanwijzing richting Milouska heb, want ik vind haar stom,  :-X
Is dat net nadat ze de metro in is gestapt... daar viel mij namelijk ook iets op. Ze lijkt te zuchten op een manier van: "Yes... dat was me wat, maar het is gelukt."

Ik had dit nog niet gepost... en weet ook niet of iemand anders er iets over gemeld heeft. Maar als jij dat zelfde stukje bedoel, zou het inderdaad wel iets kunnen zijn...

Maar helaas is Milouska al vanaf het begin mijn mol... en ik begin echt moeite te krijgen ook nog anderen te verdenk (en dus bij andere hint e.d. te zoeken).
Vorige week was tijdelijk ik flink aan het twijfelen vanwege de takken-pijl-hint in aflevering 3, maar het is me gewoon niet gelukt om Toine de hele uitzending goed te volgen, omdat Milouska verdachter deed.
Maar goed... daar ging jou post niet over.  :P

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #358 Gepost op: 7-04-2006, 18:53:21 »
Het is echt een gniffeltje, ik zucht niet zo in ieder geval,  :D.

Verder vind het wel jammer dat alle theorietjes en hintjes die we hier vinden niet meer te zien zijn op de site zelf, net als vorig jaar, want volgens mij staat door de onzin heen best wel veel interesante hintjes op het forum...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #359 Gepost op: 7-04-2006, 18:58:24 »
Het is echt een gniffeltje, ik zucht niet zo in ieder geval,  :D.

Verder vind het wel jammer dat alle theorietjes en hintjes die we hier vinden niet meer te zien zijn op de site zelf, net als vorig jaar, want volgens mij staat door de onzin heen best wel veel interesante hintjes op het forum...
Het is ook alweer eergister, dat ik voor het laatst heb terug gekeken... misschien vergis ik me met die zucht... ik zal nog eens kijken. Maar als het goed begrijp gaat het dus wel om dat moment na het istappen?

EDIT> Ja, het is inderdaad een gniffel, geen zucht... ::ok:: maar ik vindt het wel een gespannen gniffel.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 19:02:40 door Rat »