Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 51493 keer)

Offline Beetle

  • Forumlid
  • Roderick is de mol!!!!!!
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 14-04-2006, 21:48:20 »
Volgens mij is Fred gewoon 'n geweldige dekmantel voor de echte mol Roderick. Hij had namelijk ook al heel langzaam gereden en daarmee al waarschijnlijk de opdracht vrijwel onmogelijk gemaakt. Maar doordat Fred als laatste kwam, gaat alle aandacht daarnaar uit en is iedereen Roderick's actie ineens vergeten.

Helemaal mee eens!! Roderick blijft absoluut mijn mol. Hij doet alles in ieder geval heel onopvallend, en Fred in mijn ogen veel "te" opvallend....

Inderdaad ook vreemd om die school een televisie te geven, hebben ze daar wat aan als er geen ontvangst is? Was een idee van Roderick....

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2006, 21:50:27 »
De auto van Roderick ging wel heel erg snel opeens bij Ton,maar Fre saboteerdee die auto misschien door meer ruiten wisser water te gebruiken,hoel later er nog Benzine in beeld kwam,ik denk dus dat dat gewoon op was of beide.

Maar zowel bij Fre als bij Milouska als bij Ton liggen dingen er te boven op,ook Peggy komt opeens weer teveel in beeld,net als eerder. Ik ben blij dat ik toch voor de omgekeerde lijst van mij Richard,Peggy en Milouska voor afvallers afl 6,7 en 8,toen dat Blauwe in beeld kwam en heel snel naar Richard ging wist ik dat hij er uitging. Aan tafel zat ik ff goed opteletten of die 2 mensen misschien teveel naar (voor de kijker) naar rechts gingen kijken omdat ze misschien iemand aaan de linker kant zouden herkennen,roderick,Frederique en Peggy.
Als Roderick de mol niet is,maar ik denk dat de mol zich zelf heeft verplaatst,ondanks dat ik het raar vind is dat hij als 1ste word geroepen,maar aan de andere kant had ik het gevoel dat  hij de ober al kende,dan is hij niet op de plaats van de mol gaan zitten,dan denk ik eerder dat hij Frederique heeft als Mol.

Mogelijk komt Richard komt volgende week opnieuwe terug,de zwarte gedaante of misschien wel George (Sjors),die oude man heten Georgen en de plaats ook,te toevallig.

Offline pinogirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • What's in a name....!
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 14-04-2006, 21:50:48 »
De biecht van Frédérique zitten met inderdaad ook niet helemaal lekker: ze fluistert als enigste en het komt een beetje 'gemaakt' over. Ook tijdens de test vond ik haar stem op de achtergrond een beetje 'later toegevoegd...'

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 14-04-2006, 21:55:26 »
wat een heerlijke aflevering ::tandpastasmiley::

wat mij opviel; peggy heeft het over één envelop die dikker is dan de andere enveloppen, wat zou daar in zitten? er zaten toch alleen opdrachten in?

Offline always mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ... This is the moment....
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 14-04-2006, 21:55:38 »
Frederique was vandaag een echte mol wat de opdrachten betreft en toch verdenk ik haar niet...

Toine is me nog steeds te geheimzinnig bezig...maar deed het hardstikke goed tijdens de dineropdracht.

Een hele mooie aflevering, misschien wel de leukste tot nu toe! ::bravo::


vooor slechts 250 euro kan de moll ook een keer zijn best doen... en minder opvallen
vond het trouwens echt een leuke opdracht lag dubbel van het lachen..

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 14-04-2006, 21:56:15 »
wat een heerlijke aflevering ::tandpastasmiley::

wat mij opviel; peggy heeft het over één envelop die dikker is dan de andere enveloppen, wat zou daar in zitten? er zaten toch alleen opdrachten in?

de mobiele telefoon voor het trillen, die toine pakte denk ik!

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 14-04-2006, 21:57:37 »
Mijn eerste reactie:
heeele leuke aflevering.
Ik lag in een deuk om Roderick in die auto! Dat gezicht van hem en dat muziekje erbij ::rofl:: ::rofl::

Ik weet het echt niet. Na vorige week had ik nog 3 mogelijke mollen: Frederique, Milouska en Roderick.
Fred vond ik vandaag wel erg opvallend mollen, Milouska is natuurlijk van het begin af aan al een vaag verhaal en Roderick, da's gewoon een gevoel, daar ik niets zinnigs over zeggen.

ik heb genoten en gelachen vandaag!
we hebben weer veel om over na te denken! ???

Groetjes Manon
Slapen kan altijd nog!!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 14-04-2006, 22:04:06 »
 ;D

geweldige aflevering!!! Ik heb genoten, vooral tijdens het etentje. GEWELDIG
dat gefluister: ja je kunt nu naar het toilet...

dit noem ik nou nog eens goodwill kweken van Frédérique!!
Toine proberen zijn opdracht te verklooien
Richard zijn opdracht verpest (geweldig: kan je toch zelf uitrekenen dan???)
en dan haar eigen speech wel goed doen...
tijdens het eten lette ik erg op Frédérique, en ik vond dat ze steeds als iemand begon over een opdracht ze moest lachen, er verscheen steeds een klein glimlachje op haar gezicht. Toen Milouska over de moppen begon: glimlachje
toen Peggy over het voetbal begon: glimlachje

ik vond dit tot nu toe de beste opdracht... Geweldig dat gefluister en dat niemand elkaars opdrachten weet... behalve de mol dan...

dee opdracht krijgt van mij een dikke 10!!!!!


Triomf!

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 14-04-2006, 22:06:00 »
Weer een goede aflevering,

Roderick blijft nog steeds mijn mol. Ook bij de vooruitblik voor volgende week, zegt ie. Dat is geen mol, hij staat gewoon hier of zoiets, Roderick zegt in ieder geval HIJ en dat langzaam rijden van hem viel inderdaad minder op, maar bracht het tijdschema ook aardig in de war + inderdaad een ander muziekje. Oh ja, en hij had een opdracht aan tafel, waarvan pas later iets gezegd kan worden, duidelijke mollenkeuze zou ik zeggen.

Milouska is ook erg verdacht, maar niemand stemt uiteindelijk op haar.

Als frederique de mol is vind ik dat ze wel erg laat op gang komt en dus niet eerlijk t.o.v de mensen die eerder afvielen, omdat ze toen heel erg haar best deed. We zullen zien. Peggy is het in ieder geval niet, te fanatiek en doet vrijwel niets fout.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 14-04-2006, 22:15:23 »
De spullen inkoop tocht voor de school was weer lekker zoals verwacht. Irritatie tussen Milouska en Frederique/Roderick. Voor de rest vond ik die spaanse woorden in je kop stampen weinig aan. Die opdrachten tijdens het eetgelegenheid is erg leuk bedacht en hoe de diverse kandidaten ook met hun opdracht omgesprongen zijn, ge-wel-dig! :)

Toine die zijn kaken strak op elkaar houdt voor zijn opdracht. Frederique die Richard zijn opdracht laat mislukken  ::rofl:: ;D, niemand die Milouska helpt met haar opdracht en  ::bravo:: voor Frederique om 2 minuten vol te praten in het Spaans.

Maar het hoogtepunt was wel die race in 3 autootjes. Hoe Roderick er ook uit zag! Serieus, Roderick op tv en Roderick in WIDM zijn 2 ver van elkaar staande Roderickken ;D  ::rofl:: Serieus, ten eerste die bril, ten tweede zijn rit met dat muziekje eronder en zijn houding achter het stuur en dat Richard zijn stem: "Roderick rijdt echt zo'n tempo alsof ie zijn tante wegbrengt"  ::rofl:: ::rofl::  ::rofl::

Wat ik wel erg hypocriet vond van Milouska is om een badwinkel binnen te stappen om vervolgens te vragen naar een boekenkast. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt niet goed bij je hoofd!

Enfin, hoe Toine er overtuigd van is dat Frederique de mol is en hoe vervolgens Frederique indirect lekker molt onder het eten door Richard zijn opdracht te verklooien (je kan ook zelf terugrekenen  ::rofl::) en als laatste in die paarse kever rondscheurt "in zijn een" aldus de groep :P Heerlijk gedrag van Frederique, geweldige kledij van Roderick :P en dat was het wel :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 14-04-2006, 22:16:38 »
viel mij ook op dat mijn mol roderick langzaam reed zoals andere mensen hierop hebben gezegd, maar misschien hebben ze wel hierop commentaar gegeven maar niet uitgezonden ;)

het lijkt mij er steeds meer op dat er 2 mollen bezig zijn, omdat karel in het begin had gezegd deze mollenserie is anders dan normaal
misschien 2 mollen, maar niet van elkaar weten
en zo dus denken dat degene de enigste mol is
en dan bij einde dan gewoon 1 winnaar en 2 mollen
in plaats van 1 winnaar, 1 verliezer en 1 mol

maar dat wel weer een vreemde gedachte van mij zijn  ::)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 14-04-2006, 22:30:13 »
Wat ik opvallend vond in de biecht van Peggy is dat ze, wanneer Frederique aan het douchen is, in haar mollenboekje gaat zitten lezen. Peggy verdenkt Frederique. Ik weet nog niet zo goed wat ik hier van moet denken. Haalt ze dan belangrijke informatie uit dat boekje om Frederique te verdenken, dat komt in die biecht namelijk niet naar voren. Of is dit voor Peggy een manier om uit te vinden in hoeverre Frederique Peggy (als mol zijnde)verdenkt.  ::vergroot::

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 14-04-2006, 22:31:28 »
Nou, Valentino, dat vind ik nog zo'n maffe gedachte niet, moest daar vanmiddag ineens heel sterk aan denken, immers de woorden van onze  8): 50 procent man... Toch twee mollen? Voor de rest, super aflevering, leuke spellen, terugkijken tig keer waard.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 22:33:06 door mistoffelees »
Revenge is a dish best served not

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 14-04-2006, 22:32:27 »

Het circuit, de H van Huydts  ::tandpastasmiley::
Leuke & grappig aflevering! Leukste tot nu toe (:

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 14-04-2006, 22:33:25 »
Wie weet de exacte namen van de auto's misschien helpt dat ons een beetje.. dat de mol bijv. dat de Mol in de auto zit die begint met de -M.. ::hypocriet::

 8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 14-04-2006, 22:33:54 »
En Karel vandaag weer in het roze..., zou het kunnen duiden op: het is een "meisje"? ::tandpastasmiley::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 14-04-2006, 22:34:28 »
Wie weet de exacte namen van de auto's misschien helpt dat ons een beetje.. dat de mol bijv. dat de Mol in de auto zit die begint met de -M.. ::hypocriet::

 8)
De auto's hadden ook nummers, toch? iiG had Frédérique er één.. nummer 2, geloof ik

Offline bigmol1965

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 14-04-2006, 22:35:59 »
Een auto (die met die walm) was een Peugeot 404, en dat bultje was een Fiat 600. Die auto waar o.a. Roderick in reed ken ik niet.

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 14-04-2006, 22:37:42 »
Op de racebaan staan drie auto’s klaar: een Fiat 500, een Ford Falcon en een Peugeot 404.

www.wieisdemol.nl ;)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2006, 22:37:55 »
Van dat bultje heb ik het kentekennummer opgeschreven (kwam wel heel duidelijk in beeld), maar niks bijzonders aan kunnen ontdekken tot dusverre: A0447180
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 22:39:58 door Poekie »